Hoaxquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 03:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dat is dus geen hoax:
[ afbeelding ]
God wat ben ik een naief trutje leek net echtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 03:57 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hoax
[ afbeelding ]
Hurricane Irene is battering the East Coast of the US right now which has left many stuck in their homes browsing the internet for storm updates. One particular story that has filled my facebook news feed and was tweeted by CNN involves a shark swimming in the streets of Puerto Rico. Apparently the shark was swept up by Hurricane Irene and trapped inland on flooded streets of the Caribbean island. But something about the photo seems very suspecious. A few weeks ago Fstoppers correspondent Reese Moore interviewed photographer Thomas Peschak and one of his most famous images features the same shark making headlines today. Coincidence or is this shark just hungry for more media attention? Check out the two images below and you be the judge.
http://fstoppers.com/proo(...)to-in-street-is-fake
Dit is geen hoax. Er zijn meer beelden:quote:
Zo zo, het Vrijheidsbeeld staat behoorlijk onder waterquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 04:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dit is geen hoax. Er zijn meer beelden:
[ afbeelding ]
Je kijkt teveel filmsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 06:36 schreef koekii het volgende:
Ik dacht echt even dat er ren superstorm zou komen
ok dank jequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 06:33 schreef trigt013 het volgende:
metro ondergelopen, ziekenhuis ondergelopen en geen noodstroom meer. 13 miljoen zonder stroom en schip bounty gezonken. wtc constructie gebied loopt onder.
Dat is het zo'n beetje
Het ziet er ook filmisch uit.quote:
Het blijven amerikanen, die maken zelfs van een drol een episch drama.quote:
Ja, jij moet heel wat gewend en doorgewinterd zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:03 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Het blijven amerikanen, die maken zelfs van een drol een episch drama.
Dit gaat over de manier van verslaglegging, droeftoeter.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:04 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, jij moet heel wat gewend en doorgewinterd zijn.
Ja ook goedemorgen, lekker uitgeslapen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:06 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Dit gaat over de manier van verslaglegging, droeftoeter.
Niet echt, mijn zoontje huilt al vanaf 05:15....vond ik beetje vroeg.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja ook goedemorgen, lekker uitgeslapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |