en wat ga je doen als je helemaal niet afgekeurd wordt dan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:31 schreef 2cv het volgende:
Klopt, maar niet eerder dan ik weer deels afgekeurd ben.
dat kan tegenwoordig ook lang niet altijd, dan moet je soms 20 uur per week werken ofzo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:47 schreef 2cv het volgende:
Nee, nooit meer werken. Dus lekker op een uitkering teren.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:50 schreef 2cv het volgende:
Dan maak ik me zo onmogelijk dat ze me daar niet meer willen. Ze hebben me nu kwaad, dus het kan mij geen kont meer schelen wat mag/niet mag wat correct is en wat niet.
je klinkt wat depri. ga eens aan de huisarts pillen vragenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:50 schreef 2cv het volgende:
Dan maak ik me zo onmogelijk dat ze me daar niet meer willen. Ze hebben me nu kwaad, dus het kan mij geen kont meer schelen wat mag/niet mag wat correct is en wat niet.
Kun je uiteindelijk ook zonder uitkering eindigen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:50 schreef 2cv het volgende:
Ja, met hem nog tig anderen. Ik hoor hem niks anders als janken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
hij zit niet in een fijne situatie natuurlijk. maar ik geloof niet dat je van afkeuren beter wordt in de meeste gevallen.
het is weinig constructief iig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, met hem nog tig anderen. Ik hoor hem niks anders als janken.
Met klagen is nog nooit iemand verder gekomen.
Dit speelt al jaren, dus dat "met hem te doen" is al wel even voorbij.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik heb wel met hem te doen. maar beter gaat ie naar zijn huisarts aangezien die hem veel beter echt kan helpen.
je mag mijn nagelknipschaartje wel kopen voor weinig?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |