Goed plan. Schikt vrijdag?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Echt eh.. Zooooooooooooooooooooooooooooo lang geledenGaan we doen
Ik zal nog even in mijn agenda kijken, mijn secretaresse belt u hierover nog terugquote:
quote:
Ahwquote:
Is goed, u heeft mijn nummerquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zal nog even in mijn agenda kijken, mijn secretaresse belt u hierover nog terug
Succes.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga me vast klaarmaken, zo nog ff werken.. Tot vanavond![]()
![]()
Werksequote:Op maandag 29 oktober 2012 14:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
![]()
Zal eens met jou rollenquote:
Kapend.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
AhwHoezo slechter?
[..]
Is goed, u heeft mijn nummer
Werksequote:Op maandag 29 oktober 2012 14:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
![]()
Doeii. Ik ga douchen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zal eens met jou rollen
Ok nu echt weg, doeiiii![]()
SATA aansluiting ?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Snert, wat een faal.. de nieuwe HDD is groter dan m'n oude.. Maar ik wil de saves overzetten.. hoe de neuk ga ik dat doen..
kan het niet met een usb stickie/kabel oid?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Snert, wat een faal.. de nieuwe HDD is groter dan m'n oude.. Maar ik wil de saves overzetten.. hoe de neuk ga ik dat doen..
PS3 HDD.. Dus dat werkt niet..quote:
Hmm, dat zou kunnen, moet ff zien hoe groot die saves totaal zijn.. Games opnieuw installeren is niet zo'n punt..quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kan het niet met een usb stickie/kabel oid?
Een hdd is een hdd, zou niks uit moeten maken. Zolang de aansluiting hetzelfde is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
PS3 HDD.. Dus dat werkt niet..
[..]
Hmm, dat zou kunnen, moet ff zien hoe groot die saves totaal zijn.. Games opnieuw installeren is niet zo'n punt..
Games installeren neemt minder tijd in beslag toch? Zo gebeurdquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
PS3 HDD.. Dus dat werkt niet..
[..]
Hmm, dat zou kunnen, moet ff zien hoe groot die saves totaal zijn.. Games opnieuw installeren is niet zo'n punt..
Das kut hey.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
Zo de pijnstilling begint eindelijk te werken. Ik dacht werkelijk dat er een bom in mijn hoofd zat
Kzal jou ff kutquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Was het maar kut
Het went... heb denk ik nou al een week lang koppijn
quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kzal jou ff kut
Mja niet fijn nog steeds.
Denk dat je maar naar mij en Fera toe moet komen... Krijg je kaneel er denk gratis bij.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Nee dat niet, en ik weet gewoon niet waar het aan ligt
Maar Fera zit niet zo lang meer in Leidenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk dat je maar naar mij en Fera toe moet komen... Krijg je kaneel er denk gratis bij.
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk dat je maar naar mij en Fera toe moet komen... Krijg je kaneel er denk gratis bij.
Niks maar,quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar Fera zit niet zo lang meer in Leiden
Ja hey, ik wil het dan wel combineren he?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks maar,
''Ik moet dan wel snel komen want fera zit niet zo lang meer in leiden''
Combineren met?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hey, ik wil het dan wel combineren he?
O ja.quote:
Nee, hoeft al niet meerquote:
En ik heb nog wel heet gedoucht vanmiddagquote:
Nou zegquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoeft al niet meer.
[..]
En ik heb nog wel heet gedoucht vanmiddag. Echt niks helpt
.
Hoi.
Stom welquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoeft al niet meer.
[..]
En ik heb nog wel heet gedoucht vanmiddag. Echt niks helpt
.
Hoi.
Heb je wat te doen in je vakantiequote:Op maandag 29 oktober 2012 14:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Damn.. Alle saves ben ik ik gewoon kwijt.. Ik zal de games opnieuw moeten spelen..![]()
![]()
quote:
Heeft weinig zin he, de douche deed wat hij moest doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stom welSla de douche
Alles goed verder?
[..]
Heb je wat te doen in je vakantie
Dat is waarquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Heeft weinig zin he, de douche deed wat hij moest doen. Volgens mij vriest het gewoon
.
Vrijdag naar Arnhem toch?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien
Fera kan jij vrijdag ook?
En het vriest niet volgens weeronline.nlquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Heeft weinig zin he, de douche deed wat hij moest doen. Volgens mij vriest het gewoon
.
Fuck it.. Al speelde ik de meeste games toch al niet meerquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stom welSla de douche
Alles goed verder?
[..]
Heb je wat te doen in je vakantie
Ff je vriendje sms'en/bellen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:35 schreef Samzz het volgende:
Aaargh, word er niet goed van he. Dikke badjas aan, pyjamabroek, deken om en laptop op schoot. En het nog koud hebben.
Verwarming aan doen danquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:35 schreef Samzz het volgende:
Aaargh, word er niet goed van he. Dikke badjas aan, pyjamabroek, deken om en laptop op schoot. En het nog koud hebben.
Verwarming aan? Warme chocolademelk?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:35 schreef Samzz het volgende:
Voor mijn gevoel welquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En het vriest niet volgens weeronline.nl
Daar krijg ik geen warme handen van, hoorquote:
Verwarming heb ik net aangezet, jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verwarming aan doen dan
Of geile smsjes sturen
Ligt eraan of hij komt en jij je best doet..quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:36 schreef Samzz het volgende:
Daar krijg ik geen warme handen van, hoor.
Ik snap wat je bedoeld. Mijn voeten en onderbenen zijn bevrorenquote:
Chocomelk?quote:[..]
Daar krijg ik geen warme handen van, hoor.
Goed bezigquote:[..]
Verwarming heb ik net aangezet, ja.
De verwarming is aan jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Verwarming aan? Warme chocolademelk?
Ik ga m'n best niet doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ligt eraan of hij komt en jij je best doet..
Moet ik je een kop warme chocolademelk brengen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
De verwarming is aan ja. Chocolademelk heb ik niet in huis
. Is het wel de ideale dag voor, idd!
In een touw klimmen en je laten af ''roetsjen''quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:41 schreef muhahaha het volgende:
Ik weet wel iets wat je kunt doen Samzz maar dat ga je niet zo leuk vinden.
Nee, het is niet sex gerelateerd.
Je handen in het vuur steken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In een touw klimmen en je laten af ''roetsjen''
Rondje hardlopenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:41 schreef muhahaha het volgende:
Neenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In een touw klimmen en je laten af ''roetsjen''
Sporten jaquote:
Dat mag wel, jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moet ik je een kop warme chocolademelk brengen?
Ik ga mezelf niet in de fik steken of zo, mocht je dat aan willen radenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:41 schreef muhahaha het volgende:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mag wel, ja.
[..]
Ik ga mezelf niet in de fik steken of zo, mocht je dat aan willen raden.
Ik kwam altijd wel verhit incl rode kop thuisquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat helpt denk ik niet, bij mij niet althans. Uitgeput, en ijskoud was ik daarna altijd
Zo flauw ben ik niet...quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:43 schreef Samzz het volgende:
Ik ga mezelf niet in de fik steken of zo, mocht je dat aan willen raden.
Ahwquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kwam altijd wel verhit incl rode kop thuis
Pics van squattende vrouwenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo flauw ben ik niet...
Opdrukken, squatten etc
Paar kleine lichamelijke oefeningen, dat is goed voor de doorbloeding en daar krijg je het weer warm van
Geen zin in. Vanmorgen al bij het paard geweest en dat hielp ook maar eventjes.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo flauw ben ik niet...
Opdrukken, squatten etc
Paar kleine lichamelijke oefeningen, dat is goed voor de doorbloeding en daar krijg je het weer warm van
Indirect, ja.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:46 schreef Ro-ald het volgende:
Krijgen ze een mooie kont van toch? Van dat squatten?
Lekker makkelijk, een foto van een oud wijf naast een foto van een jong mokkelquote:
Alles om jullie aan het squatten te krijgenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, een foto van een oud wijf naast een foto van een jong mokkel.
Ik kom deze zo vaak tegen op internet, moest er gelijk aan denkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, een foto van een oud wijf naast een foto van een jong mokkel.
Ik rijd paard. Vind het wel genoeg zo.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alles om jullie aan het squatten te krijgen
quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik rijd paard. Vind het wel genoeg zo.
Oh, ja. Seks heb ik ook.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik loop af en toe hard, of op de hometrainer... en ik heb seks
Nee.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:58 schreef kingtoppie het volgende:
Ben ik gek dat ik verhalen van meisjes over jongens waarmee ze een hele avond mee hebben zitten aankloten in twijfel trek als ze zeggen dat zo een jongen hen heeft aangerand oid...
Ligt aan het verhaal.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:58 schreef kingtoppie het volgende:
Ben ik gek dat ik verhalen van meisjes over jongens waarmee ze een hele avond mee hebben zitten aankloten in twijfel trek als ze zeggen dat zo een jongen hen heeft aangerand oid...
True, ligt aan het verhaal.quote:
Aanranding of eigen schuld?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:58 schreef kingtoppie het volgende:
Aandacht of zo?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True, ligt aan het verhaal.
Maargoed,
Nog steeds... The fuck lieg je over dat soort dingen.Denk ik dan...
Ja die, het hele verhaal zegt eigenlijk al: Ik wilde eigenlijk wel wat met hem doen maar zei dat ik een vriend had.. Maar ik was te versieren en vond het duidelijk leuk dat was duidelijk te zien aan mijn gedrag.quote:
Oh, die las ik vanmorgenquote:
Imo is ze zelf ook wel bizar dom geweest.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die las ik vanmorgen. Imo gewoon aanranding.
Dat zonder meer. Maar die vent had geen enkel excuus om haar onzedelijk te betasten, dat heeft ze namelijk steeds geprobeerd af te houden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Imo is ze zelf ook wel bizar dom geweest.
Als zo'n gast je probeert te versieren en je gaat met hem mee naar buiten naar een steegje ben je wel heel dom bezig.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja die, het hele verhaal zegt eigenlijk al: Ik wilde eigenlijk wel wat met hem doen maar zei dat ik een vriend had.. Maar ik was te versieren en vond het duidelijk leuk dat was duidelijk te zien aan mijn gedrag.
Mwah, ik vind het ongeloofwaardig.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zonder meer. Maar die vent had geen enkel excuus om haar onzedelijk te betasten, dat heeft ze namelijk steeds geprobeerd af te houden.
Ik heb trouwens alleen de OP gelezen, meer niet.
Ze waren aan het zoenen staat er in de OP.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zonder meer. Maar die vent had geen enkel excuus om haar onzedelijk te betasten, dat heeft ze namelijk steeds geprobeerd af te houden.
Ik heb trouwens alleen de OP gelezen, meer niet.
Er staat dat hij zijn smoel op de hare plaatste.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze waren aan het zoenen staat er in de OP.
En uit de tekst blijkt niet dat ze dat zonder plezier deed dusja.
Volgens mij bleek uit alles dat ze eigenlijk niet wilde.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze waren aan het zoenen staat er in de OP.
En uit de tekst blijkt niet dat ze dat zonder plezier deed dusja.
Ben je wel eens aangerand of verkracht geweest?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het ongeloofwaardig.
Eerst zegt ze nee te hebben gezegd, dan blijkt dat ze helemaal niets heeft durven zeggen enzo..
of gewoon totaal niet aangegeven dat ze er niet van gediend was.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:09 schreef kingtoppie het volgende:
Als je aangerand wordt ben je niet vreemdgegaan,
Ze heeft het over besef dat ze was vreemdgegaan, dus ze heeft enkele dingen met overtuiging (terug)gedaan.
Hoe kan ik dat toch doen? Mezelf laten aanranden? Ik houd toch zoveel van hem?quote:maar ik bleef met een ontzettend schuldgevoel zitten. Ik hou ontzettend veel van hem en wil gewoon niemand anders, en toch was dit gebeurd. Voor mezelf onvergeeflijk
Als je niet aangeeft dat je het niet wil moet je niet echt verwachten dat zon bezopen tjappie dat snapt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:09 schreef Samzz het volgende:
Ben je wel eens aangerand of verkracht geweest?
Ze gaf toch aan dat ze niet wilde? Dat staat in de OP. Verder is het, raar maar waar, een veelvoorkomende reactie te verstijven wanneer iemand ongevraagd aan je kut wil zitten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je niet aangeeft dat je het niet wil moet je niet echt verwachten dat zon bezopen tjappie dat snapt.
Oh samzz, ik hoor net dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:12 schreef Vinniiee het volgende:
Duidelijk aanranding.
Tevens: drank doet rare dingen met je.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze gaf toch aan dat ze niet wilde? Dat staat in de OP. Verder is het, raar maar waar, een veelvoorkomende reactie te verstijven wanneer iemand ongevraagd aan je kut wil zitten.
De reacties zijn aanranding/verkrachting zijn vaak hetzelfdequote:Op maandag 29 oktober 2012 15:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je niet aangeeft dat je het niet wil moet je niet echt verwachten dat zon bezopen tjappie dat snapt.
En wat heeft verkrachten er mee te maken?
Ik zeg net dat ik alleen de OP heb gelezen. Naar wat er in de OP beschreven staat is het gewoon aanranding.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze zegt aan het begin dat ze dat aangaf ja. Dat blijkt later niet zo zeker te zijn.
Wat wil je hier nou mee gastquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh samzz, ik hoor net dat je gelijk hebt.
Het blijkt duidelijk aanranding te zijn.
Mwah, feitelijk is het zoenen al aanranden, en dat zal niet dezelfde reactie vragen als verkrachting?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
De reacties zijn aanranding/verkrachting zijn vaak hetzelfde.
Ik vraag het ook altijd netjes als ik in bed lig met een meisje.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze gaf toch aan dat ze niet wilde? Dat staat in de OP. Verder is het, raar maar waar, een veelvoorkomende reactie te verstijven wanneer iemand ongevraagd aan je kut wil zitten.
Ja, en ik zeg dat ik het OP verhaal niet zo vertrouw.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik alleen de OP heb gelezen. Naar wat er in de OP beschreven staat is het gewoon aanranding.
Nee. Ik kan het niet uitleggen, maar het is anders...quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mwah, feitelijk is het zoenen al aanranden, en dat zal niet dezelfde reactie vragen als verkrachting?
Ben je nou echt zo dom?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vraag het ook altijd netjes als ik in bed lig met een meisje.
Dat magquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, en ik zeg dat ik het OP verhaal niet zo vertrouw.
Dus dan kunnen we het nog steeds met elkaar eens zijn.
Ze zegt zelf vreemd te zijn gegaan, en dat ze zich schuldig voelt naar haar vriend...quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, en ik zeg dat ik het OP verhaal niet zo vertrouw.
Dus dan kunnen we het nog steeds met elkaar eens zijn.
Ergens klopt zijn vergelijking een klein beetje.quote:
Daarom is dronken zijn niet chill.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ergens klopt zijn vergelijking een klein beetje.
Ze gaat mee naar buiten naar een donker steegje, en duidelijk niet om te roken of frisse lucht te happen.
Dan nog heb je er af te blijven als ze aangeeft het niet te willenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze gaat mee naar buiten naar een donker steegje, en duidelijk niet om te roken of frisse lucht te happen.
Deed ze niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog heb je er af te blijven als ze aangeeft het niet te willen
Als dat gelijk staat aan met iemand in bed liggen, dan ga ik nooit meer met een man mee.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee het woord ''ongevraagd'' schetst niet het goede beeld.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als dat gelijk staat aan met iemand in bed liggen, dan ga ik nooit meer met een man mee.
Je weet dat die jongetjes en meisjes alleen samen de disco uit naar een donker steegje lopen om vieze dingen te doen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als dat gelijk staat aan met iemand in bed liggen, dan ga ik nooit meer met een man mee.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je weet dat die jongetjes en meisjes alleen samen de disco uit naar een donker steegje lopen om vieze dingen te doen?
We hebben het over aanranding... Welk woord moet ik dan gebruikenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee het woord ''ongevraagd'' schetst niet het goede beeld.
Dat is meer mijn opmerking.
Nee, maar dat hij begon te zoenen was toch wel vrij voorspelbaar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ben vaak genoeg met een jongen naar buiten gelopen om even de drukte uit te zijn en te kletsen. Nooit iets gebeurdquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je weet dat die jongetjes en meisjes alleen samen de disco uit naar een donker steegje lopen om vieze dingen te doen?
Klopt. En dat heeft ze toch ook afgewend?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, maar dat hij begon te zoenen was toch wel vrij voorspelbaar.
Dan ga je even voor de disco staan, niet naar een donker steegje.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ben vaak genoeg met een jongen naar buiten gelopen om even de drukte uit te zijn en te kletsen. Nooit iets gebeurd.
Zoals ik zei, TS was niet slim bezig. Maar die jongen ging ook gewoon te ver.
Ze zegt zelf te zijn vreemdgegaan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. En dat heeft ze toch ook afgewend?
Gewoon het hoekje om. Stonden ook wat bankjes om te zitten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan ga je even voor de disco staan, niet naar een donker steegje.
Ja, dus eigenlijk gaat het nergens overquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. En dat heeft ze toch ook afgewend?
Schuldgevoel heet dat.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze zegt zelf te zijn vreemdgegaan.
Het voelt voor haar als vreemdgaan omdat ze niet zeker weet of zij in deze de schuldige partij is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze zegt zelf te zijn vreemdgegaan.
Dat sowiesoquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dus eigenlijk gaat het nergens over
Ze kan zich hoogstens schuldig voelen over het zoveel zuipen.
Hoezoquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
Blij dat ik er niet meer uit hoef vandaag
Ok, nouja uit de OP en verdere info in het topic haal ik wel dat ze ook echt richting een donker steegje zijn gelopen waar duidelijk geen andere motieven voor te bedenken zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon het hoekje om. Stonden ook wat bankjes om te zitten.
Maar, whatever. Ik ben ook wel eens aangerand, been there done that, moving on.
Ik denk dat gemiddelde gast al snel afdruipt als die ziet dat het toch niet gaat lukken...quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:26 schreef Samzz het volgende:
Het voelt voor haar als vreemdgaan omdat ze niet zeker weet of zij in deze de schuldige partij is.
ik sta van 5 tot 9 straks buitenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Regen regen regen regen regen
4 keer nat geregend.. ik ben er wel klaar mee
dit dusquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat gemiddelde gast al snel afdruipt als die ziet dat het toch niet gaat lukken...
Thafuq...quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bel ik net het UWV om te vragen waar m'n uitkeringsgeld blijft, zegt die vrouw: "morgen wordt er contact met u opgenomen door een reïntegratiecoach meneer. Heeft u verder nog vragen?"!!!!
Haiquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thafuq...welkom bij het UWV
Hoi
Dat was ook dom van haar, zonder meer. Maar iemand die zegt en weg wil lopen vervolgens terug trekken en nog eens lekker betasten is je reinste aanranding.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ok, nouja uit de OP en verdere info in het topic haal ik wel dat ze ook echt richting een donker steegje zijn gelopen waar duidelijk geen andere motieven voor te bedenken zijn.
Oh bah, dat is klote jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Regen regen regen regen regen
4 keer nat geregend.. ik ben er wel klaar mee
Uit ervaring zeg ik: Nee.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat gemiddelde gast al snel afdruipt als die ziet dat het toch niet gaat lukken...
ik druip dan wel altijd afquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uit ervaring zeg ik: Nee.
Mensen die dronken zijn, zijn vaak echt irritant opdringerig.
Irritant, dat heb ik vaker gehoordquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen die dronken zijn, zijn vaak echt irritant opdringerig.
Die hebben geen schijn van kans lijkt me, als je succes wilt krijgen bij een meisje mag er wel meer tijd overheen gaan.. Daartoe kreeg die jongen gewoon alle tijd van haar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen die dronken zijn zijn vaak echt irritant opdringerig.
Waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien
Fera kan jij vrijdag ook?
Ik lees de OP toch echt heel anders. TS geeft vaak genoeg aan niet te willen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die hebben geen schijn van kans lijkt me, als je succes wilt krijgen bij een meisje mag er wel meer tijd overheen gaan.. Daartoe kreeg die jongen gewoon alle tijd van haar.
Niet dat dat enige excuus is oid.
Goed zoquote:
Komt misschien door jouw ervaring, maar ze zei ook al te blij te zijn dat er iemand met haar ergens ging zitten waar het rustig was?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lees de OP toch echt heel anders. TS geeft vaak genoeg aan niet te willen.
[..]
Goed zo.
Ik heb gewoon het beste voor met Loka.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
JIj bent ook echt een leraar he
ahquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het beste voor met Loka.
Ik loop soms ook even naar buiten om uit de drukte te zijn bij het uitgaan hoor..quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komt misschien door jouw ervaring, maar ze zei ook al te blij te zijn dat er iemand met haar ergens ging zitten waar het rustig was?
owquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat nummer draaien ze wel kapot op arrow jazz
Lokje zit in mijn portefeuille he? Ik moet een beetje een oogje in het zeil houden.quote:
Niet om het 1 of ander hoor maar heb jij daar ervaring in dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die hebben geen schijn van kans lijkt me, als je succes wilt krijgen bij een meisje mag er wel meer tijd overheen gaan.. Daartoe kreeg die jongen gewoon alle tijd van haar.
Niet dat dat enige excuus is oid.
Ik bedoel meer dat de manier waarop dit gebeurde niet overeenkomt met een dronke opdringerige jongen.
Ik denk het nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar dat ging over Lola en Leiden toch?
Dat is dan overdagquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar dat ging over Lola en Leiden toch?
Dat vind ik niet zo raarquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komt misschien door jouw ervaring, maar ze zei ook al te blij te zijn dat er iemand met haar ergens ging zitten waar het rustig was?
Maar dan ga jij natuurlijk ook mee met die dame die je wel erg ziet zitten en je mee naar huis wou nemen terwijl je een vriendin hebt...quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik loop soms ook even naar buiten om uit de drukte te zijn bij het uitgaan hoor..
Dit geval was niet vergelijkbaar met een gewone vriendin lijkt mequote:Op maandag 29 oktober 2012 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo raar. Ik vraag bij het uitgaan regelmatig iemand mee als ik even rustig wil zitten en op adem wil komen. Meestal is dat gewoon een vriendin, maar dan nog.
Zoals ik eerder in het topic al zei, ik ben wel vaker met een jongen mee naar buiten gegaan om te kletsen en bij te komenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit geval was niet vergelijkbaar met een gewone vriendin lijkt me
En moet er dan perse meer gebeuren? Gewoon een normaal gesprek is ook mogelijk hoor, om bijv. juist uit te leggen dat ik een vriendin zou hebben en het dus verder niets kan worden..quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar dan ga jij natuurlijk ook mee met die dame die je wel erg ziet zitten en je mee naar huis wou nemen terwijl je een vriendin hebt...
Maar ook in een donker steegje? of alleen voor de kroeg?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals ik eerder in het topic al zei, ik ben wel vaker met een jongen mee naar buiten gegaan om te kletsen en bij te komen. Nooit iets gebeurd.
quote:
Exact.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En moet er dan perse meer gebeuren? Gewoon een normaal gesprek is ook mogelijk hoor, om bijv. juist uit te leggen dat ik een vriendin zou hebben en het dus verder niets kan worden..
Dat allemaal op 1 broodje?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nu gewoon een broodje chocopasta met hagelslag en vlokken
Wat zijn dan wel synoniemen voor neuken?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Exact.
Mannen die denken dat mee naar buiten lopen synoniem staat voor neuken zijn echt... Achterlijk.
Ik ook, maar dan ga ik niet naar een donker steegje met een chick.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik loop soms ook even naar buiten om uit de drukte te zijn bij het uitgaan hoor..
De hoek omquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar ook in een donker steegje? of alleen voor de kroeg?
Als ze een condoom om je pielemuis schuiftquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zijn dan wel synoniemen voor neuken?
Seks, van bil gaan, de koffer in duiken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zijn dan wel synoniemen voor neuken?
quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Seks, van bil gaan, de koffer in duiken.
Als het uitkomt dan loop ik wel even een blokje om. Juist om dom gedrag van vrienden waar ik mee uit zou kunnen zijn te vermijden en shit..quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan ga ik niet naar een donker steegje met een chick.
Holy crap.. Buurmeisje moet echt bezig gaan met jou onder die berg stenen vandaan slepen..quote:
je snapt toch wel het verschil tussen even naar buiten lopen en samen stiekempjes een steegje opzoeken?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als het uitkomt dan loop ik wel even een blokje om. Juist om dom gedrag van vrienden waar ik mee uit zou kunnen zijn te vermijden en shit..
Serieus nietquote:
De horizontale tango dansen, ketsen, batsen, wippen, krikken, taking the beefbus to Tunatown.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Seks, van bil gaan, de koffer in duiken.
I knowquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Holy crap.. Buurmeisje moet echt bezig gaan met jou onder die berg stenen vandaan slepen..
Neequote:Op maandag 29 oktober 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus niet?
In mijn vriendengroep is fietsen, frituren en brandkasten ook een synoniem.
Er staat in het verhaal van TS alleen 'naar buiten gaan', niks over een steegje.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
je snapt toch wel het verschil tussen even naar buiten lopen en samen stiekempjes een steegje opzoeken?
Klopt, maar in zo'n geval zou ik het redelijk voorzichtig doen om praatjes te voorkomen..quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
je snapt toch wel het verschil tussen even naar buiten lopen en samen stiekempjes een steegje opzoeken?
The beast with 2 backs.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De horizontale tango dansen, ketsen, batsen, wippen, krikken, taking the beefbus to Tunatown.
even je frikandel in het vet dopenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus niet?
In mijn vriendengroep is fietsen, frituren en brandkasten ook een synoniem.
Die laatste ken ik nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De horizontale tango dansen, ketsen, batsen, wippen, krikken, taking the beefbus to Tunatown.
Vind ik wel iets voor Loka.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
even je frikandel in het vet dopen
Towerbridge handjeklap.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
The beast with 2 backs.
Aan het spitje rijgen.
Dommer dan taking the beefbus to Tunatown. ?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:42 schreef Samzz het volgende:
De liefde bedrijven is wel echt het de meest domme synoniem voor seks ooit.
Ballenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:42 schreef muhahaha het volgende:
Ballen word hier nog wel eens gebruikt
ik vind taking the beefbus to Tunatown echt baasquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dommer dan taking the beefbus to Tunatown. ?
Dan mag jij mij niet ontmaagden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:42 schreef Samzz het volgende:
De liefde bedrijven is wel echt het de meest domme synoniem voor seks ooit.
Ben jij nog maagd?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan mag jij mij niet ontmaagden.
Jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dommer dan taking the beefbus to Tunatown. ?
Klinkt beter dan al die goedkope smerige opmerkingen in mijn optiek.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar dat komt omdat 'de liefde bedrijven' zo... Preuts klinkt
.
Tuurlijk. Alsof vrouwen mij dichtbij hun laten willen komen.quote:
Welke goedkope smerige opmerkingen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klinkt beter dan al die goedkope smerige opmerkingen in mijn optiek.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alsof vrouwen mij dichtbij hun laten willen komen.
maar die laatste is dan ook baas om te doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke goedkope smerige opmerkingen?
Als iemand mij zegt, kom, we gaan de liefde bedrijven, dan krijg ik eerst de slappe lach. Toegegeven, ook met let's take the beefbus to tunatown.
frikandel in het vet dopenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke goedkope smerige opmerkingen?
Als iemand mij zegt, kom, we gaan de liefde bedrijven, dan krijg ik eerst de slappe lach. Toegegeven, ook met let's take the beefbus to tunatown.
Die woorden kom ik eigenlijk niet zo vaak tegen. Batsen wel, maar de rest eigenlijk nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
frikandel in het vet dopen
aan het spit rijgen
ballen
batsen
uitwonen
Rampestampe
ketsen
krikken
Dan is naar mijn mening "de liefde bedrijven" nog steeds de mooiste.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:49 schreef AldoTheApache het volgende:
* Afrijden
* Ballen
* Batsen
* Bekennen (bijbels)
* Bezwangeren
* Biechten
* Bijslaap
* Bonken
* Cohabiteren
* Coïre
* Coïteren (contaminatie van de twee voorgaande)
* Consumeren
* Copuleren
* Dammen
* De koffer induiken
* De liefde bedrijven
* De oudste beweging ter wereld maken
* De puddingbuks doorladen
* De voortuin aanschoffelen
* Doktertje spelen
* Doorblaffen
* Een beurt geven
* Een doppie maken
* Een natte neus halen
* Een nummertje maken
* Een punt zetten
* Eén vleesch worden
* Er overheen gaan
* Flenzen
* Fietsen
* Habbahabbaën
* Het doen
* Hokken
* In de suikerpot roeren
* Indianendans
* Ingaan tot
* Joepen
* Ketsen
* Kezen
* Kieren
* Knibbeltje en bibbeltje
* Krikken
* Masten
* Mossen
* Naaien
* Neuken
* Nummeren
* Op de muts gaan
* Op de schroef gaan
* Paalzitten
* Palen
* Paren
* Partijtje gemengd dubbel spelen
* Plat gaan
* Poepen (alleen in België)
* Poereloeren
* Pompen
* Prikken
* Pruimen op sap zetten
* Rammen
* Rampetampen
* Ring dinge dinge doen
* Roompotje roeren
* Schaambeenbonken
* Soppen
* Sporten
* Teletubbiën
* Tjoppen
* Tot iemand ingaan (bijbels)
* Uw mannelijkheid in het geding brengen
* Van bil gaan
* Van de grond gaan/komen
* Van Wippestein gaan
* Vogelen
* Vossen
* Vrijen
* Weipalen heien
* Wippen
Wut?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik noem het gewoon "geslachtsgemeenschap bedrijven"
Volgens mij lijk je ook wel op hem. Tof, toch?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik word altijd Leonard genoemd.
Ik wil Josh Holloway zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij lijk je ook wel op hem. Tof, toch?
Jij bent mijn Statham.quote:
Omdat die onmeunig lekker is.quote:
Ja, kom je foto's van Rokje maken voor mijn privécollectie?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:01 schreef remlof het volgende:
Aanstaande vrijdag weer een meet in Arnhem?
Ik vind 'm niet zoquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent mijn Statham.
[..]
Omdat die onmeunig lekker is.
Ligt eraan, drink jij veel bier?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:01 schreef remlof het volgende:
Aanstaande vrijdag weer een meet in Arnhem?
Ieder zijn smaak natuurlijk. Maar potverdikkeme wat zou ik Holloway hard geven.quote:
Ben je bang dat ie anders 'nee' zegtquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ligt eraan, drink jij veel bier?
Met Angelina heb ik ook niks. Maar Johnny...quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak natuurlijk. Maar potverdikkeme wat zou ik Holloway hard geven.
Depp vind ik dan weer niet zo. Zelfde als dat ik Angelina Jolie nooit echt mooi heb gevonden.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je bang dat ie anders 'nee' zegt?
Als het zover is laat ik het je wetenquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je hem bent, kom dan eens hier.
quote:
Hebben jullie wel een piemel?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik vind haar dus gewoon écht niet mooi
Kunnen we beter aan jou vragenquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie wel een piemel?
Daar zou ik wel doktertje mee willen spelenquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:07 schreef AldoTheApache het volgende:
Weet je wie trouwens ook heel lekker is?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |