quote:Nirvana - Smells Like Teen Spirit
Guns N' Roses - November Rain
Pearl Jam - Black
No Doubt - Don't Speak
Foo Fighters - Pretender
Led Zeppelin - Stairway To Heaven
Queen - Bohemian Rhapsody
Soundgarden - Black Hole Sun
Metallica - Nothing Else Matters
John Lennon - Working Class Hero
REM - Losing My Religion
Alice Cooper - Poison
Jimi Hendrix Experience - All Along The Watchtower
Oasis - Don't Look Back In Anger
Guns N' Roses - Knockin' On Heavens Door
---Vrije Keuzes---
Green day - Basket case
Motley Crue - Home Sweet Home
The Libertines - Time For Heroes
The Strokes - You Only Live Once
Sex Pistols - God Save The Queen
Ben nu aan het luisteren: Top muziek!quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mensen, ik heb een idee. Misschien is het zinloos, maar is het een idee om eens een lijst te maken van pakweg 500 nummers waarover wij (of een groot deel) het eens zijn dat deze niet mogen ontbreken in de lijst. Vervolgens sturen wij deze lijst op naar radio 2 en wie weet, nemen ze er iets van op in de keuzelijst.
Wat ik nu vooral zie, is een diaspora aan vrije keuzes, waarvan dus maar weinig platen t gaan halen of heel laag in de lijst komen aangezien er zo verschillend wordt gestemd.
Oh ja, luister dit weekend eens naar een echte lijst:
http://www.orinocoradio.n(...)d8e9911cb03b4b10a0d/
Aparte keuze, maar wel tofquote:
Haha precies hetzelfdequote:Op zondag 18 november 2012 22:24 schreef Fred_B het volgende:
Ik moet er ook nog even over gaan nadenken wat ik ga stemmen (en proberen te voorkomen dat ik de helft weer vergeet, zoals meestal)
haal je dit jaar nog met je lijst?quote:Op zondag 18 november 2012 22:24 schreef Fred_B het volgende:
Ik moet er ook nog even over gaan nadenken wat ik ga stemmen (en proberen te voorkomen dat ik de helft weer vergeet, zoals meestal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |