Het gaat niet zozeer om de Marathon zelf, maar of je moet gaan denken aan het annuleren van je vlucht..... dat soort dingen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:39 schreef Guard het volgende:
[..]
ja dat is wel het eerste waar je je nu druk om moet maken...
Runners
Fake, check die schoenen hoe ze staan, ook duidelijk te zien dat het erin is geplakt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:42 schreef schommelstoel het volgende:
Even lekker hardlopen
[ afbeelding ]
Niet fake.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Fake, check die schoenen hoe ze staan, ook duidelijk te zien dat het erin is geplakt.
nix fake.., zogenaamd "gekke schoenen" maar wel een perfecte spiegeling?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Fake, check die schoenen hoe ze staan, ook duidelijk te zien dat het erin is geplakt.
Waarom niet? Storm is voorbij, wat moet hij anders doen als hij sowieso al zou gaan rennen zonder storm? Andere mensen gaan wandelend de schade bekijken, hij doet 't wellicht gewoon tijdens z'n geplande run.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat tegenwoordig al niet met photoshop kan
Jullie geloven echt dat die vent gaat hardlopen als of er niks aan de hand is? Right
ja, je hebt van die idioten.. en was er niet een marathon op komst?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Jullie geloven echt dat die vent gaat hardlopen als of er niks aan de hand is? Right
Waarom ben je dan een idioot?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:35 schreef woid het volgende:
[..]
ja, je hebt van die idioten.. en was er niet een marathon op komst?
lees: "idioten"quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:37 schreef duncannn het volgende:
[..]
Waarom ben je dan een idioot?
Geen werk en geen stroom, is het dan zo raar om even een half uur te gaan hardlopen?
Een beetje wel, want mensen wordt aangeraden binnen te blijven.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:37 schreef duncannn het volgende:
[..]
Geen werk en geen stroom, is het dan zo raar om even een half uur te gaan hardlopen?
Ja, en hier worden er om niets weeralarmen afgegeven. Als je naar buiten kijkt kan je toch opzich best zelf beslissen om weer naar buiten te gaan lijkt me?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:43 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Een beetje wel, want mensen wordt aangeraden binnen te blijven.
JAMAARPANIEKJEWEETTOCH!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en hier worden er om niets weeralarmen afgegeven. Als je naar buiten kijkt kan je toch opzich best zelf beslissen om weer naar buiten te gaan lijkt me?
Ik sprak ook net iemand in NY en bij hem is het niet zoveel bijzonders meer nu.
Inderdaad, nu kan hij zich lekker warm rennen. Zo thuis zitten zonder stroom lijkt me minder tof dan een rondje hardlopenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Waarom niet? Storm is voorbij, wat moet hij anders doen als hij sowieso al zou gaan rennen zonder storm? Andere mensen gaan wandelend de schade bekijken, hij doet 't wellicht gewoon tijdens z'n geplande run.
Triest dat mensen echte en photosoeps niet uit elkaar kunnen houden door het fenomeen wat FAKE! roepen heet. Zijn schoen staat gewoon op de grond en je ziet de weerspiegeling ook gewoon zoals het hoort. Niks fake, ga langs Hans Anders of koop een degelijk scherm.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het is je vergevenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nou excuus hoor sjonge jongegezien er al zoveel fake foto's in omloop zijn.....nvm....
Gek genoeg zou ik daar niet van opkijken ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
voor de beurs ja, maar gezien hoe amerika op z'n beurs gefocused is is het haast logisch dat die als 1 van de eerste dingen weer business as usual gaat doenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:16 schreef Yi-Long het volgende:
Mwah, het viel dus eigenlijk allemaal wel mee.
ik had ook het idee dat de bevolking relaxt was en het allemaal wel overzich heen liet komen... als dat echt zo is vind ik het vrij bijzonder voor de USquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:14 schreef Ziba het volgende:
[..]
O ja.
Trouwens: ik dacht dat de inwoners redelijk nuchter waren onder de orkaan, of niet? Ik heb het nieuws ook niet echt gevolgd maar toen ik gisteren aan het leren was en hoorde op het nieuws (niets gezien ook) hoorde ik een Amerikaanse een beetje lachend zeggen dat ze niet echt maatregelen had getrokken ofzo. En meerdere mensen.
Nee, ik bedoelde gewoon het hele plaatje. Op zich relatief nog weinig doden, uiteraard veel materiele schade, maar het is niet een ramp zoals destijds de Tsunami, of Haiti, of de aardbeving in China, etc etc.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:21 schreef mschol het volgende:
[..]
voor de beurs ja, maar gezien hoe amerika op z'n beurs gefocused is is het haast logisch dat die als 1 van de eerste dingen weer business as usual gaat doen
true... wel veel water, maar de horror scenario's bleven eigenlijk wel uit (gelukkig maar)quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde gewoon het hele plaatje. Op zich relatief nog weinig doden, uiteraard veel materiele schade, maar het is niet een ramp zoals destijds de Tsunami, of Haiti, of de aardbeving in China, etc etc.
Miljoenen mensen zitten zonder stroom. Eigenlijk weten ze daar dus niet echt van hoe het met ze is. Het dodental zal echt nog wel oplopen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde gewoon het hele plaatje. Op zich relatief nog weinig doden, uiteraard veel materiele schade, maar het is niet een ramp zoals destijds de Tsunami, of Haiti, of de aardbeving in China, etc etc.
Hij is erger dan vorig jaar. Toen waren er bijna geen woonwijken ondergelopen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |