Dat model is zo'n... homo... ofzoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:01 schreef eriksd het volgende:
Deze is ook wel leuk voor erbij:
http://www.suitsupply.com(...)l?start=2&cgid=Coats
In marineblauw zou hij een heel stuk mooier zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:06 schreef Tchock het volgende:
Ik zou geen jas in die kleur kopen maar ik vind 'm wel leuk.
Ja, precies. Dit is me iets te lichtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
In marineblauw zou hij een heel stuk mooier zijn.
Ik zit dus in een dilemma of ik een antraciet of marineblauwe jas ga kopenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, precies. Dit is me iets te licht
Edit: of antracietgrijs ofzo
Ligt er aan wat je al hebt. Als je één jas gebruikt zou ik voor de grijze gaan, maar als je al een zwarte of grijze jas hebt zou ik voor de blauwe gaanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:25 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik zit dus in een dilemma of ik een antraciet of marineblauwe jas ga kopen.
Heb ik al. En grijs ook.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
In marineblauw zou hij een heel stuk mooier zijn.
Ik heb al een antraciet gekleurde winterjas, echter is dat geen jas in de zin van een ' overjas' maar een simpele winterjas. Ik ga binnenkort maar eens naar de winkel en dan een knoop doorhakken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je al hebt. Als je één jas gebruikt zou ik voor de grijze gaan, maar als je al een zwarte of grijze jas hebt zou ik voor de blauwe gaan
Kan prima presenteren, maar vind het gewoon niet fijn. Zenuwachtig enz. Maar wel net een mailtje gehad dat ze een extra wg inlassen omdat er blijkbaar teveel studenten zijn die hetzelfde probleem hadden. Dus kan toch nog wg volgenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:33 schreef Actaeon het volgende:
Overigens is presenteren toch niet een ramp ofzo? Zeker bij een studie als rechten mag best van je verwacht worden dat je , in ieder geval als 2e jaars en hoger, je toch fatsoenlijk verbaal voor een groep kan uitdrukken en een coherent verhaal kan houden.
Verbale vaardigheden zijn gewoon heel belangrijk. Zowel binnen (mondelingen e.d.) als buiten je studie.
Nice!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Kan prima presenteren, maar vind het gewoon niet fijn. Zenuwachtig enz. Maar wel net een mailtje gehad dat ze een extra wg inlassen omdat er blijkbaar teveel studenten zijn die hetzelfde probleem hadden. Dus kan toch nog wg volgen
Goed te weten, hoef ik het niet te gaan kijkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:41 schreef Keyos het volgende:
Wat is dat programma " Pro Deo" een gedrocht zeg, dit heeft helemaal niets met rechtspraak te maken maar alleen maar met emotie. Doe mij maar een nieuwe seizoen " de rechtbank" .
Nope, successie gedaan vorig blok.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:48 schreef Yreal het volgende:
Nog uva mensen die vanavond Loonheffing volgen?
Nouja, het was eigenlijk gewoon een uur lang zielig doen en janken zonder één kritische vraag.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Niet gezien. Was het wat ?
Dat VNG gedeelte was best leuk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, het was eigenlijk gewoon een uur lang zielig doen en janken zonder één kritische vraag.
Goedzo,quote:Op donderdag 1 november 2012 08:06 schreef Paxcon het volgende:
7 op jva![]()
Succes Yreal. Doe je je motorpak erover aan?
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 1 november 2012 08:06 schreef Paxcon het volgende:
7 op jva![]()
Succes Yreal. Doe je je motorpak erover aan?
Ach, dan lijkt het me dat je nog een half uur meer slaap hebt kunnen pakkenquote:Op donderdag 1 november 2012 09:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Te. Ik ben dan ook een half uur te laat
Irw, aansprakelijkheids, strafrecht, goederenrecht, burgerlijk procesrecht worden gegeven door hoogleraren voor zover ik nu mee heb gemaakt.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:53 schreef Ryon het volgende:
Geeft de hoogleraar bachelor werkgroepen? Meestal doen de universitair docenten of slecht betaalde phd's dat bij de bachelorvakken.
Normaal gesproken wel jaquote:Op donderdag 1 november 2012 11:07 schreef Ryon het volgende:
Ah, vandaar. Werkgroepen geven om 9 uur 's ochtends lijkt mij typisch iets wat je anders zo snel mogelijk naar een assistent of iets dergelijks zou willen uitbesteden.
Hoorcolleges worden vaak wel gegeven door hoogleraren in de bachelor idd, maar die wagen zich niet aan het minimale niveau van bachelorstudenten in de werkgroepen.quote:
Mooi vak is dat. Doe je arbeidsrecht of privaatrecht of is het een keuzevak?quote:Op donderdag 1 november 2012 11:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel ja
Nu even de literatuur doorwerken voor ambtenarenrecht van vanmiddag. Eens even leren hoe de ideale 9-5 baan er uit ziet
Keuzevak binnen de master arbeidsrechtquote:Op donderdag 1 november 2012 11:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
Mooi vak is dat. Doe je arbeidsrecht of privaatrecht of is het een keuzevak?
Dat dacht ik al. Ik ben er vanmiddag hoogstwaarschijnlijk ook bij. Hoewel vanwege overlap met een ander vak (quote:Op donderdag 1 november 2012 11:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Keuzevak binnen de master arbeidsrecht
Ah ok. Mocht je er bij komen zitten, roep dan even "sideshowbobbie"quote:Op donderdag 1 november 2012 11:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Ik ben er vanmiddag hoogstwaarschijnlijk ook bij. Hoewel vanwege overlap met een ander vak () er een kans bestaat dat ik het extensief ga volgen.
Haha, nou doe maar nietquote:Op donderdag 1 november 2012 11:29 schreef Ryon het volgende:
Ik vraag wel even aan mevrouw Lanting of ze het wil laten omroepen.
Potentieel komisch. Ik wacht op de verslagen.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ah ok. Mocht je er bij komen zitten, roep dan even "sideshowbobbie"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |