Dat is waar. En de bijgerechtjes zijn nou net zo lekker.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:01 schreef Estrys het volgende:
En alleen Sate op tafel zetten is ook niet des Indo's.
Whehe, Jochem had een echt cakeje en een mezenbolcakeje getrakteerdquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:05 schreef -Spring het volgende:
Ff crossen uit het peutertopic:
Traktatie bij het kdv: twee kleine rolletjes van die gekleurde druivensuikersnoepjes, een pakje met een stuk of zes Maoammeuk, een snoepketting en een grote chocolademunt.
Come on, zeg. Dat je niet helemaal wilt conformeren aan het antisnoepbeleid en (uit principe) een zakje chips meegeeft is tot daaraan toe, maar een héle fucking zak snoep?
Belachelijk!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:05 schreef -Spring het volgende:
Ff crossen uit het peutertopic:
Traktatie bij het kdv: twee kleine rolletjes van die gekleurde druivensuikersnoepjes, een pakje met een stuk of zes Maoammeuk, een snoepketting en een grote chocolademunt.
Come on, zeg. Dat je niet helemaal wilt conformeren aan het antisnoepbeleid en (uit principe) een zakje chips meegeeft is tot daaraan toe, maar een héle fucking zak snoep?
ik xit er net naar te luisteren...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Sow... leuk die inkomensafhankelijke zorgpremie.... Ik blijf maar werkloos denk ik
Ah, linkje? Of zijn er nog niet echt specifieke cijfers?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Sow... leuk die inkomensafhankelijke zorgpremie.... Ik blijf maar werkloos denk ik
rtl nieuws net...quote:
Nou net bij rtl nieuws. Modaal inkomen +55 euro per jaar voor de basispremie vanaf 2014. En zit je op 50K, +1100 per jaar. 70K +2800 per jaar.quote:
per maand neem ik aanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
rtl nieuws net...
Als je jaarsalaris 35000 is ga je per 55 euro meer betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |