kun je erdoorheen kijkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:19 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
gesneden, wond open gescheurd, gat in handnee geen pics want verband en zulks
Op de afdeling cardiologie ligt het vol met 'verse' pensionado's.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
da's wel erg extreem maar je hoort het vaker ja.
de ironiequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Op de afdeling cardiologie ligt het vol met 'verse' pensionado's.
Kan je het beste even naar de dokter want als je er niets aan doet is er een kans dat je huid aan je pezen vast groeit en dat is niet handig.quote:
het was al gelijmd, dat heeft weer los gelaten en moet nu zo dicht groeien (kom net van de telefoon met de huisartsen post)quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kan je het beste even naar de dokter want als je er niets aan doet is er een kans dat je huid aan je pezen vast groeit en dat is niet handig.
nou ja het heeft ergens wel wat om te zien hoe mooi je van binnen in elkaar bent gezet tochquote:
Slechte lijm dus. Tip: Loctite 401.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:22 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
het was al gelijmd, dat heeft weer los gelaten en moet nu zo dicht groeien (kom net van de telefoon met de huisartsen post)
mha, doet niet zeer, het bloed niet, is gewoon een gatquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nou ja het heeft ergens wel wat om te zien hoe mooi je van binnen in elkaar bent gezet tochbehalve de pijn dan natuurlijk.
Loctite 401 heeft een blauwe dop, de lijm zelf is kleurloos doorzichtig.quote:
ik ken loctite alleen als blauw borgmiddelquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Loctite 401 heeft een blauwe dop, de lijm zelf is kleurloos doorzichtig.
Lekker naaien en lijmen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
laat je omscholen tot verpleegster, doe 2 tieten op en ga op de ehbo werken
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
laat je omscholen tot verpleegster, doe 2 tieten op en ga op de ehbo werken
Loctite 401 is secondelijmquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik ken loctite alleen als blauw borgmiddel
Ik ga meteen alle medewerkers van het UWV uitnodigen. En onder het mom van bezuinigingen doe ik niet meer aan pijnstilling.quote:
wees nou maar blij, je levenlang arbeidsongeschikt zijn word je uiteindelijk ook niet beter van.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik ga meteen alle medewerkers van het UWV uitnodigen. En onder het mom van bezuinigingen doe ik niet meer aan pijnstilling.
je zult iets moeten vinden wat voor je werkt? part time of fulltime, alles beter dan volledig uit het arbeidsproces, gewoon, voor jezelf.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:28 schreef 2cv het volgende:
Van voltijd werken word ik ook niet beter, zo wijst de ervaring uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |