Leukquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:45 schreef Reanimation het volgende:
Ik heb FOK! Hoops renewed voor komend seizoen, please alleen de uitnodiging accepteren als je ECHT actief zal zijn.
Wil de commish van de Keeper League ook zo vriendelijk zijn deze te renewen?
Draft is toch aankomende zondag om 8 uur?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:46 schreef Omega het volgende:
Morgen avond 20:00 H2H auction draft. Nog 4 plekken open.
Indien niet vol dan zou het een week kunnen opschuiven, maar hoop dat er nog wat aanmeldingen zijn
Is andere league denk ik!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:03 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Draft is toch aankomende zondag om 8 uur?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:46 schreef Omega het volgende:
Morgen avond 20:00 H2H auction draft. Nog 4 plekken open.
Indien niet vol dan zou het een week kunnen opschuiven, maar hoop dat er nog wat aanmeldingen zijn
Ik sla net als vorig jaar af. Kan simpelweg niet garanderen dat ik in 2 leagues actief ben.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:35 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Is andere league denk ik!
Hoe zit het trouwens met de keeper league? Nu pas 5 (her)aanmeldingen, waar is de rest gebleven?
Jammer dat er die niet vol krijgen. Anders van scratch beginnen. Toch jammer dat er veel afvallers zijn. Zou pas het 2de jaar wordenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:35 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Is andere league denk ik!
Hoe zit het trouwens met de keeper league? Nu pas 5 (her)aanmeldingen, waar is de rest gebleven?
Beetje goed gedraft?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:53 schreef Omega het volgende:
Het was inderdaad voor een andere league, gisteren de draft geweest.
Sorry voor de verwarring.
Het is Roto. Heb Chris Paul maar genomen. Miste bijna mijn eerste pick, had nog 30 seconde.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:00 schreef Omega het volgende:
3e is wel jammer, want James en Durant zijn echt een stuk beter dan 3 en verder. Maar liever 3e dan 12e natuurlijk.
Is het roto of H2H?
Ja, is wel bizar.. van de 11 van vorig seizoen nog maar 5 overquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:27 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Jammer dat er die niet vol krijgen. Anders van scratch beginnen. Toch jammer dat er veel afvallers zijn. Zou pas het 2de jaar worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |