abonnement Unibet Coolblue
pi_118564024
Welkom op de Erasmus Slowchat @ FOK!



Campus Woudestein / Hoboken


FOK!kers @ Erasmus Universiteit Rotterdam

Erasmus School of Economics (ESE)
BSc Econometrie & Operationele Research: Fingon, jut23, Physics
BSc Economie & Bedrijfseconomie: Artianos, BDIL, BoerBert, Carducci, Chabo, Conversatie, dumpertje, hamster90, Irritatie100, Kaas-, mctwigt, Najir, Philip10, Pulu, Sjappel
BSc Fiscale Economie: Snuf.
BSc Informatica & Economie (uitstervend ras): FastFox91
BSc International Economics & Business Economics: Nileson
MSc Econometrics & Management Science: sitting_elfling
MSc Economics & Business: Bolkesteijn, BVO, ChRoNiC, Finitio, SnookieMJ
MSc International Economic: SuperHarregarre
MSc Economics & ICT: eleusis
Erasmus School of Law (ESL)
LLB Fiscaal Recht: Fiskus, Travel, VonBallusseck
LLB Rechtsgeleerdheid: Carducci, ChRoNiC, DahaKa, IkeDubaku99, mctwigt, Phaelanx_NL
LLM Bedrijfsrecht: Finitio, Flashwin
MSc Criminologie: Lucky_Strike
Faculteit der Sociale Wetenschappen (FSW)
BSc Bestuurskunde: Triggershot
BSc Sociologie: Elvislives, ThE_ED
Erasmus MC
BSc Geneeskunde: Andre Rouvoet, Ludacriss, _Lily_, Physics
Erasmus School of History, Culture and Communication (ESHCC)
BA Algemene Cultuurwetenschappen: Nepthys
Rotterdam School of Management, Erasmus University (RSM)
BSc Bedrijfskunde: Mick39, MrBarros
BSc International Business Administration: BliksemSchigt, Dandez92, unioz, wikwakka2
Pre-Master Strategic Management: Ivw88
MSc Finance & Investments: Version1
MSc Strategic Management Public_NME, Dalliance

Handige Links
EUR Homepage | MyEUR | Blackboard | SIN-Online | Osiris | EURmail | ERNA | StudieLink | DUO ~O> | Stadswonen Studentenhuisvesting | EUR Taal- & Trainingscentrum | Rotterdamse Kamer van Verenigingen |

Vorige Delen
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |

Als je in/uit de OP wil, geef het dan even aan!
Game On!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen referral hier.
  maandag 29 oktober 2012 @ 00:29:05 #2
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_118564093
_O_ _O-
pi_118564113
Iedereen ook veel succes, behalve ike :(
pi_118564115
*O*
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  maandag 29 oktober 2012 @ 00:50:03 #5
370039 Morera
more more more
pi_118564505
:7
pi_118564570
FOUT!

Cedo nulli = ik wijk voor niemand
Bene vertat = veel suc6

Vraag anders even of ze de titel kunnen veranderen.
  maandag 29 oktober 2012 @ 11:57:14 #7
370039 Morera
more more more
pi_118571767
Zijn hier mensen die gebruik maken van de sportpas van de Eur?
pi_118572566
Vind het niet kunnen. Volgende week 2 tentamens, maar ik moet nu gewoon verplicht naar college en donderdag ook nog -O- Wanneer moet ik leren? o|O
pi_118574631
quote:
13s.gif Op maandag 29 oktober 2012 12:19 schreef sanasoufi het volgende:
Vind het niet kunnen. Volgende week 2 tentamens, maar ik moet nu gewoon verplicht naar college en donderdag ook nog -O- Wanneer moet ik leren? o|O
Hoi
pi_118576618
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 11:57 schreef Morera het volgende:
Zijn hier mensen die gebruik maken van de sportpas van de Eur?
Ik ja !
pi_118579182
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 13:20 schreef Physics het volgende:

[..]

Hoi
Hoi, studeer je bedrijfseconomie? of bedrijfskunde? ben je van plan CEO te worden? Ben je op zoek naar iemand die mooi is en in korte strakke jurkjes rond je gaat huppelen?

on topic: was weer grote ellende 2 uur lang half slapen en wachten tot het college voorbij is....eeeh 3 kwartier, want zodra het pauze was en ik mijn handtekening op de aanwezigheidslijst heb gezet: :W

Nu thuis, maar hoe en waar moet ik nu beginnen? :( Ik douche drie keer per dag dus s'middags altijd voor de tweede keer....hoe moet ik dit aanpakken? ik moet ook nog opruimen en eten en naar mijn serie kijken en printen....tegen die tijd is het al s'nachts :( wanneer moet ik nu leren |:( deze ellende zou me bespaard blijven als er geen verplichte hoorcolleges bestonden :(
pi_118580093
Dit is een misselijke grap :( ! 24 keer verplicht naar de uni toe! 60 uur verplicht college :( en dan veranderen ze vandaag plotseling de cijfers:

Naar aanleiding van de nabespreking van donderdag jl. is bij enkele studenten het cijfer van het deeltentamen aangepast. Aangezien er bij een van de antwoorden verwarring bestond over de uitleg van een sheet (uit het hoorcollege), hebben wij hiertoe alle tentamens nog eens doorgenomen (ook de tentamens van studenten die niet aanwezig waren tijdens de nabespreking) en bij een aantal studenten het puntenaantal aangepast. De aangepaste score van het deeltentamen is inmiddels bekendgemaakt (zie onder ‘my grades’).

:r

:')
Your result (21.0) is in the 62 best results.
:(

Number of results: 85
Average: 23.15

dus 61 mensen hebben meer dan mij gescoord :( en maar 23 minder :'(
pi_118580295
Sanasoufi, dat betekent minder slechte troll-verhalen verzinnen en meer gaan studeren.

Misschien haal je dan beter cijfers, hoewel ik dat betwijfel
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_118580466
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:49 schreef waaromniet1988 het volgende:
Sanasoufi, dat betekent minder slechte troll-verhalen verzinnen en meer gaan studeren.

Misschien haal je dan beter cijfers, hoewel ik dat betwijfel
21 uit de 30 punten is toch goed :( het gemiddelde is 23....dus 2 puntjes hoger dan mij maar :( dus ik neem aan dat er meerdere studenten met 21 of 22 punten zijn?
pi_118580846
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:53 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

21 uit de 30 punten is toch goed :( het gemiddelde is 23....dus 2 puntjes hoger dan mij maar :( dus ik neem aan dat er meerdere studenten met 21 of 22 punten zijn?
welk vak?
pi_118581687
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 16:02 schreef Travel. het volgende:

[..]

welk vak?
maak je niet druk niet verb, maar mijn minor.....verb heb ik nog steeds 25 *O* punten van de minor zijn ook ongewijzigd alleen hebben andere studenten blijkbaar punten erbij gekregen :( waardoor er 6 studenten zijn die nu hoger dan mij hebben :(

maar goed ik ga maar eens weg achter de pc.....zo'n indeling moet toch lukken:

06-12
MA 29 OKTOBER 2012
12-15: COLLEGE :r
15-18: Opruimen, en printen.
18-20: Series en eten
20-02: Verb Thema 1 en Minor HC'S 1 t/m 3

Ik ga voor verb maar weer gewoon eerst de hoorcolleges en casuscolleges doornemen vervolgens de arresten en dan de reader en boeken scannend doornemen.

Ik denk

Ma+Di: Thema 1 + Thema 2
Wo+Do: Thema 3 + Thema 4
Vrij+Za: Thema 5 + Thema 6

en de laatste drie thema's zijn altijd het belangrijkst, want vooral thema 7 en thema 8 komt altijd terug....ik ga uit van 5 vragen over de laatste 3 thema's en 2 (waaronder de eerste mc vraag) over thema 3 of thema 4....dus voor de laatste 3 neem ik meer tijd:

Zo+Ma: Thema 7
Di:Thema 8
Wo+Do: Thema 8 + Thema 9

Ik ben bang :'( waarom is het trouwens al donker? Het zou normaal half zes zijn en dan is het meestal nog licht :( dat vroeg donker gaat nog vervelend worden met leren! Geeft mij het gevoel dat ik minder tijd heb :(
pi_118583016
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 16:20 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

maak je niet druk niet verb, maar mijn minor.....verb heb ik nog steeds 25 *O* punten van de minor zijn ook ongewijzigd alleen hebben andere studenten blijkbaar punten erbij gekregen :( waardoor er 6 studenten zijn die nu hoger dan mij hebben :(

maar goed ik ga maar eens weg achter de pc.....zo'n indeling moet toch lukken:

06-12
MA 29 OKTOBER 2012
12-15: COLLEGE :r
15-18: Opruimen, en printen.
18-20: Series en eten
20-02: Verb Thema 1 en Minor HC'S 1 t/m 3

Ik ga voor verb maar weer gewoon eerst de hoorcolleges en casuscolleges doornemen vervolgens de arresten en dan de reader en boeken scannend doornemen.

Ik denk

Ma+Di: Thema 1 + Thema 2
Wo+Do: Thema 3 + Thema 4
Vrij+Za: Thema 5 + Thema 6

en de laatste drie thema's zijn altijd het belangrijkst, want vooral thema 7 en thema 8 komt altijd terug....ik ga uit van 5 vragen over de laatste 3 thema's en 2 (waaronder de eerste mc vraag) over thema 3 of thema 4....dus voor de laatste 3 neem ik meer tijd:

Zo+Ma: Thema 7
Di:Thema 8
Wo+Do: Thema 8 + Thema 9

Ik ben bang :'( waarom is het trouwens al donker? Het zou normaal half zes zijn en dan is het meestal nog licht :( dat vroeg donker gaat nog vervelend worden met leren! Geeft mij het gevoel dat ik minder tijd heb :(
dan ik heb.
pi_118583479
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:23 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

Hoi, studeer je bedrijfseconomie? of bedrijfskunde?
Econometrie (en geneeskunde)

quote:
ben je van plan CEO te worden?
Nee, investment banker.

quote:
Ben je op zoek naar iemand die mooi is en in korte strakke jurkjes rond je gaat huppelen
Ja, uiteraard.
pi_118583828
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 16:56 schreef Physics het volgende:
Nee, investment banker.

weet je al wat je wilt gaan doen in ib?
pi_118584072
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 16:56 schreef Physics het volgende:

[..]

Econometrie (en geneeskunde)

[..]

Nee, investment banker.

[..]

Ja, uiteraard.
donderdag 13:00 lb-097......wacht daar ik zal rond 12:45 arriveren in een kort strak rood jurkje O+ eeeh hoe lang denk je dat het duurt voordat je investment banker bent en een villa in blaricum hebt?
pi_118584614
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 17:03 schreef Adelovici het volgende:

[..]

weet je al wat je wilt gaan doen in ib?
Niet heel zeker, maar S&T lijkt me wel wat. Eigenlijk zou ik liever full quant gaan, maar dan ben je erg beperkt in je bewegingsvrijheid (als trader ook wel, misschien zelfs nog meer..) en ik heb het idee dat quants neergezet worden als nerds zonder sociale vaardigheden. M&A heb ik aan geproefd en vind ik eigenlijk niet spannend, alleen slopend. Dat zou ik echt alleen doen als ik bvb direct bij GS/JPM/MS oid aan de slag zou kunnen.

quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 17:07 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

donderdag 13:00 lb-097......wacht daar ik zal rond 12:45 arriveren in een kort strak rood jurkje O+ eeeh hoe lang denk je dat het duurt voordat je investment banker bent en een villa in blaricum hebt?
Jammer, ik heb dan practicum.
pi_118585844
quote:
10s.gif Op maandag 29 oktober 2012 17:18 schreef Physics het volgende:

[..]

Niet heel zeker, maar S&T lijkt me wel wat. Eigenlijk zou ik liever full quant gaan, maar dan ben je erg beperkt in je bewegingsvrijheid (als trader ook wel, misschien zelfs nog meer..) en ik heb het idee dat quants neergezet worden als nerds zonder sociale vaardigheden. M&A heb ik aan geproefd en vind ik eigenlijk niet spannend, alleen slopend. Dat zou ik echt alleen doen als ik bvb direct bij GS/JPM/MS oid aan de slag zou kunnen.

[..]

Jammer, ik heb dan practicum.
dan loop je MIJ mis, want dat is de laatste keer dat ik op de erasmus zal komen. Bij mijn resterende vakken is geloof ik niets verplicht....en als het niet verplicht is koop ik gewoon sir verslagen. Ik kom alleen nog voor tentamens. Alleen kun je me dan niet herkennen, want dan heb ik nooit een jurk aan.
pi_118586346
Physics, hoezo studeer je eigenlijk nog geneeskunde als je IB wil worden?
Cool story, Hansel.
pi_118586424
Is sanasoufi eigenlijk niet gewoon een klasgenoot van die ene waar die foto toen van werd gepost, een beetje a la die Juminelle die toen laatst werd ontmaskerd? Of was die foto niet van haar? Volgens mij is ze niet alleen berucht op Fok, maar ook op vele andere sites :').

Ik noem een: Scholieren.com, Indiaforums, Girlscene, Ellegirl, enz. enz. :')... Wat een tijd verspilt ze hieraan zeg _O-.

[ Bericht 24% gewijzigd door wikwakka2 op 29-10-2012 18:01:38 ]
Cool story, Hansel.
pi_118587002
quote:
5s.gif Op maandag 29 oktober 2012 17:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Is sanasoufi eigenlijk niet gewoon een klasgenoot van die ene waar die foto toen van werd gepost, een beetje a la die Juminelle die toen laatst werd ontmaskerd? Of was die foto niet van haar? Volgens mij is ze niet alleen berucht op Fok, maar ook op vele andere sites :').

Ik noem een: Scholieren.com, Indiaforums, Girlscene, Ellegirl, enz. enz. :')... Wat een tijd verspilt ze hieraan zeg _O-.
juist niet ik post alles dubbel (kopieer en plak) op verschillende forums! Als ik een lange topic maak (met een omschrijving van mijn angsten) dan wil ik toch antwoord! En hoe meer mensen hoe beter!

overigens ik zit niet op girlscene :') wel op india-forums maar daar heet ik niet sanasoufi....ik heb die naam van daar gestolen juist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')