Don't worry. Dat zou erg pijnlijk zijn. Hilarisch, maar erg pijnlijk. Het wordt ook gegeven in een lekker intiem zaaltje bij de weg.quote:
Ik zag dat de lijst met studenten behoorlijk is, dus dat wordt gezelligquote:Op donderdag 1 november 2012 11:47 schreef Ryon het volgende:
[..]
Don't worry. Dat zou erg pijnlijk zijn. Hilarisch, maar erg pijnlijk. Het wordt ook gegeven in een lekker intiem zaaltje bij de weg.
Haha serieus?! Kan ik net niet zien vanaf hier, zit vrij achteraan. Bazenplaats uiteraardquote:Op donderdag 1 november 2012 14:14 schreef Ryon het volgende:
Koning. Die bedoelde ik ook. Met zijn pakje wicki.
quote:
Vertel?quote:Op donderdag 1 november 2012 10:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Toch wel grappig wanneer de hoogleraar FOK! gebruikt in zijn voorbeelden
Mij al gespot? Er zijn maar twee bestuursrecht mensenquote:Op donderdag 1 november 2012 14:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Haha serieus?! Kan ik net niet zien vanaf hier, zit vrij achteraan. Bazenplaats uiteraard
Ja, dat ging te snel voor mequote:Op donderdag 1 november 2012 14:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
Mij al gespot? Er zijn maar twee bestuursrecht mensen
Succes!quote:Op donderdag 1 november 2012 14:59 schreef Ryon het volgende:
Ik zit al bij het volgende vakdeze dag gaat nog wel even duren.
Geen twijfel over mogelijk!quote:
Ah, overheen gelezenquote:
Nog iets leuks te vertellen ofzo? Ben wel toe aan wat SOG.quote:
Ah grappigquote:Op donderdag 1 november 2012 22:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ah, overheen gelezen
Ging over situaties wanneer een werknemer onder werktijd op FOK! zit, en in het geval een (potentieel) werknemer op de weblog te zien is in een filmpje waarin hij zich niet bepaald netjes gedraagt en in hoeverre dat mee kan spelen in een sollicitatieproces of dat zoiets reden kan zijn voor enige sancties. Blijkbaar bezoekt ie FOK! wel eens
Ben je aan het studeren nu?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nog iets leuks te vertellen ofzo? Ben wel toe aan wat SOG.
[..]
Ah grappig
Ja, ik was even aan het samenvatten want ik heb de rest van de dag niks zitten doen. En dan voel ik me schuldig jegens mezelf.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ben je aan het studeren nu?![]()
Het is weekenden bijna bedtijd
Samenvatten? Ja dat doe ik dus nooitquote:Op donderdag 1 november 2012 22:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, ik was even aan het samenvatten want ik heb de rest van de dag niks zitten doen. En dan voel ik me schuldig jegens mezelf.
Over een uur sowieso nog even alle samenvattingen kijken van de KNVB-beker
Nee, ik heb echt al maanden niet meer gesportquote:Op donderdag 1 november 2012 22:23 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Samenvatten? Ja dat doe ik dus nooiten soms heb je gewoon recht op een vrije dag...geen schuldgevoelens nodig.
Ik ben te moeen morgen heel druk.
Voetbal je al weer zelf Pax?
Of gewoon voetballen weer?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, ik heb echt al maanden niet meer gesportZou echt eens moeten gaan hardlopen ofzo.
Ja maar dan zit je daar gelijk weer zo ''aan vast''; je kan niet meer zelf inplannen wanneer je kan en wil sporten.quote:
Je oke dat is waar. Fitness anders?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar dan zit je daar gelijk weer zo ''aan vast''; je kan niet meer zelf inplannen wanneer je kan en wil sporten.
Mwah nee dat is niks voor mijquote:Op donderdag 1 november 2012 22:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je oke dat is waar. Fitness anders?
Juistquote:
AL jaren trots sponsor van de verenigingquote:Op donderdag 1 november 2012 22:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je oke dat is waar. Fitness anders?
quote:
Naar is dat hè? Vooral als je als je weggaat het licht weer uit moet doen omdat madame nog een paar uur wil slapen, hoe motiverendquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik mijzelf zo ook maar eens uit bed slepen voor die ellende.
is het wel warm in bedquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Naar is dat hè? Vooral als je als je weggaat het licht weer uit moet doen omdat madame nog een paar uur wil slapen, hoe motiverend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |