Ach, dan lijkt het me dat je nog een half uur meer slaap hebt kunnen pakkenquote:Op donderdag 1 november 2012 09:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Te. Ik ben dan ook een half uur te laat
Irw, aansprakelijkheids, strafrecht, goederenrecht, burgerlijk procesrecht worden gegeven door hoogleraren voor zover ik nu mee heb gemaakt.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:53 schreef Ryon het volgende:
Geeft de hoogleraar bachelor werkgroepen? Meestal doen de universitair docenten of slecht betaalde phd's dat bij de bachelorvakken.
Normaal gesproken wel jaquote:Op donderdag 1 november 2012 11:07 schreef Ryon het volgende:
Ah, vandaar. Werkgroepen geven om 9 uur 's ochtends lijkt mij typisch iets wat je anders zo snel mogelijk naar een assistent of iets dergelijks zou willen uitbesteden.
Hoorcolleges worden vaak wel gegeven door hoogleraren in de bachelor idd, maar die wagen zich niet aan het minimale niveau van bachelorstudenten in de werkgroepen.quote:
Mooi vak is dat. Doe je arbeidsrecht of privaatrecht of is het een keuzevak?quote:Op donderdag 1 november 2012 11:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel ja
Nu even de literatuur doorwerken voor ambtenarenrecht van vanmiddag. Eens even leren hoe de ideale 9-5 baan er uit ziet
Keuzevak binnen de master arbeidsrechtquote:Op donderdag 1 november 2012 11:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
Mooi vak is dat. Doe je arbeidsrecht of privaatrecht of is het een keuzevak?
Dat dacht ik al. Ik ben er vanmiddag hoogstwaarschijnlijk ook bij. Hoewel vanwege overlap met een ander vak (quote:Op donderdag 1 november 2012 11:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Keuzevak binnen de master arbeidsrecht
Ah ok. Mocht je er bij komen zitten, roep dan even "sideshowbobbie"quote:Op donderdag 1 november 2012 11:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Ik ben er vanmiddag hoogstwaarschijnlijk ook bij. Hoewel vanwege overlap met een ander vak () er een kans bestaat dat ik het extensief ga volgen.
Haha, nou doe maar nietquote:Op donderdag 1 november 2012 11:29 schreef Ryon het volgende:
Ik vraag wel even aan mevrouw Lanting of ze het wil laten omroepen.
Potentieel komisch. Ik wacht op de verslagen.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ah ok. Mocht je er bij komen zitten, roep dan even "sideshowbobbie"
Don't worry. Dat zou erg pijnlijk zijn. Hilarisch, maar erg pijnlijk. Het wordt ook gegeven in een lekker intiem zaaltje bij de weg.quote:
Ik zag dat de lijst met studenten behoorlijk is, dus dat wordt gezelligquote:Op donderdag 1 november 2012 11:47 schreef Ryon het volgende:
[..]
Don't worry. Dat zou erg pijnlijk zijn. Hilarisch, maar erg pijnlijk. Het wordt ook gegeven in een lekker intiem zaaltje bij de weg.
Haha serieus?! Kan ik net niet zien vanaf hier, zit vrij achteraan. Bazenplaats uiteraardquote:Op donderdag 1 november 2012 14:14 schreef Ryon het volgende:
Koning. Die bedoelde ik ook. Met zijn pakje wicki.
quote:
Vertel?quote:Op donderdag 1 november 2012 10:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Toch wel grappig wanneer de hoogleraar FOK! gebruikt in zijn voorbeelden
Mij al gespot? Er zijn maar twee bestuursrecht mensenquote:Op donderdag 1 november 2012 14:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Haha serieus?! Kan ik net niet zien vanaf hier, zit vrij achteraan. Bazenplaats uiteraard
Ja, dat ging te snel voor mequote:Op donderdag 1 november 2012 14:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
Mij al gespot? Er zijn maar twee bestuursrecht mensen
Succes!quote:Op donderdag 1 november 2012 14:59 schreef Ryon het volgende:
Ik zit al bij het volgende vakdeze dag gaat nog wel even duren.
Geen twijfel over mogelijk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |