Goed plan. Schikt vrijdag?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Echt eh.. Zooooooooooooooooooooooooooooo lang geledenGaan we doen
Ik zal nog even in mijn agenda kijken, mijn secretaresse belt u hierover nog terugquote:
quote:
Ahwquote:
Is goed, u heeft mijn nummerquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zal nog even in mijn agenda kijken, mijn secretaresse belt u hierover nog terug
Succes.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga me vast klaarmaken, zo nog ff werken.. Tot vanavond![]()
![]()
Werksequote:Op maandag 29 oktober 2012 14:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
![]()
Zal eens met jou rollenquote:
Kapend.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
AhwHoezo slechter?
[..]
Is goed, u heeft mijn nummer
Werksequote:Op maandag 29 oktober 2012 14:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
![]()
Doeii. Ik ga douchen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zal eens met jou rollen
Ok nu echt weg, doeiiii![]()
SATA aansluiting ?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Snert, wat een faal.. de nieuwe HDD is groter dan m'n oude.. Maar ik wil de saves overzetten.. hoe de neuk ga ik dat doen..
kan het niet met een usb stickie/kabel oid?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Snert, wat een faal.. de nieuwe HDD is groter dan m'n oude.. Maar ik wil de saves overzetten.. hoe de neuk ga ik dat doen..
PS3 HDD.. Dus dat werkt niet..quote:
Hmm, dat zou kunnen, moet ff zien hoe groot die saves totaal zijn.. Games opnieuw installeren is niet zo'n punt..quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kan het niet met een usb stickie/kabel oid?
Een hdd is een hdd, zou niks uit moeten maken. Zolang de aansluiting hetzelfde is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
PS3 HDD.. Dus dat werkt niet..
[..]
Hmm, dat zou kunnen, moet ff zien hoe groot die saves totaal zijn.. Games opnieuw installeren is niet zo'n punt..
Games installeren neemt minder tijd in beslag toch? Zo gebeurdquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
PS3 HDD.. Dus dat werkt niet..
[..]
Hmm, dat zou kunnen, moet ff zien hoe groot die saves totaal zijn.. Games opnieuw installeren is niet zo'n punt..
Das kut hey.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
Zo de pijnstilling begint eindelijk te werken. Ik dacht werkelijk dat er een bom in mijn hoofd zat
Kzal jou ff kutquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Was het maar kut
Het went... heb denk ik nou al een week lang koppijn
quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kzal jou ff kut
Mja niet fijn nog steeds.
Denk dat je maar naar mij en Fera toe moet komen... Krijg je kaneel er denk gratis bij.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Nee dat niet, en ik weet gewoon niet waar het aan ligt
Maar Fera zit niet zo lang meer in Leidenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk dat je maar naar mij en Fera toe moet komen... Krijg je kaneel er denk gratis bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |