O lol, ik zag pas de volgende ochtend dat ik een nieuw deel moest aanmakenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 02:07 schreef Reanimation het volgende:
Is het niet handig als de titel 2012/2013 wordt
Ik ben overigens Steph Curry's Ankles
5 is oke ja. Als mense meer willen vind k dat ookgoed..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:26 schreef Omega het volgende:
Voorstel,is 5 keepers, is dat ok voor iedereen? Wat mij betreft mag het hoger, maar ga akkoord met de meerderheid.
Ja, heb ik ook last van. Hopelijk binnen nu en een uur geregeld, want anders mis ik mijn eerste line-upsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:18 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik zie mijn team niet in de Keeper league, iemand anders daar last van?
Ik zag het zelf ook net nadat ik gepost had inderdaad en wilde het hier neer gaan zetten, maar je was me voorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:26 schreef Omega het volgende:
Nee de league begint pas op woensdag, klik maar op woensdag dan zie je de spelers wel staan.
Kan door de Commish ook niet meer hersteld worden.
En dus vind je het wel goed dat hij beide spelers dropt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:34 schreef Rienks het volgende:
Josh Smith en Gasol voor Batum vond ik een wat eenzijdige trade in league 2
Je gebruikt wel redelijk grote woorden, imo.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:13 schreef Omega het volgende:
[..]
En dus vind je het wel goed dat hij beide spelers dropt.
Ik speel dit jaar uit, maar volgend jaar ben ik er niet meer bij, wat een waardeloze commish heeft deze league.
Als hij trades kan tegenhoudenquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:37 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Je gebruikt wel redelijk grote woorden, imo.
Kan een commish uberhaupt tegenhouden dat iemand een speler dropt?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:21 schreef Omega het volgende:
[..]
Als hij trades kan tegenhouden
Het gaat er vooral om, dat hij een trade tegenhoud zonder dat er ook maar iemand anders klaagt. Daarna vraagt hij wat hij dan zou moeten doen, ik geef wat adviezen, daarop reageert hij niet, hij voert ze niet uit, hij doet helemaal niets.
Als dat andere team Gasol en Josh Smith zomaar kan droppen, wat is er dan op tegen dat hij ze trade tegen (naar de mening van de commish) minder waarde?!?!?
Het gaat vooral om zijn passieve houding, en dat hij verder ook niets probeert te doen, bv om een nieuwe manager te krijgen voor een verlaten team in de league (het is een keepers league!!!). Dus hij zal best een heel aardig mens zijn (natuurlijk veel belangrijker), een goede nba fantasy speler, maar als commish is hij gewoon waardeloos.
Ja, dat is jouw mening, duidelijk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:21 schreef Omega het volgende:
[..]
Als hij trades kan tegenhouden
Het gaat er vooral om, dat hij een trade tegenhoud zonder dat er ook maar iemand anders klaagt. Daarna vraagt hij wat hij dan zou moeten doen, ik geef wat adviezen, daarop reageert hij niet, hij voert ze niet uit, hij doet helemaal niets.
Als dat andere team Gasol en Josh Smith zomaar kan droppen, wat is er dan op tegen dat hij ze trade tegen (naar de mening van de commish) minder waarde?!?!?
Het gaat vooral om zijn passieve houding, en dat hij verder ook niets probeert te doen, bv om een nieuwe manager te krijgen voor een verlaten team in de league (het is een keepers league!!!). Dus hij zal best een heel aardig mens zijn (natuurlijk veel belangrijker), een goede nba fantasy speler, maar als commish is hij gewoon waardeloos.
dat weet ik, maar dan moet je dus ook geen trades tegenhouden. En een commish kan wel degelijk spelers "terugzetten", ook een gecancellde trade kan hij alsnog doorvoeren, daar is hij commish voor (even handmatig de spelers veranderen).quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:47 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ja, dat is jouw mening, duidelijk.![]()
Maar volgens mij kan de commish echt geen drops tegenhouden.
Zo staat het in de settings:
Can't Cut List Provider: None
Je kunt dus zonder meer iedereen droppen die je wilt. Er is geen can't cut list.
Misschien hadden de settings op voorhand anders ingesteld moeten worden om dit soort dingen te voorkomen, maar dat is inderdaad achteraf praten. Gedane zaken nemen nu eenmaal geen keer.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:24 schreef Omega het volgende:
[..]
dat weet ik, maar dan moet je dus ook geen trades tegenhouden. En een commish kan wel degelijk spelers "terugzetten", ook een gecancellde trade kan hij alsnog doorvoeren, daar is hij commish voor (even handmatig de spelers veranderen).
Rienks, ik meen het echt, je komt over als een zeer vriendelijke aardige vent/jongen, en dat is veel meer waard dan een goede commish, maar ik moet af en toe toch even mijn frustratie wegschrijven, want ik blijf het niet eerlijk vinden. Al had ik Gasol misschien nu ook wel gedropt, want die is out tot ergens in april, maar dat doet er niet toe, dat ik Batum zou opgeven, en dat nu dus andere teams gewoon Josh Smith en Gasol kunnen oppakken, voor één of andere waiver wire player.
Even lobbyen in het NBA topic?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:17 schreef Reanimation het volgende:
Aangezien niemand teams wil overnemen in Fok! Hoops, zal ik alle spelers van deze 3 teams droppen.
Zorg er dus voor dat je spelers gaat claimen!! Er zitten echt een paar hele goede spelers tussen (James Harden anyone? )
Heb er nu al een paar opgepaktquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:24 schreef Reanimation het volgende:
Hmm, dat had ik wel even kunnen doen inderdaad..
Net alle players op de waiver wire gegooid, kan ik ze weer terug doen
Oppakken gaat verloren, als ik ze terug zetquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:26 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Heb er nu al een paar opgepaktMaar nu is de hele verhouding in de league scheef.
Alle actieve spelers een paar spelers? Beginnende met de nummer laatst?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:29 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Oppakken gaat verloren, als ik ze terug zet
Aangezien ze op de waiver staan, worden ze niet direct toegevoegdMeerdere spelers kunnen een player claimen, degene met hoogste waiver priority die krijgt de speler!
Bij de standings staat er ook een getal achter elk team, dat is de priority. Hoe lager dat getal hoe beter als je een speler wilt claimen. Nadat je een speler hebt geclaimed ga je weer naar priority 12 . De laatste die claimt krijgt altijd prio 12.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:31 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Alle actieve spelers een paar spelers? Beginnende met de nummer laatst?
Misschien even een pm/dm naar iedereen sturen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:35 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Bij de standings staat er ook een getal achter elk team, dat is de priority. Hoe lager dat getal hoe beter als je een speler wilt claimen. Nadat je een speler hebt geclaimed ga je weer naar priority 12 . De laatste die claimt krijgt altijd prio 12.
Ja, ga ik doen als daadwerkelijk de teams weer gedropped worden..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:40 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Misschien even een pm/dm naar iedereen sturen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |