Goed verwoord.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 06:05 schreef eleusis het volgende:
Van mij mag alles en iedereen even professioneel de boom in waaien.
Ahhhhwww.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ze was niet op school
[ afbeelding ]
Is een beginquote:
Des te leuker is het als ze morgen wel op school is!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ze was niet op school
[ afbeelding ]
Heb deze week geen school meerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:55 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Des te leuker is het als ze morgen wel op school is!
Verder toch nog een beetje aan de gang gekomen in huis. Zo eens lekker douche en daarna wachtend op mijn mannetje de slaapkameruitmesten..
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:47 schreef Ambipur het volgende:
Fuck you, you, you and you. Oh and you.
Wellll, screw u 2.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
[ afbeelding ] U
![]()
Ot... Best okBietje moe, maar bijna bedtijd
ik ook tot 5 jij ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Voel me goed, alleen grappig dat sommige volwassenen zich nog gedragen als scholieren in een kliekje.
Morgen lange dag school, geen zin
quote:
Een dergelijke einde aan onrecht is een zaak die elke FOK!ker aangaat. Welkom terug.quote:
quote:
quote:
Leuk ik las het!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:59 schreef Yuki het volgende:
Verhuizen is véél gedoe
Beetje chaotisch dus.
Al bijna 13 jaar een FOK! Account jijquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:37 schreef David Letterman het volgende:
Vannacht niet geslapen, nu net een uurtje of 3 "ingehaald"...
Voel me moe, op, afgeragd...
Ik word/ben een oude lul...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Al bijna 13 jaar een FOK! Account jij
Hahaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:51 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Ik word/ben een oude lul...
Beterschap en succes!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:58 schreef msacras het volgende:
Heel kut, migraine maar ik móet een werkstuk maken wat 20% voor m'n examen meetelt... godver zeg, dit komt me echt niet goed uit. :\
Boerenkoolquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Beterschap en succes!
OT: flink boodschappen gedaan. Wat zal ik maken: boerenkoolstamppot met spekjes en rookworst of macaroni?
begint jullie school om 8 ?;0quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
08:00-16:00
Met een ex vmbo klas![]()
Ah ik moet 7:00 uur vertrekken eigenlijk maar dat doe ik niet dus vertrek om 7:40 waardoor ik de helft van de week sowieso te laat ben maarja.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, maar ik vertrek om 08:00
OT: nog steeds hoofdpijn, vandaag maar eens vroeg naar bed
Dat, al ben ik al bezigquote:Op donderdag 1 november 2012 10:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zometeen m'n bed uit, lekker douchen en beginnen aan (alweer) een drukke huiswerkdag.
Wejow, eventjes dacht ik dat je ging zeggen dat je in verwachting was toen je overeen echo begonquote:Op donderdag 1 november 2012 10:38 schreef J0ycie88 het volgende:
Bij de huisarts geweest en nu toch een verwijzing voor een echo... Morgen maar eens kijken of ik last heb van steentjes in mijn galblaas!
(word gek van alle doktersbezoekjes de laatste tijd)
Lijkt me niet echt prettig, sterkte!quote:Op donderdag 1 november 2012 10:38 schreef J0ycie88 het volgende:
Bij de huisarts geweest en nu toch een verwijzing voor een echo... Morgen maar eens kijken of ik last heb van steentjes in mijn galblaas!
(word gek van alle doktersbezoekjes de laatste tijd)
Hahaha nou ik hoop dat ik die verassing morgen niet krijg haha!quote:Op donderdag 1 november 2012 10:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wejow, eventjes dacht ik dat je ging zeggen dat je in verwachting was toen je overeen echo begon
Is het ook niet.. Flinke pijnaanvallen, daarom ook erg blij dat ze gaan kijken!quote:Op donderdag 1 november 2012 10:53 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt prettig, sterkte!
Ot: goed, eerste tentamen gehad. Blij dat ik vanmorgen nog even het oefententamen had gemaakt, een aantal vragen was letterlijk overgenomen namelijk
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 november 2012 12:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Happy! Ik heb voor een of ander zweverig vaag vak een 5,7 gehaald voor m'n tentamenEn een voldoende had ik niet verwacht, dus dat is een flinke meevaller.
edit: yessss, beleidskunde ook een 5,7Niet dat dit topcijfers zijn, maar het waren pittige tentamens waar ik qua cijfers vrij onzeker over was
Je eigen naam verkeerd geschreven?quote:Op donderdag 1 november 2012 18:24 schreef KwadeAfdronk het volgende:
heel lekker gewerkt weer
Heel jammer dat ik in maart naar een andere locatie moet, probeer met een open vizier te gaan maar goed...
Verder beetje matig![]()
En voor een toets een 9,6 geen 10 dankzij een domme fout he wat jammer
Neu gewoon niet verder gekeken dan mijn neus lang wasquote:Op donderdag 1 november 2012 18:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je eigen naam verkeerd geschreven?
Jij had toch met een FOK!'er?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Heel erg boos, echt
Ben zo blij dat ik van mijn ex af ben, al helemaal als ik nu achter nog meer leugens kom
Ik kots hem eruit, snap niet dat sommige mensen zo kunnen zijn![]()
Je mag zeker niet klagen! Zitten genoeg mensen zonder werk en je mag tegenwoordig heel erg blij zijn met verlenging!quote:Op donderdag 1 november 2012 19:19 schreef Dagkaart het volgende:
Dubbel gevoel. Contract verlengd ondanks er een andere vestiging moet sluiten, echter geen loonsverhoging waar ik eigenlijk toch wel op gehoopt had. Misschien mag ik ook niet klagen 'i know'.
Mwah, dan kan t nog best een domper zijn als je geen loonsverhoging krijgt waar je misschien wel rekening mee hebt gehouden.quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:25 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Je mag zeker niet klagen! Zitten genoeg mensen zonder werk en je mag tegenwoordig heel erg blij zijn met verlenging!
Ik snap wel dat het tegenvalt hoor, echt wel.. Maar ik denk dat wanneer een andere vestiging sluit het een beetje een onrealistische gedachten was om te denken dat je loonsverhoging zou krijgen. En persoonlijk zou ik al lang blij zijn wanneer ik die contractverlenging zou hebben.. Maar dat het tegenvalt snap ik.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Mwah, dan kan t nog best een domper zijn als je geen loonsverhoging krijgt waar je misschien wel rekening mee hebt gehouden.
OT: ik word zwaar fucking chagrijnig van die kut huisgenoten die boven me wonen, wat een stel uberkneuzen bij elkaar. Hoop dat ze gauw uit dit huis vertrekken.
misschien is ze druk.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ze negeert me, lijkt het wel..
Well fuck you too![]()
misschien.. eeh, wilt ze haar antwoorden goed overdenken omdat ze leuk wilt overkomen bij jequote:Op vrijdag 2 november 2012 15:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Op anderen reageert ze welde hint is duidelijk
Mwah, ik krijg soms een 'haha' via whatsapp berichtjesquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:52 schreef Plums het volgende:
[..]
misschien.. eeh, wilt ze haar antwoorden goed overdenken omdat ze leuk wilt overkomen bij je
nou, next dan maar. genoeg vissen etc.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Mwah, ik krijg soms een 'haha' via whatsapp berichtjesik geef de hoop op, dan kan ik ook niet teleurgesteld worden..
Het is meer omdat een paar maanden geleden mijn baas nog zelf tegen mij vertelde dat we eens over het loon gingen praten. Dus ik dacht dat zal wel met de verlenging komen, maar neequote:Op vrijdag 2 november 2012 12:12 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het tegenvalt hoor, echt wel.. Maar ik denk dat wanneer een andere vestiging sluit het een beetje een onrealistische gedachten was om te denken dat je loonsverhoging zou krijgen. En persoonlijk zou ik al lang blij zijn wanneer ik die contractverlenging zou hebben.. Maar dat het tegenvalt snap ik.
Dat is dan wel lullig ja van je baas.. Had hij nooit mogen zeggen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:52 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Het is meer omdat een paar maanden geleden mijn baas nog zelf tegen mij vertelde dat we eens over het loon gingen praten. Dus ik dacht dat zal wel met de verlenging komen, maar nee. Als hij niks had gezegd had ik er niet zo op gehoopt. Besef me wel degelijk dat ik blij mag zijn met werk hebben op dit moment.
Herkenbaar +1. Zoveel vrouwen die dat doen (bij mij)quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ze negeert me, lijkt het wel..
Well fuck you too![]()
hahaquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Herkenbaar +1. Zoveel vrouwen die dat doen (bij mij)Vooral dat 'haha', zeg dan gewoon niks
![]()
Maar OT: gaat goed, weer een tentamen gehaald en morgen stappen met een meisje waarmee ik eerst gedate heb en voor wie mijn interesse weer aan het groeien is
quote:
(alvast) Gefeliciteerd voor beidequote:Op vrijdag 2 november 2012 19:38 schreef fratsman het volgende:
Weekend, morgen jarig, vrienden zijn vandaag ouders geworden van een zoon. Volgende week alweer 11 van 11, kortom; goed!![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Herkenbaar +1. Zoveel vrouwen die dat doen (bij mij)Vooral dat 'haha', zeg dan gewoon niks
![]()
Maar OT: gaat goed, weer een tentamen gehaald en morgen stappen met een meisje waarmee ik eerst gedate heb en voor wie mijn interesse weer aan het groeien is
Aan dat eenzaam kan ik wat doenquote:Op zaterdag 3 november 2012 04:58 schreef Ernemmertje het volgende:
Behoorlijk klote en eenzaam en daardoor niet kunnen slapen![]()
Klacht: moe.
quote:
Ik denk dus ook teveel.. Herkenbaar.quote:Op zaterdag 3 november 2012 05:15 schreef smitjew het volgende:
Sorry ga slapen morgen weer voetballen om 12.00
Kom net van feest af
Ben eigenlijk ook eenzaam ookal heb ik altijd mensen om mijn heen.
Ik denk teveel.
Welterusten en droom zacht, probeer je te concentreren op het tegen over gestelde waar je aan dacht en je slaapt zo.
Dikke kus smitjew
wat een leuk woordjequote:Op zaterdag 3 november 2012 14:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Gvd, ik heb echt een concentrartie van een vlieg ofzo
Jonge als het straks regent kan je wel natte 16-jarige hoertjes hosselen bij de lalalaquote:
Ik moest meteen hier aan denkenquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:40 schreef kwiwi het volgende:
Misselijk, teveel chocoladerozijntjes gegeten
Wat is dezequote:Op zaterdag 3 november 2012 17:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jonge als het straks regent kan je wel natte 16-jarige hoertjes hosselen bij de lalala
Mijn tip voor jou.quote:
Beterschapquote:
quote:Op zondag 4 november 2012 00:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Beterschap
En alle FOK!kers zijn er voor je
OT: besef dat sommige mensen niet veranderen, dus beter dat het nu zo is.
Dit wordt voor mij ook best herkenbaarder. En als je er iets van zegt ben je jaloers ofzoquote:Op zondag 4 november 2012 09:56 schreef Flippiee het volgende:
En mijn sociale leven mag ook wel weer een boost krijgen. Vriendinnen die al hun tijd aan vriendjes besteden of werken in het weekend. Wat gezellig.
Aii..quote:Op zondag 4 november 2012 11:26 schreef msacras het volgende:
Heel stom, vanochtend om half 7 thuisgekomen na een feestje terwijl ik m'n ouders niks had laten weten want de batterij van m'n telefoon was leeg. Kom ik thuis, stuit ik tegen de politie en boze ouders :\ Straks naar beneden voor de nuchtere confrontatie, oei....
Maar aan de andere kant een onwijs leuke jongen ontmoet vannacht en z'n nummer en een afspraak voor een date binnen, dus ook positieve gevoelens.
Ik ben benieuwd hoe het afgelopen isquote:Op zondag 4 november 2012 11:26 schreef msacras het volgende:
Heel stom, vanochtend om half 7 thuisgekomen na een feestje terwijl ik m'n ouders niks had laten weten want de batterij van m'n telefoon was leeg. Kom ik thuis, stuit ik tegen de politie en boze ouders :\ Straks naar beneden voor de nuchtere confrontatie, oei....
Maar aan de andere kant een onwijs leuke jongen ontmoet vannacht en z'n nummer en een afspraak voor een date binnen, dus ook positieve gevoelens.
Het het goed met je zo te horen, cool!quote:Op zondag 4 november 2012 11:26 schreef msacras het volgende:
Nog niks specifieks, ik moest vandaag werken (met een kater, leuk man) en moet nu eigenlijk de hele dag leren dus ik weet niet wanneer het gesprek komt.quote:Op zondag 4 november 2012 15:01 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het afgelopen is![]()
Dit is herkenbaar, echt een klotesituatie.quote:Op zondag 4 november 2012 15:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Nog niks specifieks, ik moest vandaag werken (met een kater, leuk man) en moet nu eigenlijk de hele dag leren dus ik weet niet wanneer het gesprek komt.M'n ouders doen wel soort van normaal tegen me, heel koel, maar dat was ook wel te verwachten.
OT: Gaat wel, extreem misselijk en de sfeer in huis is om te snijden maar verder prima.![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 21:46 schreef ArnosL het volgende:
Kut. Meisje hier uit de buurt is vanmorgen voor de trein gesprongen. Ondanks dat ik haar vrijwel nooit sprak raakt het me toch best wel.
Awhhquote:Op zondag 4 november 2012 22:09 schreef zwartedoos het volgende:
Ben jarig maar zo voel ik me totaal niet, lekker geen fluit gedaan vandaag. Wel best typisch dat mn eigen ouders me blijkbaar weer eens vergeten zijn. Vorig jaar ook al, moest andersom eens gebeuren
Vervelend. Gefeliciteerdquote:Op zondag 4 november 2012 22:09 schreef zwartedoos het volgende:
Ben jarig maar zo voel ik me totaal niet, lekker geen fluit gedaan vandaag. Wel best typisch dat mn eigen ouders me blijkbaar weer eens vergeten zijn. Vorig jaar ook al, moest andersom eens gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |