abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118608084
DE FANTASY LEAGUE IS OP DIT MOMENT VOL!!

League 1

Posey's Pack - BustersPosey
Banana Pancakes
North Side
Pacers Power - The Planeteer
Daan's Star Line-Up
New York Knicks - Pannenkoek3000
Team JayJay8
BrainlessBirdies
YellowBlacks
Up in Smoke
Half Man/Half Amazin
Steph Curry's Ankles - Reanimation

League 2

[ Bericht 44% gewijzigd door ThePlaneteer op 31-10-2012 16:23:48 ]
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_118608480
Is het niet handig als de titel 2012/2013 wordt :+

Ik ben overigens Steph Curry's Ankles
pi_118608876
nvm.
pi_118611451
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 02:07 schreef Reanimation het volgende:
Is het niet handig als de titel 2012/2013 wordt :+

Ik ben overigens Steph Curry's Ankles
O lol, ik zag pas de volgende ochtend dat ik een nieuw deel moest aanmaken :+
Geen idee hoe ik de titel aanpas.
pi_118634017
Voorstel,is 5 keepers, is dat ok voor iedereen? Wat mij betreft mag het hoger, maar ga akkoord met de meerderheid.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:43:27 #6
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_118635059
Ik ben New York Knicks in de OP trouwens
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:43:37 #7
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_118635073
En 5 keepers is prima
  Redactie Sport dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:44:23 #8
218273 crew  JayJay8
pi_118635107
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 19:26 schreef Omega het volgende:
Voorstel,is 5 keepers, is dat ok voor iedereen? Wat mij betreft mag het hoger, maar ga akkoord met de meerderheid.
5 is oke ja. Als mense meer willen vind k dat ookgoed..
pi_118637383
Prima
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:18:35 #10
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_118645372
Ik zie mijn team niet in de Keeper league, iemand anders daar last van?
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:22:21 #11
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_118645621
Mijn teams:

League 1: Posey's Pack
League 2 (keeper-league): Seatlle Supersonics

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:18 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik zie mijn team niet in de Keeper league, iemand anders daar last van?
Ja, heb ik ook last van. Hopelijk binnen nu en een uur geregeld, want anders mis ik mijn eerste line-ups ;(
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
pi_118645909
Nee de league begint pas op woensdag, klik maar op woensdag dan zie je de spelers wel staan.
Kan door de Commish ook niet meer hersteld worden.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:27:49 #13
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_118645983
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:26 schreef Omega het volgende:
Nee de league begint pas op woensdag, klik maar op woensdag dan zie je de spelers wel staan.
Kan door de Commish ook niet meer hersteld worden.
Ik zag het zelf ook net nadat ik gepost had inderdaad en wilde het hier neer gaan zetten, maar je was me voor :)
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
pi_118671762
Keeper League laat ik voorbij gaan, zit nog in een andere fantasy league met dagelijkse updates en weer een andere met wekelijkse.
Succes daarmee.
pi_118879684
Man ik heb alleen maar injuries injuries :+
pi_118880580
Ik sta niet eens laatste in de FT% catergorie :P
Only the strong survive
  donderdag 20 december 2012 @ 18:05:37 #17
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_120559352

Gaat goed :P
pi_120595410
Netjes. Allemaal op autodraft zeker? :D
pi_121841527
In League 2 moet er een nieuwe manager gezocht worden voor Team jayjay, sinds dec 18 al niet meer ingelogd.

PG Ty Lawson (Den - PG)
SG Lou Williams (Atl - PG,SG)
G O.J. Mayo (Dal - SG)
G Austin Rivers (NO - PG,SG)
SF Andre Iguodala (Den - SG,SF)
PF Carmelo Anthony (NY - SF,PF)
F Harrison Barnes (GS - SF)
F Taj Gibson (Chi - PF)
C Dwight Howard (LAL - C)
Util Chris Kaman (Dal - PF,C)
Util Jan Vesely (Was - PF)
BN Tyreke Evans (Sac - SG,SF)
BN Tyson Chandler (NY - C)
BN Jeremy Lamb (OKC - SG,SF)
BN Michael Beasley (Pho - SF,PF)
BN Isaiah Thomas (Sac - PG)
pi_121841663
Ik zoek een goede sg/sf of pg/sg of beide. Ik heb veel pf/c te bieden.
Ik heb een speler als Favors (wordt gezien als een geweldig talent, krijgt NU nog niet de speeltijd.
Ik heb Bogut, is een stuk goedkoper, altijd iets met zijn enkel, maar als hij speelt is hij erg waardevol.
Of een Thomas Robinson.

Zeker voor een team dat nu niet kan winnen, en nog een keepers plek over heeft, kan dit waardevol zijn.

Dit allemaal in league 2
pi_121842792
In league 1 is hij ook al lang niet meer geweest denk ik, heb hem vorige week een trade gestuurd maar niets van gehoord :P
Only the strong survive
pi_121845274
Iemand die het team van JayJay wil overnemen in League 1?

Zo ja, dan probeer ik dat vandaag nog te regelen.

Oproep aan 'Pacers Power' in League 1.. ook voor jou geldt dat je wat actiever moet zijn!
pi_121879514
Josh Smith en Gasol voor Batum vond ik een wat eenzijdige trade in league 2
pi_121879710
Vond jij? Ben je een dictator of zo?

Het gaat mij niet om de veto, maar de manier waarop is wel eigenaardig. Het is namelijk wel een keepers league. Gasol is voor bijna niemand een keeper (in zijn huidige situatie bij de lakers). Smith voor Batum zou ik niet doen. Maar met Gasol heb ik wel kans op een overwinning dit jaar. Yellow krijgt zijn gewilde keeper, en ik kans om dit jaar te winnen, plus een andere goede keeper. Overigens kwam het voorstel van Yellow.

Maar als dit de manier van commisioner is, dan pas ik. Als JIJ het een faire trade vindt dan is het goed, en anders niet? Hoe gaan we dan om met trades van jou? Of is het zo dat als 1 iemand veto uitspreekt dan gaat het niet door? Vooral jammer dat dit (naar mijn weten) niet van te voren is besproken, hoe we omgaan met trades.

[ Bericht 1% gewijzigd door Omega op 22-01-2013 11:02:38 ]
pi_121879868
Nou ik dacht eerlijk gezegd dat we allemaal een stem zouden krijgen, maar ik bleek dus de enige te zijn.. En rustig aan hoe wil je dan omgaan met trades?
pi_121880255
Ok die dictator opmerking neem ik terug.

Lijkt me in ieder geval hoor en wederhoor, dus waarom wordt de trade gedaan door het team dat volgens een aantal managers als slechtste uit de bus komt.
Daarna moeten mensen hier gewoon zeggen of ze de trade willen veto-en of dat ze (ondanks dat ze het bv zelf niet gedaan zouden hebben) de trade wel accepteren.

Maar misschien zijn er andere voorstellen, ik vind meerderheid persoonlijk niet zo goed, omdat als niemand ja zegt, 1 nee al voldoende is. Meerderheid van de league is misschien ook weer wat te veel (zelden dat er 6 mensen veto-en).

Denk ook dat het even via de yahoo league moet worden gemeld. Want dit topic was al erg lang dicht voordat ik weer postte hier, dus misschien leest niet iedereen dit topic meer.
pi_122456241
Hatsikidee, nog maar 5 puntjes achter op de leider. Dat zijn er bijna 20 geweest :Y En sta dead last in FT%, 70,5%, diegene na mij staat met 2 punten op 74,2% :P Ook de Turnovers heb ik meer dan 100 meer dan de ene laatste. 1e plekje zal lastig worden, maar ben al heel tevreden nu, ben nog nooit zo dicht bij de 1e geweest in dit stadium van het seizoen :Y
Only the strong survive
pi_123109436
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:34 schreef Rienks het volgende:
Josh Smith en Gasol voor Batum vond ik een wat eenzijdige trade in league 2
En dus vind je het wel goed dat hij beide spelers dropt.
Ik speel dit jaar uit, maar volgend jaar ben ik er niet meer bij, wat een waardeloze commish heeft deze league.
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:37:33 #29
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_123112690
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:13 schreef Omega het volgende:

[..]

En dus vind je het wel goed dat hij beide spelers dropt.
Ik speel dit jaar uit, maar volgend jaar ben ik er niet meer bij, wat een waardeloze commish heeft deze league.
Je gebruikt wel redelijk grote woorden, imo.

Kan een commish uberhaupt tegenhouden dat iemand een speler dropt?
pi_123114401
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:37 schreef BusterPosey het volgende:

[..]

Je gebruikt wel redelijk grote woorden, imo.

Kan een commish uberhaupt tegenhouden dat iemand een speler dropt?
Als hij trades kan tegenhouden :P
Het gaat er vooral om, dat hij een trade tegenhoud zonder dat er ook maar iemand anders klaagt. Daarna vraagt hij wat hij dan zou moeten doen, ik geef wat adviezen, daarop reageert hij niet, hij voert ze niet uit, hij doet helemaal niets.
Als dat andere team Gasol en Josh Smith zomaar kan droppen, wat is er dan op tegen dat hij ze trade tegen (naar de mening van de commish) minder waarde?!?!?

Het gaat vooral om zijn passieve houding, en dat hij verder ook niets probeert te doen, bv om een nieuwe manager te krijgen voor een verlaten team in de league (het is een keepers league!!!). Dus hij zal best een heel aardig mens zijn (natuurlijk veel belangrijker), een goede nba fantasy speler, maar als commish is hij gewoon waardeloos.
pi_123115245
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 13:21 schreef Omega het volgende:

[..]

Het gaat er vooral om, dat hij een trade tegenhoud zonder dat er ook maar iemand anders klaagt. Daarna vraagt hij wat hij dan zou moeten doen, ik geef wat adviezen, daarop reageert hij niet, hij voert ze niet uit, hij doet helemaal niets.
Als dat andere team Gasol en Josh Smith zomaar kan droppen, wat is er dan op tegen dat hij ze trade tegen (naar de mening van de commish) minder waarde?!?!?

Het gaat vooral om zijn passieve houding, en dat hij verder ook niets probeert te doen, bv om een nieuwe manager te krijgen voor een verlaten team in de league (het is een keepers league!!!). Dus hij zal best een heel aardig mens zijn (natuurlijk veel belangrijker), een goede nba fantasy speler, maar als commish is hij gewoon waardeloos.
:) Ik ben het met je eens, maar niemand anders zette iets op. Vandaar dat ik het maar gedaan heb

Ik kan niet tegen houden dat hij Gasol en Josh Smith dumpt, zoals ik al zei vond ik die trade eenzijdig en heb ik toen (in de veronderstelling dat ieder team mocht stemmen) nee gestemd. Toen bleek de trade in een keer geblockt te zijn. Je had alle ruimte om de trade nogmaals voor te stellen. Qua passiviteit: Je had ook zelf wat voor kunnen stellen, maar idd ik ben niet actief op zoek gegaan naar nieuwe spelers..
  woensdag 20 februari 2013 @ 13:47:08 #32
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_123115372
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 13:21 schreef Omega het volgende:

[..]

Ja, dat is jouw mening, duidelijk. ;)

Maar volgens mij kan de commish echt geen drops tegenhouden.

Zo staat het in de settings:

Can't Cut List Provider: None

Je kunt dus zonder meer iedereen droppen die je wilt. Er is geen can't cut list.
pi_123115585
Ik heb ondertussen bij iedereen co-commish gemaakt en mocht er nog iemand mee willen doen laat het even weten, dan schop ik Christian van Miami Wade eruit aangezien hij een keer heeft ingelogd
pi_123115735
En je kan nu voten voor trades
pi_123116949
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 13:47 schreef BusterPosey het volgende:

[..]

Ja, dat is jouw mening, duidelijk. ;)

Maar volgens mij kan de commish echt geen drops tegenhouden.

Zo staat het in de settings:

Can't Cut List Provider: None

Je kunt dus zonder meer iedereen droppen die je wilt. Er is geen can't cut list.
dat weet ik, maar dan moet je dus ook geen trades tegenhouden. En een commish kan wel degelijk spelers "terugzetten", ook een gecancellde trade kan hij alsnog doorvoeren, daar is hij commish voor (even handmatig de spelers veranderen).

Rienks, ik meen het echt, je komt over als een zeer vriendelijke aardige vent/jongen, en dat is veel meer waard dan een goede commish, maar ik moet af en toe toch even mijn frustratie wegschrijven, want ik blijf het niet eerlijk vinden. Al had ik Gasol misschien nu ook wel gedropt, want die is out tot ergens in april, maar dat doet er niet toe, dat ik Batum zou opgeven, en dat nu dus andere teams gewoon Josh Smith en Gasol kunnen oppakken, voor één of andere waiver wire player.
pi_123117886
no sweat, ik snap je kritiek en ben het ook met je eens. Ik heb een aantal aanpassingen gemaakt en hoop het zo deels opgelost te hebben..
  woensdag 20 februari 2013 @ 14:48:11 #37
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_123118124
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:24 schreef Omega het volgende:

[..]

dat weet ik, maar dan moet je dus ook geen trades tegenhouden. En een commish kan wel degelijk spelers "terugzetten", ook een gecancellde trade kan hij alsnog doorvoeren, daar is hij commish voor (even handmatig de spelers veranderen).

Rienks, ik meen het echt, je komt over als een zeer vriendelijke aardige vent/jongen, en dat is veel meer waard dan een goede commish, maar ik moet af en toe toch even mijn frustratie wegschrijven, want ik blijf het niet eerlijk vinden. Al had ik Gasol misschien nu ook wel gedropt, want die is out tot ergens in april, maar dat doet er niet toe, dat ik Batum zou opgeven, en dat nu dus andere teams gewoon Josh Smith en Gasol kunnen oppakken, voor één of andere waiver wire player.
Misschien hadden de settings op voorhand anders ingesteld moeten worden om dit soort dingen te voorkomen, maar dat is inderdaad achteraf praten. Gedane zaken nemen nu eenmaal geen keer.

Rienks heeft de league gewoon opgezet omdat niemand anders dit op wilde pakken, had hier misschien nog geen enkele ervaring mee en dit soort dingen dus over het hoofd gezien, net als alle andere spelers overigens. Spelen én speelbaar houden van dit soort competities zijn verantwoordelijkheid van alle spelers, niet alleen van de commish, maar dat is mijn mening.

Ik zou het jammer vinden als spelers om deze redenen volgend jaar niet meer terug komen, dus bij deze een oproep aan Omega :) Laten we er van leren en het volgend jaar anders doen. Het is tenslotte een keeper league, dus we moeten de deelnemers wel zien te houden :D
pi_123120386
Gewoon de can't cut list aanhouden van Yahoo! (Voor volgend jaar dus ;) )

Het is belachelijk dat spelers als Josh Smith en Al Horford zomaar gedropped kunnen worden.

Voor de duidelijkheid:

Al Horford is 34e dit seizoen in average stats
Josh Smith is 76e dit seizoen in average stats

Iedereen kan die spelers gebruiken!
pi_123120523
Verder melding voor Pacers Power en TeamJayJay

Beide zullen gedumpt worden uit de league.

Pacers Power laatst actief op 21 dec
Team JayJay op 5 dec.

Dus de vraag is, wie wil één van die teams overnemen in de FOK! Hoops league?

Edit:

Same voor:

Banana Pancakes (11 jan laatst actief)

Als er niemand een team overneemt, zullen de spelers van al deze teams op de waiver wire belanden.

Voor een team overnemen geldt:

First Come First Serve (Dus ook qua keuze van het team)

Als iedereen op de waiver wire wordt gedropped, is het dus een kwestie van waiver wire priority!

[ Bericht 14% gewijzigd door Reanimation op 20-02-2013 15:56:04 ]
  donderdag 21 februari 2013 @ 02:15:10 #40
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_123148677
Pacers tegen de Knick :D Afslachting _O-
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
pi_123149245
quote:
10s.gif Op donderdag 21 februari 2013 02:15 schreef BDIL het volgende:
Pacers tegen de Knick :D Afslachting _O-
Verkeerde topic ;)

Maar idd sick, George is echt een beest!
pi_123214040
Aangezien niemand teams wil overnemen in Fok! Hoops, zal ik alle spelers van deze 3 teams droppen.

Zorg er dus voor dat je spelers gaat claimen!! Er zitten echt een paar hele goede spelers tussen (James Harden anyone? )
pi_123214097
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:17 schreef Reanimation het volgende:
Aangezien niemand teams wil overnemen in Fok! Hoops, zal ik alle spelers van deze 3 teams droppen.

Zorg er dus voor dat je spelers gaat claimen!! Er zitten echt een paar hele goede spelers tussen (James Harden anyone? )
Even lobbyen in het NBA topic?
pi_123214246
Hmm, dat had ik wel even kunnen doen inderdaad..

Net alle players op de waiver wire gegooid, kan ik ze weer terug doen :+
pi_123214364
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:24 schreef Reanimation het volgende:

Heb er nu al een paar opgepakt :@ Maar nu is de hele verhouding in de league scheef.
pi_123214449
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:26 schreef TheFastOne het volgende:

[..]

Heb er nu al een paar opgepakt :@ Maar nu is de hele verhouding in de league scheef.
Oppakken gaat verloren, als ik ze terug zet ;)

Aangezien ze op de waiver staan, worden ze niet direct toegevoegd ;) Meerdere spelers kunnen een player claimen, degene met hoogste waiver priority die krijgt de speler!
pi_123214501
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:29 schreef Reanimation het volgende:

[..]

Oppakken gaat verloren, als ik ze terug zet ;)

Aangezien ze op de waiver staan, worden ze niet direct toegevoegd ;) Meerdere spelers kunnen een player claimen, degene met hoogste waiver priority die krijgt de speler!
Alle actieve spelers een paar spelers? Beginnende met de nummer laatst?
pi_123214623
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:31 schreef TheFastOne het volgende:

[..]

Alle actieve spelers een paar spelers? Beginnende met de nummer laatst?
Bij de standings staat er ook een getal achter elk team, dat is de priority. Hoe lager dat getal hoe beter als je een speler wilt claimen. Nadat je een speler hebt geclaimed ga je weer naar priority 12 . De laatste die claimt krijgt altijd prio 12.
pi_123214763
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:35 schreef Reanimation het volgende:

[..]

Bij de standings staat er ook een getal achter elk team, dat is de priority. Hoe lager dat getal hoe beter als je een speler wilt claimen. Nadat je een speler hebt geclaimed ga je weer naar priority 12 . De laatste die claimt krijgt altijd prio 12.
Misschien even een pm/dm naar iedereen sturen?
pi_123214936
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:40 schreef TheFastOne het volgende:

[..]

Misschien even een pm/dm naar iedereen sturen?
Ja, ga ik doen als daadwerkelijk de teams weer gedropped worden..

Zal nu eerst even in NBA topic even hengelen naar users die teams willen overnemen!
pi_123215114
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:45 schreef Reanimation het volgende:

[..]

Ja, ga ik doen als daadwerkelijk de teams weer gedropped worden..

Zal nu eerst even in NBA topic even hengelen naar users die teams willen overnemen!
Top ^O^ Zullen vast wel gegadigden zijn.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:06:17 #52
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_123218206
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:24 schreef Reanimation het volgende:

Ik vond het al vreemd, toen ik de yahoo league opende, maar nu snap ik waarom je ze weer toegevoegd hebt.

Goed bezig! ^O^
pi_123282165
58 FT% Centers ingecheckt. Wel geen eer meer te behalen, mja kijken wat we kunnen doen.
pi_124043627
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:09 schreef Kerftminister het volgende:
58 FT% Centers ingecheckt. Wel geen eer meer te behalen, mja kijken wat we kunnen doen.
Blijf je wel beetje actief dan ;)

Btw: Team Pacers Power zal nu op de waiver gegooid worden! Speler wordt morgen om 09:00 's ochtends op basis van waiver priority toegewezen aan team.
pi_124043680
Spelers die beschikbaar zijn op de waiver wire zomenteen:

Paul George(Ind - SG,SF)

Kevin Love(Min - PF,C)

Jose Calderon(Det - PG)

Joakim Noah(Chi - PF,C)

Samuel Dalembert(Mil - C)

Jason Kidd(NY - PG,SG)

Ty Lawson(Den - PG)

Kenneth Faried(Den - PF)

Mo Williams(Uta - PG,SG)

Mario Chalmers(Mia - PG)

Roy Hibbert(Ind - C)

Nikola Vucevic(Orl - PF,C)

Joe Johnson(Bkn - SG,SF)
pi_124044169
Dat is mijn team, sorry...

3 fantasy teams is toch te veel gebleven, maar dit was btw wel echt een heerlijk team hé.

Nogmaals excuses.
pi_124044515
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat is mijn team, sorry...

3 fantasy teams is toch te veel gebleven, maar dit was btw wel echt een heerlijk team hé.

Nogmaals excuses.
Zat behoorlijk wat potentie in inderdaad! Hopelijk ben je er volgend jaar wel weer actief bij!
pi_124044643
Zal ik over denken, wil ook wel niet halverwege afhaken want ik heb daar een schijthekel aan als anderen dat doen :p.
  donderdag 14 maart 2013 @ 12:56:52 #59
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_124045817
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zal ik over denken, wil ook wel niet halverwege afhaken want ik heb daar een schijthekel aan als anderen dat doen :p.
:D

Succes in je andere leagues in ieder geval... en wellicht tot volgend seizoen :W
pi_124056659
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 11:47 schreef Reanimation het volgende:

[..]

Blijf je wel beetje actief dan ;)

Btw: Team Pacers Power zal nu op de waiver gegooid worden! Speler wordt morgen om 09:00 's ochtends op basis van waiver priority toegewezen aan team.
Ja ga er nu op mainen, andere fantasy heb ik opgegeven doordat ik net 5e ga worden op zwaar ongeluk, sta 3e met score maar de matchups hebben me afgemaakt. Verder komt Rose nooit meer terug, is Irving wss end season en hetzelfde geldt voor Drummond. Drama. :')
pi_124086457
Even bijgelezen, was geschokt met al die namen op de waiver. Dan maar claimen met prio 1 ;)
pi_131833585
Ik heb FOK! Hoops renewed voor komend seizoen, please alleen de uitnodiging accepteren als je ECHT actief zal zijn.

Wil de commish van de Keeper League ook zo vriendelijk zijn deze te renewen? :)
pi_131833994
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 02:45 schreef Reanimation het volgende:
Ik heb FOK! Hoops renewed voor komend seizoen, please alleen de uitnodiging accepteren als je ECHT actief zal zijn.

Leuk *O*

Top dat je het weer op je neemt.
pi_131836726
quote:
Done
pi_131842234
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 10:41 schreef Rienks het volgende:

[..]

Done
Top! Wel even auto-pick draft naar live draft omzetten svp :)

Auto-pick is echt gay!
pi_132133873
Mensen die geinteresseerd zijn om ACTIEF! mee te doen met komend Fantasy Season

Er zijn op dit moment 4 plekken beschikbaar FOK! Hoops, geinteresseerden kunnen mij een PM sturen (first come first serve) met het emailadres waarop ze de invite willen ontvangen (moet Yahoo zijn).
pi_132378241
Morgen avond 20:00 H2H auction draft. Nog 4 plekken open.
Indien niet vol dan zou het een week kunnen opschuiven, maar hoop dat er nog wat aanmeldingen zijn :)
pi_132431320
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 22:46 schreef Omega het volgende:
Indien niet vol dan zou het een week kunnen opschuiven, maar hoop dat er nog wat aanmeldingen zijn :)
Draft is toch aankomende zondag om 8 uur?
pi_132432459
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:03 schreef TheFastOne het volgende:

[..]

Draft is toch aankomende zondag om 8 uur?
Is andere league denk ik!

Hoe zit het trouwens met de keeper league? Nu pas 5 (her)aanmeldingen, waar is de rest gebleven? ;)
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:41:57 #70
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_132432700
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 22:46 schreef Omega het volgende:

?
pi_132433532
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:35 schreef Reanimation het volgende:

[..]

Hoe zit het trouwens met de keeper league? Nu pas 5 (her)aanmeldingen, waar is de rest gebleven? ;)
Ik sla net als vorig jaar af. Kan simpelweg niet garanderen dat ik in 2 leagues actief ben.
pi_132437153
Ik heb al eerder aangegeven niet meer mee te doen in de Keepers league, of we moeten weer helemaal van scratch af gaan, maar zelfs dan weet ik niet of ik mee doe aan een Keepers. Inmiddels al best wel veel keeper leagues en drafts zijn toch wel erg leuk.
pi_132438911
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:35 schreef Reanimation het volgende:

[..]

Jammer dat er die niet vol krijgen. Anders van scratch beginnen. Toch jammer dat er veel afvallers zijn. Zou pas het 2de jaar worden
pi_132441538
Het was inderdaad voor een andere league, gisteren de draft geweest.
Sorry voor de verwarring.
pi_132442042
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 18:53 schreef Omega het volgende:
Het was inderdaad voor een andere league, gisteren de draft geweest.
Sorry voor de verwarring.
Beetje goed gedraft?
pi_132442297
Vind ik wel ja, ik laat de dure jongens meestal voorbij gaan, en sla dan toe. Gokje genomen met Westbrook maar hij kostte maar $30
Verder Cousins, Howard, Sanders, Martin, Gordon, Mayo, T Evans, Gay, Dragic, Matthews, T Chandler en West.
Ik wilde eigenlijk bij West alleen maar de prijs opdrijven maar bij $8 stopte iedereen (hij is projected $16), dus was ik stuck met hem :)

Uiteraard FT% gepunt.

Eentje heeft wel een heel bijzonder team, hij heeft in 4 categorieen het slechtste team van iedereen en met 5 het allerbeste. Dat lijkt natuurlijk ideaal, maar ook wel een tight robe. Want niet iedere week speelt iedereen evenveel, en een blessure, en je bent eigenlijk gezien. Maar zeker interessant om te volgen dat team.

Wel jammer dat er weer een paar autopickers waren, die hadden nota bene zelfde dag nog ingeschreven. Al met al vind ik auction een leukere (en eerlijkere) draft dan de gewone, maar ook de gewone snake draft is leuk hoor.
pi_132444473
Straks mijn eerste draft van het seizoen. Eens kijken hoe het gaat. Heb me totaal niet verdiept in alle spelers veranderingen. Draft als 3de in een 12 team league.
pi_132444795
3e is wel jammer, want James en Durant zijn echt een stuk beter dan 3 en verder. Maar liever 3e dan 12e natuurlijk.
Is het roto of H2H?
pi_132445950
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 20:00 schreef Omega het volgende:
3e is wel jammer, want James en Durant zijn echt een stuk beter dan 3 en verder. Maar liever 3e dan 12e natuurlijk.
Is het roto of H2H?
Het is Roto. Heb Chris Paul maar genomen. Miste bijna mijn eerste pick, had nog 30 seconde.
pi_132446157
PG's gaan echt hard. Mijn 2de en 3de pick waren allebei centers.
pi_132449176
1. (3) Chris Paul PG
2. (22) Joakim Noah PF,C
3. (27) DeMarcus Cousins PF,C
4. (46) Klay Thompson SG,SF
5. (51) Jeff Teague PG
6. (70) Enes Kanter C
7. (75) Luol Deng SF
8. (94) Kenneth Faried PF
9. (99) J.J. Redick SG
10. (118) Brandon Knight PG,SG
11. (123) Mario Chalmers PG
12. (142) Maurice Harkless SF
13. (147) Kelly Olynyk C

Ben niet zo tevreden met mijn team. Aantal picks die ik niet had moeten doen.
pi_132459283
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 17:27 schreef YellowBlacks het volgende:

[..]

Jammer dat er die niet vol krijgen. Anders van scratch beginnen. Toch jammer dat er veel afvallers zijn. Zou pas het 2de jaar worden
Ja, is wel bizar.. van de 11 van vorig seizoen nog maar 5 over :O

even flink spammen nog komende dagen :P is zo zonde!
pi_132592395
21:00 morgen he? of 20:00 want winter tijd?
hhhhh
pi_132611771
20:00 :)
pi_132612699
Ik ben erbij :)

[ Bericht 80% gewijzigd door TheFastOne op 27-10-2013 12:41:54 ]
  zondag 27 oktober 2013 @ 19:29:23 #86
192227 Chixu
Above the law
pi_132628452
Kan ik nog last-minute meedoen, leute?
pi_132628932
me2
pi_132632702
Leuke draft. Weet totaal niet waar mijn team staat, doordat het een 10 league team is. Sta altijd open voor trades. suc6 idereen
pi_132632924
Wat YellowBlacks zegt, ben zelf zo op het oog best tevreden. Maar alle teams zien er redelijk sterk uit.
pi_132635594
Zie nu pas dit topic, beetje jammer dat ik de draft gemist heb :(
Only the strong survive
pi_132648284
Gaat de Keeper league gewoon door? Ondanks dat er maar 6 (her)aanmeldingen zijn.

Sowieso vind ik 18:30 wel erg vroeg (cq grote kans dat ik er in ieder geval niet bij kan zijn)
pi_132667485
Ik heb hem ook gemist. Zal ook geen leuke league worden, zijn maar met 6 man.
pi_132674404
Ben dus nieuw met yahoo fantasy, waarom krijg ik dit als message?

Danny Granger has been dropped by 1524 teams in Yahoo leagues
Basketball: FOK! Hoops: KOBE24 GOAT

en linkt dan dat ik hem kan droppen, maar hij is maar 3 weken weg? als ik hem drop wat dan?
hhhhh
pi_132675927
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 21:52 schreef DaveDave09 het volgende:
Ben dus nieuw met yahoo fantasy, waarom krijg ik dit als message?

Danny Granger has been dropped by 1524 teams in Yahoo leagues
Basketball: FOK! Hoops: KOBE24 GOAT

en linkt dan dat ik hem kan droppen, maar hij is maar 3 weken weg? als ik hem drop wat dan?
Dan komt ie op de waivers en kan iedereen hem claimen. Al zal degene met de hoogste priority hem krijgen. Aan jou de keus om deze 3 weken te wachten of er iemand anders voor op te pikken.
pi_132684844
Granger picken was natuurlijk wel een extreem risico zeg.
pi_132735557
Goede start ;)
hhhhh
pi_132763810
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 11:16 schreef Reanimation het volgende:
Gaat de Keeper league gewoon door? Ondanks dat er maar 6 (her)aanmeldingen zijn.

Sowieso vind ik 18:30 wel erg vroeg (cq grote kans dat ik er in ieder geval niet bij kan zijn)
Zullen we die keeper league dichtgooien? Ik zie dat ik (of een ass commish) de keepers had moeten locken voor de draft. Aangezien ik dat niet gedaan heb is het een "gewone" draft geworden met 6 lui. Lijkt me niet heel leuk
pi_132823531
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:36 schreef Rienks het volgende:

[..]

Zullen we die keeper league dichtgooien? Ik zie dat ik (of een ass commish) de keepers had moeten locken voor de draft. Aangezien ik dat niet gedaan heb is het een "gewone" draft geworden met 6 lui. Lijkt me niet heel leuk
Gooi maar dicht. Ga er zelf niks meer aandoen.
pi_132856559
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 14:59 schreef YellowBlacks het volgende:

[..]

Gooi maar dicht. Ga er zelf niks meer aandoen.
Inderdaad!
pi_132880652
Keeper league is ge-delete.
  maandag 4 november 2013 @ 09:39:41 #101
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_132881529
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 08:30 schreef Rienks het volgende:
Keeper league is ge-delete.
^O^
pi_136167063
Wie o wie wil mij verlossen van Josh Smith? Any trade voorstellen?
pi_145950937
Morgen draften ^O^ Wie zijn er aanwezig?
pi_145980639
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 09:47 schreef TheFastOne het volgende:
Morgen draften ^O^ Wie zijn er aanwezig?
Me, Hoelaat nl tijd?

Waarom trouwens op maandag wanneer het weer begint? ipv zondag ervoor zoals vorig jaar
hhhhh
  zondag 26 oktober 2014 @ 23:34:57 #105
155103 Reanimation
Golden State!
pi_145981407
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 23:14 schreef DaveDave09 het volgende:

[..]

Me, Hoelaat nl tijd?

Waarom trouwens op maandag wanneer het weer begint? ipv zondag ervoor zoals vorig jaar
20:00..

Seizoen begint dinsdag.. dacht maandagavond is er meeste info beschikbaar over de teams.
  zondag 26 oktober 2014 @ 23:35:57 #106
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_145981435
Ik ben wel aanwezig ^O^
pi_145991479
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 23:34 schreef Reanimation het volgende:

[..]

20:00..

Seizoen begint dinsdag.. dacht maandagavond is er meeste info beschikbaar over de teams.
Ah shit, ja oke best slim :)
hhhhh
pi_145991798
Ik ben ook aanwezig!
pi_146001128
Ik ga 20.00 niet redden denk ik.. :(
Only the strong survive
pi_146001868
Ik ga het niet halen, wel half uur bezig geweest met instellen
pi_146002254
Ik dacht al dat ik te laat was met inschrijven! maar gewoon op tijd voor de draft! lekker dat het op de laatste dag gebeurt :) Hoeveel teams zijn er nu aanwezig? en hebben we nog plaats voor een vriend van me die mee wil doen?
pi_146003019
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 17:56 schreef jonkolier het volgende:
Ik dacht al dat ik te laat was met inschrijven! maar gewoon op tijd voor de draft! lekker dat het op de laatste dag gebeurt :) Hoeveel teams zijn er nu aanwezig? en hebben we nog plaats voor een vriend van me die mee wil doen?
Ik zie nu 11 team, max 12 dus er zou er in theorie nog 1 bij moeten kunnen
pi_146004405
Download de fantasy app van yahoo dan, kan je gewoon draften als je op 3g/wifi zit.

Hoelang duurt de draft ongeveer?
hhhhh
pi_146006040
Mocht de admin dit nog voor de draft zien, graag volgende email adres inviten: m.fakkeldij@yahoo.com
Bedankt!
pi_146006169
6th pick, vorig jaar 1e :'(
hhhhh
  maandag 27 oktober 2014 @ 19:37:40 #116
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_146006382
Pick 8, prima
  maandag 27 oktober 2014 @ 19:40:34 #117
155103 Reanimation
Golden State!
pi_146006548
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:31 schreef jonkolier het volgende:
Mocht de admin dit nog voor de draft zien, graag volgende email adres inviten: m.fakkeldij@yahoo.com
Bedankt!
Is te laat helaas .. kan geen mensen meer uitnodigen! :(
pi_146006701
Pick 5. Niet zo fijn.
pi_146006878
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:40 schreef Reanimation het volgende:

[..]

Is te laat helaas .. kan geen mensen meer uitnodigen! :(
En natuurlijk ook niet meer op te schuiven voor een half uurtje? En anders is het heel jammer :)
pi_146007085
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:46 schreef jonkolier het volgende:

[..]

En natuurlijk ook niet meer op te schuiven voor een half uurtje? En anders is het heel jammer :)
Download de app :o
hhhhh
pi_146007192
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:50 schreef DaveDave09 het volgende:

[..]

Download de app :o
Dave is niet voor mezelf, was een invite voor een maat van me :P ben gewoon aanwezig met de draft.
pi_146024627
grr.. pick 10.. precies verkeerd uitgepakt, maar ja. Heel erg hopen dat D-Rose fit blijft dan maar
pi_146025616
Succes allen :)
pi_146026400
Succes en veel plezier gasten! Kunnen toeschouwers nog kijken hoe de draft verloopt? :o
pi_146030833
Round 1
1. LeBron James
(Cle - SF,PF)
Team JayJay
2. Stephen Curry
(GS - PG,SG)
Steph Curry'...
3. Anthony Davis
(NO - PF,C)
Up in Smoke
4. James Harden
(Hou - SG,SF)
Half Man/Hal...
5. Chris Paul
(LAC - PG)
Bird's Choice
6. Russell Westbrook
(OKC - PG)
KOBE24 GOAT
7. Carmelo Anthony
(NY - SF,PF)
Kippepootjes
8. DeMarcus Cousins
(Sac - PF,C)
New York Knicks
9. Kevin Love
(Cle - PF,C)
YellowBlacks
10. Derrick Rose
(Chi - PG)
North Side
11. John Wall
(Was - PG)
Daan's Star ...
Round 2
1. Serge Ibaka
(OKC - PF,C)
Daan's Star ...
2. Chris Bosh
(Mia - PF,C)
North Side
3. Blake Griffin
(LAC - PF,C)
YellowBlacks
4. Kawhi Leonard
(SA - SG,SF)
New York Knicks
5. LaMarcus Aldridge
(Por - PF,C)
Kippepootjes
6. Al Jefferson
(Cha - PF,C)
KOBE24 GOAT
7. Kevin Durant
(OKC - SF,PF)
Bird's Choice
8. Damian Lillard
(Por - PG)
Half Man/Hal...
9. Kyrie Irving
(Cle - PG,SG)
Up in Smoke
10. Andre Drummond
(Det - PF,C)
Steph Curry'...
11. Kyle Lowry
(Tor - PG)
Team JayJay
Round 3
1. Joakim Noah
(Chi - PF,C)
Team JayJay
2. Nicolas Batum
(Por - SG,SF)
Steph Curry'...
3. Dirk Nowitzki
(Dal - PF,C)
Up in Smoke
4. Paul Millsap
(Atl - PF,C)
Half Man/Hal...
5. Al Horford
(Atl - PF,C)
Bird's Choice
6. Kobe Bryant
(LAL - PG,SG)
KOBE24 GOAT
7. Goran Dragic
(Pho - PG,SG)
Kippepootjes
8. Mike Conley
(Mem - PG)
New York Knicks
9. Ty Lawson
(Den - PG)
YellowBlacks
10. Marc Gasol
(Mem - C)
North Side
11. DeMar DeRozan
(Tor - SG,SF)
Daan's Star ...
Round 4
1. Brook Lopez
(Bkn - C)
Daan's Star ...
2. DeAndre Jordan
(LAC - C)
North Side
3. Monta Ellis
(Dal - PG,SG)
YellowBlacks
4. Klay Thompson
(GS - SG,SF)
New York Knicks
5. Rudy Gay
(Sac - SF,PF)
Kippepootjes
6. Eric Bledsoe
(Pho - PG,SG)
KOBE24 GOAT
7. Dwyane Wade
(Mia - PG,SG)
Bird's Choice
8. Nikola Vucevic
(Orl - PF,C)
Half Man/Hal...
9. Deron Williams
(Bkn - PG)
Up in Smoke
10. Gordon Hayward
(Uta - SG,SF)
Steph Curry'...
11. Dwight Howard
(Hou - PF,C)
Team JayJay
Round 5
1. Wesley Matthews
(Por - SG,SF)
Team JayJay
2. Chandler Parsons
(Dal - SF,PF)
Steph Curry'...
3. Tim Duncan
(SA - PF,C)
Up in Smoke
4. Kemba Walker
(Cha - PG)
Half Man/Hal...
5. Ricky Rubio
(Min - PG)
Bird's Choice
6. Pau Gasol
(Chi - PF,C)
KOBE24 GOAT
7. Ryan Anderson
(NO - PF,C)
Kippepootjes
8. David Lee
(GS - PF,C)
New York Knicks
9. Derrick Favors
(Uta - PF,C)
YellowBlacks
10. Nerlens Noel
(Phi - PF,C)
North Side
11. Lance Stephenson
(Cha - SG,SF)
Daan's Star ...
Round 6
1. Thaddeus Young
(Min - SF,PF)
Daan's Star ...
2. Kyle Korver
(Atl - SG,SF)
North Side
3. Jrue Holiday
(NO - PG)
YellowBlacks
4. Jeff Teague
(Atl - PG)
New York Knicks
5. Rajon Rondo
(Bos - PG)
Kippepootjes
6. Jabari Parker
(Mil - SF)
KOBE24 GOAT
7. Zach Randolph
(Mem - PF,C)
Bird's Choice
8. Kenneth Faried
(Den - PF)
Half Man/Hal...
9. Trevor Ariza
(Hou - SG,SF)
Up in Smoke
10. David West
(Ind - PF)
Steph Curry'...
11. Jonas Valanciunas
(Tor - C)
Team JayJay
Round 7
1. George Hill
(Ind - PG,SG)
Team JayJay
2. Robin Lopez
(Por - C)
Steph Curry'...
3. Victor Oladipo
(Orl - PG,SG)
Up in Smoke
4. Michael Carter-Williams
(Phi - PG)
Half Man/Hal...
5. Larry Sanders
(Mil - PF,C)
Bird's Choice
6. Roy Hibbert
(Ind - C)
KOBE24 GOAT
7. Marcin Gortat
(Was - C)
Kippepootjes
8. Markieff Morris
(Pho - PF,C)
New York Knicks
9. Jose Calderon
(NY - PG)
YellowBlacks
10. Jimmy Butler
(Chi - SG,SF)
North Side
11. Isaiah Thomas
(Pho - PG)
Daan's Star ...
Round 8
1. Taj Gibson
(Chi - PF,C)
Daan's Star ...
2. Nikola Pekovic
(Min - C)
North Side
3. Danny Green
(SA - SG,SF)
YellowBlacks
4. Tony Parker
(SA - PG)
New York Knicks
5. Bradley Beal
(Was - SG)
Kippepootjes
6. Reggie Jackson
(OKC - PG,SG)
KOBE24 GOAT
7. Tobias Harris
(Orl - SF,PF)
Bird's Choice
8. Kevin Martin
(Min - SG,SF)
Half Man/Hal...
9. Patrick Beverley
(Hou - PG,SG)
Up in Smoke
10. Joe Johnson
(Bkn - SG,SF)
Steph Curry'...
11. Jeremy Lin
(LAL - PG,SG)
Team JayJay
Round 9
1. Luol Deng
(Mia - SF,PF)
Team JayJay
2. Tyreke Evans
(NO - SG,SF)
Steph Curry'...
3. Brandon Jennings
(Det - PG)
Up in Smoke
4. Terrence Jones
(Hou - SF,PF)
Half Man/Hal...
5. Arron Afflalo
(Den - SG,SF)
Bird's Choice
6. Andrew Wiggins
(Min - SF)
KOBE24 GOAT
7. Giannis Antetokounmpo
(Mil - SG,SF)
Kippepootjes
8. Jared Sullinger
(Bos - PF,C)
New York Knicks
9. Carlos Boozer
(LAL - PF,C)
YellowBlacks
10. J.J. Redick
(LAC - SG)
North Side
11. Timofey Mozgov
(Den - C)
Daan's Star ...
Round 10
1. Mario Chalmers
(Mia - PG)
Daan's Star ...
2. Josh McRoberts
(Mia - PF,C)
North Side
3. Enes Kanter
(Uta - C)
YellowBlacks
4. Alec Burks
(Uta - PG,SG)
New York Knicks
5. Brandon Knight
(Mil - PG,SG)
Kippepootjes
6. Greg Monroe
(Det - PF,C)
KOBE24 GOAT
7. Josh Smith
(Det - SF,PF)
Bird's Choice
8. Tyson Chandler
(Dal - C)
Half Man/Hal...
9. Amir Johnson
(Tor - PF,C)
Up in Smoke
10. Jordan Hill
(LAL - PF,C)
Steph Curry'...
11. Jamal Crawford
(LAC - PG,SG)
Team JayJay
Round 11
1. Ersan Ilyasova
(Mil - SF,PF)
Team JayJay
2. Darren Collison
(Sac - PG)
Steph Curry'...
3. Paul Pierce
(Was - SF,PF)
Up in Smoke
4. Jeff Green
(Bos - SG,SF)
Half Man/Hal...
5. Andre Iguodala
(GS - SG,SF)
Bird's Choice
6. Eric Gordon
(NO - SG)
KOBE24 GOAT
7. Danilo Gallinari
(Den - SF)
Kippepootjes
8. Draymond Green
(GS - SF)
New York Knicks
9. Amar'e Stoudemire
(NY - PF,C)
YellowBlacks
10. Channing Frye
(Orl - PF,C)
North Side
11. DeMarre Carroll
(Atl - SF,PF)
Daan's Star ...
Round 12
1. Evan Turner
(Bos - SG,SF)
Daan's Star ...
2. Jameer Nelson
(Dal - PG)
North Side
3. Trey Burke
(Uta - PG)
YellowBlacks
4. K.J. McDaniels
(Phi - SF)
New York Knicks
5. Chris Andersen
(Mia - PF,C)
Kippepootjes
6. Andrew Bogut
(GS - C)
KOBE24 GOAT
7. Henry Sims
(Phi - C)
Bird's Choice
8. J.R. Smith
(NY - SG,SF)
Half Man/Hal...
9. Kelly Olynyk
(Bos - C)
Up in Smoke
10. Gerald Green
(Pho - SG,SF)
Steph Curry'...
11. Anderson Varejao
(Cle - PF,C)
Team JayJay
Round 13
1. Manu Ginobili
(SA - SG,SF)
Team JayJay
2. Wilson Chandler
(Den - SG,SF)
Steph Curry'...
3. Elfrid Payton
(Orl - PG)
Up in Smoke
4. Matt Barnes
(LAC - SF)
Half Man/Hal...
5. Rodney Stuckey
(Ind - PG,SG)
Bird's Choice
6. Mason Plumlee
(Bkn - PF,C)
KOBE24 GOAT
7. Gorgui Dieng
(Min - C)
Kippepootjes
8. Spencer Hawes
(LAC - PF,C)
New York Knicks
9. Harrison Barnes
(GS - SF,PF)
YellowBlacks
10. Marcus Smart
(Bos - PG)
North Side
11. D.J. Augustin
(Det - PG)
Daan's Star ...

Format is lelijk, maar dit was'm
pi_146031937
Durant als 7e in ronde 2 joh? Vanwaar zo weinig vertrouwen?
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:34:50 #127
155103 Reanimation
Golden State!
pi_146032019
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
Injury concerns.. maar ik had idd ook verwacht dat hij eerder zou gaan.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:43:41 #128
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_146032438
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ligt er minstens een maand uit he.
pi_146032521
O heb ik niet eens meegekregen.

Wel gevaarlijk om dat de enkels van Curry te kiezen :p.
pi_146040593
Guys, als zegmaar niemand speelt behalve eric gordon van mijn team, moet ik hem dan gewoon punten laten krijgen of niet? omdat het niet de beste speler is op die positie? of juist alleen als ik denk als die het wel goed gaat doen?
hhhhh
pi_146068276
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 17:20 schreef DaveDave09 het volgende:
Guys, als zegmaar niemand speelt behalve eric gordon van mijn team, moet ik hem dan gewoon punten laten krijgen of niet? omdat het niet de beste speler is op die positie? of juist alleen als ik denk als die het wel goed gaat doen?
ik zou het wel doen ja.. Er zijn 9 cats, waarbij 6 gaan om het meeste halen (3pt-ers, puntent, rebounds, assists, steals, blocks), 1 het minste (TO) en 2 om gemiddelde. Als je dus denkt dat Gordon alleen To's gaat produceren en je % omlaag haalt moet je hem droppen en een andere speler kiezen en die opstellen. Er is geen max aan games, dus iedereen zoveel mogelijk laten spelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')