abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 november 2012 @ 22:19:52 #201
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_118725600
Regen en autorijden gaat bij veel mensen inderdaad niet goed samen.
Dat zenuwachtige gedoe op de weg irriteert me dan altijd zo. Rem gas, rem, gas, rem, gas etc etc. Ipv dat ze een beetje afstand houden en t gas gewoon kunnen loslaten.... :{
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
  Spellchecker donderdag 1 november 2012 @ 22:46:55 #202
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_118726944
quote:
7s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:19 schreef Descendent het volgende:
Regen en autorijden gaat bij veel mensen inderdaad niet goed samen.
Dat zenuwachtige gedoe op de weg irriteert me dan altijd zo. Rem gas, rem, gas, rem, gas etc etc. Ipv dat ze een beetje afstand houden en t gas gewoon kunnen loslaten.... :{
Dit. Regen staat praktisch garant voor minstens 1,5 keer zoveel file :N

Tevens:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens -purist.
pi_118731591
Vandaag weer zo'n kansloos figuur die met 90km/u links op een 120km/u ging rijden terwijl er rechts zat ruimte was. Zelfs na seinen nog stug links blijven hangen, dan maar rechts erlangs.
pi_118732558
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 01:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Vandaag weer zo'n kansloos figuur die met 90km/u links op een 120km/u ging rijden terwijl er rechts zat ruimte was. Zelfs na seinen nog stug links blijven hangen, dan maar rechts erlangs.
Ja daar ben ik ook heel makkelijk in hoor. Of mensen die met 110 een vrachtwagen inhalen op de snelweg.

Had vanmorgen weer zo'n bestelbusje achter me terwijl ik op een 100km/h weg een vrachtwagen inhaalde met 110. Even de remmen getest.
pi_118732687
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 07:51 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Even de remmen getest.
Hoe test jij je remmen in zo een situatie?
pi_118732691
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 08:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Hoe test jij je remmen in zo een situatie?
Nou de situatie maakt niet uit, maar als jij je remmen test wat zou jij doen dan? Pedaal indrukken? Je garage bellen wat de laatste status was van de remmen? Denk es na vent...
pi_118732753
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 08:09 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Nou de situatie maakt niet uit, maar als jij je remmen test wat zou jij doen dan? Pedaal indrukken? Je garage bellen wat de laatste status was van de remmen? Denk es na vent...
Remmen testen is bij mij altijd even vol in de ABS remmen...
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_118732831
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 08:15 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Remmen testen is bij mij altijd even vol in de ABS remmen...
Stoer om even te melden dat je ABS hebt...
O nee remmen testen kan ook even aantikken..voelen of de auto vertraagd en weer verder.
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 08:30:19 #209
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_118732962
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 08:09 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Misschien moet je zelf even nadenken. Remmen testen is bij mij wat anders dan remlicht testen. Remmen testen betekent voor mij dat je je rempedaal goed dirp intrapt. En dat doen om iemand een lesje te leren is oliedom en levensgevaarlijk. Bij dat soort acties zijn al eens doden gevallen (zie ook de recent aangehaalde zaak in dit topic).
pi_118732974
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 08:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Misschien moet je zelf even nadenken. Remmen testen is bij mij wat anders dan remlicht testen. Remmen testen betekent voor mij dat je je rempedaal goed dirp intrapt. En dat doen om iemand een lesje te leren is oliedom en levensgevaarlijk. Bij dat soort acties zijn al eens doden gevallen (zie ook de recent aangehaalde zaak in dit topic).
Dat is dan je eigen intepretatie van remmen testen. Bij mij is dat anders. Dat kan toch? Niet iedereen is hetzelfde als jou (gelukkig).
pi_118733199
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 08:34 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Dat is dan je eigen intepretatie van remmen testen. Bij mij is dat anders. Dat kan toch? Niet iedereen is hetzelfde als jou (gelukkig).
Dan weer je nu waarom ik het vroeg. Ik hoop dat je in het verkeer niet zo snel gepikeerd bent als in dit topic.
pi_118733220
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 08:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Misschien moet je zelf even nadenken.
Ik vind dit gepikeerder overkomen dan mijn posts hoor. Ik verdedig gewoon mijn standpunt.
  vrijdag 2 november 2012 @ 09:26:08 #214
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118733723
Bitchfight :9

Nee, gisteren ook weer lekker met de motor op weg naar huis, was niet te druk.
kom op een stoplicht aanrijden wat op groen staat, met link van mij 2 rijbanen voor linksaf.
Zag in mijn ooghoek dat de auto's op de directe baan naast bij afremde, toen ging bij mij al het vingertje naar de claxon.
En ja hoor, kwam er 1tje die hem nog even snel voor mij wilde gooien, beetje bijremmen, stukkie uitwijken naar rechts en claxon erop.
Rijd dan gewoon even 500 meter om ofzo.....

En vandaag, prachtig weer afgezien van de wind.
Heerlijk zonnetje, licht bewolkt, heerlijk gewoon.
Rijd er een auto voor me met alle ruitenwissers vol aan....
Die zonnestralen kan je er niet afvegen hoor.....
  vrijdag 2 november 2012 @ 09:30:13 #215
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118733802
Veel grootlicht-rijders gisteravond, en eentje die GEEN verlichting voerde (7 uur 's avonds), en ook niet reageerde op lichtsignalen....

En knetterdruk. Heb er drie kwartier over gedaan om de stad uit te komen. Normaal is dat 5 minuten werk. Wat dat nu ineens was....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_118733824
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 09:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Veel grootlicht-rijders gisteravond, en eentje die GEEN verlichting voerde (7 uur 's avonds), en ook niet reageerde op lichtsignalen....

En knetterdruk. Heb er drie kwartier over gedaan om de stad uit te komen. Normaal is dat 5 minuten werk. Wat dat nu ineens was....
Het regende he, dus dan worden mensen ineens bang.
  vrijdag 2 november 2012 @ 10:57:02 #217
85962 ioko
I Appear Missing
pi_118735429
Was erg druk op de weg gisteren idd. Een echte herfst donderdag.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  Spellchecker vrijdag 2 november 2012 @ 13:06:15 #218
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_118739098
Donderdagen zijn over het algemeen anders dan andere dagen, qua verkeer. Drukker, meestal...
Tevens -purist.
  FOK!fotograaf vrijdag 2 november 2012 @ 15:10:11 #219
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_118743444
quote:

[..]

Ja daar ben ik ook heel makkelijk in hoor. Of mensen die met 110 een vrachtwagen inhalen op de snelweg.

Had vanmorgen weer zo'n bestelbusje achter me terwijl ik op een 100km/h weg een vrachtwagen inhaalde met 110. Even de remmen getest.
Mag hopen dat je er een keer een achterop hebt zitten die een dashboardcamera heeft...
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_118743542
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:10 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Mag hopen dat je er een keer een achterop hebt zitten die een dashboardcamera heeft...
Er stak iets over meneer de politieagent
  vrijdag 2 november 2012 @ 15:14:58 #221
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118743624
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:13 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

En ook dat zie je dan op de camera.
pi_118743655
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:14 schreef lipjes het volgende:

[..]

En ook dat zie je dan op de camera.
Als een auto zo dicht achter mij zit, zie je dat echt niet..dan zie je alleen mijn achterraam..dan zie je de weg voor mij echt niet :')
  FOK!fotograaf vrijdag 2 november 2012 @ 15:16:02 #223
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_118743669
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:13 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Mag je dat mooi exact op het schadeformulier tekenen. Nogmaals, je denkt er veel te makkelijk over, ik heb er de afgelopen tijd een paar gezien die ook zoiets hadden (zowel als remmer als achterop komende) en het resultaat was hetzelfde, dus nogmaals voor jou, nu in hoofdletters zodat je het misschien wel leest: JE VERLIEST HET ALS REMMER EN BENT, BIJ DASHCAMS, KLOS. En waarom? Omdat degene met camera pas aan het einde vermeldt dat er een camera aan boord is.
The summer is magic!

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  vrijdag 2 november 2012 @ 15:16:46 #224
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118743699
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:15 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Als een auto zo dicht achter mij zit, zie je dat echt niet..dan zie je alleen mijn achterraam..dan zie je de weg voor mij echt niet :')
Mijn simpele 100 euro camera voor op de helm filmt zelfs een gedeelte van mijn helm.
Zelfs al steekt die er bijna helemaal voor uit, zoiets heet groothoeklens.
Geloof me, dat zie je wel
  FOK!fotograaf vrijdag 2 november 2012 @ 15:17:55 #225
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_118743740
quote:

[..]

Nee, want de meeste dashcams zijn groothoek cams en met 100 km/h heb je met 10 meter voldoende ruimte, maar niet om te remmen. Als je me niet gelooft, ga het lekker proberen. Ik ken de beelden en ik ken de resultaten. Be my guest, schades variërend van ¤1000,00 tot ¤9000,00 voor conto van de remmer. Daarbij, als je pech hebt, krijg je op basis van beeld nog een EMG o.i.d. aan je broek.
The summer is magic!

Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 15:18:45 #226
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_118743768
quote:

[..]

jazeker wel. Je vergeet dat die camera's een kijkhoek hebben van 120graden of meer.
  vrijdag 2 november 2012 @ 15:21:30 #227
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118743862
Op YouTube kun je onder de keywords dashcam insurance scam fraud
een paar mooie voorbeelden zien.
Ook van die overstekende voetgangers die zich op de motorkap proberen te werpen en zich daarna dramatisch op straat laten vallen...
:D
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
pi_118744003
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Op YouTube kun je onder de keywords dashcam insurance scam fraud
een paar mooie voorbeelden zien.
Ook van die overstekende voetgangers die zich op de motorkap proberen te werpen en zich daarna dramatisch op straat laten vallen...
:D
Ja maar dat is totaal wat anders dan een auto die remt...de aanleiding is vaak niet zichtbaar. Maar goed we verschillen gewoon van mening.
  FOK!fotograaf vrijdag 2 november 2012 @ 15:36:39 #229
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_118744327
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:25 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ja maar dat is totaal wat anders dan een auto die remt...de aanleiding is vaak niet zichtbaar. Maar goed we verschillen gewoon van mening.
Wens je heel veel succes. Gooi hem lekker in de remmen bij iemand die een dashcam heeft... Zie verder het eendjesarrest.
Verder kan je hem er beter vol overheen douwen dan gaan remmen en/of uitwijken...
The summer is magic!

pi_118744369
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:36 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Wens je heel veel succes. Gooi hem lekker in de remmen bij iemand die een dashcam heeft... Zie verder het eendjesarrest.
Verder kan je hem er beter vol overheen douwen dan gaan remmen en/of uitwijken...
Ja jullie hebben het steeds over vol in de ankers..ik heb het alleen over me remlichten laten branden.
pi_118744879
"Sorry mate, I didn't see you" :{

'Nuff said.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_118766451
Ik werk in een ziekenhuis, en ik kan in de parkeergarage parkeren als ik een late of een nachtdienst heb. Opvallend is dan het gedrag van mijn (vaak vrouwelijke) medeparkeerders. Geen licht aan als ze in het donker uit de parkeergarage komen. (en je dom aankijken als je er iets van zegt) dan wordt er buiten ook nog heel veel geseind, maar strak voor je uit blijven kijken natuurlijk.
Met de twingo/C1/107/picanto enz. twee plaatsen bezetten. (Mijn Xantia past op één plek)
Met de dikke jas aan, sjaal om in de "neus op het stuur houding" naar huis rijden. (mijn auto heeft een kachel). Plankgas tegen de rijrichting op de linkerbaan naar dat ene mooie plekje scheuren. Plankgas met 70 door de stad scheuren want "ik wil naar huis". (eerst 50 op het ziekenhuisterrein natuurlijk want dat is "stapvoets") Gelukkig is het ziekenhuis dichtbij... |:(
...
pi_118769823
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:37 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ja jullie hebben het steeds over vol in de ankers..ik heb het alleen over me remlichten laten branden.
Ook dat is een strafrechtelijke vervolging als daardoor ongeluk ontstaat.
pi_118769969
quote:

[..]

... ik heb het alleen over me remlichten laten branden.
Klets niet. Je had het over je remmen testen, niet over je remlichten testen.

quote:
...
Even de remmen getest.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2012 12:22:00 ]
  zaterdag 3 november 2012 @ 15:23:58 #235
318842 Descendent
pi_118774898
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 12:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Klets niet. Je had het over je remmen testen, niet over je remlichten testen.

[..]

De opmerking 'bij wijze van spreken' is voor sommige autistisch aangelegden maar wat moeilijk hé.... :')

(iedereen weet dat je zeker op een forum niet alles letterlijk moet nemen wat mensen zeggen.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_118776369
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:23 schreef Descendent het volgende:

[..]

De opmerking 'bij wijze van spreken' is voor sommige autistisch aangelegden maar wat moeilijk hé.... :')

(iedereen weet dat je zeker op een forum niet alles letterlijk moet nemen wat mensen zeggen.
Kant, wal. Varken, tang.
  Moderator zaterdag 3 november 2012 @ 16:42:55 #237
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_118777341
Wat een hoop zondagsrijders op de weg, onvoorstelbaar. Met 80 op de middelste baan blijven rijden, zonder te kijken gewoon van baan wisselen, slingeren, bumperkleven, geen verlichting aan in de stromende regen, bellen/smsen, klootviolen met een navigatie die ook nog eens midden voor je neus hangt, op ongeveer 10cm afstand van je stuur zitten met de handjes op 10 voor 2, het zijn slechts een aantal dingetjes die ik net in een uurtje heb meegemaakt :')

En dan is het nog maar zaterdag, morgen weer de weg op. Ik hou mijn hart vast :'(
  zaterdag 3 november 2012 @ 17:41:14 #238
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118779024
En dan die navigatie aan op de snelweg, terwijl er een prima bewegwijzering is hier in nederland.

Inderdaad, dat ding gewoon in het midden van het raam hangen, in het zicht, en dan vooral niet de nachtstand gebruiken zodat 's avonds de auto als een laboratorium zo fel verlicht is.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
pi_118800825
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:41 schreef gebrokenglas het volgende:
En dan die navigatie aan op de snelweg, terwijl er een prima bewegwijzering is hier in nederland.

Inderdaad, dat ding gewoon in het midden van het raam hangen, in het zicht, en dan vooral niet de nachtstand gebruiken zodat 's avonds de auto als een laboratorium zo fel verlicht is.
wat moet men dan? navigatie instellen als ze er bijna zijn?
verder kunnen veel navigatie systemen andere routes aangeven omdat die sneller, korter zijn of juist langer, maar toch sneller vanwege files op andere wegen.

Andere punt inderdaad, ik heb hem links onder hangen, kijk je met gemak overheen en belemmerd dus niet het zicht :)
pi_118800858
Ging afgelopen week naar de Jaarbeurs Utrecht. Moest P1 hebben en toen ik kwam aanrijden zag ik dat het verkeerslicht voor rechts afslaan op groen stond.

Ik geef gas bij omdat ik het idee had het groene licht te redden.

Vervolgens nader ik mijn voorligger die ook rechts af slaat en gaat opeens op de rem. Ik reed op dat moment al iets van 80 en remde mee.

Terwijl ik mijn rem intrapte, besefte ik dat ik alsnog mijn voorligger snel benaderde.

Wat bleek, deze automobilist trapte vol op haar rem, om een voetganger die voor het rode licht stond, voorrang te geven om over te steken |:(

Gelukkig kwam ik nog op tijd tot stilstand.

Vervolgens rijd ze richting slagbomen om te parkeren, maar in in plaats van door te rijden trapt ze wederom vol op de rem.

Vervolgens gaat het raampje naar beneden en gebaard ze naar een passerende voetganger. Schijnbaar om te vragen waar de ingang was, omdat de beste voetganger naar de slagbomen wees :|W

Vlak daarvoor op de snelweg ook 3 baans, waar een vrouw in een C2 links aan het kleven was, ik op de middelste baan reed en de vrachtwagens en andere 'trage wagens' rechts.

Ik reed 110, en het leek erop dat ik de vrouw ging passeren. Ik hield in, omdat ik vaker nare ervaringen heb gehad om mensen rechts voorbij te gaan.

Dit ging 10 minuten zo door, en ze was het verkeer onwijs aan het ophouden. Ik besloot vol gas te geven om er toch maar rechts langs te gaan. En ja hoor, net toen ik haar wilde passeren ging die knipper aan en gooide ze de auto naar rechts,

Het scheelde maar een haartje :X

Ik weet niet hoe het komt, maar ik tref ALTIJD vrouwen die er een totale choas van creeren.

Doe mij maar die verkeershufters in de vorm van mannen in dikke Audi's of BMW's. Asociaal, hebben schijt aan alles, maar zijn wel voorspelbaar en kunnen over het algemeen goed rijden.

[ Bericht 2% gewijzigd door John.Cevarez op 04-11-2012 11:50:30 ]
  Moderator zondag 4 november 2012 @ 12:42:46 #241
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_118802523
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 11:42 schreef John.Cevarez het volgende:

Ik weet niet hoe het komt, maar ik tref ALTIJD vrouwen die er een totale choas van creeren.

Je trekt ze aan :@ En dat is natuurlijk prima, dan heb ik er geen last van :')
  zondag 4 november 2012 @ 13:10:17 #242
318842 Descendent
pi_118803359
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 12:42 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Er zijn er nog meer dan genoeg over voor je denk ik... :P
Maar vrouwen in kleine autootjes zijn inderdaad best vaak onvoorspelbaar op de weg.

Polen in een Fiat Cinquecento ook trouwens als ze nog ff een dieprood verkeerslicht denken mee te kunnen pakken, waardoor er 4 banen voor hen in de rem moeten..... :{w Terugvoeren naar t Oostblok en nooit meer toelaten dat soort debielen. o|O
pi_118804230
quote:

[..]

Je treft vanzelf een keer de verkeerde met dat soort acties.
pi_118804234
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 12:42 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Great... Mijn chickmagnet werkt dus alleen op brokkenpiloten.. Fuck my life ;(

Niet zo zeer een irritatie op de weg deze keer, maar een andere ergernis.

Ik wilde net wegrijden, en hoorde een vreemd geluid van linksvoor. Ik direct uitgestapt, blijkt mijn linker voorwiel wat zachter te zijn dan normaal. En het geluid was afkomstig van mijn velg, welke ook al lauw was.

Ik in de stress dat ik misschien ergens overheen ben gereden, naar de benzinepomp om dat ding op te pompen, en later nog eens te kijken of mijn band daarna leegloopt.

Enigzins geirriteerd loop ik de shop in, en koop een pak peuken met de vraag of ik losse euro's kan bijpinnen.

Ja hoor, maar waarom? was het antwoord.

Ik zei hierop, dat ik mijn band moest oppompen.

Zegt ZIJ lachend; Dat kan je toch met je mond doen? Lippen er omheen en blazen maar? O+

"Als ik dat kon, had ik het wel gedaan" :(

Waarom tergen mensen mij altijd als ik geirriteerd ben ;(

[ Bericht 20% gewijzigd door John.Cevarez op 04-11-2012 13:45:26 ]
  zondag 4 november 2012 @ 14:22:28 #245
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118805962
Ik kan de link tussen het bijpinnen en banden oppompen even niet leggen. :?

O wacht, ik snap, 50ct voor de luchtpomp... O-)
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
pi_118808578
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 14:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kan de link tussen het bijpinnen en banden oppompen even niet leggen. :?

O wacht, ik snap, 50ct voor de luchtpomp... O-)
Correct :)

Aangezien ik maar 1 band hoefde te vullen, wat in 10 seconden was gebeurd, had ik 'tijd over'.

Gelukkig stond er een turk achter mij die ook zijn banden moest vullen met lucht. Snel die slang aan hem gegeven en hij kon op mijn kosten zijn banden vullen.

Hij was er erg blij mee :D
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 08:11:54 #247
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_118836636
Gewoon je mistlampen aan laten staan, lekker belangrijk :')

Daarbij valt het mij op dat bijna niemand 130 rijdt. De meesten blijven 120, maar er zijn ook nog van die hapsnurkers die 100 rijden op de linkerbaan :(
pi_118836803
Als je velg lauw is...loopt je rem dan niet aan?
pi_118836981
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 08:11 schreef jitzzzze het volgende:

Daarbij valt het mij op dat bijna niemand 130 rijdt. De meesten blijven 120, maar er zijn ook nog van die hapsnurkers die 100 rijden op de linkerbaan :(
Ik ga geen 130 rijden (CC op 130 op de teller of je nu 120 of 130 mag). Het levert mij nauwelijks tijdswinst op en kost me alleen een sloot benzine extra. En ik rijd ook 100 op de linkerbaan. Als dat de maximale snelheid is....
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 08:55:29 #250
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_118837337
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 08:36 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Ik ga geen 130 rijden (CC op 130 op de teller of je nu 120 of 130 mag). Het levert mij nauwelijks tijdswinst op en kost me alleen een sloot benzine extra. En ik rijd ook 100 op de linkerbaan. Als dat de maximale snelheid is....
Ik heb het over een v-max van 130 en dan mensen op de linkerbaan die doodleuk een vrachtwagen inhalen met 100 en te beroerd zijn om het gas in te trappen om er eventjes snel voorbij te gaan.
  maandag 5 november 2012 @ 09:09:35 #251
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118837643
Gisteren, A16 op weg naar huis, waaide nogal en was op de motor dus even op mn gemakkie.
Toch nader ik nog een belg welke op de middelste rijstrook bleef hangen.
Paar auto's achter me die toch doorreden, 1e vloog er links voorbij.
2e vloog er links voor bij en sneed em, daarna was het rustig maar hij bleef nog op het midden rijden.
Hup ik met de motor, naar links, ernaast, en even vingertje opzij van, wel opschuiven he.
Dat hielp.

Wel raar dat hij het dan pas begrijpt :?
pi_118837856
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 08:11 schreef jitzzzze het volgende:
Gewoon je mistlampen aan laten staan, lekker belangrijk :')

Ik heb ze op een gegeven moment aangezet want ik was het zo beu dat mensen hun auto naar links smeten zonder te kijken zodat ik weer volop in de remmen moest :') (ik reed niet overdreven hard, max 160 op 130 stukken).
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 09:20:43 #253
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_118837906
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 09:18 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik heb ze op een gegeven moment aangezet want ik was het zo beu dat mensen hun auto naar links smeten zonder te kijken zodat ik weer volop in de remmen moest :') (ik reed niet overdreven hard, max 160 op 130 stukken).
Want je dimlicht stond niet aan? Of het was enorm mistig vanmorgen? :')
pi_118837935
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 09:20 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Want je dimlicht stond niet aan? Of het was enorm mistig vanmorgen? :')
Die stond aan hoor en het was gisterenavond. Ik heb ze echt zelden aan maar het gebeurde zo vaak gisteren dat ik het gewoon wilde proberen, kijken of ze me beter zagen _O-
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 09:23:13 #255
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_118837976
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 09:21 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Die stond aan hoor en het was gisterenavond. Ik heb ze echt zelden aan maar het gebeurde zo vaak gisteren dat ik het gewoon wilde proberen, kijken of ze me beter zagen _O-
Nou nou, of zou het kunnen dat 160 @ 130 bij nader inzien niet zo heel verstandig was? Te druk enzo?
pi_118837997
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 09:23 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Nou nou, of zou het kunnen dat 160 @ 130 bij nader inzien niet zo heel verstandig was? Te druk enzo?
Nee, was helemaal niet druk. Anders had ik me er niet aan ge-ergerd ;).
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 09:26:16 #257
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_118838048
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 09:24 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Nee, was helemaal niet druk. Anders had ik me er niet aan ge-ergerd ;).
Toch is het vreemd dat er dan toch zoveel mensen je niet zien aankomen. als het zo rustig is :?
pi_118838109
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 09:26 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Toch is het vreemd dat er dan toch zoveel mensen je niet zien aankomen. als het zo rustig is :?
Vond ik dus ook. Had nou niet het idee dat het snelheidsverschil nou zo enorm groot was eerlijk gezegd. Het is 30km/u als ze 130 rijden.

Ook mooi trouwens, tussen Eindhoven en Den Bosch zijn ze bezig dus ik rij daar 90 km/u. Gaat er 1 achter me lopen seinen en haalt me vervolgens in :'). Hallo, er word aan de weg gewerkt hier _O-.
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 09:48:53 #259
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_118838587
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 09:28 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Vond ik dus ook. Had nou niet het idee dat het snelheidsverschil nou zo enorm groot was eerlijk gezegd. Het is 30km/u als ze 130 rijden.

Ook mooi trouwens, tussen Eindhoven en Den Bosch zijn ze bezig dus ik rij daar 90 km/u. Gaat er 1 achter me lopen seinen en haalt me vervolgens in :'). Hallo, er word aan de weg gewerkt hier _O-.
30km/h is best een groot verschil.
pi_118838733
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 09:48 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

30km/h is best een groot verschil.
Dat is zeg maar door een woonwijk rijden langs stilstaande auto's. Is dat verschil nou echt zo groot? Het valt bijna niet op :@.
pi_118838885
Hier mag ik mijn irritaties kwijt ?

Vanochtend stond ik voor de stoplichten met een auto voor mij die langzaam aan het optrekken was en op zijn gemak naar en over de oprit van de snelweg reed. Op dat stuk waar we moeten invoegen wordt 120 gereden, maar die man bleef langzaam rijden tot aan het invoegen. We moesten invoegen met 60 km per uur. Op dat stuk oprit haal je makkelijk 140 op de teller als je gasgeeft. Word ik ook nog eens gekleeft door een auto achter mij; alsof dat helpt en ik over mijn voorganger heen kan rijden. En eenmaal op de snelweg hebben de auto's achter je vrij spel om als eerste in te halen.
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 10:01:31 #262
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_118838900
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 09:54 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dat is zeg maar door een woonwijk rijden langs stilstaande auto's. Is dat verschil nou echt zo groot? Het valt bijna niet op :@.
Ja, het is een serieus verschil. Mensen zien je wel aankomen, maar verwachten niet dat je 160 rijd. Dit terwijl de meesten niet eens 130 rijden.
pi_118838929
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:01 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ja, het is een serieus verschil. Mensen zien je wel aankomen, maar verwachten niet dat je 160 rijd. Dit terwijl de meesten niet eens 130 rijden.
Ik zou je direct gelijk geven bij 180 of een hogere snelheid maar 160 is niet zo snel dat ik binnen 5 seconde op je bumper zit :). Het kost nog redelijk wat tijd eer ik bij die persoon ben.
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 10:05:03 #264
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_118838980
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:02 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik zou je direct gelijk geven bij 180 of een hogere snelheid maar 160 is niet zo snel dat ik binnen 5 seconde op je bumper zit :). Het kost nog redelijk wat tijd eer ik bij die persoon ben.
Blijkbaar wel, want anders zou je je ergernis niet ervaren.
pi_118839057
die mensen gooien hem er niet voor omdat ze iets niet verwachten of niet zien hoor. maar gewoon omdat ze niet willen wachten / vinden dat jij niet zo hard moet rijden

en mensen die roepen over wat men zou kunnen verwachten?!?!?!?! je weet toch nooit van je leven niet wat je kan verwachten als je de weg op gaat? er kan zomaar een boeing op je kop landen.

wat je wel kan doen, is uit je doppen kijken.
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 10:11:33 #266
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_118839134
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:08 schreef rival het volgende:
die mensen gooien hem er niet voor omdat ze iets niet verwachten of niet zien hoor. maar gewoon omdat ze niet willen wachten / vinden dat jij niet zo hard moet rijden
Dat komt ook vaak voor.
quote:
en mensen die roepen over wat men zou kunnen verwachten?!?!?!?! je weet toch nooit van je leven niet wat je kan verwachten als je de weg op gaat? er kan zomaar een boeing op je kop landen.

wat je wel kan doen, is uit je doppen kijken.
Over wie heb je het?
pi_118839183
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:11 schreef jitzzzze het volgende:

Over wie heb je het?
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:01 schreef jitzzzze het volgende:

Moderator maandag 5 november 2012 @ 10:15:06 #268
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_118839229
Doe ik toch ook, anders zat ik er wel bovenop ;)
pi_118839257
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:15 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook dat hij uit z'n doppen moet kijken?
jij zegt.. mensen verwachten niet dat je 160 rijdt, ik zeg dat die mensen moeten kijken ipv verwachten.
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 10:19:37 #271
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_118839311
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:17 schreef rival het volgende:

[..]

jij zegt.. mensen verwachten niet dat je 160 rijdt, ik zeg dat die mensen moeten kijken ipv verwachten.
Met mijn opmerking zeg ik dus impliciet dat Muhahaha uit zijn doppen moet kijken omdat andere mensen niet verwachten dat hij een heel stuk harder aan komt rijden.

Maandagochtend, of niet?
pi_118839346
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:19 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Met mijn opmerking zeg ik dus impliciet dat Muhahaha uit zijn doppen moet kijken omdat andere mensen niet verwachten dat hij een heel stuk harder aan komt rijden.

Maandagochtend, of niet?
en daarop antwoord ik dus dat die mensen niks moeten verwachten maar moeten kijken.

wat snap je daar niet van?
pi_118839386
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:19 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Maandagochtend, of niet?
Dat gebeurd ook hoor ;)
Het is alleen een ergenis die ik heb in het verkeer. Overigens gebeurd het ook wanneer ik me wel aan de limiet hou en zo een taart komt met 90 naar links geschoven zonder te kijken _O-
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 10:24:01 #274
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_118839421
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:21 schreef rival het volgende:

[..]

en daarop antwoord ik dus, dat die mensen niks moeten verwachten maar moeten kijken.

wat snap je daar niet van?
Ontspan, ontspan. Maak je niet zo druk zeg.
pi_118839501
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:24 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ontspan, ontspan. Maak je niet zo druk zeg.
ik maak me nergens druk om. ik type gewoon.
roep je dat omdat je geen antwoord wil of kan geven?
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 10:28:31 #276
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_118839554
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:26 schreef rival het volgende:

[..]

ik maak me nergens druk om. ik type gewoon.
roep je dat omdat je geen antwoord wil of kan geven?
Prima, je hebt gelijk.
pi_118839599
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 10:28 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Prima, je hebt gelijk.
ik vroeg iets dacht ik.....

maar oke. :)
pi_118839604
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:00 schreef HiddenResponse het volgende:
En eenmaal op de snelweg hebben de auto's achter je vrij spel om als eerste in te halen.
Dat vind ik zo a-sociaal.
pi_118841998
Een achterligger heeft het bij mij wel eens gepresteerd om me op een weefvak in te halen op die manier.
  maandag 5 november 2012 @ 11:58:16 #280
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118842262
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:30 schreef klaaskippegaas het volgende:

[..]

Dat vind ik zo a-sociaal.
Als ik op de rondweg rijd en er staat een vrachtwagen op de rechterbaan die naar links wilt om straks de snelweg op te draaien laat ook vaak niemand hem ertussen.

Kom ik tussen de file door en zie ik dat, zet ik hem op de baan en houd ik even een paar tellen het verkeer tegen zodat hij er tussen kan.
Stroomt rechts ook beter door, en hoeft die straks geen rare dingen te doen om er alsnog tussen te gaan.
Hij blij, ik blij, auto achter mij chago want ik ga er daarna gewoon weer langs :P
pi_118843065
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 11:58 schreef lipjes het volgende:

[..]

Als ik op de rondweg rijd en er staat een vrachtwagen op de rechterbaan die naar links wilt om straks de snelweg op te draaien laat ook vaak niemand hem ertussen.

Kom ik tussen de file door en zie ik dat, zet ik hem op de baan en houd ik even een paar tellen het verkeer tegen zodat hij er tussen kan.
Stroomt rechts ook beter door, en hoeft die straks geen rare dingen te doen om er alsnog tussen te gaan.
Hij blij, ik blij, auto achter mij chago want ik ga er daarna gewoon weer langs :P
Soms twijfel ik of ik ze ervoor zal laten. Als ik met 140 eraan kom rijden houden ze ook geen rekening met mij; als ze de vrachtwagen vlak voor je naar links gooien.
  maandag 5 november 2012 @ 12:36:17 #282
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118843734
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:17 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Soms twijfel ik of ik ze ervoor zal laten. Als ik met 140 eraan kom rijden houden ze ook geen rekening met mij; als ze de vrachtwagen vlak voor je naar links gooien.
Ja in mijn situatie is het dan ook file.
Maar ook op de snelweg heb ik weinig keus als ze hem ervoor duwen, ik leg het met 200 kilo toch echt af :P
pi_118844079
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:17 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Ik hou er wel rekening mee, leven en laten leven. Sowieso als ze op mensen met 140 moeten gaan wachten dan kunnen ze lang wachten want er komt er altijd wel 1 aan :)
pi_118844937
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:47 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik hou er wel rekening mee, leven en laten leven. Sowieso als ze op mensen met 140 moeten gaan wachten dan kunnen ze lang wachten want er komt er altijd wel 1 aan :)
Ze moeten toch ook niet inhalen ? Het gaat er ook meer om dat ze een zware vrachtwagen er zomaar voorgooien met af en toe hun knipperlichten aan. Waardoor het totaal onverwacht komt.
pi_118845036
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:11 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Ze moeten toch ook niet inhalen ? Het gaat er ook meer om dat ze een zware vrachtwagen er zomaar voorgooien met af en toe hun knipperlichten aan. Waardoor het totaal onverwacht komt.
Het is ook afhankelijk van de situatie. Bij knooppunten moeten ze nog wel eens van baan wisselen en ik ben de zuurste niet. Als ze hem er zo voor gooien vind ik dat ook niet zo tof nee ;).
  FOK!fotograaf maandag 5 november 2012 @ 13:48:48 #286
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_118846383
quote:

[..]

Jij moet toch geen 140 rijden? Stomme redenering, als zij die paar km/h harder rijden, kan dat net in een klant meer op een dag doen uitmonden.
The summer is magic!

pi_118856857
Haalt niet weg dat ik vandaag op 60 km snelweg 5 keer in de remmen moest omdat een vrachtwagen een andere vrachtwagen besloot in te halen.
pi_118859295
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:13 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Het is ook afhankelijk van de situatie. Bij knooppunten moeten ze nog wel eens van baan wisselen en ik ben de zuurste niet. Als ze hem er zo voor gooien vind ik dat ook niet zo tof nee ;).
Sommige laat ik ook voor en dan knipperen ze met hun knipperlichten en denk ik: ach, waarom ook niet. :P

quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:48 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Jij moet toch geen 140 rijden? Stomme redenering, als zij die paar km/h harder rijden, kan dat net in een klant meer op een dag doen uitmonden.
Op een stuk van 130 maakt het niet uit of je 130 rijdt of 140. Zij halen dus in waardoor 10 andere auto's vertraging oplopen. Zij gaan echt niet 1 klant meer halen, zij moeten gewoon hun schema halen. En dan gaat het erom dat ze de vrachtwagen er zo voorgooien zonder na te denken over de consequenties.

Vrachtwagenchaffeurs en chaffeurs van busjes zijn volgens mij het gevaarlijkst op de weg.
  maandag 5 november 2012 @ 21:37:41 #289
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_118868346
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:01 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Sommige laat ik ook voor en dan knipperen ze met hun knipperlichten en denk ik: ach, waarom ook niet. :P

[..]

Op een stuk van 130 maakt het niet uit of je 130 rijdt of 140. Zij halen dus in waardoor 10 andere auto's vertraging oplopen. Zij gaan echt niet 1 klant meer halen, zij moeten gewoon hun schema halen. En dan gaat het erom dat ze de vrachtwagen er zo voorgooien zonder na te denken over de consequenties.

Vrachtwagenchaffeurs en chaffeurs van busjes zijn volgens mij het gevaarlijkst op de weg.
Nou nee. Vrachtwagenchauffeurs zijn zich dondersgoed bewust van de consequenties van hun handelen. En het is niet alleen een kwestie van een klant wel of niet halen, het kan zelfs een kwestie zijn van wel of niet binnen de rij-uren thuis komen.

Die vertraging van die tien auto's is vervelend, maar die lopen dat, als ze willen wel weer in.

Ik zit duizend keer liever tussen vrachtwagens in dan tussen ander forenzengespuis.

En het is chauffeur en niet chaffeur. :s)
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_118868712
Tsja ik vind inhalende vrachtwagens ook vaak irritant eerlijk gezegd.
  maandag 5 november 2012 @ 22:30:17 #291
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_118871561
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:37 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Nou nee. Vrachtwagenchauffeurs zijn zich dondersgoed bewust van de consequenties van hun handelen. En het is niet alleen een kwestie van een klant wel of niet halen, het kan zelfs een kwestie zijn van wel of niet binnen de rij-uren thuis komen.

Die vertraging van die tien auto's is vervelend, maar die lopen dat, als ze willen wel weer in.

Ik zit duizend keer liever tussen vrachtwagens in dan tussen ander forenzengespuis.

En het is chauffeur en niet chaffeur. :s)
Dus om hun werk uit te kunnen voeren moeten ze regelmatig de wet overtreden :? (hinderen, te hard rijden, voorrang nemen, gevaarlijke situaties veroorzaken) Apart...
Don't let my username fool you...
  maandag 5 november 2012 @ 22:31:33 #292
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_118871623
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:02 schreef Marco001 het volgende:
Haalt niet weg dat ik vandaag op 60 km snelweg 5 keer in de remmen moest omdat een vrachtwagen een andere vrachtwagen besloot in te halen.
Waar waarschijnlijk ook nog op die plaats en tijdstip een inhaalverbod geldt, want dat lappen ze massaal aan hun laars.
Don't let my username fool you...
pi_118872207
Zitten jullie dan te sms'en ofzo dat er ineens een vrachtwagen voor je neus zit?
  maandag 5 november 2012 @ 22:45:29 #294
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_118872322
quote:

[..]

Je ziet toch al ver van te voren of een vrachtwagen misschien wil gaan inhalen? Iets met de afstand tot z'n voorligger die steeds kleiner wordt? Dan komt dat toch niet onverwachts?
pi_118872526
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:45 schreef OEM het volgende:

[..]

Je ziet toch al ver van te voren of een vrachtwagen misschien wil gaan inhalen? Iets met de afstand tot z'n voorligger die steeds kleiner wordt? Dan komt dat toch niet onverwachts?
Wel als het niet mag.
sig verwijderd door FA
  FOK!fotograaf maandag 5 november 2012 @ 22:51:06 #296
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_118872612
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:30 schreef Metalfreak het volgende:
voorrang nemen
Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat jezelf voortbewegen in de drukte met een simpel busje + aanhanger soms al een helse klus is en je dan ook gewoon voorrang moet nemen omdat je andere morgen nog steeds op dezelfde plaats staat, dus ik kan mij voorstellen dat dit voor vrachtwagens nog even erger is. Een simpel ding als kruising vrijlaten snapt men tegenwoordig vaak al niet meer...
The summer is magic!

pi_118872712
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:30 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Dus om hun werk uit te kunnen voeren moeten ze regelmatig de wet overtreden :? (hinderen, te hard rijden, voorrang nemen, gevaarlijke situaties veroorzaken) Apart...
En over welke situaties (anders dan inhalen op de snelweg) heb je het dan?
  Spellchecker maandag 5 november 2012 @ 22:56:38 #298
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_118872898
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 22:49 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Wel als het niet mag.
Als zaken, die wettelijk gezien niet voor zouden moeten komen, jou overdonderen, ontbreekt het je simpelweg aan ervaring..
Tevens -purist.
  maandag 5 november 2012 @ 22:57:35 #299
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_118872957
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 22:49 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Wel als het niet mag.
Djies, hoeveel onverwachte dingen gebeuren er dan wel niet? Een beetje anticiperen kan geen kwaad hoor.
pi_118874281
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:31 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Waar waarschijnlijk ook nog op die plaats en tijdstip een inhaalverbod geldt, want dat lappen ze massaal aan hun laars.
Voor zover ik weet niet(A28 tussen Assen en Hoogeveen.)
En nee, ik was niet aan het sms-en ofzo, en Ja, ik zat op te letten, maar toch moest ik regelmatig remmen. Besides OEM, knappe vent die van achter een vrachtwagen kan zien dat hij inloopt en in gaat halen..
1e keer was direct na de N33 de A28 op, reden 2 vrachtwagens voor mij de snelweg op, direct op de snelweg gooit de achterste hem naar links en gaat de voorste voorbij. Ik kwam eraan rijden met 120(had al geanticipeerd op het verkeer wat al op de snelweg reed.) maar kon dus weer lekker remmen voor hem..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')