dan krijg jij toch echt niks mee in dit topicquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee hoor, de enige die we afzeiken ben jij.
Discussies als afzeiken zien.
Je lijkt mijn ex-schoonmoeder wel. En da's geen compliment wat betreft dat.
Kun je daar geen chronische indicatie voor krijgen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat gaat voor mij dan dus niet op, gezien ik 1x in de 2 weken naar de fysio ga. Weet je wat dat kost?
Vind ik niet gek je hebt ze hele trauma's aangepraat over vrouwenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:11 schreef 2cv het volgende:
Mijn schoonouders kunnen geen kinderen krijgen
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:28 schreef densmee het volgende:
[..]
Vind ik niet gek je hebt ze hele trauma's aangepraat over vrouwen
Oei, dat valt buiten de pedogrens.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:31 schreef 2cv het volgende:
Overigens van het weekend ben ik een vrouwmens tegen gekomen die het allemaal wel een beetje lijkt te snappen (al snapte ze mij in 1e instantie niet, maar dat kan ik haar niet heel erg kwalijk nemen). Maar dat is eerste indruk en ze is vermoedelijk meer dan 10 jaar jonger dan ik ben
Nu komt de aap uit de mouw.quote:
en is dat dan definitief of hoe gaat het verder lopen vanaf hier?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:54 schreef 2cv het volgende:
Brief van het UWV gekregen: weer niet deels afgekeurd, al vind de keuringsarts van het UWV dat dat wel zou moeten (dit staat ook duidelijk zwart op wit).
wat is MEE friesland? toegewezen advocatenbureau ofzo?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:55 schreef 2cv het volgende:
Nee, ik kan bezwaar maken en als ik alles goed begrepen heb gaat een jurist van MEE Friesland mij hier mee helpen.
quote:Wij bieden informatie, advies en ondersteuning aan mensen met een beperking in elke levensfase en op alle levensgebieden. Onze dienstverlening is gratis en er is geen verwijzing voor nodig.
jups, uwv heeft harde aantallen opgelegd gekregen geloof ik. zal wel een strijd zijn ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:03 schreef 2cv het volgende:
Doen ze ook. Maar helaas sta ik nu samen met MEE Friesland tegen een muur aan te lullen.
ik heb cursus van mee friesland gehad over hoe te handelen met jongeren die autistisch zijn, ADHD en pddnos hebben. Na thuiskomst direct die rommel in de papierbak geflikkerd. Stond helemaal niks nuttigs inquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
om de 1 of andere reden klinken ze als een club die echt nog wat geeft om wat ze doen.
Dat kan je alleen concluderen als je er al verstand van hebt. En als je er al verstand van hebt, waarom ben je dan alsnog op die cursus gegaan ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:05 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
ik heb cursus van mee friesland gehad over hoe te handelen met jongeren die autistisch zijn, ADHD en pddnos hebben. Na thuiskomst direct die rommel in de papierbak geflikkerd. Stond helemaal niks nuttigs in
jij bent dus 22quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:31 schreef 2cv het volgende:
Overigens van het weekend ben ik een vrouwmens tegen gekomen die het allemaal wel een beetje lijkt te snappen (al snapte ze mij in 1e instantie niet, maar dat kan ik haar niet heel erg kwalijk nemen). Maar dat is eerste indruk en ze is vermoedelijk meer dan 10 jaar jonger dan ik ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |