Dat is waar. En de bijgerechtjes zijn nou net zo lekker.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:01 schreef Estrys het volgende:
En alleen Sate op tafel zetten is ook niet des Indo's.
Whehe, Jochem had een echt cakeje en een mezenbolcakeje getrakteerdquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:05 schreef -Spring het volgende:
Ff crossen uit het peutertopic:
Traktatie bij het kdv: twee kleine rolletjes van die gekleurde druivensuikersnoepjes, een pakje met een stuk of zes Maoammeuk, een snoepketting en een grote chocolademunt.
Come on, zeg. Dat je niet helemaal wilt conformeren aan het antisnoepbeleid en (uit principe) een zakje chips meegeeft is tot daaraan toe, maar een héle fucking zak snoep?
Belachelijk!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:05 schreef -Spring het volgende:
Ff crossen uit het peutertopic:
Traktatie bij het kdv: twee kleine rolletjes van die gekleurde druivensuikersnoepjes, een pakje met een stuk of zes Maoammeuk, een snoepketting en een grote chocolademunt.
Come on, zeg. Dat je niet helemaal wilt conformeren aan het antisnoepbeleid en (uit principe) een zakje chips meegeeft is tot daaraan toe, maar een héle fucking zak snoep?
ik xit er net naar te luisteren...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Sow... leuk die inkomensafhankelijke zorgpremie.... Ik blijf maar werkloos denk ik
Ah, linkje? Of zijn er nog niet echt specifieke cijfers?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Sow... leuk die inkomensafhankelijke zorgpremie.... Ik blijf maar werkloos denk ik
rtl nieuws net...quote:
Nou net bij rtl nieuws. Modaal inkomen +55 euro per jaar voor de basispremie vanaf 2014. En zit je op 50K, +1100 per jaar. 70K +2800 per jaar.quote:
per maand neem ik aanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
rtl nieuws net...
Als je jaarsalaris 35000 is ga je per 55 euro meer betalen
Wij zaten elkaar ook al aan te kijken. Hoe gaan we dat betalen? Sporen ze wel helemaal??quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah, dat scheelt al wel een kleine 11 keer 55quote:
Ik ga m'n baas om loonsverlaging vragen ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:39 schreef Swetsenegger het volgende:
En gaat dat dan over het gezinsinkomen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou net bij rtl nieuws. Modaal inkomen +55 euro per jaar voor de basispremie vanaf 2014. En zit je op 50K, +1100 per jaar. 70K +2800 per jaar.
Oh dat verschil is er wel dus!! Jezus ik schrok er wel van.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Het lullige vind ik dat 50K of 70K per jaar heel veel lijkt. Maar ga er dan eens vanuit dat het het enige gezinsinkomen is. Dan wordt je dus harder geraakt dan wanneer je 2 maal modaal verdient.
2 maal modaal (70K totaal) +110 per jaar. 1 maal 70K, +2800 per jaar.
Nee dus. (tenminste, volgens mij niet) Je kan beter samen modaal verdienen dan 1 keer 70K.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En gaat dat dan over het gezinsinkomen?![]()
*baan opzegt...
Ik ga wel vragen of ik een dag zwart kan werken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik ga m'n baas om loonsverlaging vragen ?
Je maakt me blijquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee dus. (tenminste, volgens mij niet) Je kan beter samen modaal verdienen dan 1 keer 70K.
En het belastingvoordeel was al in deze berekeningen mee genomen.
Langzamerhand moet je je afvragen of werken wel loont. Zeker bij een bepaald inkomen kan een dag minder werken je wel eens héél weinig netto kosten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik ga m'n baas om loonsverlaging vragen ?
Nou ik dacht echt even dat we dus richting de 1000 per maand gingen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:50 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, ik lees het al... Nou ja is nog een flinke hap dan, maar dan nog...
Ik heb in het journaal net gezien dat er een advocaten kantoor in Amsterdam is waar ze niet zo moeilijk doen over een beetje zwartwerken .quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ga wel vragen of ik een dag zwart kan werken.
Maar 50K is als een beetje ICT'er echt niet zo gek (3850 per maand bruto). Is ook al +1100 per jaar vergeleken met nu...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Je maakt me blij70k in m'n eentje red ik voorlopig niet , gezamenlijk net wel /net niet
Klopt ... Goed rekenen ook met kinderopvang etcquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Langzamerhand moet je je afvragen of werken wel loont. Zeker bij een bepaald inkomen kan een dag minder werken je wel eens héél weinig netto kosten.
Dat kunnen we dan inderdaad eens goed doorrekenen. De kinderopvang gaat ook onwijs omhoog. Misschien kan ik dan beter 3 dagen gaan werken en dan maar een andere sector ofzo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Langzamerhand moet je je afvragen of werken wel loont. Zeker bij een bepaald inkomen kan een dag minder werken je wel eens héél weinig netto kosten.
Ja, lagere inkomens gaan er op vooruit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:52 schreef Vicky het volgende:
Maar als ik us minder dan die 35000 verdin dan zou ik dus minder gaan betalen..,
Door de bijtelling van m'n leasewagen ga ik de 50k net niet halenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar 50K is als een beetje ICT'er echt niet zo gek (3850 per maand bruto). Is ook al +1100 per jaar vergeleken met nu...
Volgens RTL nieuws hadden ze dat in deze berekening meegenomen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:54 schreef simmu het volgende:
werd dit niet gecompenseerd door lagere loonbelasting en een verlaging van het belastingtarief in groep 3 ofzo?
M verdiend ook he?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:52 schreef Vicky het volgende:
Maar als ik us minder dan die 35000 verdin dan zou ik dus minder gaan betalen..,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |