ik ook en ik hoop dat ze dit seizoen eens noemale en leuke nummers kiezenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb echt al zin in de live showsIk hoop dat het lekker divers wordt, verschillende genres
Dat hoop ik al twee jaar, maar elke keer komen ze weer met dezelfde clichebak met nummers. Edwin Evers kan niet zoveel anders spelen denk ik. Al was Paul wel episch, maar goed, eigenlijk heeft hij er, net als Kathy, niets te zoeken natuurlijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb echt al zin in de live showsIk hoop dat het lekker divers wordt, verschillende genres
Ik weet dat er veel hitjes komen, en dat hoort misschien ook wel, maar net zoals met Johannes hoop ik dat we gewoon wat rock krijgen, en zo hoop ik op nog meer variatie.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook en ik hoop dat ze dit seizoen eens noemale en leuke nummers kiezen
Episch, nou ja, nou jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hoop ik al twee jaar, maar elke keer komen ze weer met dezelfde clichebak met nummers. Edwin Evers kan niet zoveel anders spelen denk ik. Al was Paul wel episch, maar goed, eigenlijk heeft hij er, net als Kathy, niets te zoeken natuurlijk
JA!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Episch, nou ja, nou ja![]()
En laat Kathy ook maar lekker Kate Bush en Björk gaan doen, om maar even wat te noemen.
Dat was gewoon een apenshowquote:
Dat wordt lastig, zit in Mexico.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat was gewoon een apenshow
Evers drumt toch ook niet altijd. Maar het merendeel van de deelnemers kiest gewoon voor die commerciële recente meuk. Of ze moeten, geen idee.
Je haakt heus nog aan Pingu
zou goed kunnen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Als Marco élke dag belt, dan zegt het mij dat dit misschien Marco zijn favoriet is
okeeeequote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, komt even iets tussen hier. Ik ben over uurtje wel weer terug.
Ik vind hem ook best leuk eigenlijk! Behalve met audities en Tha Piempquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
zou goed kunnen.
Maar Marco is wel echt een onwijs lieve betrokken vent hoorHeb hem een paar keer op zijn fanclubdag meegemaakt en tig keer bij concerten en hij is echt gewoon heel tof.
whehe, ja dan kraak zelfs ik hem af met zijn piempiequote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook best leuk eigenlijk! Behalve met audities en Tha Piemp
whehe wat een toffe actie! Ik ga denk ik wel meedoenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:47 schreef Greys het volgende:
Omdat ik hier op vrijdag altijd braaf meepost mag ik wel even 1 post spammen he?![]()
DOE ALLEMAAL MEEEEEEEEEEE
Make my dayyyyyyyy
Winactie 10 jaar F&F!
Oh en Ivar![]()
Mijn favo, geloof ik toch wel
Haha, hijaaaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:53 schreef Cee het volgende:
Dat zijn allemaal bezoekers-bandjes, kut.
Zij is de eerste die naar huis moet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:54 schreef Cee het volgende:
Wat een ongelofelijk domme zeug. Proberen te onderhandelen. Het is fucking Big Brother niet.
Dank je!quote:
Er was ondertiteling nodig, en aangezien ik het dan nog best kon verstaan, Friesland.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik schakelde te laat in, waar precies woont Johannes (ongeveer)? Frysland boppe?
Dat is tof als het live is, kunnen we niks knippen en hoppaquote:
Echt die gaat nog een wardrobe malfunction meemaken en dan half struikelend tijdens het laatste couplet nog een danser in de val meesleuren en blijven lachen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is tof als het live is, kunnen we niks knippen en hoppa
Ja! En goeie uitspraken doenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt die gaat nog een wardrobe malfunction meemaken en dan half struikelend tijdens het laatste couplet nog een danser in de val meesleuren en blijven lachen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Laurrhie moet Get On The Bus zingen, ja!
Ze zullen ongetwijfeld iets verzinnen, stelltje soosjul miedieja-honden dat het zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Valt er straks thuis ook nog iets te doen via een app, of was dat alleen voor de audities?
Alrighty! Ik ben helemaal klaar om los te gaan met het tutsenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zullen ongetwijfeld iets verzinnen, stelltje soosjul miedieja-honden dat het zijn.
Yup. Van te voren kun je uit 4 battles kiezen wie jij denkt dat er door gaat. Tijdens de uitzending kan hetzelfde tijdens een battle en daar krijg je dan weer punten voor. Sta je in de top zoveel dan krijg je een prijs. Heel toevallig staan er ook een aantal die vorig jaar bovenaan stonden dit jaar weer bovenaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Valt er straks thuis ook nog iets te doen via een app, of was dat alleen voor de audities?
Oke, dit moet je even uitleggen. Uitzending = live?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Van te voren kun je uit 4 battles kiezen wie jij denkt dat er door gaat. Tijdens de uitzending kan hetzelfde tijdens een battle en daar krijg je dan weer punten voor. Sta je in de top zoveel dan krijg je een prijs. Heel toevallig staan er ook een aantal die vorig jaar bovenaan stonden dit jaar weer bovenaan.
Ohw zo. Geen idee hoe ze dat gaan doen. Vorig jaar kon je volgens mij de optredens beoordelen en van te voren zeggen wie je denkt dat er weg gaanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, dit moet je even uitleggen. Uitzending = live?
Battles zijn praktisch voorbij, ik bedoelde dus de live shows
Ja dat is vaak in een moordend tempoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:12 schreef Joooo-pi het volgende:
Tijdens de show kan niet, dan moet ik Fok!en
Weet ik, daarom schreef ik ook dat ik hoop dat het zoals nu (op vrijdag) isquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:14 schreef Joooo-pi het volgende:
Liveshows zijn vaak drukker dan de rondes ervoor
Dan blijf je toch juist zittenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:16 schreef Joooo-pi het volgende:
goh, Marco kon niet eens blijven zitten, zo'n stijfje had ie
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:16 schreef Joooo-pi het volgende:
goh, Marco kon niet eens blijven zitten, zo'n stijfje had ie
Turtlequote:
Is dat die drumzweefteef van Treble?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:23 schreef Cee het volgende:
Dus wat gebeurt er als ze die mic rondgooit? Mensen gaan herhaaldelijk zingen dat ze geen dokter nodig hebben.
En verder is die hele kiet leeg.
Sorry, alles dat die Nina doet irriteert me.
het blijft toch altijd jammer dat je niet gewoon kunt stemmen voor wie je exit wil hebbenquote:Op donderdag 1 november 2012 12:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat die drumzweefteef van Treble?
die komt denk ik wel in de finalequote:Op donderdag 1 november 2012 23:33 schreef ato het volgende:
Ik heb het idee dat Laurrhie ver gaat komen
quote:
ditquote:Op vrijdag 2 november 2012 07:56 schreef Symphonic het volgende:
Voor dit seizoen zet ik toch in op SandraFloortje (weer) tweede
Psst, dan is het allang afgelopenquote:
Heel hoog hebben ze de lat van de vorige afleveringen niet gelegd om dat voor elkaar te krijgen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:31 schreef JRRY het volgende:
Aan de kandidaten die nog niet gebatteld hebben is te zien dat dit de beste aflevering van alle Battles gaat worden.
oja natuurlijkquote:
Sandra echt niet. Dat wordt de Erwin Nijhoff van dit jaar.quote:Op vrijdag 2 november 2012 07:56 schreef Symphonic het volgende:
Voor dit seizoen zet ik toch in op SandraFloortje (weer) tweede
ohwquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:31 schreef JRRY het volgende:
Aan de kandidaten die nog niet gebatteld hebben is te zien dat dit de beste aflevering van alle Battles gaat worden.
Helaas wel.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:11 schreef Pisces29 het volgende:
Yo, everybody there? Allemaal aanwezig vanavond?
Ik heb er zin aan!
quote:
Ja lullo's, wat is dit nou weerquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:11 schreef Pisces29 het volgende:
Yo, everybody there? Allemaal aanwezig vanavond?
Ik heb er zin aan!
Lauhrrie had het weer over pleuren in Real Life woensdagquote:
Nou, 't is niet echt een cup maar meer een megagrote fles bier en consumptiebonnen. Hoe noem je een megagrote fles bier? Is daar een naam voor?quote:
Ik hoop dat ze zó de finale in pleurtquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lauhrrie had het weer over pleuren in Real Life woensdag![]()
Ja dat laatste komt helemaal goed, ze was al toffe dingen aan het passenquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zó de finale in pleurt
In een lekker hysterische outfit!
Oh ik ga me vast verheugenquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat laatste komt helemaal goed, ze was al toffe dingen aan het passen
Oh, ga je ergens quizen/singstarren/karaokebarren?quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, 't is niet echt een cup maar meer een megagrote fles bier en consumptiebonnen. Hoe noem je een megagrote fles bier? Is daar een naam voor?
Ja precies zoiets! Jurken met veel glitters en dan een knalroze hesje, en dan exact net iets te klein bovenquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik ga me vast verheugen
Weer zuurstokschreeuwerigroze en nèt iets te klein aan de bovenkant, of heel andere dingen?
En jubelende schoenen graag
quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, ga je ergens quizen/singstarren/karaokebarren?
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:56 schreef Cee het volgende:
Vrijdag ben ik er ook alweer niet bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe voorspelbaar, maar wel geweldigquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja precies zoiets! Jurken met veel glitters en dan een knalroze hesje, en dan exact net iets te klein boven
Da's dan weer minder.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht dat ze Rotterdams was, woont ze gewoon in Mokum
Ik flip altijd goed op vrijdag jaquote:
denk het ook!quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat lauhhrrie ook wel ver komt, alleen al door dat gegiebel en gedoe en gepleur
Broodje êi met ûiquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:52 schreef MissJ het volgende:
[..]
denk het ook!
Leuk wijf met d'r gepleur. Zo praat ik ook. Maar dat mag ik als Hagenees![]()
quote:
Ge moet gin drie geiten houwe es ge mer vur een hooi hetquote:
uh, vertaling graagquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ge moet gin drie geiten houwe es ge mer vur een hooi het
Sla + ui + aardappelen.quote:
Is 'bakkes' eigenlijk uit jouw hoek, Cee? Want dat gebruik ik veelquote:
Bakkes houwen en vrèt oewen bak leeg.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet nu aan Peter denken, van BZV, die zat met dat wijf (Hanneke?) ook steeds over erpels en oew en ah
Jaquote:
Hajeequote:
Hout oewen bakkes is inderdaad uit deze regio.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is 'bakkes' eigenlijk uit jouw hoek, Cee? Want dat gebruik ik veel
En 'kieken', die flow heb ik dan een beetje uit de hoek van Vaduschk
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Hout oewen bakkes is inderdaad uit deze regio.Ik gebruik de laatste tijd echter liever 'muil', en dan vooral de 'ui' lang uitgerekt. Zo van "houd. je. muiiiiijelllllllll."
Wacht maar tot je 'r ooit ontmoet hebt!quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Muil vind ik zo niet bij jou passen
Lolquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn neefje van 6 vroeg laatst aan zijn moeder, "Mam, wat betekent "hout oewe bek?".
Fijn, de kabeltv ligt er uit waar ik ben. Is m'n vriendin blij meequote:Op vrijdag 2 november 2012 19:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Je kunt het later wel terugkijken via RTLxl
Misschien hebben de buren Ziggo all-in-one, en een open netwerk?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Fijn, de kabeltv ligt er uit waar ik ben. Is m'n vriendin blij mee
Jij ook?quote:
Alrightyquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga mezelf wel weer even pijnigen, tot het me teveel wordt
Ook fan van Lauhhhhhhhhhhrie?quote:
Ja gesjellig in mn eentje op mn grote bank. Met een kop thee. En straks bier en chips. Want dan is the voisj nog wel te doen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:28 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker gesjellig op de bank weet je wel
Ik op een kleine bank met een wit harig beest, met een Bastognekoekquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja gesjellig in mn eentje op mn grote bank. Met een kop thee. En straks bier en chips. Want dan is the voisj nog wel te doen.
Siemquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:30 schreef STING het volgende:
[..]
Ik op een kleine bank met een wit harig beest, met een Bastognekoek
Helleuquote:
quote:
Heyaquote:
nog even van genieten dus!quote:
Echt?quote:
Jaaaaaaaquote:
Net op tijd Symperdquote:
Was het weer een "ohhhhhhhhhhhh zij is zo goed" moment?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Ooooh, kusje, knuffel, ik dacht het al, jaaaaaaa
Eerlijk... ik ook neit echtquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:43 schreef fratsman het volgende:
Ik kan me al die kandidaten helemaal niet meer herinneren.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:43 schreef fratsman het volgende:
Nee, echt letterlijk knuffels uitdelenquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was het weer een "ohhhhhhhhhhhh zij is zo goed" moment?
Heeft er al eens iemand "ohhhhhhhhhhhh zij is zo slecht" gezegd?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon eerlijk "oh god, deze k*th**r"quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
dat heb ik ook bij veelquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:43 schreef fratsman het volgende:
Nee, ik turf alleen het eerstequote:Op vrijdag 2 november 2012 20:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Heeft er al eens iemand "ohhhhhhhhhhhh zij is zo slecht" gezegd?
Ja ik ben echt net 5 minuten thuisquote:
Jep, maar dat vinden we dan weer arrogantquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat zou nog eens een statement zijnquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:44 schreef fratsman het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon eerlijk "oh god, deze k*th**r"
Wel iets in de strekking van 'ohhhh kat in het bakkie' en zelf vervolgens verliezenquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, waarom ook eigenlijk niet. Of "moet dat nou...quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:44 schreef fratsman het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon eerlijk "oh god, deze k*th**r"
Haha, wat een leuk detailquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja ik ben echt net 5 minuten thuis
Had de zadelmaker op stal en die is nogal lang van stof
en eerlijkquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zou nog eens een statement zijn
Dit.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, waarom ook eigenlijk niet. Of "moet dat nou..." oid.
weet jij nog hoe dat nummer heet?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof jij dat keek.
En nu Donna Summer
Van Donna? I Feel Lovequote:Op vrijdag 2 november 2012 20:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet jij nog hoe dat nummer heet?
Van Donna Summer? I feel love. Dat van Sex and the City heb ik volgens mij nooit geweten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet jij nog hoe dat nummer heet?
niet bepaaldquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Gitarist bij Gers Pardoel? Dat is reclame
Het is al bijna kerstquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:47 schreef ZaZoe het volgende:
Damn, lees net dat 14 december al de finale is. dat is al snel.
Ik snap daar ook geen fluit vanquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:47 schreef ZaZoe het volgende:
Ze gaan speedy gonzalez-stylequote:Op vrijdag 2 november 2012 20:47 schreef ZaZoe het volgende:
Ik inmiddels ook niet meer.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik vind die linker juist niet zo zuiver.
Beide niet echt je van het.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik vind die linker juist niet zo zuiver.
mooiquote:
ja echt he, waarom in godsnaamquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is dat toch dat ze elke keer weer een battle doen met 2 blondjes, 2 Aziatische types etc
Je kunt deze post gewoon copy/paste'nquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
Ik vind ze allebei niet goed... en dat heb ik al vaak gezegd tijdens de battles volgens mij.
Ja waarom kies je dit in hemelsnaam voor een battle...quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:49 schreef Engel-b het volgende:
Wat saai zeg. Maarja je kan ook niet al te veel met dit nummer denk ik. Het lijkt wel een slaapliedje.
Vraag het Roelquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja waarom kies je dit in hemelsnaam voor een battle...
En molletjesquote:
Ramonaquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:49 schreef fratsman het volgende:
Tja, ze kunnen ook als duo verder. De vrouwelijke Blue Diamonds ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |