SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: motivational plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 31-10-2012 09:23:59 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
hey
ik ben een paar weken niet op het forum geweest.
dat kwam omdat ik het lopen acuut moest staken.
kwam erachter dat ik zwanger was maar met complicaties.
helaas heeft het kleintje het niet gered.
nu dus eerst even rust en bezinning.
en waarschijnlijk de 7hills wel lopen als het lukt....home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
heel veel sterkte nachtmaatje!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ooh WSsterkte met het verwerken, dat is niet niks. Ik hoop dat lopen je kan helpen hierbij!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Sterktequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:41 schreef winterstorm666 het volgende:
hey
en waarschijnlijk de 7hills wel lopen als het lukt....![]()
Veel sterkte in deze lastige tijd!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:41 schreef winterstorm666 het volgende:
hey
en waarschijnlijk de 7hills wel lopen als het lukt....“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Jeetje Winterstorm wat vreselijk.. Veel sterkte gewenst
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Sterkte.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Wat erg voor je.. neem de tijd voor jezelf.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:41 schreef winterstorm666 het volgende:
hey
en waarschijnlijk de 7hills wel lopen als het lukt....Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Getver, koop je bij Zalando 3 hoody's, 3 verschillende merken, allemaal XXL, zit er echt 1 lekker en de rest mag die maat niet eens hebben, de allerkleinste kreeg ik niet eens meer uit![]()
Echt belachelijk hoe groot dat verschil tussen merken kan wezen.
Maar wel een passende 2in1 runshort erbij (inderdaad geen zakken), lekker stofje.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Bah. Veel sterktequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:41 schreef winterstorm666 het volgende:
hey
en waarschijnlijk de 7hills wel lopen als het lukt....
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
http://www.endomondo.com/workouts/m2jAfPe6Yw0
Mijn loopje. Begon wel heel snel waardoor ik mezelf later tegen kwam.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Beat me, Sandy![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hee, Nijverdal, kom ik ook wel eens, leuke woonomgeving!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:34 schreef Daywalk3r het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/m2jAfPe6Yw0
Mijn loopje. Begon wel heel snel waardoor ik mezelf later tegen kwam.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Meh.. Veel oude mensen dus weinig feestplezier.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:56 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Hee, Nijverdal, kom ik ook wel eens, leuke woonomgeving!
Waarom kom je wel eens dan?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Sterkte meis, neem je tijdquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:41 schreef winterstorm666 het volgende:
hey
![]()
Daar wonen goeie vrienden van mij. Feest in Nijverdal ken ik niet, wel eens in Hellendoorn geweest op dat popfestival. Was het nog niet zo groot als nu hoor. Man man wat kunnen die mensen daar zuipen zegquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Meh.. Veel oude mensen dus weinig feestplezier.
Waarom kom je wel eens dan?
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Truequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:05 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Daar wonen goeie vrienden van mij. Feest in Nijverdal ken ik niet, wel eens in Hellendoorn geweest op dat popfestival. Was het nog niet zo groot als nu hoor. Man man wat kunnen die mensen daar zuipen zeg
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Sterkte.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:41 schreef winterstorm666 het volgende:
hey
Net les 13 gehad... gaat nu wel moeilijk worden. Nog steeds pijn, maar anders. En tijdens het rennen valt het mee... vooral de laatste 5 minuten... daarna lopen was erg kreupelig.![]()
Ik ook. Vanmiddag besteld. Vanmiddag verstuurdquote:
Tofquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik ook. Vanmiddag besteld. Vanmiddag verstuurd
Ik gebruik die van Yur momenteel, ook niet erg handig![]()
![]()
Samen lopen en dan Yur er mee laten sjouwen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Tof
Ik gebruik die van Yur momenteel, ook niet erg handigJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mag hij een keer v/d ketting af, moet hij nog meelopen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Samen lopen en dan Yur er mee laten sjouwen.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Mag hij een keer v/d ketting af, moet hij nog meelopen...![]()
![]()
das heavyquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:41 schreef winterstorm666 het volgende:
hey
en waarschijnlijk de 7hills wel lopen als het lukt....kap nah![]()
Ik vraag m voor mn verjaardagquote:![]()
Superhandig dingetje zo te zien!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:41 schreef winterstorm666 het volgende:
hey
![]()
![]()
Korte broek was toch aan de koude kantwow, succes!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:41 schreef winterstorm666 het volgende:
hey
![]()
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/entertainment/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2012/10_oktober/entertainment/marathon_acteur-van-waardenberg-is-rennen-beu.xml
![]()
eindelijk weer eens wezen draven...
ging lekker!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
twitter:MichaelPaulson twitterde op dinsdag 30-10-2012 om 23:03:04NYC Marathon expected to go on as scheduled, @MikeBloomberg says. reageer retweet
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
ik ga denk ik toch maar een ander jaarquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:09 schreef Jor_Dii het volgende:
twitter:MichaelPaulson twitterde op dinsdag 30-10-2012 om 23:03:04NYC Marathon expected to go on as scheduled, @MikeBloomberg says. reageer retweet
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013![]()
Idem 2014 voor mijquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik ga denk ik toch maar een ander jaar
Bam! CPC Halve Marathon ingeschreven!![]()
![]()
(kan iemand me in de OP toevoegen?Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Slapen jullie! Rust is goed!Ik ben naar dromenland
Ik had een feestje, dus stuiter nog iets te veel.. ga zo plat en 'trainen'quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:56 schreef Daywalk3r het volgende:
Slapen jullie! Rust is goed!Ik ben naar dromenland
![]()
![]()
![]()
Sterkte Winterstorm!
Deze week is het even passen en meten om 3x te kunnen lopen, dus het loopje voor vandaag zit er alweer op..
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Ik twijfel of ik goed ben uitgerust nu het weer steeds kouder word. Ik heb een lange tight en een shirt met lange mouwen, allebei van Asics. Vorige week heb ik er overdag mee gelopen en in het begin had ik het niet koud maar "fris" maar snel daarna kreeg ik het warm, maar dat kan ook van de zon zijn die toen best fel was.
Ik twijfel of het slim is om vanavond te gaan lopen enkel en alleen in die tight en shirt. Wil het niet te warm hebben, maar ook niet te koud natuurlijk. Ik neem aan dat het logisch is dat je het koud hebt als je net van huis gaat, maar snel daarna zou je toch wel warm moeten zijn...![]()
Het is echt voor iedereen verschillend. Dus er is maar 1 manier om er achter te komen of je goed gekleed bent...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:08 schreef Jort227 het volgende:
Ik twijfel of ik goed ben uitgerust nu het weer steeds kouder word. Ik heb een lange tight en een shirt met lange mouwen, allebei van Asics. Vorige week heb ik er overdag mee gelopen en in het begin had ik het niet koud maar "fris" maar snel daarna kreeg ik het warm, maar dat kan ook van de zon zijn die toen best fel was.
Ik twijfel of het slim is om vanavond te gaan lopen enkel en alleen in die tight en shirt. Wil het niet te warm hebben, maar ook niet te koud natuurlijk. Ik neem aan dat het logisch is dat je het koud hebt als je net van huis gaat, maar snel daarna zou je toch wel warm moeten zijn...F means you're fucked![]()
Wat een gedoe om kleding allemaal![]()
Heb je het koud, ga dan wat harder lopen!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Helaas is het zo simpel dus nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:15 schreef De_kluizenaar het volgende:
Heb je het koud, ga dan wat harder lopen!
Nou ik loop nog maar net, dus ben al blij als ik m'n schema bij kan houdenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:15 schreef De_kluizenaar het volgende:
Heb je het koud, ga dan wat harder lopen!![]()
![]()
Dus je loopt PR's als je naakt gaat?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:15 schreef De_kluizenaar het volgende:
Heb je het koud, ga dan wat harder lopen!
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:23 schreef Jort227 het volgende:
[..]
Nou ik loop nog maar net, dus ben al blij als ik m'n schema bij kan houdenniet te snel gaan hoor
![]()
Laagjes, dat is de tip die ik heb. Ik heb gister met een 'functioneel' ondershirtje gelopen en daar overheen een redelijk warm shirt met lange mouwen, colletje met rits. Toen ik eenmaal warm was ging de rits naar beneden om iets door te luchten![]()
![]()
Ah, men is wakker
Ik hou mij er niet zo mee bezig eigenlijk, heb ik het fris dan ben ik aan het wandelen, heb ik het te warm dan ben ik te warm gekleed en doe ik de volgende keer wat minder aan.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik liep gisteravond in trainingsbroek en t-shirt met lange mouw. Voor mij perfect.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik had wel een lange tight maar had ook 3/4 of korter gekund. Maar goed, mijn benen worden ook niet snel koud, armen/torso welquote:![]()
![]()
Laagjes does the trick
Ik ook, korte broek. En een hoody.
Krijg wel een klap in mijn gezicht als ik dan helemaal opgewarmd het huis binnen loop, pff warm!
Dat snap ikquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik had wel een lange tight maar had ook 3/4 of korter gekund. Maar goed, mijn benen worden ook niet snel koud, armen/torso wel
Afgelopen weekend liep ik de 10K gewoon in kort/kort, geen seconde spijt van gehad. Komende zondag bij de Laan van Meerdervoortloop waarschijnlijk weer.
Avondtrainingen (zeker in de regen) loop ik met korte broek en reflectiejasje. Als het droog is soms ook nog wel korte mouwen met een reflectiehesjeF means you're fucked![]()
Het scheelt natuurlijk ook of je blijft rennen of nog moet wandelen (zoals ik)quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat snap ik
Afgelopen weekend liep ik de 10K gewoon in kort/kort, geen seconde spijt van gehad. Komende zondag bij de Laan van Meerdervoortloop waarschijnlijk weer.
Avondtrainingen (zeker in de regen) loop ik met korte broek en reflectiejasje. Als het droog is soms ook nog wel korte mouwen met een reflectiehesjeEn je bent een vent. Volgens mij krijgen kerels het minder snel koud
![]()
![]()
Dan is de Chill factor hoger en krijg je het weer kouderquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:15 schreef De_kluizenaar het volgende:
Heb je het koud, ga dan wat harder lopen!![]()
Vandaag een lange loop een km of 8 ga ik proberen.
Ik ga wel lang lang want ik heb het in huis al koud![]()
Nu eerst koffie
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Het ligt er ook aan wat je aan het doen bent. Ik loop nu toch al in lang-lang, omdat ik en paar Evy beginlessen doe. Dan wandel je veel. Als ik langere stukken achter elkaar zou rennen, zou er ook meer uit gaan[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Loop eens een marathon danquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Het ligt er ook aan wat je aan het doen bent. Ik loop nu toch al in lang-lang, omdat ik en paar Evy beginlessen doe. Dan wandel je veel. Als ik langere stukken achter elkaar zou rennen, zou er ook meer uit gaan
F means you're fucked![]()
quote:
Je gaat hard ineens met km's omhoogquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:37 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Dan is de Chill factor hoger en krijg je het weer kouder![]()
Vandaag een lange loop een km of 8 ga ik proberen.
Ik ga wel lang lang want ik heb het in huis al koud![]()
Nu eerst koffieVorige week Evy afgerond toch?
![]()
Met deze temperaturen wordt het uitzicht steeds kleinerquote:
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ligt er aan naar welk uitzicht je staart...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:41 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Met deze temperaturen wordt het uitzicht steeds kleinerF means you're fucked![]()
Ja maar inclusief voor en nalopen zat ik vaak al over de 7 km heen dus valt dat verschil wel mee.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Je gaat hard ineens met km's omhoogVorige week Evy afgerond toch?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Ligt er aan naar welk uitzicht je staart...
Dat scheeltquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:42 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ja maar inclusief voor en nalopen zat ik vaak al over de 7 km heen dus valt dat verschil wel mee.Dacht dat je gewoon warmwandelde, dan Evy les deed en weer uitwandelde
Dan is 8 km ineens wel veel namelijk
![]()
![]()
Ik kan mij wel voorstellen dat een lange broek straks verstandiger is voor je spieren. Ook al deert de kou je niet, je beenspieren denken daar anders over en ligt een blessure op de loer.
Geen ervaring mee nog.
Vanavond die 8x2 serie weer lopen, beetje haat/liefde met die oefening.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Kerels hebben wat grotere spieren in 't algemeen dus dan blijf je sowieso warmer omdat men meer verbrand.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het scheelt natuurlijk ook of je blijft rennen of nog moet wandelen (zoals ik)En je bent een vent. Volgens mij krijgen kerels het minder snel koud
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:41 schreef winterstorm666 het volgende:
hey
nu dus eerst even rust en bezinning.Sterkte!
![]()
Wat ontzettend vervelend. Veel sterkte. Ik hoop dat je je er goed overheen kan zetten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:41 schreef winterstorm666 het volgende:
hey
Heeft het ook gevolgen voor jullie kansen in de toekomst, of was het een pijnlijk incident?Life is what you make it.![]()
Heeft iemand van de lvml lopers trouwens al een e-mail gehad met meer info? Ik dacht dat die eind oktober verstuurd zou worden.![]()
Ik ben trouwens echt verslaafd.. werd vanochtend vroeg wakker met de enorme drang om te gaan lopen. Mijn vriend lachte me haast uit omdat ik zat te klagen dat ik een rustdag heb![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben trouwens echt verslaafd.. werd vanochtend vroeg wakker met de enorme drang om te gaan lopen. Mijn vriend lachte me haast uit omdat ik zat te klagen dat ik een rustdag heb![]()
Ik ken 't
Vandaag een rustdag. Normaliter ga ik dan fitnessen maar ik ga vanavond naar Heracles dus dat komt er niet van. Dus heb nu alweer zin om morgen te lopen omdat ik dus vandaag niet kan fitnessen
Ik werd maandagavond al aangekeken of ik ze wel allemaal op een rijtje had, omdat ik ging lopen in de regen![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]Ik ken 't
Vandaag een rustdag. Normaliter ga ik dan fitnessen maar ik ga vanavond naar Heracles dus dat komt er niet van. Dus heb nu alweer zin om morgen te lopen omdat ik dus vandaag niet kan fitnessen
leuk he!
Ik ga vandaag denk ik alleen maar een lange wandeling maken met de hond. En mijn fitnessabbo is aardig overbodig aan het wordenKom er gewoon niet aan toe..
![]()
Nope. En ze zeiden in de bevestiging dat de info in de week voor het evenement werd verstuurd. Denk dat ze nog wachten op de laatste voorinschrijvingen vandaag, laatste dag dat dat kanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:05 schreef Arquero het volgende:
Heeft iemand van de lvml lopers trouwens al een e-mail gehad met meer info? Ik dacht dat die eind oktober verstuurd zou worden.![]()
Hoorde van m'n trainer dat er wel 2300 mensen hadden ingeschreven? En het parcours is anders..![]()
Helaas gisteren tijdens mijn loopje een knie blessure opgelopen... Eerst maar een week rust nu en kijken of het weg trekt.![]()
half 10 en net klaar met werk...daar gaat mijn rondje![]()
eten en dan is het bijna bedtjid.... morgen maar proberen of ik er even tussen uit kan'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nou dat, ik krijg soms het idee dat het hier een wedstrijdje 'wie loopt het langst in korte broek' isquote:
know'm sayin?
word? word.![]()
Ah ok, dat zal wel ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Nope. En ze zeiden in de bevestiging dat de info in de week voor het evenement werd verstuurd. Denk dat ze nog wachten op de laatste voorinschrijvingen vandaag, laatste dag dat dat kan![]()
Hoorde van m'n trainer dat er wel 2300 mensen hadden ingeschreven? En het parcours is anders..
Zit net ff te kijken; 's-middag wordt er regen voorspeld.![]()
Nou het is meer uit en in wandelen maar ik heb meestal nog voldoende energie over en weinig tot geen spierpijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat scheeltDacht dat je gewoon warmwandelde, dan Evy les deed en weer uitwandelde
Dan is 8 km ineens wel veel namelijk
Dat is nog best wel veelquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Nope. En ze zeiden in de bevestiging dat de info in de week voor het evenement werd verstuurd. Denk dat ze nog wachten op de laatste voorinschrijvingen vandaag, laatste dag dat dat kan![]()
Hoorde van m'n trainer dat er wel 2300 mensen hadden ingeschreven? En het parcours is anders..
Is het ookquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:29 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dat, ik krijg soms het idee dat het hier een wedstrijdje 'wie loopt het langst in korte broek' is
Nee hoor, gewoon doen waar je je goed bij voelt. Neem aan dat iedereen dat hier wel doet![]()
![]()
Ben je klaar voor vanavond? Ik heb zelfs mijn moeder moeten regelen als oppas want eloise is werkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:11 schreef Arquero het volgende:
Ik werd maandagavond al aangekeken of ik ze wel allemaal op een rijtje had, omdat ik ging lopen in de regen![]()
![]()
Oh dat doe ik ook wel hoor, ik ben zo'n koukleum dat ik het al koud krijg als ik iemand anders in korte broek zie lopenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Is het ook
Nee hoor, gewoon doen waar je je goed bij voelt. Neem aan dat iedereen dat hier wel doet![]()
Ik heb niet eens een korte broek, die koop ik in het voorjaar nog wel.
know'm sayin?
word? word.![]()
Denk dat het niet gaat lukken. Ik kom hier net binnen en waarschijnlijk moet ik zo naar een klant in Eindhoven. Dat zal dan waarschijnlijk wel laat worden. Stuur je zo wel sms als ik het zeker weet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ben je klaar voor vanavond? Ik heb zelfs mijn moeder moeten regelen als oppas want eloise is werken![]()
Ok, geen probleem want dan ga ik vanmiddag even lopenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:50 schreef Arquero het volgende:
[..]
Denk dat het niet gaat lukken. Ik kom hier net binnen en waarschijnlijk moet ik zo naar een klant in Eindhoven. Dat zal dan waarschijnlijk wel laat worden. Stuur je zo wel sms als ik het zeker weet.![]()
![]()
Morgenochtend uurtje eerder opstaan om te lopen misschien een idee?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
half 10 en net klaar met werk...daar gaat mijn rondje![]()
eten en dan is het bijna bedtjid.... morgen maar proberen of ik er even tussen uit kanIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik ben vurig aan het hopen op onstuimig weer komende vrijdag; ik heb 's middags verlof en wil m'n nieuwe trail runschoenen eens gaan testen op de heide. Zin om eens een keer in kloteweer te rennen...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:11 schreef Arquero het volgende:
Ik werd maandagavond al aangekeken of ik ze wel allemaal op een rijtje had, omdat ik ging lopen in de regen
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Welke heb je?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:03 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik ben vurig aan het hopen op onstuimig weer komende vrijdag; ik heb 's middags verlof en wil m'n nieuwe trail runschoenen eens gaan testen op de heide. Zin om eens een keer in kloteweer te rennen...[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: