Het is Roto. Heb Chris Paul maar genomen. Miste bijna mijn eerste pick, had nog 30 seconde.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:00 schreef Omega het volgende:
3e is wel jammer, want James en Durant zijn echt een stuk beter dan 3 en verder. Maar liever 3e dan 12e natuurlijk.
Is het roto of H2H?
Ja, is wel bizar.. van de 11 van vorig seizoen nog maar 5 overquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:27 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Jammer dat er die niet vol krijgen. Anders van scratch beginnen. Toch jammer dat er veel afvallers zijn. Zou pas het 2de jaar worden
Dan komt ie op de waivers en kan iedereen hem claimen. Al zal degene met de hoogste priority hem krijgen. Aan jou de keus om deze 3 weken te wachten of er iemand anders voor op te pikken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:52 schreef DaveDave09 het volgende:
Ben dus nieuw met yahoo fantasy, waarom krijg ik dit als message?
Danny Granger has been dropped by 1524 teams in Yahoo leagues
Basketball: FOK! Hoops: KOBE24 GOAT
en linkt dan dat ik hem kan droppen, maar hij is maar 3 weken weg? als ik hem drop wat dan?
Zullen we die keeper league dichtgooien? Ik zie dat ik (of een ass commish) de keepers had moeten locken voor de draft. Aangezien ik dat niet gedaan heb is het een "gewone" draft geworden met 6 lui. Lijkt me niet heel leukquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:16 schreef Reanimation het volgende:
Gaat de Keeper league gewoon door? Ondanks dat er maar 6 (her)aanmeldingen zijn.
Sowieso vind ik 18:30 wel erg vroeg (cq grote kans dat ik er in ieder geval niet bij kan zijn)
Gooi maar dicht. Ga er zelf niks meer aandoen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:36 schreef Rienks het volgende:
[..]
Zullen we die keeper league dichtgooien? Ik zie dat ik (of een ass commish) de keepers had moeten locken voor de draft. Aangezien ik dat niet gedaan heb is het een "gewone" draft geworden met 6 lui. Lijkt me niet heel leuk
Inderdaad!quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:59 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Gooi maar dicht. Ga er zelf niks meer aandoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |