O lol, ik zag pas de volgende ochtend dat ik een nieuw deel moest aanmakenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 02:07 schreef Reanimation het volgende:
Is het niet handig als de titel 2012/2013 wordt
Ik ben overigens Steph Curry's Ankles
5 is oke ja. Als mense meer willen vind k dat ookgoed..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:26 schreef Omega het volgende:
Voorstel,is 5 keepers, is dat ok voor iedereen? Wat mij betreft mag het hoger, maar ga akkoord met de meerderheid.
Ja, heb ik ook last van. Hopelijk binnen nu en een uur geregeld, want anders mis ik mijn eerste line-upsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:18 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik zie mijn team niet in de Keeper league, iemand anders daar last van?
Ik zag het zelf ook net nadat ik gepost had inderdaad en wilde het hier neer gaan zetten, maar je was me voorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:26 schreef Omega het volgende:
Nee de league begint pas op woensdag, klik maar op woensdag dan zie je de spelers wel staan.
Kan door de Commish ook niet meer hersteld worden.
En dus vind je het wel goed dat hij beide spelers dropt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:34 schreef Rienks het volgende:
Josh Smith en Gasol voor Batum vond ik een wat eenzijdige trade in league 2
Je gebruikt wel redelijk grote woorden, imo.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:13 schreef Omega het volgende:
[..]
En dus vind je het wel goed dat hij beide spelers dropt.
Ik speel dit jaar uit, maar volgend jaar ben ik er niet meer bij, wat een waardeloze commish heeft deze league.
Als hij trades kan tegenhoudenquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:37 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Je gebruikt wel redelijk grote woorden, imo.
Kan een commish uberhaupt tegenhouden dat iemand een speler dropt?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:21 schreef Omega het volgende:
[..]
Als hij trades kan tegenhouden
Het gaat er vooral om, dat hij een trade tegenhoud zonder dat er ook maar iemand anders klaagt. Daarna vraagt hij wat hij dan zou moeten doen, ik geef wat adviezen, daarop reageert hij niet, hij voert ze niet uit, hij doet helemaal niets.
Als dat andere team Gasol en Josh Smith zomaar kan droppen, wat is er dan op tegen dat hij ze trade tegen (naar de mening van de commish) minder waarde?!?!?
Het gaat vooral om zijn passieve houding, en dat hij verder ook niets probeert te doen, bv om een nieuwe manager te krijgen voor een verlaten team in de league (het is een keepers league!!!). Dus hij zal best een heel aardig mens zijn (natuurlijk veel belangrijker), een goede nba fantasy speler, maar als commish is hij gewoon waardeloos.
Ja, dat is jouw mening, duidelijk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:21 schreef Omega het volgende:
[..]
Als hij trades kan tegenhouden
Het gaat er vooral om, dat hij een trade tegenhoud zonder dat er ook maar iemand anders klaagt. Daarna vraagt hij wat hij dan zou moeten doen, ik geef wat adviezen, daarop reageert hij niet, hij voert ze niet uit, hij doet helemaal niets.
Als dat andere team Gasol en Josh Smith zomaar kan droppen, wat is er dan op tegen dat hij ze trade tegen (naar de mening van de commish) minder waarde?!?!?
Het gaat vooral om zijn passieve houding, en dat hij verder ook niets probeert te doen, bv om een nieuwe manager te krijgen voor een verlaten team in de league (het is een keepers league!!!). Dus hij zal best een heel aardig mens zijn (natuurlijk veel belangrijker), een goede nba fantasy speler, maar als commish is hij gewoon waardeloos.
dat weet ik, maar dan moet je dus ook geen trades tegenhouden. En een commish kan wel degelijk spelers "terugzetten", ook een gecancellde trade kan hij alsnog doorvoeren, daar is hij commish voor (even handmatig de spelers veranderen).quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:47 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ja, dat is jouw mening, duidelijk.![]()
Maar volgens mij kan de commish echt geen drops tegenhouden.
Zo staat het in de settings:
Can't Cut List Provider: None
Je kunt dus zonder meer iedereen droppen die je wilt. Er is geen can't cut list.
Misschien hadden de settings op voorhand anders ingesteld moeten worden om dit soort dingen te voorkomen, maar dat is inderdaad achteraf praten. Gedane zaken nemen nu eenmaal geen keer.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:24 schreef Omega het volgende:
[..]
dat weet ik, maar dan moet je dus ook geen trades tegenhouden. En een commish kan wel degelijk spelers "terugzetten", ook een gecancellde trade kan hij alsnog doorvoeren, daar is hij commish voor (even handmatig de spelers veranderen).
Rienks, ik meen het echt, je komt over als een zeer vriendelijke aardige vent/jongen, en dat is veel meer waard dan een goede commish, maar ik moet af en toe toch even mijn frustratie wegschrijven, want ik blijf het niet eerlijk vinden. Al had ik Gasol misschien nu ook wel gedropt, want die is out tot ergens in april, maar dat doet er niet toe, dat ik Batum zou opgeven, en dat nu dus andere teams gewoon Josh Smith en Gasol kunnen oppakken, voor één of andere waiver wire player.
Even lobbyen in het NBA topic?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:17 schreef Reanimation het volgende:
Aangezien niemand teams wil overnemen in Fok! Hoops, zal ik alle spelers van deze 3 teams droppen.
Zorg er dus voor dat je spelers gaat claimen!! Er zitten echt een paar hele goede spelers tussen (James Harden anyone? )
Heb er nu al een paar opgepaktquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:24 schreef Reanimation het volgende:
Hmm, dat had ik wel even kunnen doen inderdaad..
Net alle players op de waiver wire gegooid, kan ik ze weer terug doen
Oppakken gaat verloren, als ik ze terug zetquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:26 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Heb er nu al een paar opgepaktMaar nu is de hele verhouding in de league scheef.
Alle actieve spelers een paar spelers? Beginnende met de nummer laatst?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:29 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Oppakken gaat verloren, als ik ze terug zet
Aangezien ze op de waiver staan, worden ze niet direct toegevoegdMeerdere spelers kunnen een player claimen, degene met hoogste waiver priority die krijgt de speler!
Bij de standings staat er ook een getal achter elk team, dat is de priority. Hoe lager dat getal hoe beter als je een speler wilt claimen. Nadat je een speler hebt geclaimed ga je weer naar priority 12 . De laatste die claimt krijgt altijd prio 12.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:31 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Alle actieve spelers een paar spelers? Beginnende met de nummer laatst?
Misschien even een pm/dm naar iedereen sturen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:35 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Bij de standings staat er ook een getal achter elk team, dat is de priority. Hoe lager dat getal hoe beter als je een speler wilt claimen. Nadat je een speler hebt geclaimed ga je weer naar priority 12 . De laatste die claimt krijgt altijd prio 12.
Ja, ga ik doen als daadwerkelijk de teams weer gedropped worden..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:40 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Misschien even een pm/dm naar iedereen sturen?
Topquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:45 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Ja, ga ik doen als daadwerkelijk de teams weer gedropped worden..
Zal nu eerst even in NBA topic even hengelen naar users die teams willen overnemen!
Ik vond het al vreemd, toen ik de yahoo league opende, maar nu snap ik waarom je ze weer toegevoegd hebt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:24 schreef Reanimation het volgende:
Hmm, dat had ik wel even kunnen doen inderdaad..
Net alle players op de waiver wire gegooid, kan ik ze weer terug doen
Blijf je wel beetje actief danquote:Op zondag 24 februari 2013 16:09 schreef Kerftminister het volgende:
58 FT% Centers ingecheckt. Wel geen eer meer te behalen, mja kijken wat we kunnen doen.
Zat behoorlijk wat potentie in inderdaad! Hopelijk ben je er volgend jaar wel weer actief bij!quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat is mijn team, sorry...
3 fantasy teams is toch te veel gebleven, maar dit was btw wel echt een heerlijk team hé.
Nogmaals excuses.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zal ik over denken, wil ook wel niet halverwege afhaken want ik heb daar een schijthekel aan als anderen dat doen :p.
Ja ga er nu op mainen, andere fantasy heb ik opgegeven doordat ik net 5e ga worden op zwaar ongeluk, sta 3e met score maar de matchups hebben me afgemaakt. Verder komt Rose nooit meer terug, is Irving wss end season en hetzelfde geldt voor Drummond. Drama.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:47 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Blijf je wel beetje actief dan
Btw: Team Pacers Power zal nu op de waiver gegooid worden! Speler wordt morgen om 09:00 's ochtends op basis van waiver priority toegewezen aan team.
Leukquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:45 schreef Reanimation het volgende:
Ik heb FOK! Hoops renewed voor komend seizoen, please alleen de uitnodiging accepteren als je ECHT actief zal zijn.
Wil de commish van de Keeper League ook zo vriendelijk zijn deze te renewen?
Draft is toch aankomende zondag om 8 uur?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:46 schreef Omega het volgende:
Morgen avond 20:00 H2H auction draft. Nog 4 plekken open.
Indien niet vol dan zou het een week kunnen opschuiven, maar hoop dat er nog wat aanmeldingen zijn
Is andere league denk ik!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:03 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Draft is toch aankomende zondag om 8 uur?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:46 schreef Omega het volgende:
Morgen avond 20:00 H2H auction draft. Nog 4 plekken open.
Indien niet vol dan zou het een week kunnen opschuiven, maar hoop dat er nog wat aanmeldingen zijn
Ik sla net als vorig jaar af. Kan simpelweg niet garanderen dat ik in 2 leagues actief ben.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:35 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Is andere league denk ik!
Hoe zit het trouwens met de keeper league? Nu pas 5 (her)aanmeldingen, waar is de rest gebleven?
Jammer dat er die niet vol krijgen. Anders van scratch beginnen. Toch jammer dat er veel afvallers zijn. Zou pas het 2de jaar wordenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:35 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Is andere league denk ik!
Hoe zit het trouwens met de keeper league? Nu pas 5 (her)aanmeldingen, waar is de rest gebleven?
Beetje goed gedraft?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:53 schreef Omega het volgende:
Het was inderdaad voor een andere league, gisteren de draft geweest.
Sorry voor de verwarring.
Het is Roto. Heb Chris Paul maar genomen. Miste bijna mijn eerste pick, had nog 30 seconde.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:00 schreef Omega het volgende:
3e is wel jammer, want James en Durant zijn echt een stuk beter dan 3 en verder. Maar liever 3e dan 12e natuurlijk.
Is het roto of H2H?
Ja, is wel bizar.. van de 11 van vorig seizoen nog maar 5 overquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:27 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Jammer dat er die niet vol krijgen. Anders van scratch beginnen. Toch jammer dat er veel afvallers zijn. Zou pas het 2de jaar worden
Dan komt ie op de waivers en kan iedereen hem claimen. Al zal degene met de hoogste priority hem krijgen. Aan jou de keus om deze 3 weken te wachten of er iemand anders voor op te pikken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:52 schreef DaveDave09 het volgende:
Ben dus nieuw met yahoo fantasy, waarom krijg ik dit als message?
Danny Granger has been dropped by 1524 teams in Yahoo leagues
Basketball: FOK! Hoops: KOBE24 GOAT
en linkt dan dat ik hem kan droppen, maar hij is maar 3 weken weg? als ik hem drop wat dan?
Zullen we die keeper league dichtgooien? Ik zie dat ik (of een ass commish) de keepers had moeten locken voor de draft. Aangezien ik dat niet gedaan heb is het een "gewone" draft geworden met 6 lui. Lijkt me niet heel leukquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:16 schreef Reanimation het volgende:
Gaat de Keeper league gewoon door? Ondanks dat er maar 6 (her)aanmeldingen zijn.
Sowieso vind ik 18:30 wel erg vroeg (cq grote kans dat ik er in ieder geval niet bij kan zijn)
Gooi maar dicht. Ga er zelf niks meer aandoen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:36 schreef Rienks het volgende:
[..]
Zullen we die keeper league dichtgooien? Ik zie dat ik (of een ass commish) de keepers had moeten locken voor de draft. Aangezien ik dat niet gedaan heb is het een "gewone" draft geworden met 6 lui. Lijkt me niet heel leuk
Inderdaad!quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:59 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Gooi maar dicht. Ga er zelf niks meer aandoen.
Me, Hoelaat nl tijd?quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:47 schreef TheFastOne het volgende:
Morgen draftenWie zijn er aanwezig?
20:00..quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:14 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Me, Hoelaat nl tijd?
Waarom trouwens op maandag wanneer het weer begint? ipv zondag ervoor zoals vorig jaar
Ah shit, ja oke best slimquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:34 schreef Reanimation het volgende:
[..]
20:00..
Seizoen begint dinsdag.. dacht maandagavond is er meeste info beschikbaar over de teams.
Ik zie nu 11 team, max 12 dus er zou er in theorie nog 1 bij moeten kunnenquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:56 schreef jonkolier het volgende:
Ik dacht al dat ik te laat was met inschrijven! maar gewoon op tijd voor de draft! lekker dat het op de laatste dag gebeurtHoeveel teams zijn er nu aanwezig? en hebben we nog plaats voor een vriend van me die mee wil doen?
Is te laat helaas .. kan geen mensen meer uitnodigen!quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:31 schreef jonkolier het volgende:
Mocht de admin dit nog voor de draft zien, graag volgende email adres inviten: m.fakkeldij@yahoo.com
Bedankt!
En natuurlijk ook niet meer op te schuiven voor een half uurtje? En anders is het heel jammerquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:40 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Is te laat helaas .. kan geen mensen meer uitnodigen!
Download de appquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:46 schreef jonkolier het volgende:
[..]
En natuurlijk ook niet meer op te schuiven voor een half uurtje? En anders is het heel jammer
Dave is niet voor mezelf, was een invite voor een maat van mequote:
Injury concerns.. maar ik had idd ook verwacht dat hij eerder zou gaan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
Durant als 7e in ronde 2 joh? Vanwaar zo weinig vertrouwen?
Ligt er minstens een maand uit he.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
Durant als 7e in ronde 2 joh? Vanwaar zo weinig vertrouwen?
ik zou het wel doen ja.. Er zijn 9 cats, waarbij 6 gaan om het meeste halen (3pt-ers, puntent, rebounds, assists, steals, blocks), 1 het minste (TO) en 2 om gemiddelde. Als je dus denkt dat Gordon alleen To's gaat produceren en je % omlaag haalt moet je hem droppen en een andere speler kiezen en die opstellen. Er is geen max aan games, dus iedereen zoveel mogelijk laten spelenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:20 schreef DaveDave09 het volgende:
Guys, als zegmaar niemand speelt behalve eric gordon van mijn team, moet ik hem dan gewoon punten laten krijgen of niet? omdat het niet de beste speler is op die positie? of juist alleen als ik denk als die het wel goed gaat doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |