het proces van je beperkingen leren accepteren en kijken naar wat je kan en leuk vindt kan een lange zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nogal een boude uitspraak dit. Als dat werk is waarmee je uit een uitkering kan komen...
Misschien heb je wel een verkeerd beeld van kantoorwerk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:56 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan doe ik liever 'dom' inpakwerk. Heb ik eerder een half jaar gedaan. Niet ideaal, maar beter dan op kantoor zitten.
Ik heb ze zien zitten op hun stoffige kamertjequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een verkeerd beeld van kantoorwerk.
ga nadenken over wat je kunt en wat je daarin voor leuks aan werk kan vinden. my 2 cents dan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:59 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb ze zien zitten op hun stoffige kamertje
Kijk hier eens voor hoe kantoren er ook uit kunnen zien:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:59 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb ze zien zitten op hun stoffige kamertje
wat een afschuwelijk lelijk kantoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kijk hier eens voor hoe kantoren er ook uit kunnen zien:
http://www.provenworkspace.nl/tag/kantoorconcept
Desnoods ga ik in deeltijd de plantsoenen schoffelen. Ik ga hoe dan ook niet een kantoor in.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ga nadenken over wat je kunt en wat je daarin voor leuks aan werk kan vinden. my 2 cents dan.
ik bedoelde eigenlijk dat je met al dat negatieve denken niets opschiet enzo. tijd besteden aan wat je wel wilt heb je veel meer aan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:03 schreef 2cv het volgende:
[..]
Desnoods ga ik in deeltijd de plantsoenen schoffelen. Ik ga hoe dan ook niet een kantoor in.
Ik neem aan dat je mijn stelling aan het onderbouwen bent ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kijk hier eens voor hoe kantoren er ook uit kunnen zien:
http://www.provenworkspace.nl/tag/kantoorconcept
Nou, doe dat dan! Houdt het geklaag dan eindelijk op?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:03 schreef 2cv het volgende:
[..]
Desnoods ga ik in deeltijd de plantsoenen schoffelen. Ik ga hoe dan ook niet een kantoor in.
Nee, ben nog steeds goedgekeurd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, doe dat dan! Houdt het geklaag dan eindelijk op?
Ja hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mijn stelling aan het onderbouwen bent ?
En terecht. Als je hier een grote bek kunt hebben, kun je ook werken, bijvoorbeeld op een kantoor.quote:
dat ze al het internetgebruik maar op intranet mogen publiceren en dat dat snel wettelijk toegestaan wordtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Lekker FOK!ken tijdens je werk! Ideaal, kantoorwerk.
Inderdaad. Wat is eigenlijk het verschil met z'n dagelijkse leven? Behalve dat ie op een fatsoenlijke bureaustoel zit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Lekker FOK!ken tijdens je werk! Ideaal, kantoorwerk.
koffie. er wordt voor je schoongemaakt. kantine. geld verdienen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat is eigenlijk het verschil met z'n dagelijkse leven? Behalve dat ie op een fatsoenlijke bureaustoel zit.
Een nadeel; je doet ook nog eens sociaal.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
koffie. er wordt voor je schoongemaakt. kantine. geld verdienen.
niet haten op appeltjes jijquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat 'ie wss achter een windowsbak moet zitten ipv zijn almachtige appel
ja. maar daar wen je aan heb ik gemerkt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Een nadeel; je doet ook nog eens sociaal.
Als je dat niet aankunt, moet je idd een stoffig kantoor zoeken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Een nadeel; je doet ook nog eens sociaal.
Dan moet ie bij een grafisch bedrijf aan de bak zien te komen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat 'ie wss achter een windowsbak moet zitten ipv zijn almachtige appel
Of een eigen kantoor regelen. Of in het archief gaan werken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als je dat niet aankunt, moet je idd een stoffig kantoor zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |