Goed verwoord.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 06:05 schreef eleusis het volgende:
Van mij mag alles en iedereen even professioneel de boom in waaien.
Ahhhhwww.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ze was niet op school
[ afbeelding ]
Is een beginquote:
Des te leuker is het als ze morgen wel op school is!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ze was niet op school
[ afbeelding ]
Heb deze week geen school meerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:55 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Des te leuker is het als ze morgen wel op school is!
Verder toch nog een beetje aan de gang gekomen in huis. Zo eens lekker douche en daarna wachtend op mijn mannetje de slaapkameruitmesten..
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:47 schreef Ambipur het volgende:
Fuck you, you, you and you. Oh and you.
Wellll, screw u 2.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
[ afbeelding ] U
![]()
Ot... Best okBietje moe, maar bijna bedtijd
ik ook tot 5 jij ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Voel me goed, alleen grappig dat sommige volwassenen zich nog gedragen als scholieren in een kliekje.
Morgen lange dag school, geen zin
quote:
Een dergelijke einde aan onrecht is een zaak die elke FOK!ker aangaat. Welkom terug.quote:
quote:
quote:
Leuk ik las het!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:59 schreef Yuki het volgende:
Verhuizen is véél gedoe
Beetje chaotisch dus.
Al bijna 13 jaar een FOK! Account jijquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:37 schreef David Letterman het volgende:
Vannacht niet geslapen, nu net een uurtje of 3 "ingehaald"...
Voel me moe, op, afgeragd...
Ik word/ben een oude lul...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Al bijna 13 jaar een FOK! Account jij
Hahaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:51 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Ik word/ben een oude lul...
Beterschap en succes!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:58 schreef msacras het volgende:
Heel kut, migraine maar ik móet een werkstuk maken wat 20% voor m'n examen meetelt... godver zeg, dit komt me echt niet goed uit. :\
Boerenkoolquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Beterschap en succes!
OT: flink boodschappen gedaan. Wat zal ik maken: boerenkoolstamppot met spekjes en rookworst of macaroni?
begint jullie school om 8 ?;0quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
08:00-16:00
Met een ex vmbo klas![]()
Ah ik moet 7:00 uur vertrekken eigenlijk maar dat doe ik niet dus vertrek om 7:40 waardoor ik de helft van de week sowieso te laat ben maarja.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, maar ik vertrek om 08:00
OT: nog steeds hoofdpijn, vandaag maar eens vroeg naar bed
Dat, al ben ik al bezigquote:Op donderdag 1 november 2012 10:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zometeen m'n bed uit, lekker douchen en beginnen aan (alweer) een drukke huiswerkdag.
Wejow, eventjes dacht ik dat je ging zeggen dat je in verwachting was toen je overeen echo begonquote:Op donderdag 1 november 2012 10:38 schreef J0ycie88 het volgende:
Bij de huisarts geweest en nu toch een verwijzing voor een echo... Morgen maar eens kijken of ik last heb van steentjes in mijn galblaas!
(word gek van alle doktersbezoekjes de laatste tijd)
Lijkt me niet echt prettig, sterkte!quote:Op donderdag 1 november 2012 10:38 schreef J0ycie88 het volgende:
Bij de huisarts geweest en nu toch een verwijzing voor een echo... Morgen maar eens kijken of ik last heb van steentjes in mijn galblaas!
(word gek van alle doktersbezoekjes de laatste tijd)
Hahaha nou ik hoop dat ik die verassing morgen niet krijg haha!quote:Op donderdag 1 november 2012 10:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wejow, eventjes dacht ik dat je ging zeggen dat je in verwachting was toen je overeen echo begon
Is het ook niet.. Flinke pijnaanvallen, daarom ook erg blij dat ze gaan kijken!quote:Op donderdag 1 november 2012 10:53 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt prettig, sterkte!
Ot: goed, eerste tentamen gehad. Blij dat ik vanmorgen nog even het oefententamen had gemaakt, een aantal vragen was letterlijk overgenomen namelijk
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 november 2012 12:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Happy! Ik heb voor een of ander zweverig vaag vak een 5,7 gehaald voor m'n tentamenEn een voldoende had ik niet verwacht, dus dat is een flinke meevaller.
edit: yessss, beleidskunde ook een 5,7Niet dat dit topcijfers zijn, maar het waren pittige tentamens waar ik qua cijfers vrij onzeker over was
Je eigen naam verkeerd geschreven?quote:Op donderdag 1 november 2012 18:24 schreef KwadeAfdronk het volgende:
heel lekker gewerkt weer
Heel jammer dat ik in maart naar een andere locatie moet, probeer met een open vizier te gaan maar goed...
Verder beetje matig![]()
En voor een toets een 9,6 geen 10 dankzij een domme fout he wat jammer
Neu gewoon niet verder gekeken dan mijn neus lang wasquote:Op donderdag 1 november 2012 18:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je eigen naam verkeerd geschreven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |