Op het kdv van mijn kinderen waren de mijnesen steeds de enigen die nog steeds borstvoeding kregen met 3 maanden.. Ze hadden ook geen protocol hoe er met de melk moest worden omgegaan..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]![]()
Ik ben op de babygroep de enige die borstvoeding geeft bij ons! Nu is een groot deel van de baby's al rond een jaar oud, maar ik krijg niet de indruk dat ze vaak borstvoedende moeders hebben daar.
Ik ben ook de enige op onze groep (kdv) die melk mee geeft...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]![]()
Ik ben op de babygroep de enige die borstvoeding geeft bij ons! Nu is een groot deel van de baby's al rond een jaar oud, maar ik krijg niet de indruk dat ze vaak borstvoedende moeders hebben daar.
Ja 2 keer in het park, tis omhangen en je ziet er niks meer van. Maar dat ik er ook nog 25 euro voor heb betaald ook, toch wel een miskoopquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:05 schreef oeke het volgende:
[..]
Zo doe ik dat ook. Maar dan met een Hemahemd, met elastieken bandjes, hup onder de borst. Buik bedekt en decollete ook.
Katy, heb je echt gevoed met zo'n schort?![]()
Ja, dat wel.. Gelukkig. Heb geen opvlamming ofzo. Maar tis weer wennen, nieuwe balans vinden enzo.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:23 schreef WupWup het volgende:
Idd, stap voor stap. Werkt de medicatie die je nu hebt voldoende?
Qua eten, zorg dat je vooral voedzaam eet. Geen witte boterham met hagelslag, maar een volkoren met pindakaas bijvoorbeeld. Fruit, volle zuivel, groentes,.roomboter, geen lightproducten
Hier ook, 'mama drinken'.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:04 schreef DaviniaHR het volgende:
hier heet het "drinken". Als aviva op mijn borst wijst, zegt ze "dit is jouw drinken." of "er zit mamamelk op je drinken".
Veel correcter dan dit krijg je het niet
toevoeging: ik heb altijd gevraagd "wil je drinken?" nooit "wil je de borst / tiet / tet" Dat helpt ook wel
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:44 schreef Pvoesss het volgende:
Herkenbaar hoe arboartsen denken over borstvoeding.![]()
Al was die van mij van mening dat als ik gewoon abortus had gepleegd het nog slimmer was![]()
Dan waren namelijk al die problemen er helemaal niet geweest![]()
![]()
![]()
Arboartsen ftl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |