het proces van je beperkingen leren accepteren en kijken naar wat je kan en leuk vindt kan een lange zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nogal een boude uitspraak dit. Als dat werk is waarmee je uit een uitkering kan komen...
Misschien heb je wel een verkeerd beeld van kantoorwerk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:56 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan doe ik liever 'dom' inpakwerk. Heb ik eerder een half jaar gedaan. Niet ideaal, maar beter dan op kantoor zitten.
Ik heb ze zien zitten op hun stoffige kamertjequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een verkeerd beeld van kantoorwerk.
ga nadenken over wat je kunt en wat je daarin voor leuks aan werk kan vinden. my 2 cents dan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:59 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb ze zien zitten op hun stoffige kamertje
Kijk hier eens voor hoe kantoren er ook uit kunnen zien:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:59 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb ze zien zitten op hun stoffige kamertje
wat een afschuwelijk lelijk kantoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kijk hier eens voor hoe kantoren er ook uit kunnen zien:
http://www.provenworkspace.nl/tag/kantoorconcept
Desnoods ga ik in deeltijd de plantsoenen schoffelen. Ik ga hoe dan ook niet een kantoor in.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ga nadenken over wat je kunt en wat je daarin voor leuks aan werk kan vinden. my 2 cents dan.
ik bedoelde eigenlijk dat je met al dat negatieve denken niets opschiet enzo. tijd besteden aan wat je wel wilt heb je veel meer aan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:03 schreef 2cv het volgende:
[..]
Desnoods ga ik in deeltijd de plantsoenen schoffelen. Ik ga hoe dan ook niet een kantoor in.
Ik neem aan dat je mijn stelling aan het onderbouwen bent ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kijk hier eens voor hoe kantoren er ook uit kunnen zien:
http://www.provenworkspace.nl/tag/kantoorconcept
Nou, doe dat dan! Houdt het geklaag dan eindelijk op?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:03 schreef 2cv het volgende:
[..]
Desnoods ga ik in deeltijd de plantsoenen schoffelen. Ik ga hoe dan ook niet een kantoor in.
Nee, ben nog steeds goedgekeurd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, doe dat dan! Houdt het geklaag dan eindelijk op?
Ja hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mijn stelling aan het onderbouwen bent ?
En terecht. Als je hier een grote bek kunt hebben, kun je ook werken, bijvoorbeeld op een kantoor.quote:
dat ze al het internetgebruik maar op intranet mogen publiceren en dat dat snel wettelijk toegestaan wordtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Lekker FOK!ken tijdens je werk! Ideaal, kantoorwerk.
Inderdaad. Wat is eigenlijk het verschil met z'n dagelijkse leven? Behalve dat ie op een fatsoenlijke bureaustoel zit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Lekker FOK!ken tijdens je werk! Ideaal, kantoorwerk.
koffie. er wordt voor je schoongemaakt. kantine. geld verdienen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat is eigenlijk het verschil met z'n dagelijkse leven? Behalve dat ie op een fatsoenlijke bureaustoel zit.
Een nadeel; je doet ook nog eens sociaal.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
koffie. er wordt voor je schoongemaakt. kantine. geld verdienen.
niet haten op appeltjes jijquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat 'ie wss achter een windowsbak moet zitten ipv zijn almachtige appel
ja. maar daar wen je aan heb ik gemerkt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Een nadeel; je doet ook nog eens sociaal.
Als je dat niet aankunt, moet je idd een stoffig kantoor zoeken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Een nadeel; je doet ook nog eens sociaal.
Dan moet ie bij een grafisch bedrijf aan de bak zien te komen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat 'ie wss achter een windowsbak moet zitten ipv zijn almachtige appel
Of een eigen kantoor regelen. Of in het archief gaan werken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als je dat niet aankunt, moet je idd een stoffig kantoor zoeken.
als je nou gewoon eens gaat kijken naar wat je kunt en wat je leuk lijkt ipv naar wat je naar lijkt?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:13 schreef 2cv het volgende:
Ik ga wel fijn schoffelen of dingen inpakken of iets anders 'doms' doen. Zodra ik weer voor +/- 50% afgekeurd ben.
Hoe vaak ga jij je herhalen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je nou gewoon eens gaat kijken naar wat je kunt en wat je leuk lijkt ipv naar wat je naar lijkt?
Dat lijkt mij leuk genoeg. Voor mijn part doe ik m'n hele leven lang uitzendbaantjes waarbij ik dan weer hier en dan weer daar werk. Ik heb wel een hoger doel, maar snap ook echt wel dat niet alles kan/mogelijk is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je nou gewoon eens gaat kijken naar wat je kunt en wat je leuk lijkt ipv naar wat je naar lijkt?
hogere doelen zijn overgewaardeerd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat lijkt mij leuk genoeg. Voor mijn part doe ik m'n hele leven lang uitzendbaantjes waarbij ik dan weer hier en dan weer daar werk. Ik heb wel een hoger doel, maar snap ook echt wel dat niet alles kan/mogelijk is.
Op kantoor kun je een bureaustoel gewoon hoger zetten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat lijkt mij leuk genoeg. Voor mijn part doe ik m'n hele leven lang uitzendbaantjes waarbij ik dan weer hier en dan weer daar werk. Ik heb wel een hoger doel, maar snap ook echt wel dat niet alles kan/mogelijk is.
dat heeft een opa van mij gedaan, heeft wel geteld, 3 uur in de VUT gezetenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
"AH EINDELIJK PENSIOEN EN DOEN WAT IK ECHT LEUK VIND!"
poef - dood neerstort
da's wel erg extreem maar je hoort het vaker ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:19 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dat heeft een opa van mij gedaan, heeft wel geteld, 3 uur in de VUT gezeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |