twitter:erikmouthaanRTL twitterde op dinsdag 30-10-2012 om 13:45:56Beste marathonlopers (onder wie ikzelf!) ik weet dat jullie benieuwd zijn maar nog geen nieuws over voortgang NYC marathon. reageer retweet
Ligt dat laatste ook niet een beetje aan China zelf? Amerika is nu eenmaal in de Westerse samenleving toonaangevend, hoe vervelend het soms ook is. China wordt een grote wereldspeler maar ik denk dat hun nieuws beter te zien is in Azië dan vooralsnog in Europa en de VS.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Offtopic... kijk naar de aandacht voor de Amerikaanse Verkiezingen en de Chinese overdracht.
Van het laatste hoor je amper iets.
Het is dan ook commercials kijken met af en toe een vlaagje Sandyquote:Ontopic...ik heb vannacht best lang CNN zitten kijken, hoeveelheid reclame is niet normaal. Nog erger dan met formule1 bij RTL7.
ja dat is wel het eerste waar je je nu druk om moet maken...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:36 schreef Jor_Dii het volgende:
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op dinsdag 30-10-2012 om 13:45:56Beste marathonlopers (onder wie ikzelf!) ik weet dat jullie benieuwd zijn maar nog geen nieuws over voortgang NYC marathon. reageer retweet
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je kunt ook jezelf voor de kop schieten. Maken wij er wel nieuws van, okay?
Beetje mensen de dood in wensen omdat je niet vroeg bent begonnen met leren. Voel eens aan je hoofd?
kankeren op die amies is altijd leuk he...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
...knip...
[..]
Het is dan ook commercials kijken met af en toe een vlaagje Sandy
Typisch Amerikaans, jammer dat we hier ook afzinken naar dat reclameniveau.
Niet echt nee, maar het is wel een evenement waar 50.000 mensen op af komen normaal gesproken. Mensen hebben er veel geld voor betaald (inschrijving, reis etc.) dus het is toch wel iets om even mee te nemen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:39 schreef Guard het volgende:
[..]
ja dat is wel het eerste waar je je nu druk om moet maken...
Runners
uiteraard, go with the flowquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:40 schreef woid het volgende:
[..]
kankeren op die amies is altijd leuk he...
Tenenkrommend vond ik het, "we have an update of the missing crew on the HMS bount, right after the commercials'.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:39 schreef Frutsel het volgende:
Het is dan ook commercials kijken met af en toe een vlaagje Sandy
Typisch Amerikaans, jammer dat we hier ook afzinken naar dat reclameniveau.
OOOOHH ... MY GAWD....!!11!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:30 schreef yvonne het volgende:
[..]lezen, ik zeg dat die lui alweer getroffen zijn, dat is kut, je bent nog nieteens je tentenkamp uit en dan wordt wéér je zootje vernield.
"...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:44 schreef Frutsel het volgende:
Romney en Obama mogen nu echt geen verkeerd woord gaan roepen over Sandy... ze kan maar zo de Presidential Election beïnvloeden
quote:North Korea's Kim Jong-Un sends message of sympathy to Cuba
North Korean leader Kim Jong-Un on Tuesday sent the following message to President Raúl Castro of Cuba, where at least 11 people were killed by Hurricane Sandy:
Upon hearing the news that hurricane hit the eastern provinces of your country recently, causing casualties and many material losses, I extend deep sympathy and consolation to you and, through you, to the Cuban government and people and the inhabitants in the afflicted areas.
I am convinced that under your leadership the Cuban party, government and people would eradicate the aftermath of the natural disasters and bring the life of the inhabitants in the afflicted areas to normal as soon as possible. -0-
Nu nog een prijzenoorlog tussen Wallmart, Kmart en ShopKo en de chaos is compleet!quote:
Ditquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:54 schreef Yi-Long het volgende:
De ramptoerist in mij vind het eigenlijk allemaal wel mooi. Je ziet schitterende beelden en foto's voorbij komen.
haha die laatste picquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:44 schreef Frutsel het volgende:
Romney en Obama mogen nu echt geen verkeerd woord gaan roepen over Sandy... ze kan maar zo de Presidential Election beïnvloeden
Ammo for Bama.quote:Representatives Paul Ryan, Eric Cantor and other House Republicans have repeatedly tried to refuse FEMA’s budget requests when disasters are more expensive than predicted, or have demanded that other valuable programs be cut to pay for them. The Ryan budget, which Mr. Romney praised as “an excellent piece of work,” would result in severe cutbacks to the agency, as would the Republican-instigated sequester, which would cut disaster relief by 8.2 percent on top of earlier reductions.
Lijkt wel uit "I am Legend 3" ofzo.quote:
O ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |