quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
prima nog geen wegenwacht nodig gehad dit jaar
30quote:
ja, van het weekend 9 accu's verkocht, normaal een 2 a 3 per weekquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
en u, beetje druk met dit t*kkeweer?
ik kreeg nooit een nieuwe accu aangeboden ik werd gestart en dan moest ik zelf maar naar de garagequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ja, van het weekend 9 accu's verkocht, normaal een 2 a 3 per week
Dat doet niemand.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zo oud had ik je niet ingeschat
ligt er aan als je een goede accu bij je hebtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik kreeg nooit een nieuwe accu aangeboden ik werd gestart en dan moest ik zelf maar naar de garage
Ik heb ongeveer 60% van de energie die je zou verwachten van iemand van mijn leeftijd, lichaamsbouw en geslacht.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
hoeveel % hartfunctie heb je nog cv?
ik kreeg die gratis aangeboden. En er stond alleen maar in dat ik moest gaan praten met hun. En omdat ik zelf ook een contact-stoornis heb die aan autisme verwant is weet ik wel hoe ik daar mee om moet gaan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat kan je alleen concluderen als je er al verstand van hebt. En als je er al verstand van hebt, waarom ben je dan alsnog op die cursus gegaan ?
hoe wordt dat gemeten, energie? conditietest ofzo?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:10 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer 60% van de energie die je zou verwachten van iemand van mijn leeftijd, lichaamsbouw en geslacht.
Ze laten je rennen op een loopband. Dat wordt overigens in het ziekenhuis gedaan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hoe wordt dat gemeten, energie? conditietest ofzo?
Busje omheen doen ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ligt er aan als je een goede accu bij je hebtik heb er 3 bij me, voor jappen met kleine polen heb ik niks bij me, gewoon de 3 meest gangbare en dan is het laadruim vol
Als ik het goed heb onthouden krijg je bij een chronische aandoening bij mijn polis nog steeds maar een x aantal behandelingen van de fysio vergoed. Wel meer als dat je uit jezelf gewoon eens naar de fysio gaat, maar nog steeds niet genoeg.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kun je daar geen chronische indicatie voor krijgen?
daar ben je mooi klaar meequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Als ik het goed heb onthouden krijg je bij een chronische aandoening bij mijn polis nog steeds maar een x aantal behandelingen van de fysio vergoed. Wel meer als dat je uit jezelf gewoon eens naar de fysio gaat, maar nog steeds niet genoeg.
Dus vanaf de maand september ongeveer worden de rekeningen vanuit de zorgverzekering deels bij mij geïncasseerd.
Ik woon in NL, ik denk niet dat ik dat voor elkaar zou krijgenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
daar ben je mooi klaar meemaar kun je je zorgverzekering ook niet in Duitsland stallen ?
is dat niet een beetje een momentopname?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:10 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer 60% van de energie die je zou verwachten van iemand van mijn leeftijd, lichaamsbouw en geslacht.
Zaag het motorblok van je Renooit in 2-en en zet het ding dan op een rollenbank. En een week later nog eens, misschien komt er dan spontaan meer vermogen uit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:34 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
is dat niet een beetje een momentopname?
ik heb die tests niet gedaan,maar mij hebben ze gewoon op een lading medicatie gezet en nu een jaar later heb ik toch wel aanzienlijk meer energie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |