SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: motivational plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 31-10-2012 09:23:59 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
hey
ik ben een paar weken niet op het forum geweest.
dat kwam omdat ik het lopen acuut moest staken.
kwam erachter dat ik zwanger was maar met complicaties.
helaas heeft het kleintje het niet gered.
nu dus eerst even rust en bezinning.
en waarschijnlijk de 7hills wel lopen als het lukt....home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
heel veel sterkte nachtmaatje!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ooh WSsterkte met het verwerken, dat is niet niks. Ik hoop dat lopen je kan helpen hierbij!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Sterktequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:41 schreef winterstorm666 het volgende:
hey
en waarschijnlijk de 7hills wel lopen als het lukt....![]()
Veel sterkte in deze lastige tijd!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:41 schreef winterstorm666 het volgende:
hey
en waarschijnlijk de 7hills wel lopen als het lukt....“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Jeetje Winterstorm wat vreselijk.. Veel sterkte gewenst
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Sterkte.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Wat erg voor je.. neem de tijd voor jezelf.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:41 schreef winterstorm666 het volgende:
hey
en waarschijnlijk de 7hills wel lopen als het lukt....Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Getver, koop je bij Zalando 3 hoody's, 3 verschillende merken, allemaal XXL, zit er echt 1 lekker en de rest mag die maat niet eens hebben, de allerkleinste kreeg ik niet eens meer uit![]()
Echt belachelijk hoe groot dat verschil tussen merken kan wezen.
Maar wel een passende 2in1 runshort erbij (inderdaad geen zakken), lekker stofje.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Bah. Veel sterktequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:41 schreef winterstorm666 het volgende:
hey
en waarschijnlijk de 7hills wel lopen als het lukt....
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
http://www.endomondo.com/workouts/m2jAfPe6Yw0
Mijn loopje. Begon wel heel snel waardoor ik mezelf later tegen kwam.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Beat me, Sandy![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hee, Nijverdal, kom ik ook wel eens, leuke woonomgeving!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:34 schreef Daywalk3r het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/m2jAfPe6Yw0
Mijn loopje. Begon wel heel snel waardoor ik mezelf later tegen kwam.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Meh.. Veel oude mensen dus weinig feestplezier.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:56 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Hee, Nijverdal, kom ik ook wel eens, leuke woonomgeving!
Waarom kom je wel eens dan?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Sterkte meis, neem je tijdquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:41 schreef winterstorm666 het volgende:
hey
![]()
Daar wonen goeie vrienden van mij. Feest in Nijverdal ken ik niet, wel eens in Hellendoorn geweest op dat popfestival. Was het nog niet zo groot als nu hoor. Man man wat kunnen die mensen daar zuipen zegquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Meh.. Veel oude mensen dus weinig feestplezier.
Waarom kom je wel eens dan?
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Truequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:05 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Daar wonen goeie vrienden van mij. Feest in Nijverdal ken ik niet, wel eens in Hellendoorn geweest op dat popfestival. Was het nog niet zo groot als nu hoor. Man man wat kunnen die mensen daar zuipen zeg
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Sterkte.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:41 schreef winterstorm666 het volgende:
hey
Net les 13 gehad... gaat nu wel moeilijk worden. Nog steeds pijn, maar anders. En tijdens het rennen valt het mee... vooral de laatste 5 minuten... daarna lopen was erg kreupelig.![]()
Ik ook. Vanmiddag besteld. Vanmiddag verstuurdquote:
Tofquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik ook. Vanmiddag besteld. Vanmiddag verstuurd
Ik gebruik die van Yur momenteel, ook niet erg handig![]()
![]()
Samen lopen en dan Yur er mee laten sjouwen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Tof
Ik gebruik die van Yur momenteel, ook niet erg handigJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mag hij een keer v/d ketting af, moet hij nog meelopen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Samen lopen en dan Yur er mee laten sjouwen.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Mag hij een keer v/d ketting af, moet hij nog meelopen...![]()
![]()
das heavyquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:41 schreef winterstorm666 het volgende:
hey
en waarschijnlijk de 7hills wel lopen als het lukt....kap nah![]()
Ik vraag m voor mn verjaardagquote:![]()
Superhandig dingetje zo te zien!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:41 schreef winterstorm666 het volgende:
hey
![]()
![]()
Korte broek was toch aan de koude kantwow, succes!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:41 schreef winterstorm666 het volgende:
hey
![]()
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/entertainment/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2012/10_oktober/entertainment/marathon_acteur-van-waardenberg-is-rennen-beu.xml
![]()
eindelijk weer eens wezen draven...
ging lekker!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
twitter:MichaelPaulson twitterde op dinsdag 30-10-2012 om 23:03:04NYC Marathon expected to go on as scheduled, @MikeBloomberg says. reageer retweet
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
ik ga denk ik toch maar een ander jaarquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:09 schreef Jor_Dii het volgende:
twitter:MichaelPaulson twitterde op dinsdag 30-10-2012 om 23:03:04NYC Marathon expected to go on as scheduled, @MikeBloomberg says. reageer retweet
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013![]()
Idem 2014 voor mijquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik ga denk ik toch maar een ander jaar
Bam! CPC Halve Marathon ingeschreven!![]()
![]()
(kan iemand me in de OP toevoegen?Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Slapen jullie! Rust is goed!Ik ben naar dromenland
Ik had een feestje, dus stuiter nog iets te veel.. ga zo plat en 'trainen'quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:56 schreef Daywalk3r het volgende:
Slapen jullie! Rust is goed!Ik ben naar dromenland
![]()
![]()
![]()
Sterkte Winterstorm!
Deze week is het even passen en meten om 3x te kunnen lopen, dus het loopje voor vandaag zit er alweer op..
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Ik twijfel of ik goed ben uitgerust nu het weer steeds kouder word. Ik heb een lange tight en een shirt met lange mouwen, allebei van Asics. Vorige week heb ik er overdag mee gelopen en in het begin had ik het niet koud maar "fris" maar snel daarna kreeg ik het warm, maar dat kan ook van de zon zijn die toen best fel was.
Ik twijfel of het slim is om vanavond te gaan lopen enkel en alleen in die tight en shirt. Wil het niet te warm hebben, maar ook niet te koud natuurlijk. Ik neem aan dat het logisch is dat je het koud hebt als je net van huis gaat, maar snel daarna zou je toch wel warm moeten zijn...![]()
Het is echt voor iedereen verschillend. Dus er is maar 1 manier om er achter te komen of je goed gekleed bent...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:08 schreef Jort227 het volgende:
Ik twijfel of ik goed ben uitgerust nu het weer steeds kouder word. Ik heb een lange tight en een shirt met lange mouwen, allebei van Asics. Vorige week heb ik er overdag mee gelopen en in het begin had ik het niet koud maar "fris" maar snel daarna kreeg ik het warm, maar dat kan ook van de zon zijn die toen best fel was.
Ik twijfel of het slim is om vanavond te gaan lopen enkel en alleen in die tight en shirt. Wil het niet te warm hebben, maar ook niet te koud natuurlijk. Ik neem aan dat het logisch is dat je het koud hebt als je net van huis gaat, maar snel daarna zou je toch wel warm moeten zijn...F means you're fucked![]()
Wat een gedoe om kleding allemaal![]()
Heb je het koud, ga dan wat harder lopen!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Helaas is het zo simpel dus nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:15 schreef De_kluizenaar het volgende:
Heb je het koud, ga dan wat harder lopen!
Nou ik loop nog maar net, dus ben al blij als ik m'n schema bij kan houdenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:15 schreef De_kluizenaar het volgende:
Heb je het koud, ga dan wat harder lopen!![]()
![]()
Dus je loopt PR's als je naakt gaat?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:15 schreef De_kluizenaar het volgende:
Heb je het koud, ga dan wat harder lopen!
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:23 schreef Jort227 het volgende:
[..]
Nou ik loop nog maar net, dus ben al blij als ik m'n schema bij kan houdenniet te snel gaan hoor
![]()
Laagjes, dat is de tip die ik heb. Ik heb gister met een 'functioneel' ondershirtje gelopen en daar overheen een redelijk warm shirt met lange mouwen, colletje met rits. Toen ik eenmaal warm was ging de rits naar beneden om iets door te luchten![]()
![]()
Ah, men is wakker
Ik hou mij er niet zo mee bezig eigenlijk, heb ik het fris dan ben ik aan het wandelen, heb ik het te warm dan ben ik te warm gekleed en doe ik de volgende keer wat minder aan.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik liep gisteravond in trainingsbroek en t-shirt met lange mouw. Voor mij perfect.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik had wel een lange tight maar had ook 3/4 of korter gekund. Maar goed, mijn benen worden ook niet snel koud, armen/torso welquote:![]()
![]()
Laagjes does the trick
Ik ook, korte broek. En een hoody.
Krijg wel een klap in mijn gezicht als ik dan helemaal opgewarmd het huis binnen loop, pff warm!
Dat snap ikquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik had wel een lange tight maar had ook 3/4 of korter gekund. Maar goed, mijn benen worden ook niet snel koud, armen/torso wel
Afgelopen weekend liep ik de 10K gewoon in kort/kort, geen seconde spijt van gehad. Komende zondag bij de Laan van Meerdervoortloop waarschijnlijk weer.
Avondtrainingen (zeker in de regen) loop ik met korte broek en reflectiejasje. Als het droog is soms ook nog wel korte mouwen met een reflectiehesjeF means you're fucked![]()
Het scheelt natuurlijk ook of je blijft rennen of nog moet wandelen (zoals ik)quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat snap ik
Afgelopen weekend liep ik de 10K gewoon in kort/kort, geen seconde spijt van gehad. Komende zondag bij de Laan van Meerdervoortloop waarschijnlijk weer.
Avondtrainingen (zeker in de regen) loop ik met korte broek en reflectiejasje. Als het droog is soms ook nog wel korte mouwen met een reflectiehesjeEn je bent een vent. Volgens mij krijgen kerels het minder snel koud
![]()
![]()
Dan is de Chill factor hoger en krijg je het weer kouderquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:15 schreef De_kluizenaar het volgende:
Heb je het koud, ga dan wat harder lopen!![]()
Vandaag een lange loop een km of 8 ga ik proberen.
Ik ga wel lang lang want ik heb het in huis al koud![]()
Nu eerst koffie
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Het ligt er ook aan wat je aan het doen bent. Ik loop nu toch al in lang-lang, omdat ik en paar Evy beginlessen doe. Dan wandel je veel. Als ik langere stukken achter elkaar zou rennen, zou er ook meer uit gaan[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Loop eens een marathon danquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Het ligt er ook aan wat je aan het doen bent. Ik loop nu toch al in lang-lang, omdat ik en paar Evy beginlessen doe. Dan wandel je veel. Als ik langere stukken achter elkaar zou rennen, zou er ook meer uit gaan
F means you're fucked![]()
quote:
Je gaat hard ineens met km's omhoogquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:37 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Dan is de Chill factor hoger en krijg je het weer kouder![]()
Vandaag een lange loop een km of 8 ga ik proberen.
Ik ga wel lang lang want ik heb het in huis al koud![]()
Nu eerst koffieVorige week Evy afgerond toch?
![]()
Met deze temperaturen wordt het uitzicht steeds kleinerquote:
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ligt er aan naar welk uitzicht je staart...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:41 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Met deze temperaturen wordt het uitzicht steeds kleinerF means you're fucked![]()
Ja maar inclusief voor en nalopen zat ik vaak al over de 7 km heen dus valt dat verschil wel mee.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Je gaat hard ineens met km's omhoogVorige week Evy afgerond toch?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Ligt er aan naar welk uitzicht je staart...
Dat scheeltquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:42 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ja maar inclusief voor en nalopen zat ik vaak al over de 7 km heen dus valt dat verschil wel mee.Dacht dat je gewoon warmwandelde, dan Evy les deed en weer uitwandelde
Dan is 8 km ineens wel veel namelijk
![]()
![]()
Ik kan mij wel voorstellen dat een lange broek straks verstandiger is voor je spieren. Ook al deert de kou je niet, je beenspieren denken daar anders over en ligt een blessure op de loer.
Geen ervaring mee nog.
Vanavond die 8x2 serie weer lopen, beetje haat/liefde met die oefening.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Kerels hebben wat grotere spieren in 't algemeen dus dan blijf je sowieso warmer omdat men meer verbrand.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het scheelt natuurlijk ook of je blijft rennen of nog moet wandelen (zoals ik)En je bent een vent. Volgens mij krijgen kerels het minder snel koud
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:41 schreef winterstorm666 het volgende:
hey
nu dus eerst even rust en bezinning.Sterkte!
![]()
Wat ontzettend vervelend. Veel sterkte. Ik hoop dat je je er goed overheen kan zetten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:41 schreef winterstorm666 het volgende:
hey
Heeft het ook gevolgen voor jullie kansen in de toekomst, of was het een pijnlijk incident?Life is what you make it.![]()
Heeft iemand van de lvml lopers trouwens al een e-mail gehad met meer info? Ik dacht dat die eind oktober verstuurd zou worden.![]()
Ik ben trouwens echt verslaafd.. werd vanochtend vroeg wakker met de enorme drang om te gaan lopen. Mijn vriend lachte me haast uit omdat ik zat te klagen dat ik een rustdag heb![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben trouwens echt verslaafd.. werd vanochtend vroeg wakker met de enorme drang om te gaan lopen. Mijn vriend lachte me haast uit omdat ik zat te klagen dat ik een rustdag heb![]()
Ik ken 't
Vandaag een rustdag. Normaliter ga ik dan fitnessen maar ik ga vanavond naar Heracles dus dat komt er niet van. Dus heb nu alweer zin om morgen te lopen omdat ik dus vandaag niet kan fitnessen
Ik werd maandagavond al aangekeken of ik ze wel allemaal op een rijtje had, omdat ik ging lopen in de regen![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]Ik ken 't
Vandaag een rustdag. Normaliter ga ik dan fitnessen maar ik ga vanavond naar Heracles dus dat komt er niet van. Dus heb nu alweer zin om morgen te lopen omdat ik dus vandaag niet kan fitnessen
leuk he!
Ik ga vandaag denk ik alleen maar een lange wandeling maken met de hond. En mijn fitnessabbo is aardig overbodig aan het wordenKom er gewoon niet aan toe..
![]()
Nope. En ze zeiden in de bevestiging dat de info in de week voor het evenement werd verstuurd. Denk dat ze nog wachten op de laatste voorinschrijvingen vandaag, laatste dag dat dat kanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:05 schreef Arquero het volgende:
Heeft iemand van de lvml lopers trouwens al een e-mail gehad met meer info? Ik dacht dat die eind oktober verstuurd zou worden.![]()
Hoorde van m'n trainer dat er wel 2300 mensen hadden ingeschreven? En het parcours is anders..![]()
Helaas gisteren tijdens mijn loopje een knie blessure opgelopen... Eerst maar een week rust nu en kijken of het weg trekt.![]()
half 10 en net klaar met werk...daar gaat mijn rondje![]()
eten en dan is het bijna bedtjid.... morgen maar proberen of ik er even tussen uit kan'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nou dat, ik krijg soms het idee dat het hier een wedstrijdje 'wie loopt het langst in korte broek' isquote:
know'm sayin?
word? word.![]()
Ah ok, dat zal wel ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Nope. En ze zeiden in de bevestiging dat de info in de week voor het evenement werd verstuurd. Denk dat ze nog wachten op de laatste voorinschrijvingen vandaag, laatste dag dat dat kan![]()
Hoorde van m'n trainer dat er wel 2300 mensen hadden ingeschreven? En het parcours is anders..
Zit net ff te kijken; 's-middag wordt er regen voorspeld.![]()
Nou het is meer uit en in wandelen maar ik heb meestal nog voldoende energie over en weinig tot geen spierpijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat scheeltDacht dat je gewoon warmwandelde, dan Evy les deed en weer uitwandelde
Dan is 8 km ineens wel veel namelijk
Dat is nog best wel veelquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Nope. En ze zeiden in de bevestiging dat de info in de week voor het evenement werd verstuurd. Denk dat ze nog wachten op de laatste voorinschrijvingen vandaag, laatste dag dat dat kan![]()
Hoorde van m'n trainer dat er wel 2300 mensen hadden ingeschreven? En het parcours is anders..
Is het ookquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:29 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dat, ik krijg soms het idee dat het hier een wedstrijdje 'wie loopt het langst in korte broek' is
Nee hoor, gewoon doen waar je je goed bij voelt. Neem aan dat iedereen dat hier wel doet![]()
![]()
Ben je klaar voor vanavond? Ik heb zelfs mijn moeder moeten regelen als oppas want eloise is werkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:11 schreef Arquero het volgende:
Ik werd maandagavond al aangekeken of ik ze wel allemaal op een rijtje had, omdat ik ging lopen in de regen![]()
![]()
Oh dat doe ik ook wel hoor, ik ben zo'n koukleum dat ik het al koud krijg als ik iemand anders in korte broek zie lopenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Is het ook
Nee hoor, gewoon doen waar je je goed bij voelt. Neem aan dat iedereen dat hier wel doet![]()
Ik heb niet eens een korte broek, die koop ik in het voorjaar nog wel.
know'm sayin?
word? word.![]()
Denk dat het niet gaat lukken. Ik kom hier net binnen en waarschijnlijk moet ik zo naar een klant in Eindhoven. Dat zal dan waarschijnlijk wel laat worden. Stuur je zo wel sms als ik het zeker weet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ben je klaar voor vanavond? Ik heb zelfs mijn moeder moeten regelen als oppas want eloise is werken![]()
Ok, geen probleem want dan ga ik vanmiddag even lopenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:50 schreef Arquero het volgende:
[..]
Denk dat het niet gaat lukken. Ik kom hier net binnen en waarschijnlijk moet ik zo naar een klant in Eindhoven. Dat zal dan waarschijnlijk wel laat worden. Stuur je zo wel sms als ik het zeker weet.![]()
![]()
Morgenochtend uurtje eerder opstaan om te lopen misschien een idee?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
half 10 en net klaar met werk...daar gaat mijn rondje![]()
eten en dan is het bijna bedtjid.... morgen maar proberen of ik er even tussen uit kanIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik ben vurig aan het hopen op onstuimig weer komende vrijdag; ik heb 's middags verlof en wil m'n nieuwe trail runschoenen eens gaan testen op de heide. Zin om eens een keer in kloteweer te rennen...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:11 schreef Arquero het volgende:
Ik werd maandagavond al aangekeken of ik ze wel allemaal op een rijtje had, omdat ik ging lopen in de regen
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Welke heb je?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:03 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik ben vurig aan het hopen op onstuimig weer komende vrijdag; ik heb 's middags verlof en wil m'n nieuwe trail runschoenen eens gaan testen op de heide. Zin om eens een keer in kloteweer te rennen...[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Mijn rondje van 11.3 zit er ook weer op. Vorige week drie dagen slapjes geweest en ik ben meteen een paar minuten langzamer...
Endomodo klokte me pas op een kilometer, toen ik er al 1.8 op had zitten.Life is what you make it.![]()
Vanmorgen ook 11.5 gelopen, maar mn garmin wil hier op de zaak niet syncen, dus (nog) geen grafiekjes.
Moest van mezelf echt langzaam lopen, maar gruwels wat is dat moeilijk![]()
Nu volledige rust tot de wedstrijd van zaterdag...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Oh shit!! Sterkte alvastquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:58 schreef gcjoel het volgende:
Noooooooo:
http://losseveter.nl/blog(...)bij-westrandweg-run/![]()
NY gaat door lijkt het op.![]()
![]()
'Asics gel trail lahar gtx', een hele mond vol. Ik ging eigenlijk voor trabucco's, maar die hadden ze niet in mijn maat.quote:“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Ja, alleen de mensen die ik ken die mee zouden lopen, kunnen er waarschijnlijk niet meer op tijd komen. Lekkere anti-climax...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh shit!! Sterkte alvast![]()
NY gaat door lijkt het op.Life is what you make it.![]()
Die zien er stoer uitquote:![]()
Post je hier hoe ze bevallen?
Motivatie om zeer snel door te rennenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:58 schreef gcjoel het volgende:
Noooooooo:
http://losseveter.nl/blog(...)bij-westrandweg-run/
Maar wel tof van hem dat hij belangeloos doet![]()
![]()
Mijn mooiste keer lopen was een keer rond 1 uur snachts savonds in de regen... ineens zie ik dat iemand op me schijnt met een zaklamp (had oranje reflecterend vest enzo aan) was het de politie die ging kijken wie ik was enzo haha
Mooiste is nog dat ze nu wel vaker stoppen als ik aan het lopen ben gewoon om te vragen of ik nog wat vreemds gezien heb ED.![]()
![]()
Zin om te lopen vanavond!
Eerste keer interval, samen met een trainingsmaatje. Volg nu het schema van 10 naar 15km van run2day.
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:32 schreef Taexon het volgende:
Mijn mooiste keer lopen was een keer rond 1 uur snachts savonds in de regen... ineens zie ik dat iemand op me schijnt met een zaklamp (had oranje reflecterend vest enzo aan) was het de politie die ging kijken wie ik was enzo haha
Mooiste is nog dat ze nu wel vaker stoppen als ik aan het lopen ben gewoon om te vragen of ik nog wat vreemds gezien heb ED.![]()
Doet me denken aan die keer dat een field engineer een planned work moest uitvoeren op een afgelegen locatie. Hij had zijn privéauto bij zich een zwarte BMWen was op zoek naar de exacte plek toen hij werd aangehouden door de politie en direct gearresteerd
![]()
![]()
Want donker getinte man in zwarte BMW rijdt zoekend rond midden in de nacht op een afgelegen industrieterrein met gereedschap in de achterbak![]()
Ga maar uitleggen dat je aan het werk bent aan de popo dat lukt je niet![]()
![]()
![]()
Uiteindelijk is zijn manager naar het bureau gegaan met een kopie van de werkopdracht (ticket) om hem vrij te krijgen.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Priceless!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:05 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]![]()
Doet me denken aan die keer dat een field engineer een planned work moest uitvoeren op een afgelegen locatie. Hij had zijn privéauto bij zich een zwarte BMWen was op zoek naar de exacte plek toen hij werd aangehouden door de politie en direct gearresteerd
![]()
![]()
Want donker getinte man in zwarte BMW rijdt zoekend rond midden in de nacht op een afgelegen industrieterrein met gereedschap in de achterbak![]()
Ga maar uitleggen dat je aan het werk bent aan de popo dat lukt je niet![]()
![]()
![]()
Uiteindelijk is zijn manager naar het bureau gegaan met een kopie van de werkopdracht (ticket) om hem vrij te krijgen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
@Hardloopnieuws: Film Zeeuwse Kustmarathon: http://t.co/BPakYGN2[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zo... 8KM gelopen, getekent voor een parttime baan bij de Erasmus Universiteit en genoeg geld voor een Suunto Ambit HR.![]()
Wat fijn, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... 8KM gelopen, getekent voor een parttime baan bij de Erasmus Universiteit en genoeg geld voor een Suunto Ambit HR.know'm sayin?
word? word.![]()
Met trots presenteer ik de Marathon van Nederland!
Het Parcours is precies 1 km lang en deelnemers zullen dit parcours 42,2 x afleggen.
Naast het koningsnummer kunnen deelnemers zich ook inschrijven voor de volgende afstanden (in km's)
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19.20,21,22,23,24,25,26,27,28.29.30,31,32,33,34,35,36,37.38,39,40,40.5,41 en 42 km.quote:geachte heer spring in 't veld, hartelijk bedankt voor uw inschrijving.
De route van uw gekozen afstand (40.5) zal op de dag van de wedstrijd bekent gemaakt worden.
Wij wensen u veel plezier tijden de SSI'TV Marathon!
Graat tot 29 februari 2028!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
dubbelInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... 8KM gelopen, getekent voor een parttime baan bij de Erasmus Universiteit en genoeg geld voor een Suunto Ambit HR.
Ja doei.![]()
Nicequote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... 8KM gelopen, getekent voor een parttime baan bij de Erasmus Universiteit en genoeg geld voor een Suunto Ambit HR.
Ecosia
Mooi zo Swets, dat geeft een burger moed, of niet?
Heb je nog een beetje lol in het lopen? Weer helemaal blessurevrij?
Volg niet alles in dit topic, gaat wat te snel dus misschien staat hnet wel ergens
Vanochtend ook gelopen, flink tegen de wind in. Had het gevoel dat ik niet vooruit kwam (ik kijk onder het lopen niet naar de snelheid, doe ik pas als ik klaar ben).
Viel toch niet tegen: 11 km in 1.02 uur (10.8/uur)Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Tofquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... 8KM gelopen, getekent voor een parttime baan bij de Erasmus Universiteit en genoeg geld voor een Suunto Ambit HR.![]()
![]()
Dafuqquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:22 schreef Jumparound het volgende:
Het Parcours is precies 1 km lang en deelnemers zullen dit parcours 42,2 x afleggen.
Naast het koningsnummer kunnen deelnemers zich ook inschrijven voor de volgende afstanden (in km's)
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19.20,21,22,23,24,25,26,27,28.29.30,31,32,33,34,35,36,37.38,39,40,40.5,41 en 42 km.
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:18 schreef Swetsenegger het volgende:
![]()
![]()
Wow! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Feli!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:18 schreef Swetsenegger het volgende:
![]()
Nice! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... 8KM gelopen, getekent voor een parttime baan bij de Erasmus Universiteit en genoeg geld voor een Suunto Ambit HR.Life is what you make it.![]()
Zondag voetbal, maandag 12km, gisteren voetbal, maar ik ga - ondanks mijn wat zware benen - zo toch even lopen hoor. Het is te lekker weer en met de vooruitzichten de komende dagen laat ik dit niet schieten!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik had eigenlijk vanavond niet echt tijd om te gaan, maar door al die verhalen hier van mensen die vanochtend zijn gaan hardlopen krijg ik ook zin om toch even een rondje te doen.
Ik zit toch nog niet ver in m'n schema dus ben hooguit een uurtje weg, dus moet kunnen (als het niet giet van de regen natuurlijk).
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:22 schreef Jumparound het volgende:
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19.20,21,22,23,24,25,26,27,28.29.30,31,32,33,34,35,36,37.38,39,40,40.5,41 en 42 km.
[..]![]()
Ik ga voor de 11
Voor de Nike lopers, je kunt deze badge verdienen als je vandaag nog gaat lopen
Zo net terug van mijn uithoudingsvermogentestloop.
Ik wilde net onder de 8min per km blijven dat was iets te ambitieus.
8min 20 sec/km is realistischer momenteel voor de (voor mij) lange afstand.
Toch heb ik een goed gevoel over deze training omdat ik deze zonder moeite uit heb gelopen.
http://www.endomondo.com/workouts/tEoPbmhWS-g
En een bekertje de eerste keer met Endomondo over de 10 km![]()
In totaal was deze loop 11220 meter wat een eind!
Als je tegen mij op 16 augusts had gezegd dat je dat achter elkaar kan lopen had ik je voor gek verklaard![]()
Ik ga even juichen omdat ik dat wil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook een record 1251 kcal in 1 training
[ Bericht 1% gewijzigd door N.I.M.B.Y. op 31-10-2012 15:18:45 ][quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
7,3km p/uur.. no offence, maar is dat niet tergend langzaam joggen?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Wowquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:10 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Toch heb ik een goed gevoel over deze training omdat ik deze zonder moeite uit heb gelopen.
Als je tegen mij op 16 augusts had gezegd dat je dat achter elkaar kan lopen had ik je voor gek verklaard![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook een record 1251 kcal in 1 training![]()
Goed gedaan zeg!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Ik zag hem net op Facebook. Natuurlijk nog net even een extra reden om vanavond een rondje te doenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Voor de Nike lopers, je kunt deze badge verdienen als je vandaag nog gaat lopen
[ afbeelding ]![]()
![]()
Voor een 42 jarige kantoorsmurf die al 12 jaar niet gesport heeft is dat allerjezusts snelquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:24 schreef Jor_Dii het volgende:
7,3km p/uur.. no offence, maar is dat niet tergend langzaam joggen?
Thanksquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:45 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Voor een 42 jarige kantoorsmurf die al 12 jaar niet gesport heeft is dat allerjezusts snelMiepmiep!!
![]()
quote:
Erg goedquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:10 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer had je (Evy?) afgerond, ook nog niet zo lang geleden toch?
8 min/km is naar mijn idee (rookiestandaard-oldtimer) een mooi startpunt voor zo'n lange loop. Top!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Klopt afgelopen vrijdag had ik de Evy afgerond.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:56 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Erg goedWanneer had je (Evy?) afgerond, ook nog niet zo lang geleden toch?
8 min/km is naar mijn idee (rookiestandaard-oldtimer) een mooi startpunt voor zo'n lange loop. Top!
Thanks ![quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Heb de heeeeeeeeele nacht liggen dromenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:58 schreef gcjoel het volgende:
Noooooooo:
http://losseveter.nl/blog(...)bij-westrandweg-run/![]()
![]()
Jeetje wat knapquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:10 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pff ik wilde vandaag gaan rennen met dit mooie weer, maar ik heb nog wat last van mijn rechterhamstring, beetje stijf, het voelt niet goed om nu te gaan. Dus dan morgen maar.
Grrrr nu baal ik nog meer van het rotweer van zondag, als ik toen had gelopen had ik met twee dagen rust nu ook weer kunnen lopen.know'm sayin?
word? word.![]()
Thanks!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:30 schreef alors het volgende:
[..]
Jeetje wat knap![]()
Pff ik wilde vandaag gaan rennen met dit mooie weer, maar ik heb nog wat last van mijn rechterhamstring, beetje stijf, het voelt niet goed om nu te gaan. Dus dan morgen maar.
Grrrr nu baal ik nog meer van het rotweer van zondag, als ik toen had gelopen had ik met twee dagen rust nu ook weer kunnen lopen.
Het is inderdaad heerlijk loopweer jammer dat je niet kan vandaag.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
quote:
Noooo je pleegt een Jedi mind trick on usquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:24 schreef linebear het volgende:
[..]
Heb de heeeeeeeeele nacht liggen dromen
![]()
langste langzame duurloop ooit!
![]()
Plan was 11, t ging zo lekker dat ik rustig door gelopen ben, uiteindelijk gestopt op 15,4 kmHartslag meteen na stoppen 130
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
10 EM: here comes DEquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:47 schreef DarkElf het volgende:
![]()
Plan was 11, t ging zo lekker dat ik rustig door gelopen ben, uiteindelijk gestopt op 15,4 kmHartslag meteen na stoppen 130
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:47 schreef DarkElf het volgende:
![]()
![]()
Zowheeequote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:47 schreef DarkElf het volgende:
![]()
![]()
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Ja was fijn, zo langzame duurloop is wel langzaam maar zeker met dit weer is dat helemaal geen straf en t grappige is dat ik, sinds ik die doe, sneller geworden ben op de andere loopjes. (Nu ben ik nog steeds geen snelle hoor, er zijn altijd mensen sneller en veel ook)
Maar goed, maandtotaal 110 km Ik ben dik tevreden
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Je gaat er harder van lopen. Tijdens DtD draaide het publiek heel veel Frans Bauer. En zie mijn tijdquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:42 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Noooo je pleegt een Jedi mind trick on us![]()
![]()
Ondanks de zware benen best aardig gelopen:
58m58s, 11,47km, 5:08min/km, 823 cal.
Totaal voor Oktober komt daarmee op 112km, zeer tevreden!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Gister Evy #1 gedaan en vanochtend was m'n knie een tikkie aan het zeuren. Maar inmiddels voelt het allemaal goed aan, weinig tot geen last!!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik zit echt enorm te twijfelen. Nog 5 lessen en ik heb Evy 0-5 'af'. Ga ik daarna door met 5-10 van Evy? Moet ik overstappen op Renate? Moet ik zelf aan de slag? Pfffff het valt nog niet mee hoor dat hardlopen![]()
![]()
Gewoon doen waar je zin in hebt, 5-10km is wel leuk om te doen, andere muziek. Zitten echt een paar geniale nummers tussen. Iets met wiet roken. En je bent aan het hardlopen. Belgen en hun humorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zit echt enorm te twijfelen. Nog 5 lessen en ik heb Evy 0-5 'af'. Ga ik daarna door met 5-10 van Evy? Moet ik overstappen op Renate? Moet ik zelf aan de slag? Pfffff het valt nog niet mee hoor dat hardlopen
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja maar ik weet dus niet waar ik zin in hebquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:19 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Gewoon doen waar je zin in hebt, 5-10km is wel leuk om te doen, andere muziek. Zitten echt een paar geniale nummers tussen. Iets met wiet roken. En je bent aan het hardlopen. Belgen en hun humor![]()
![]()
Gehehequote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:19 schreef Jor_Dii het volgende:
En mijn snoepjes verdiend uiteraard!
[ afbeelding ]
Ik ga zo de snoep maar in 'n schaal doen
Ja doei.![]()
laatste uurtje zon vandaag meegenomen om 9 km te lopen rennen duss. half bos, half asfalt.
kort met thermoshirt...heerlijkNiets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
Dat heb ik dus ook.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar ik weet dus niet waar ik zin in heb[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik zou eerst een maandje eens die 5 km gaan lopen geregeld. Zien hoe dat gaat. En daarna kun je idd door met 5-10 km, ik zelf heb voor renate gekozen toen, net wat vlotter allemaalquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zit echt enorm te twijfelen. Nog 5 lessen en ik heb Evy 0-5 'af'. Ga ik daarna door met 5-10 van Evy? Moet ik overstappen op Renate? Moet ik zelf aan de slag? Pfffff het valt nog niet mee hoor dat hardlopen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Goed bezig!!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:16 schreef slacker_nl het volgende:
Gister Evy #1 gedaan en vanochtend was m'n knie een tikkie aan het zeuren. Maar inmiddels voelt het allemaal goed aan, weinig tot geen last!!![]()
Ik ga straks voor les 3
Ik zou denk ik ook een paar keer 5 km lopen, daar de tijd op verbeteren en dan doorlopen?
Is voor mij nog even wachten, ik ga zo de 8x2 minuten doen.
Schrijf je in voor een leuke 5km in de buurt (of niet in de buurt)quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Dan stop je met lopen en ga je voetballen. Of korfballen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja maar ik weet dus niet waar ik zin in hebIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik zou wel weer willen paardrijdenjammer dat dat zo gruwelijk duur is
Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja doei.![]()
het eerste kind wat bij mij komt zeuren met zijn halloween kostuum krijgt een cricket bat in zijn nek... opdonderen met je commerciele geleuter!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gehehe
Ik ga zo de snoep maar in 'n schaal doen
[ afbeelding ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jaaa ik ookquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar ik rij dan wel liever op een paard waar niet ook 80 anderen op rijden, zodat je samen echt vooruitgang kan boeken. Later als ik groot ben...
know'm sayin?
word? word.![]()
Precies, dat dus (en da's duurquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:53 schreef alors het volgende:
[..]
Jaaa ik ookMaar ik rij dan wel liever op een paard waar niet ook 80 anderen op rijden, zodat je samen echt vooruitgang kan boeken. Later als ik groot ben...
)
Later, als wij groot zijn
when the gup has become a shark....quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Precies, dat dus (en da's duur)
Later, als wij groot zijn'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat ga ik sowieso doen jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Schrijf je in voor een leuke 5km in de buurt (of niet in de buurt)![]()
![]()
Ik moest echt hard lachen aan het einde, echt zo'n mini rondje. Het ging echt helemaal nergens over. Succes!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Goed bezig!!![]()
Ik ga straks voor les 3In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
alle posts van de laatste tijd eens op een rijtje gezet (misschien heb ik er sommige verkeerd geintrepeteerd) en ik heb het idee dat je je een beetje gek laat maken door alles wat er hier op dit topic gepost wordt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:10 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Evy afgerond...eerste 10km, super! maar ga nu astjeblief niet over trails, HM etc. nadenken, je maakt jezelf alleen maar gek, want als ik de bovengenoemde stats zie ben je daar nog lang niet aan toe....
Vergeet niet dat de mensen hier die bijv. HM lopen al een lange tijd lopen...
Het klinkt heel lullig maar met een tijd van 8min/km val je bij heel vele HM buiten de tijdlimiet die vaak gesteld wordt.
Zie dit niet als kritiek maar als advies! ik ben bang dat je wilt rennen voordat je amper kunt lopen en je daardoor op een gegeven moment het plezier ga verliezen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
heb gister de hele dag over WS's post zitten na te denken, ook omdat Mrs.RD en ik het zelf 2 keer mee hebben gemaakt, maar het ontroerende van haar post vond ik dat veel vaste posters, ondanks dat we het niet altijd met elkaar eens zijn, toch zo "hecht" zijn geworden dat ze zulke persoonlijke moment hier willen delen.voor het hardlooptopic!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik denk bij trail running ook niet aan iets wat ik binnenkort ga doen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
alle posts van de laatste tijd eens op een rijtje gezet (misschien heb ik er sommige verkeerd geintrepeteerd) en ik heb het idee dat je je een beetje gek laat maken door alles wat er hier op dit topic gepost wordt.
Evy afgerond...eerste 10km, super! maar ga nu astjeblief niet over trails, HM etc. nadenken, je maakt jezelf alleen maar gek, want als ik de bovengenoemde stats zie ben je daar nog lang niet aan toe....
Vergeet niet dat de mensen hier die bijv. HM lopen al een lange tijd lopen...
Het klinkt heel lullig maar met een tijd van 8min/km val je bij heel vele HM buiten de tijdlimiet die vaak gesteld wordt.
Zie dit niet als kritiek maar als advies! ik ben bang dat je wilt rennen voordat je amper kunt lopen en je daardoor op een gegeven moment het plezier ga verliezen
En als ik ga starten daarmee dan bouw ik dat ook langzaam op met een schema.
Een HM daar wil ik niet eens aan beginnen vanwege de te grote impact in trainingsuren.
Vandaar dat ik voor de kortere cross zoals onderstaande ga en dan de 5 KM versie
http://www.hardloopkalend(...)Haarlemmermeer-cross
wel 3de op Endo!!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik denk bij trail running ook niet aan iets wat ik binnenkort ga doen.
En als ik ga starten daarmee dan bouw ik dat ook langzaam op met een schema.
Een HM daar wil ik niet eens aan beginnen vanwege de te grote impact in trainingsuren.
Vandaar dat ik voor de kortere cross zoals onderstaande ga en dan de 5 KM versie
http://www.hardloopkalend(...)Haarlemmermeer-cross
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik dacht zaterdag ook, Huh, nu al?!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik moest echt hard lachen aan het einde, echt zo'n mini rondje. Het ging echt helemaal nergens over. Succes!terwijl ik de eerste keer echt zo hard doodgegaan ben op die eerste les
Volgend jaar kom ik minimaal 1 keer op de eerste plek!quote:
Zo niet dan eet ik mijn asics gel 9 op![]()
*Je mag me quoten[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Komt voor elkaar!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:28 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Die zien er stoer uit![]()
[ afbeelding ]
Post je hier hoe ze bevallen?
Ondanks een voor m'n voeten meehuppelende Labrador en twee keer een losse veter, vandaag toch het zelfde gemiddelde tempo weten te lopen als vorige keren en er een 7,2 kilometer uit weten te persen. Waarschijnlijk ga ik ergens volgende week de eerste keer de 10 kilometergrens passeren...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Fijn is dat als je terug denkt aan de eerste les (met in mijn geval C25K) toen je -kapot- ging en nu denkt van het stelt helemaal niets voorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik dacht zaterdag ook, Huh, nu al?!terwijl ik de eerste keer echt zo hard doodgegaan ben op die eerste les
![]()
![]()
![]()
Hier een film van de Haarlemmermeer Tata Steel runnersworld cross
Vervloekte 8x2 minuten loop! Het lijkt zo simpel maar![]()
Wel weer uitgelopen, en beste x tot nu toe (3e keer dat ik m deed) maar toch, dat einde is lastig om weer op te starten, dan wil je nog 30 seconden extra uitblazen en als je weer eenmaal loopt dan gaat het wel. Stop start stop start
Oh, het is 9x2 zie ik nudat is het natuurlijk, je denkt dat je er al bent!
Die wil ik ook eens doenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:18 schreef De_kluizenaar het volgende:
Vervloekte 8x2 minuten loop! Het lijkt zo simpel maar![]()
Wel weer uitgelopen, en beste x tot nu toe (3e keer dat ik m deed) maar toch, dat einde is lastig om weer op te starten, dan wil je nog 30 seconden extra uitblazen en als je weer eenmaal loopt dan gaat het wel. Stop start stop start
[ afbeelding ]kijken hoe ik het er vanaf breng. Ga je dan op volle snelheid zeg maar? Of op 'ik moet nog 5km' snelheid?
![]()
En dat je in een slecht verlichte straat over de stoep aan komt rennen, dat een meisje achterom kijkt, je ziet aankomen en vervolgens wegrent
Nou een beetje er tussenin denk ikquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die wil ik ook eens doenkijken hoe ik het er vanaf breng. Ga je dan op volle snelheid zeg maar? Of op 'ik moet nog 5km' snelheid?
Je wil geen sprint trekken in die 2 minuten omdat je nog wel even door moet lopen, maar gewoon een lekker tempo aanhouden.
Succes en post je tijden!
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:22 schreef De_kluizenaar het volgende:
En dat je in een slecht verlichte straat over de stoep aan komt rennen, dat een meisje achterom kijkt, je ziet aankomen en vervolgens wegrent
Ja, ik zal hem in runkeeper maken tzt, wel zo makkelijkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:25 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Nou een beetje er tussenin denk ikJe wil geen sprint trekken in die 2 minuten omdat je nog wel even door moet lopen, maar gewoon een lekker tempo aanhouden.
Succes en post je tijden!(eerst Evy afmaken
)
![]()
Is inderdaad wel tofquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:08 schreef Queued het volgende:
[..]
Fijn is dat als je terug denkt aan de eerste les (met in mijn geval C25K) toen je -kapot- ging en nu denkt van het stelt helemaal niets voor![]()
hopelijk ben ik snel weer op m'n oude niveau! Kan niet wachten!!
Nou he? hijgend en puffend en vloekend die laatste paar minuten.. en nu is het zo andersquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:08 schreef Queued het volgende:
[..]
Fijn is dat als je terug denkt aan de eerste les (met in mijn geval C25K) toen je -kapot- ging en nu denkt van het stelt helemaal niets voor![]()
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Succes!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is inderdaad wel tofhopelijk ben ik snel weer op m'n oude niveau! Kan niet wachten!!
![]()
![]()
Komt goedkwestie van heel blijven
Dat is het belangrijkste inderdaad denk ik. Het is niet erg om een schema opnieuw te doen, je loopt weer.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Komt goedkwestie van heel blijven
He wat grappig, een oud-collega van ons werkt daa (Tata Steel).quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:16 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
@Gup, dat had ik helemaal. Al na de eerste minuut toen m'n horloge me tot wandelen maande. Huh, is dit een minuut, pfff.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ookquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:04 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
He wat grappig, een oud-collega van ons werkt daa (Tata Steel).
@Gup, dat had ik helemaal. Al na de eerste minuut toen m'n horloge me tot wandelen maande. Huh, is dit een minuut, pfff.lolwut, ik loop net? En dan ook echt nog checken of Garmin het wel goed had
Grin, same same!. Ik ben erg benieuwd naar les 2. Kijken of ik dat wel kan volhouden.....quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ooklolwut, ik loop net? En dan ook echt nog checken of Garmin het wel goed had
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Les 2? Makkelijk! Wacht maar tot je bij les 8 bent!! Dan ga je deaudquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:13 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Grin. Ik ben erg benieuwd naar les 2. Kijken of ik dat wel kan volhouden.....![]()
Ik ga morgen weer. Ik hoop niet dat het al te hard regent. Ik hou best van een beetje regen, maar niet als het met bakken uit de hemel komt.
Ik ga morgen de lat eens lekker hoog leggen. Mij PR op de 5k is 26m:29s. Ik ga voor de 20m![]()
![]()
![]()
Volgens mij is les2 twee minuten langer lopen. Dat kan niet goed gaan icm een jetlagquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Les 2? Makkelijk! Wacht maar tot je bij les 8 bent!! Dan ga je deaud![]()
Dat is ook zo... Maar je bent dan op Aruba! Dat heft alle jetlags op, toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Volgens mij is les2 twee minuten langer lopen. Dat kan niet goed gaan icm een jetlag[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik was ook op zoek naar een jas en kwam deze tegenquote:
http://www.amazon.co.uk/N(...)Jacket/dp/B004J43W3A
Iemand bekend met dit systeem?![]()
Net voor het eerst interval gedaan. Soort van.
Vond het lastig om een "snel" tempo en een "langzaam" tempo te vinden, hierdoor ook niet echt goed verschil te zien in het grafiekje.
Training ook wat eerder afgebroken, trainingspartner kreeg last van steken en hij mocht niet verder van mij
http://www.endomondo.com/workouts/104291020
Volgende week weer een keer proberen!![]()
Vind die lampjes nou niet bijster fel overkomen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was ook op zoek naar een jas en kwam deze tegen
http://www.amazon.co.uk/N(...)Jacket/dp/B004J43W3A
Iemand bekend met dit systeem?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik weet niet hoe dat werkt met die Twitterposts die er zo netjes uit zien, maar:Good luck voor de lopers!quote:erikmouthaanRTL @erikmouthaanRTL
Nu ook officieel; burgemeester Bloomberg zegt dat de ING New York City Marathon a.s. zondag doorgaat volgens plan![]()
zo?twitter:erikmouthaanRTL twitterde op woensdag 31-10-2012 om 20:29:55Nu ook officieel; burgemeester Bloomberg zegt dat de ING New York City Marathon a.s. zondag doorgaat volgens plan reageer retweet
@Gup, de jetlag naar Aruba valt mee, dan ga je terug in de tijd en dat is altijd wel te doen. Maar vooruit de tijd ingaan zuigt grote tijd. Dus als ik weer in .nl aankom.. owwwwww, the horror (zowel qua jetlag als weersomstandigheden).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik weet t! Als wij naar Azië vliegen, de andere kant op dus, is de heenreis ook altijd horror qua jetlagquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:44 schreef slacker_nl het volgende:
zo?twitter:erikmouthaanRTL twitterde op woensdag 31-10-2012 om 20:29:55Nu ook officieel; burgemeester Bloomberg zegt dat de ING New York City Marathon a.s. zondag doorgaat volgens plan reageer retweet
@Gup, de jetlag naar Aruba valt mee, dan ga je terug in de tijd en dat is altijd wel te doen. Maar vooruit de tijd ingaan zuigt grote tijd. Dus als ik weer in .nl aankom.. owwwwww, the horror (zowel qua jetlag als weersomstandigheden).maar goed, dan ben je op zo'n mooie plek dat de jetlag geen ruimte krijgt
De 5-10 van Evy is vooral achter elkaar door lopen. Renate is met intervallen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:18 schreef Sunnythesun het volgende:
De muziek van Evy is echt shit, allerlei onbekende meuk. Renate heeft wel gewone muziek![]()
Je drukt op de tijd van de tweet, bijvoorbeeld 19m, die link kopieer en plak je dan vervolgens in het tweet icoontje boven het maken van een nieuwe postquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:39 schreef Queued het volgende:
Ik weet niet hoe dat werkt met die Twitterposts die er zo netjes uit zien, maar:
[..]
Good luck voor de lopers!
Mijn jack is overigens net gearriveerdbezorger had het erg druk en kon nu pas leveren, past perfect!
Hm misschien toch Renate downkopen om de playlist eens te vergelijken met Evy 5-10.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:48 schreef linebear het volgende:
[..]
De 5-10 van Evy is vooral achter elkaar door lopen. Renate is met intervallen.
De muziek van Evy is echt shit, allerlei onbekende meuk. Renate heeft wel gewone muziek
* Ben niet zo te spreken over Evy haar muziekkeuzeechter ben ik wel positief over haar aanmoedigingen
En interval training kan ik goed gebruiken om mijn pace te verbeteren.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik had nooit zo'n last van jetlag gelukkig.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:44 schreef slacker_nl het volgende:
@Gup, de jetlag naar Aruba valt mee, dan ga je terug in de tijd en dat is altijd wel te doen. Maar vooruit de tijd ingaan zuigt grote tijd. Dus als ik weer in .nl aankom.. owwwwww, the horror (zowel qua jetlag als weersomstandigheden).![]()
http://www.endomondo.com/workouts/l3bESaXnmrA
Loopgroepje gehad. Ging wel ok, laatste versnelling hadden m'n benen en ik geen zin meer in.
60 min duurloopje met paar keer 2 min en paar keer 4 min versnellen.
Klein jompeltje, meeste km's in een maand ooit gelopen: 105 km![]()
![]()
En op 1quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:29 schreef GotC het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/l3bESaXnmrA
Loopgroepje gehad. Ging wel ok, laatste versnelling hadden m'n benen en ik geen zin meer in.
60 min duurloopje met paar keer 2 min en paar keer 4 min versnellen.
Klein jompeltje, meeste km's in een maand ooit gelopen: 105 km
Heerlijkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:25 schreef linebear het volgende:
Marathon survival guide![]()
http://marathon.blogs.nyt(...)survival-strategies/
quote:
Nee, maar in het echte donker wellicht wat meer. En er zitten ook gewone reflectiestrepen op. Ook belangrijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vind die lampjes nou niet bijster fel overkomen.
Maar ik heb ook mijn twijfels![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:25 schreef linebear het volgende:
Marathon survival guide![]()
http://marathon.blogs.nyt(...)survival-strategies/quote:Practice drinking.quote:(While this has a promising sound to it, the reality is far less pleasurable)quote:Corollary: Practice taking in liquid through your nose, letting it moisten your sinuses and tickle the back of your throat, then forcibly expelling it through any available orifice before it dribbles down into your lungs. Timing is crucial.![]()
![]()
Ok, dan ga ik eerst even de 5 goed in mijn systeem zetten en dan op zoek naar Renate als ik toe ben aan uitbouwen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:48 schreef linebear het volgende:
[..]
De 5-10 van Evy is vooral achter elkaar door lopen. Renate is met intervallen.
De muziek van Evy is echt shit, allerlei onbekende meuk. Renate heeft wel gewone muziekGeloof dat Renate ook iets sneller gaat, ook wel fijn.
![]()
Gewoon wat lopen is tamelijk ouderwets tegenwoordig geloof ik
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Belangrijkste is dat er verantwoord wordt opgebouwd met dat soort schema's, aangezien je geen trainer hebt om je in de gaten te houdenSnel richting een afstand kan leuk zijn..maar of het voor iedereen werkt en goed is, lichamelijk?
![]()
Nou, daarom vind ik het toch wel heel fijn dat ik met die podcasts kan lopen ja!!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:25 schreef GotC het volgende:
Belangrijkste is dat er verantwoord wordt opgebouwd met dat soort schema's, aangezien je geen trainer hebt om je in de gaten te houdenSnel richting een afstand kan leuk zijn..maar of het voor iedereen werkt en goed is, lichamelijk?
![]()
![]()
![]()
Ik vond zo'n schema echt een houvast. Maar je moet natuurlijk nog steeds goed naar jezelf luisteren![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik vind een schema gebruiken wel fijn, als ik zomaar zelf ga lopen, geef ik veel sneller op. En het geeft me ook een beetje het gevoel gericht ergens mee bezig te zijn.![]()
Ik heb zo'n schema ook wel eens geprobeerd, dat je uiteindelijk een half uur achterelkaar kan lopen. Kreeg ik toch nog last van m'n knie. Nu let ik gewoon op hoe het voelt, ben ook niet zo hi-tech
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Het voordeel van mijn schema is, dat ik na 2 erg korte rondjes blij ben dat ik morgen weer eens 42 minuten achter elkaar mag![]()
![]()
Ik heb mijn schema uit een hardloopboek over getypt en in de keuken op het magneetbord opgehangen, nadeel is dat zo'n schema behoorlijke moeite heeft om haar gevoelens van "fierheid" op me te tonen...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:29 schreef Cynic het volgende:
Ik heb zo'n schema ook wel eens geprobeerd, dat je uiteindelijk een half uur achterelkaar kan lopen. Kreeg ik toch nog last van m'n knie. Nu let ik gewoon op hoe het voelt, ben ook niet zo hi-tech
Ja dat ga ik zo ook doen als ik mijn Sleepy time thee op heb![]()
Morgen ga ik mijn 1e kerstboomloop doen(1e keer in het donker lopen dus)
![]()
Nog best lastig trouwens. Ik probeer op runnermaps.nl een route van 5,5 km binnen bebouwde kom te maken maar ik moet echt letterlijk het hele dorp door geloof ik. Loop morgen avond toch liever niet achterlangs geloof ik..![]()
Heb net weer een stukje gelopen. Kou viel me reuze mee. Nu is het buiten sowieso nog niet echt mega koud, maar toch. Had lange tight aan, een lycra ondershirt en dan m'n gewone renshirt. In het begin niet koud, maar wat fris, maar wel lekker. Na 3 kwart kreeg ik het wel echt warm ook.
Hieronder een overzicht van mijn schema. Waarschijnlijk niet bijster bijzonder of snel, maar goed, ik vind dat ik het nog wel ok doe. Kan nog redelijk praten als het moet, en ben niet mega op als ik terug ben. Loop trouwens met dit schema volgens mij redelijk basic?![]()
![]()
* Quoi zit na weer zo'n 12 uur werken even in bankaardappel-modus bij te komen met een Terminale Tripel
Zin in de LVML![]()
![]()
nogmaals, kijk eens goed naar het filmpje.... daar zie ik geen "recreanten met oordopjes in een hoodie hobbelen"...dit is een serieus crossparkoers wat er, ondanks dat het vlak is, zwaar genoeg uit ziet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:16 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Vergeet niet dat je bij crossen heel veel andere spieren gebruik dan bij hardlopen op straat, je knieen, de buitenkant van je bovenbenen etc.
ik hou er verder over op en wil je niet te veel ontmoedigen (want crossen is echt super om te doen) maar ik zeg alleen "bezint eer gij begint"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je loopt ook veel geconcentreerder vind ik. Bij elke stap moet ke echt kijken waar je je voeten neer gaat zetten zodat je ze niet dubbelvouwt of door je enkels gaat.![]()
Hehe, ik heb richting de Halve van Amsterdam best wel bewust geleefd (qua eten, drinken en bewegen). Als resultaat was ik lichter dan ik tijdens de laatste 6 jaar was geweest en was ik sportief in topvorm.
Sinds Amsterdam (anderhalve week geleden) heb ik de teugels ietsje laten vieren, vooral op het gebied van eten en drinken. En nu vliegen de kilo's er in megasnelheid weer aan en voel ik me alsof iemand me aan het opblazen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teugels maar weer wat strakker aantrekken dus, en lekker veel gaan bewegen!
Gisteravond heb ik wegens een etentje niet kunnen lopen, dus ik ga vandaag de schade inhalen
F means you're fucked![]()
Nou, ik moet zeggen. Heb geen idee hoe of wat met mijn gewicht, maar ik trok vanmorgen een broek aan die ik al langere tijd heb en hij zat echt ruim.
Nog een stimulans om door te gaan![]()
Zin in zondag, mijn eerste wedstrijd. Ben benieuwd hoe dat allemaal gaat.
Tis alleen jammer dat ik helemaal uit Oldenzaal moet komen; de avond ervoor daar een feest van mijn werk. Vroeg opstaanKan ik in Den Haag lekker wakker worden met de frisse zeelucht
![]()
![]()
Ik weet wel hoe het met mijn gewicht is, vanmorgen door de 10 kilo grens
Niet alleen door hardlopen hoor. De beweging helpt natuurlijk wel maar voornamelijk eet/drink gewoonte aanpassing.
Scheelt wel bepakking met lopen zeg maar, dat merk ik wel.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dat zal best, tis toch 10 kilo minderquote:Op donderdag 1 november 2012 08:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik weet wel hoe het met mijn gewicht is, vanmorgen door de 10 kilo grens
Niet alleen door hardlopen hoor. De beweging helpt natuurlijk wel maar voornamelijk eet/drink gewoonte aanpassing.
Scheelt wel bepakking met lopen zeg maar, dat merk ik wel.![]()
![]()
heerlijk rondje gelopen na 3 dagen niet kunnen lopen ivm drukte op het werk.
Rustig even de benen los gelopen maar ik merkte wel dat "rust roest", alles voelde wat strammig'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Had je wel al wat beter weer, of nog steeds bagger?quote:Op donderdag 1 november 2012 08:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
heerlijk rondje gelopen na 3 dagen niet kunnen lopen ivm drukte op het werk.
Rustig even de benen los gelopen maar ik merkte wel dat "rust roest", alles voelde wat strammig![]()
Goedemorgen, beetje gevoelige bovenbenen na die 15.4 van gisteren. Maar verder voelt t prima!
En mooi die -10 de kluizenaar!♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
LOLOLOL
Volgens nike plus:
Average pace:
You: 5;42
Men your age: 6:47
Nike Plus Community: 7:21
Ecosia
Dat zijn motiverende cijfers!quote:Op donderdag 1 november 2012 09:23 schreef Jumparound het volgende:
LOLOLOL
Volgens nike plus:
Average pace:
Nike Plus Community: 7:21Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
mooit toch? Heb ik nog even om het te organiserenquote:
Ecosia
Haha ik zit er ook altijd dik onder, vraag me wel af wat er precies van waar is want het verschil met leeftijdsgenoten is wel érg veel!quote:Op donderdag 1 november 2012 09:23 schreef Jumparound het volgende:
LOLOLOL
Volgens nike plus:
Average pace:
Nike Plus Community: 7:21“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Er zit trouwens aardig wat prijsverschil in de Garmins.
Heb besloten om voor de 410 HRM te gaan. Goedkoopste is ¤ 222 en meeste winkels zitten tussen de ¤ 275-299![]()
Vaak ontlopen de diverse sites elkaar niet zo heel veel. Maar wel beter![]()
![]()
Ligt misschien aan de doelgroep van nike+quote:Op donderdag 1 november 2012 09:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Haha ik zit er ook altijd dik onder, vraag me wel af wat er precies van waar is want het verschil met leeftijdsgenoten is wel érg veel!
Ecosia
Hahaha truequote:Op donderdag 1 november 2012 09:26 schreef Jumparound het volgende:
[..]
mooit toch? Heb ik nog even om het te organiseren![]()
![]()
Ik ga alvast afscheid nemen, de mensen die me op FB en/of Endo en/of RK en/of Garmin hebben, jullie zien de Aruba runs vanzelf wel verschijnen. Na werk de koffer inpakken en dan richting m'n ouders om de dag erna te Schiphollen (haha, see what I did there?).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Afhaalbewijs/deelnemersinformatie Parnassia Laan van Meerdervoort Loop 2012
Beste N.I.M.B.Y,
Je startnummer is: 2067
have fun !quote:Op donderdag 1 november 2012 10:37 schreef slacker_nl het volgende:
Ik ga alvast afscheid nemen, de mensen die me op FB en/of Endo en/of RK en/of Garmin hebben, jullie zien de Aruba runs vanzelf wel verschijnen. Na werk de koffer inpakken en dan richting m'n ouders om de dag erna te Schiphollen (haha, see what I did there?).![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 1 november 2012 10:37 schreef slacker_nl het volgende:
Ik ga alvast afscheid nemen, de mensen die me op FB en/of Endo en/of RK en/of Garmin hebben, jullie zien de Aruba runs vanzelf wel verschijnen. Na werk de koffer inpakken en dan richting m'n ouders om de dag erna te Schiphollen (haha, see what I did there?).
veel plezierquote:Op donderdag 1 november 2012 10:37 schreef slacker_nl het volgende:
Ik ga alvast afscheid nemen, de mensen die me op FB en/of Endo en/of RK en/of Garmin hebben, jullie zien de Aruba runs vanzelf wel verschijnen. Na werk de koffer inpakken en dan richting m'n ouders om de dag erna te Schiphollen (haha, see what I did there?).
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Je startnummer is: 2123
![]()
![]()
Ik hoop dat het nog een beetje droog gaat worden vandaag...![]()
Ik zie mezelf al per ongeluk de afslag missen![]()
"Let goed op: waar de deelnemers aan de 5km het strand op gaan, slaan deelnemers aan de 10km rechts af, het fietspad op."
pfffff nat tot op m'n ondergoed, maar wel weer m'n rondje erop zitten.
Ging moeizaam, gister al gelopen en vanmorgen sportschool geweest, dus nu een warme douche en genieten van 3 welverdiende rustdagen![]()
![]()
Ik zat er ook even aan te denkenquote:Op donderdag 1 november 2012 11:09 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
"Let goed op: waar de deelnemers aan de 5km het strand op gaan, slaan deelnemers aan de 10km rechts af, het fietspad op."
Ga er vanuit dat het nog net niet in Braille staat aangegeven
![]()
![]()
Nice!quote:Op donderdag 1 november 2012 10:37 schreef slacker_nl het volgende:
Ik ga alvast afscheid nemen, de mensen die me op FB en/of Endo en/of RK en/of Garmin hebben, jullie zien de Aruba runs vanzelf wel verschijnen. Na werk de koffer inpakken en dan richting m'n ouders om de dag erna te Schiphollen (haha, see what I did there?).All she wants and needs is just a little taste..![]()
hehe,quote:Op donderdag 1 november 2012 11:02 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Beste N.I.M.B.Y,
Je startnummer is: 2067
Je startnummer is: 2068
Nu helemaal zin in![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 november 2012 11:23 schreef Arquero het volgende:
[..]
hehe,
Je startnummer is: 2068
Nu helemaal zin in
"pfff die 5 km lijken wel langer tijdens een wedstrijd"quote:Op donderdag 1 november 2012 11:09 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Zo hebben Swets en ik ontdekt dat de kilometers bij mij in de omgeving langer zijn dan in zijn woonplaatsquote:Op donderdag 1 november 2012 11:35 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
"pfff die 5 km lijken wel langer tijdens een wedstrijd"![]()
![]()
Run! It’s fun! has finished.
You came in 6410th.
Toch nog 6410-de geworden van de 39022 deelnemers.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Net ingeschreven voor de Westerrandweg run. 10km fun run. Gisteren voor het eerst weer aan de slag gegaan nadat ik 1.5 week uit de running was... LETS GO!Volg mijn blog! http://my-365.com/![]()
Goeie reis!quote:Op donderdag 1 november 2012 10:37 schreef slacker_nl het volgende:
Ik ga alvast afscheid nemen, de mensen die me op FB en/of Endo en/of RK en/of Garmin hebben, jullie zien de Aruba runs vanzelf wel verschijnen. Na werk de koffer inpakken en dan richting m'n ouders om de dag erna te Schiphollen (haha, see what I did there?).![]()
Vandaag een heerlijke bosloop gedaan in de ochtend van 45 minuten met nog 10 minuten wandelen voorafgaand en nog 15 minuten wandelen achteraf. Heerlijk.![]()
Zie daar best veel reclame van op stations enzo. Leek me wel grappig, rennen over de snelweg. Maar denk dat ik daar nog niet echt genoeg voor heb getraind, met maar 3 weken hardloop ervaringquote:Op donderdag 1 november 2012 12:19 schreef Xhermes het volgende:
Net ingeschreven voor de Westerrandweg run. 10km fun run. Gisteren voor het eerst weer aan de slag gegaan nadat ik 1.5 week uit de running was... LETS GO!.
![]()
He bah, ik ook, niet erg snotterig, maar ik heb vocht achter mijn trommelvlies en dat dreunt zo lekker in je oor bij elke stapquote:Op donderdag 1 november 2012 13:54 schreef Miezziej het volgende:
Verkouden
Ademt zo vervelend tijdens hardlopenhaha
know'm sayin?
word? word.![]()
Ik ben ook weer begonnen met lopen, kijken of ik het nu wel volhoud
Gisteren voor de tweede keer geweest, 4.2 km in ong. een half uur. Ben er wel tevreden mee
All she wants and needs is just a little taste..![]()
Ik heb zojuist 402,95 betaald voor een Ambit HR. Nu nog hopen dat hij ook daadwerkelijk bezorgt wordt.![]()
Wanneer komtie binnen? zien zienquote:Op donderdag 1 november 2012 14:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb zojuist 402,95 betaald voor een Ambit HR. Nu nog hopen dat hij ook daadwerkelijk bezorgt wordt.![]()
![]()
Ik hoop Zaterdag, hij had ze op voorraad zei hij.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:13 schreef Arquero het volgende:
[..]
Wanneer komtie binnen? zien zien![]()
Volgende week dan maar ff in aktie gaan zien in dat rondje van 7 kilometer wat je had opgezetquote:Op donderdag 1 november 2012 14:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik hoop Zaterdag, hij had ze op voorraad zei hij.![]()
![]()
Ik heb zo'n snot-hoofdpijnquote:Op donderdag 1 november 2012 13:59 schreef alors het volgende:
[..]
He bah, ik ook, niet erg snotterig, maar ik heb vocht achter mijn trommelvlies en dat dreunt zo lekker in je oor bij elke stap
Ik wil morgen wel gewoon hardlopen hoor!Hoop alleen niet dat het keihard gaat regenen, dan wil ik niet meer hoor
Beetje regen vind ik niet erg, maar als het met bakken naar beneden komt is het zo... nat... en koud..
![]()
![]()
Ik heb dat rondje gisteren trouwens zelf gelopen. Die is ook 's avonds goed te doen, helemaal verlicht.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:16 schreef Arquero het volgende:
[..]
Volgende week dan maar ff in aktie gaan zien in dat rondje van 7 kilometer wat je had opgezet![]()
Haha, kan ik inkomen. Ik heb nog niet gelopen in de regen. Denk dat een miezer buitje wel fijn is ja, maar als je echt helemaal doorweekt tot op je ondergoed terug thuiskomt lijkt me dat ook niet chillquote:Op donderdag 1 november 2012 14:19 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik wil morgen wel gewoon hardlopen hoor!Hoop alleen niet dat het keihard gaat regenen, dan wil ik niet meer hoor
Beetje regen vind ik niet erg, maar als het met bakken naar beneden komt is het zo... nat... en koud..
.
Al is een warme douche daarna wel extra welkom natuurlijk![]()
![]()
Heb je gelijk in hoor! Ik vind een beetje regen ook niet erg.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:19 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik heb zo'n snot-hoofdpijn
Laatst liep ik net halverwege en begon het keihard te regen, shirt helemaal nat en plakte helemaal. Dan is het ook echt wel heeeel koud ineens hoor! Dus dat doe ik niet meer, maar ja ik moest toen nog wel een paar km naar huis lopen, brrr![]()
Haha. Het lijkt me wel fijn in de zomer als het warmer is enzo. Dan is het wel lekker verfrissend als je drijfnat bent. Maar ja, nu in de winter... brrrquote:Op donderdag 1 november 2012 14:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb je gelijk in hoor! Ik vind een beetje regen ook niet erg.
Laatst liep ik net halverwege en begon het keihard te regen, shirt helemaal nat en plakte helemaal. Dan is het ook echt wel heeeel koud ineens hoor! Dus dat doe ik niet meer, maar ja ik moest toen nog wel een paar km naar huis lopen, brrr![]()
Zo, prijzigquote:Op donderdag 1 november 2012 14:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb zojuist 402,95 betaald voor een Ambit HR. Nu nog hopen dat hij ook daadwerkelijk bezorgt wordt.. Wat kan je er allemaal mee?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: