Dat word een biatlon.. Stukje lopen stukje zwemmen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:30 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit lijkt me desastreus voor de New York Marathon van a.s. zondag
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:34 schreef ChefAgf het volgende:
[..]
Dat word een biatlon.. Stukje lopen stukje zwemmen...
Dat dacht ik eerst ook maar volgens wikipedia:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan heb je ook sneeuw nodig... die ligt er dan weer genoeg in WestVirginia enzo
Triathlon misschien
Oh, die was gistermiddag al bekend.quote:
Oke, had het filmpje zelf nog niet gezien.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, die was gistermiddag al bekend.
Maar hij is dus niet volledig naar beneden gedonderd.
Misschien stond dat huis ook net in de steigers? Stonden ook hekken omheen alsof het gerenoveerd werd ofzo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:06 schreef Gertje-Plongers het volgende:
En die van dat huis waar van twee verdiepingen de voorgevel is weggeblazen ( Gevalletjes spouwhaken vergeten ? )
Op het filmpje zie ik geen steigers staan meer. Maar het zou kunnen dat die even daarvoor als eerst zijn opgeruimd natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Misschien stond dat huis ook net in de steigers? Stonden ook hekken omheen alsof het gerenoveerd werd ofzo.
twitter:FDNY twitterde op dinsdag 30-10-2012 om 07:49:00QNS 5-ALARM BREEZY POINT FIRE, 15 BUILDINGS FULLY INVOLVED, reageer retweet
twitter:FDNY twitterde op dinsdag 30-10-2012 om 08:36:37QNS 6-6 BREEZY POINT FIRE, 50+ HOMES COMPLETELY DESTROYED BY FIRE reageer retweet
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:58 schreef ChefAgf het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook maar volgens wikipedia:
Biathlon is any sporting event made up of two disciplines. However, biathlon usually refers specifically to the winter sport that combines cross-country skiing and rifle shooting.
Ben ik ook wel benieuwd naar. Tante van mn man gaat daar (als het goed is heen). Ze weet nog niet of ze kan vliegen... gister alles gecanceld.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:30 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit lijkt me desastreus voor de New York Marathon van a.s. zondag
quote:08:03
Zeven metrotunnels en zes busgarages zijn in New York onder water gezet. Het is de ergste ramp ooit voor het openbaar vervoer in de grootste stad van de Verenigde Staten, zei directeur Joseph Lhota van de Metropolitan Transportation Authority (MTA).
'Het metrosysteem van New York is 108 jaar oud, maar we hebben nog nooit zo'n verwoestende ramp meegemaakt als deze nacht'.
Denk dat we het niet over hetzelfde huis hebben.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:11 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Op het filmpje zie ik geen steigers staan meer. Maar het zou kunnen dat die even daarvoor als eerst zijn opgeruimd natuurlijk.
quote:The U.S. Nuclear Regulatory Commission is keeping an eye on the Oyster Creek nuclear power plant in New Jersey where an alert has been issued. Water levels there exceeded the plant's criteria for high water, according to the NRC. The plant is in a regularly scheduled outage.
quote:
quote:It will take 14 hours to four days to get out the water that has flooded the subway tunnels in New York, Metro Transit Authority spokesman Kevin Ortiz said.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |