mha, doet niet zeer, het bloed niet, is gewoon een gatquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nou ja het heeft ergens wel wat om te zien hoe mooi je van binnen in elkaar bent gezet tochbehalve de pijn dan natuurlijk.
Loctite 401 heeft een blauwe dop, de lijm zelf is kleurloos doorzichtig.quote:
ik ken loctite alleen als blauw borgmiddelquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Loctite 401 heeft een blauwe dop, de lijm zelf is kleurloos doorzichtig.
Lekker naaien en lijmen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
laat je omscholen tot verpleegster, doe 2 tieten op en ga op de ehbo werken
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
laat je omscholen tot verpleegster, doe 2 tieten op en ga op de ehbo werken
Loctite 401 is secondelijmquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik ken loctite alleen als blauw borgmiddel
Ik ga meteen alle medewerkers van het UWV uitnodigen. En onder het mom van bezuinigingen doe ik niet meer aan pijnstilling.quote:
wees nou maar blij, je levenlang arbeidsongeschikt zijn word je uiteindelijk ook niet beter van.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik ga meteen alle medewerkers van het UWV uitnodigen. En onder het mom van bezuinigingen doe ik niet meer aan pijnstilling.
je zult iets moeten vinden wat voor je werkt? part time of fulltime, alles beter dan volledig uit het arbeidsproces, gewoon, voor jezelf.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:28 schreef 2cv het volgende:
Van voltijd werken word ik ook niet beter, zo wijst de ervaring uit.
en wat ga je doen als je helemaal niet afgekeurd wordt dan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:31 schreef 2cv het volgende:
Klopt, maar niet eerder dan ik weer deels afgekeurd ben.
dat kan tegenwoordig ook lang niet altijd, dan moet je soms 20 uur per week werken ofzo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:47 schreef 2cv het volgende:
Nee, nooit meer werken. Dus lekker op een uitkering teren.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:50 schreef 2cv het volgende:
Dan maak ik me zo onmogelijk dat ze me daar niet meer willen. Ze hebben me nu kwaad, dus het kan mij geen kont meer schelen wat mag/niet mag wat correct is en wat niet.
je klinkt wat depri. ga eens aan de huisarts pillen vragenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:50 schreef 2cv het volgende:
Dan maak ik me zo onmogelijk dat ze me daar niet meer willen. Ze hebben me nu kwaad, dus het kan mij geen kont meer schelen wat mag/niet mag wat correct is en wat niet.
Kun je uiteindelijk ook zonder uitkering eindigen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:50 schreef 2cv het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |