heb ik dan ook voor die 140 euro de zelfde dekking als nuquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:35 schreef Duvel het volgende:
Ik lees net dit:
116 Teletekst di 30 okt
Zorgpremie tussen 20 en 482 euro
` Als de premies in de zorg afhankelijk
worden van het inkomen,kunnen ze
variėren van 20 tot 482 euro per maand.
Dat blijkt uit berekeningen op basis
van het regeerakkoord van VVD en PvdA.
Iemand met een modaal salaris,zoals een
treinmachinist of een bouwvakker,gaat
per maand 140 euro betalen.Nu is dat
gemiddeld zo'n 100 euro.In de bijstand
is de premie straks 20 euro per maand.
De hogere premies worden voor een deel
gecompenseerd door lagere belastingen.
Zo wordt de inkomstenbelasting 126 euro
per maand minder voor de groep boven de
70.000 euro.Zij gaan het hoogste tarief
van 482 euro betalen.
zelf meer oefeningen doen een optie?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:31 schreef Anne het volgende:
Maarre, ik ben niet ontevreden over mijn zorgverzekering hoor. Het ging over (be)sparen..
482 euroquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:35 schreef Duvel het volgende:
Ik lees net dit:
116 Teletekst di 30 okt
van 482 euro betalen.
¤482 p/m, dat is zelfs voor ¤70.000 nog veelquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:35 schreef Duvel het volgende:
Ik lees net dit:
116 Teletekst di 30 okt
van 482 euro betalen.
er zijn ook gewoon genoeg (hart)aandoeningen waar je gewoon weer goed van bij kan trekken hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:36 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zaag het motorblok van je Renooit in 2-en en zet het ding dan op een rollenbank. En een week later nog eens, misschien komt er dan spontaan meer vermogen uit.
ja en dat gaat van je netto af. aso honden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:38 schreef M5 het volgende:
[..]
¤482 p/m, dat is zelfs voor ¤70.000 nog veel
Zo bizar............twee drie weken geleden stonden we daar bij het WTC en die hijskraan is maar 1 blok van ons hotel af.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:45 schreef Anne het volgende:
Het kraantje bungelt nog steeds:
[ afbeelding ]
En watervallen midden in NY:
[ afbeelding ]
Mijn halve hart hangt er voor spek en bonen bij. Sterker nog: een deel ervan zit in een potje ! En ik heb al een bijzonder goede conditie voor iemand met een hartafwijking van het soort zoals ik het heb.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:38 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
er zijn ook gewoon genoeg (hart)aandoeningen waar je gewoon weer goed van bij kan trekken hoor
je doet net alsof je voor altijd fucked bent maar met goeie medicatie en een goede leefstijl kom je een heel eind hoor
Ik zit voorlopig nog niet in de 52%-schaal. Die 140 euro zal wel alleen de basispremie zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
52 gaat naar 49, 3k besparing. kleine 6k per jaar voor ziektekostenverzekering (basisverzekering), verhoging van zo'n 4800 euro. jaja.
Ik ga niet naar de fysio om oefeningen te doen, die krijg ik mee naar huis. Ik ga naar de fysio om alles weer recht te laten zetten, of om een spier los te kneden/masseren, etceteraquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zelf meer oefeningen doen een optie?
daarom, wie weet win je over 8 jaar wel een gouden medaille ofzoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mijn halve hart hangt er voor spek en bonen bij. Sterker nog: een deel ervan zit in een potje ! En ik heb al een bijzonder goede conditie voor iemand met een hartafwijking van het soort zoals ik het heb.
da's minder ja. 1 tje vinden die het zwart wilt doen voor weinig?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de fysio om oefeningen te doen, die krijg ik mee naar huis. Ik ga naar de fysio om alles weer recht te laten zetten, of om een spier los te kneden/masseren, etcetera.
Ik ben nu 4 en halve week niet geweest bijvoorbeeld en dat werkt dus ook niet; dan slaap ik slecht door de pijn.
Nee.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:42 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
daarom, wie weet win je over 8 jaar wel een gouden medaille ofzo
Da's wel apart, XM komt er ook elke week, maar krijgt (tot nu toe) geen rekening. Ze is wel chronisch geļndiceerd volgens mij.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Als ik het goed heb onthouden krijg je bij een chronische aandoening bij mijn polis nog steeds maar een x aantal behandelingen van de fysio vergoed. Wel meer als dat je uit jezelf gewoon eens naar de fysio gaat, maar nog steeds niet genoeg.
Dus vanaf de maand september ongeveer worden de rekeningen vanuit de zorgverzekering deels bij mij geļncasseerd.
Ja, graag.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Zal ik eens bijhouden hoe vaak ik die hoor per week?
gaat natuurlijk ook niet altijd op neequote:
bekijk het positief. een kantoor achtige baan is veel lichter dan lassen dus misschien zit daar mogelijkheid om een leuke job in te krijgen op termijnquote:
Ik knoop mezelf nog liever op dan dat ik op een kantoor moet gaan werken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
bekijk het positief. een kantoor achtige baan is veel lichter dan lassen dus misschien zit daar mogelijkheid om een leuke job in te krijgen op termijn
iets anders dan wat ook lichter is en je aankunt en leuk vindt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik knoop mezelf nog liever op dan dat ik op een kantoor moet gaan werken.
Nogal een boude uitspraak dit. Als dat werk is waarmee je uit een uitkering kan komen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik knoop mezelf nog liever op dan dat ik op een kantoor moet gaan werken.
Dan doe ik liever 'dom' inpakwerk. Heb ik eerder een half jaar gedaan. Niet ideaal, maar beter dan op kantoor zitten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nogal een boude uitspraak dit. Als dat werk is waarmee je uit een uitkering kan komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |