Goed plan. Schikt vrijdag?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Echt eh.. Zooooooooooooooooooooooooooooo lang geledenGaan we doen
Ik zal nog even in mijn agenda kijken, mijn secretaresse belt u hierover nog terugquote:
quote:
Ahwquote:
Is goed, u heeft mijn nummerquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zal nog even in mijn agenda kijken, mijn secretaresse belt u hierover nog terug
Succes.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga me vast klaarmaken, zo nog ff werken.. Tot vanavond![]()
![]()
Werksequote:Op maandag 29 oktober 2012 14:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
![]()
Zal eens met jou rollenquote:
Kapend.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
AhwHoezo slechter?
[..]
Is goed, u heeft mijn nummer
Werksequote:Op maandag 29 oktober 2012 14:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
![]()
Doeii. Ik ga douchen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zal eens met jou rollen
Ok nu echt weg, doeiiii![]()
SATA aansluiting ?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Snert, wat een faal.. de nieuwe HDD is groter dan m'n oude.. Maar ik wil de saves overzetten.. hoe de neuk ga ik dat doen..
kan het niet met een usb stickie/kabel oid?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Snert, wat een faal.. de nieuwe HDD is groter dan m'n oude.. Maar ik wil de saves overzetten.. hoe de neuk ga ik dat doen..
PS3 HDD.. Dus dat werkt niet..quote:
Hmm, dat zou kunnen, moet ff zien hoe groot die saves totaal zijn.. Games opnieuw installeren is niet zo'n punt..quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kan het niet met een usb stickie/kabel oid?
Een hdd is een hdd, zou niks uit moeten maken. Zolang de aansluiting hetzelfde is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
PS3 HDD.. Dus dat werkt niet..
[..]
Hmm, dat zou kunnen, moet ff zien hoe groot die saves totaal zijn.. Games opnieuw installeren is niet zo'n punt..
Games installeren neemt minder tijd in beslag toch? Zo gebeurdquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
PS3 HDD.. Dus dat werkt niet..
[..]
Hmm, dat zou kunnen, moet ff zien hoe groot die saves totaal zijn.. Games opnieuw installeren is niet zo'n punt..
Das kut hey.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
Zo de pijnstilling begint eindelijk te werken. Ik dacht werkelijk dat er een bom in mijn hoofd zat
Kzal jou ff kutquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Was het maar kut
Het went... heb denk ik nou al een week lang koppijn
quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kzal jou ff kut
Mja niet fijn nog steeds.
Denk dat je maar naar mij en Fera toe moet komen... Krijg je kaneel er denk gratis bij.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Nee dat niet, en ik weet gewoon niet waar het aan ligt
Maar Fera zit niet zo lang meer in Leidenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk dat je maar naar mij en Fera toe moet komen... Krijg je kaneel er denk gratis bij.
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk dat je maar naar mij en Fera toe moet komen... Krijg je kaneel er denk gratis bij.
Niks maar,quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar Fera zit niet zo lang meer in Leiden
Ja hey, ik wil het dan wel combineren he?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks maar,
''Ik moet dan wel snel komen want fera zit niet zo lang meer in leiden''
Combineren met?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hey, ik wil het dan wel combineren he?
O ja.quote:
Nee, hoeft al niet meerquote:
En ik heb nog wel heet gedoucht vanmiddagquote:
Nou zegquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoeft al niet meer.
[..]
En ik heb nog wel heet gedoucht vanmiddag. Echt niks helpt
.
Hoi.
Stom welquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoeft al niet meer.
[..]
En ik heb nog wel heet gedoucht vanmiddag. Echt niks helpt
.
Hoi.
Heb je wat te doen in je vakantiequote:Op maandag 29 oktober 2012 14:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Damn.. Alle saves ben ik ik gewoon kwijt.. Ik zal de games opnieuw moeten spelen..![]()
![]()
quote:
Heeft weinig zin he, de douche deed wat hij moest doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stom welSla de douche
Alles goed verder?
[..]
Heb je wat te doen in je vakantie
Dat is waarquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Heeft weinig zin he, de douche deed wat hij moest doen. Volgens mij vriest het gewoon
.
Vrijdag naar Arnhem toch?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien
Fera kan jij vrijdag ook?
En het vriest niet volgens weeronline.nlquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Heeft weinig zin he, de douche deed wat hij moest doen. Volgens mij vriest het gewoon
.
Fuck it.. Al speelde ik de meeste games toch al niet meerquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stom welSla de douche
Alles goed verder?
[..]
Heb je wat te doen in je vakantie
Ff je vriendje sms'en/bellen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:35 schreef Samzz het volgende:
Aaargh, word er niet goed van he. Dikke badjas aan, pyjamabroek, deken om en laptop op schoot. En het nog koud hebben.
Verwarming aan doen danquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:35 schreef Samzz het volgende:
Aaargh, word er niet goed van he. Dikke badjas aan, pyjamabroek, deken om en laptop op schoot. En het nog koud hebben.
Verwarming aan? Warme chocolademelk?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:35 schreef Samzz het volgende:
Voor mijn gevoel welquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En het vriest niet volgens weeronline.nl
Daar krijg ik geen warme handen van, hoorquote:
Verwarming heb ik net aangezet, jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verwarming aan doen dan
Of geile smsjes sturen
Ligt eraan of hij komt en jij je best doet..quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:36 schreef Samzz het volgende:
Daar krijg ik geen warme handen van, hoor.
Ik snap wat je bedoeld. Mijn voeten en onderbenen zijn bevrorenquote:
Chocomelk?quote:[..]
Daar krijg ik geen warme handen van, hoor.
Goed bezigquote:[..]
Verwarming heb ik net aangezet, ja.
De verwarming is aan jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Verwarming aan? Warme chocolademelk?
Ik ga m'n best niet doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ligt eraan of hij komt en jij je best doet..
Moet ik je een kop warme chocolademelk brengen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
De verwarming is aan ja. Chocolademelk heb ik niet in huis
. Is het wel de ideale dag voor, idd!
In een touw klimmen en je laten af ''roetsjen''quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:41 schreef muhahaha het volgende:
Ik weet wel iets wat je kunt doen Samzz maar dat ga je niet zo leuk vinden.
Nee, het is niet sex gerelateerd.
Je handen in het vuur steken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In een touw klimmen en je laten af ''roetsjen''
Rondje hardlopenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:41 schreef muhahaha het volgende:
Neenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In een touw klimmen en je laten af ''roetsjen''
Sporten jaquote:
Dat mag wel, jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moet ik je een kop warme chocolademelk brengen?
Ik ga mezelf niet in de fik steken of zo, mocht je dat aan willen radenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:41 schreef muhahaha het volgende:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mag wel, ja.
[..]
Ik ga mezelf niet in de fik steken of zo, mocht je dat aan willen raden.
Ik kwam altijd wel verhit incl rode kop thuisquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat helpt denk ik niet, bij mij niet althans. Uitgeput, en ijskoud was ik daarna altijd
Zo flauw ben ik niet...quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:43 schreef Samzz het volgende:
Ik ga mezelf niet in de fik steken of zo, mocht je dat aan willen raden.
Ahwquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kwam altijd wel verhit incl rode kop thuis
Pics van squattende vrouwenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo flauw ben ik niet...
Opdrukken, squatten etc
Paar kleine lichamelijke oefeningen, dat is goed voor de doorbloeding en daar krijg je het weer warm van
Geen zin in. Vanmorgen al bij het paard geweest en dat hielp ook maar eventjes.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo flauw ben ik niet...
Opdrukken, squatten etc
Paar kleine lichamelijke oefeningen, dat is goed voor de doorbloeding en daar krijg je het weer warm van
Indirect, ja.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:46 schreef Ro-ald het volgende:
Krijgen ze een mooie kont van toch? Van dat squatten?
Lekker makkelijk, een foto van een oud wijf naast een foto van een jong mokkelquote:
Alles om jullie aan het squatten te krijgenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, een foto van een oud wijf naast een foto van een jong mokkel.
Ik kom deze zo vaak tegen op internet, moest er gelijk aan denkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, een foto van een oud wijf naast een foto van een jong mokkel.
Ik rijd paard. Vind het wel genoeg zo.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alles om jullie aan het squatten te krijgen
quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik rijd paard. Vind het wel genoeg zo.
Oh, ja. Seks heb ik ook.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik loop af en toe hard, of op de hometrainer... en ik heb seks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |