quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:41 schreef Stickertje het volgende:
hou je bek sylvana, je doet niet meer mee
Wansmaak is ook smaak?quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry, ieder zijn eigen smaak maar..
Beide teams om en om, wie het langste door kan gaanquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:43 schreef Karina het volgende:
Kun je ook een spel van maken, wat is de volgende vraag.
Shit, gemistquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zometeen de Top 2000 Quiz op Ned. 3!
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
Die domme kut moet haar mond houden, ze heeft verloren, heeft ze het niet door of zo?
Iedere weekquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:47 schreef Stickertje het volgende:
top 2000
de quiz en het programma moeten vaker op tv komen...
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:47 schreef Stickertje het volgende:
top 2000
de quiz en het programma moeten vaker op tv komen...
Nou idd, ik zit er ook weer helemaal inquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het was weer genietenIk heb al helemaal dat Top 2000 gevoel
Wat dat betreft hadden ze wel de twee juiste personen bij elkaar gezet: wat was die vent met die zonnebril irritantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:57 schreef FritsFlits het volgende:
Mijn lijst voor deze keer dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ten eerste is dat al heel wat voor Top2000-maatstaven en ten tweede is het ook wel zijn beste nummer.quote:Op zondag 18 november 2012 15:58 schreef Norrage het volgende:
Waarom is er eigenlijk maar 1 Spinvis nummer in de lijst? En dat is Voor Ik Vergeet?
Maar wat mij betreft niet zijn bekendstequote:Op zondag 18 november 2012 16:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ten eerste is dat al heel wat voor Top2000-maatstaven en ten tweede is het ook wel zijn beste nummer.
Jazeker, ik heb er dan ook op gestemd ondanks dat ik dat persoonlijk niet zijn beste nummer vind (zelfde geldt trouwens voor vele andere artiesten...je stemt gewoon op de artiest niet op het nummer perse...)..quote:Op zondag 18 november 2012 16:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ach, laten we het koesteren dat in de keuzelijst een keer het beste en niet het meest toegankelijke of het bekendste nummer is opgenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Nirvana - Smells Like Teen Spirit
Guns N' Roses - November Rain
Pearl Jam - Black
No Doubt - Don't Speak
Foo Fighters - Pretender
Led Zeppelin - Stairway To Heaven
Queen - Bohemian Rhapsody
Soundgarden - Black Hole Sun
Metallica - Nothing Else Matters
John Lennon - Working Class Hero
REM - Losing My Religion
Alice Cooper - Poison
Jimi Hendrix Experience - All Along The Watchtower
Oasis - Don't Look Back In Anger
Guns N' Roses - Knockin' On Heavens Door
---Vrije Keuzes---
Green day - Basket case
Motley Crue - Home Sweet Home
The Libertines - Time For Heroes
The Strokes - You Only Live Once
Sex Pistols - God Save The Queen
Ben nu aan het luisteren: Top muziek!quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mensen, ik heb een idee. Misschien is het zinloos, maar is het een idee om eens een lijst te maken van pakweg 500 nummers waarover wij (of een groot deel) het eens zijn dat deze niet mogen ontbreken in de lijst. Vervolgens sturen wij deze lijst op naar radio 2 en wie weet, nemen ze er iets van op in de keuzelijst.
Wat ik nu vooral zie, is een diaspora aan vrije keuzes, waarvan dus maar weinig platen t gaan halen of heel laag in de lijst komen aangezien er zo verschillend wordt gestemd.
Oh ja, luister dit weekend eens naar een echte lijst:
http://www.orinocoradio.n(...)d8e9911cb03b4b10a0d/
Aparte keuze, maar wel tofquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |