Dan komt ie op de waivers en kan iedereen hem claimen. Al zal degene met de hoogste priority hem krijgen. Aan jou de keus om deze 3 weken te wachten of er iemand anders voor op te pikken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:52 schreef DaveDave09 het volgende:
Ben dus nieuw met yahoo fantasy, waarom krijg ik dit als message?
Danny Granger has been dropped by 1524 teams in Yahoo leagues
Basketball: FOK! Hoops: KOBE24 GOAT
en linkt dan dat ik hem kan droppen, maar hij is maar 3 weken weg? als ik hem drop wat dan?
Zullen we die keeper league dichtgooien? Ik zie dat ik (of een ass commish) de keepers had moeten locken voor de draft. Aangezien ik dat niet gedaan heb is het een "gewone" draft geworden met 6 lui. Lijkt me niet heel leukquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:16 schreef Reanimation het volgende:
Gaat de Keeper league gewoon door? Ondanks dat er maar 6 (her)aanmeldingen zijn.
Sowieso vind ik 18:30 wel erg vroeg (cq grote kans dat ik er in ieder geval niet bij kan zijn)
Gooi maar dicht. Ga er zelf niks meer aandoen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:36 schreef Rienks het volgende:
[..]
Zullen we die keeper league dichtgooien? Ik zie dat ik (of een ass commish) de keepers had moeten locken voor de draft. Aangezien ik dat niet gedaan heb is het een "gewone" draft geworden met 6 lui. Lijkt me niet heel leuk
Inderdaad!quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:59 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Gooi maar dicht. Ga er zelf niks meer aandoen.
Me, Hoelaat nl tijd?quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:47 schreef TheFastOne het volgende:
Morgen draftenWie zijn er aanwezig?
20:00..quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:14 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Me, Hoelaat nl tijd?
Waarom trouwens op maandag wanneer het weer begint? ipv zondag ervoor zoals vorig jaar
Ah shit, ja oke best slimquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:34 schreef Reanimation het volgende:
[..]
20:00..
Seizoen begint dinsdag.. dacht maandagavond is er meeste info beschikbaar over de teams.
Ik zie nu 11 team, max 12 dus er zou er in theorie nog 1 bij moeten kunnenquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:56 schreef jonkolier het volgende:
Ik dacht al dat ik te laat was met inschrijven! maar gewoon op tijd voor de draft! lekker dat het op de laatste dag gebeurtHoeveel teams zijn er nu aanwezig? en hebben we nog plaats voor een vriend van me die mee wil doen?
Is te laat helaas .. kan geen mensen meer uitnodigen!quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:31 schreef jonkolier het volgende:
Mocht de admin dit nog voor de draft zien, graag volgende email adres inviten: m.fakkeldij@yahoo.com
Bedankt!
En natuurlijk ook niet meer op te schuiven voor een half uurtje? En anders is het heel jammerquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:40 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Is te laat helaas .. kan geen mensen meer uitnodigen!
Download de appquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:46 schreef jonkolier het volgende:
[..]
En natuurlijk ook niet meer op te schuiven voor een half uurtje? En anders is het heel jammer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |