quote:
Hebben het hele seizoen nog niet voor gestaan hoor ikquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:28 schreef zjroentje het volgende:
Ik krijg echt de schijt van de Chiefs.
Nope. Lachwekkend gewoon.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:10 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Hebben het hele seizoen nog niet voor gestaan hoor ik
quote:You might’ve heard this stat by now, but it’s so amazing it should be repeated a million times and shouted from the rooftops and included in every story once Crennel and general manager Scott Pioli are canned for leading this mess: The Chiefs are the first team to go seven weeks without a lead in regulation since 1940.
Nineteen-forty.
Do you know what the NFL was in 1940? The Brooklyn Dodgers finished second in the NFL’s Eastern Division. The Pittsburgh Pirates renamed themselves the Steelers. Players had day jobs. Lamar Hunt turned 8 years old.
Mijne wel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:17 schreef Guard het volgende:
Hmm game pass wil bij mij niet de sundaynight game afspelen, zou nog niet afgelopen zijn
Hier hetzelfde probleem. Eerst kon ik alleen de complete wedstrijd zien, niet de condensed versie, en nu kan ik 'm helemaal niet meer kijken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:17 schreef Guard het volgende:
Hmm game pass wil bij mij niet de sundaynight game afspelen, zou nog niet afgelopen zijn
22 november begint de eerste voorverkoop stond er op een foldertje dat ze daar uitdeelden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:04 schreef Guard het volgende:
Och de Rams hebben geluk gehad dat in London was, anders hadden ze na rust voor een leeg stadion gespeeld
Ik ben iig blij dat ik dit jaar niet naar London ben geweest, zou jammer van het geld zijn geweest.
Volgend jaar ben ik wel van plan om erbij te zijn, Vikings - Steelers een van de beste matchups tot nu toeal was saints -chargers ook niet verkeerd. Ook een maandje eerder in het jaar, hopelijk een beetje mooi weer, maak ik er wederom een mooi weekend van
Peyton is back.quote:
Hier ook nogquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:13 schreef rgras het volgende:
Game Pass werkt hier overigens nog perfect.
Hoe dat hij op plays van de defence kan anticiperen blijft echt geweldig om te zien. Zeker als je ziet dat Tebow vorig jaar de QB was.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:38 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Peyton is back.
Blijft toch geniaal om hem te zien spelen. Of ie beter is dan Brady is een oneindige discussie maar qua entertainment vind ik Peyton bijna altijd leuker.
Ja dat zijn de hospitality suites, zoveel geld heb ik nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:42 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
22 november begint de eerste voorverkoop stond er op een foldertje dat ze daar uitdeelden.
Dan heb je de Chiefsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:20 schreef Guard het volgende:
Nou vandaag dan maar twee games gekeken, Stel je voor dat je team zou hebben met de Saints defense en de Cardinals offense
quote:
Ging hij trouwens niet maagd blijven tot hij 'zijn vrouw' had gevonden. Word het ook wel eens tijd dat hem een vriendin heeft. De meeste NFL spelers hebben op zijn leeftijd al meerdere kinderen...quote:Op donderdag 1 november 2012 09:48 schreef Dos37 het volgende:
Was toch ook al een gerucht dat ie het met Jessica Simpson deed.j
Voetballers zijn net zo erg.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:50 schreef Sasman het volgende:
[..]
Ging hij trouwens niet maagd blijven tot hij 'zijn vrouw' had gevonden. Word het ook wel eens tijd dat hem een vriendin heeft. De meeste NFL spelers hebben op zijn leeftijd al meerdere kinderen...
quote:Liverpool’s sterling, 17 is father of three kids from two different women.
Tim doet het prima, lekker contract voor een backup, geen alimonyquote:Op donderdag 1 november 2012 09:50 schreef Sasman het volgende:
[..]
Ging hij trouwens niet maagd blijven tot hij 'zijn vrouw' had gevonden. Word het ook wel eens tijd dat hem een vriendin heeft. De meeste NFL spelers hebben op zijn leeftijd al meerdere kinderen...
Beetje zonder shirt in de regen lopen en iedereen houd weer van hem. Die knul heeft inderdaad een mooi leventje.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Tim doet het prima, lekker contract voor een backup, geen alimony
Ontslaan is geen garantie voor succes, het aanhouden van dit duo is helaas wel een garantie tot falen.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:22 schreef Guard het volgende:
Positie van Smith en Turner was al eerder "onhoudbaar" en zitten ze er nog steeds.
Wat dat betreft zijn de Panthers wat daadkrachtiger, gewoon in het seizoen Hurney ontslaan. Maar goed GM ontslaan is nog niet meteen garantie voor succes.
We worden nu in hetzelfde rijtje genoemd als de Buffalo Bisons uit 1929, die ook in de 1e 7 wedstrijden geen voorsprong hadden. Ik ga dat de 2012 Chiefs het eerste team in de NFL ooit is sinds de oprichting in 1920 dat halfweg het seizoen nog geen voorsprong gehad heeft. En dan te denken dat de verwachtingen best hoog waren voorafgaand aan dit seizoen .....quote:
lolquote:You need one quarterback who has as many or more turnovers than all but one NFL team (not including his own)
Wees blij joh! 1st overall pick coming to you!quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
We worden nu in hetzelfde rijtje genoemd als de Buffalo Bisons uit 1929, die ook in de 1e 7 wedstrijden geen voorsprong hadden. Ik ga dat de 2012 Chiefs het eerste team in de NFL ooit is sinds de oprichting in 1920 dat halfweg het seizoen nog geen voorsprong gehad heeft. En dan te denken dat de verwachtingen best hoog waren voorafgaand aan dit seizoen .....
Ik moet het nog maar zien met die 2. Sowieso UCS QB's in de NFL is niet echt een gelukkige combinatie.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:28 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Wees blij joh! 1st overall pick coming to you!
Smith of Barkley en er is weer toekomst voor de Chiefs.
Ik zou pas echt pissig worden als ze straks opeens wedstrijden gaan winnen![]()
Met Cassel gaan ze echt never nooit een SB winnen!
Dat had ik de Chiefs 3 jaar geleden al wel kunnen vertellen
With the no. 1 pick the Chiefs select EJ Manuel from Florida Statequote:Op vrijdag 2 november 2012 12:28 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Wees blij joh! 1st overall pick coming to you!
Smith of Barkley en er is weer toekomst voor de Chiefs.
Ik zou pas echt pissig worden als ze straks opeens wedstrijden gaan winnen![]()
Met Cassel gaan ze echt never nooit een SB winnen!
Dat had ik de Chiefs 3 jaar geleden al wel kunnen vertellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get it and Bet it
Barkley heeft geweldige receivers met Woods en Lee. Grote test voor Barkley staat morgen op het programma.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:14 schreef kidkash19 het volgende:
Ik vind niet dat er een QB bij zit dit jaar die "echt" klaar is, Barkley is zwaar overrated en laat amper wat zien in College, Smith lijkt mij een flavour of the month
Ja daar heb ik nooit zo bij stilgestaan, maar de Colts hebben inderdaad enorme mazzel gehad met hun ene slecte jaar juist op dat moment. Echt luckyquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik moet het nog maar zien met die 2. Sowieso UCS QB's in de NFL is niet echt een gelukkige combinatie.
We hadden beter vorig jaar extreem kut kunnen zijn. Als ik bijvoorbeeld aan de Colts denk wordt ik een beetje gek. 12 (?) jaar enorm goed, 1 kut jaar en als beloning Andrew Luck. Godverdomme zeg.
En 14 jaar daarvoor met Peytonquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:15 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ja daar heb ik nooit zo bij stilgestaan, maar de Colts hebben inderdaad enorme mazzel gehad met hun ene slecte jaar juist op dat moment. Echt lucky.
2 starting QB's in 25 jaar.quote:
Uhoh, trapgame voor Steelersquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:25 schreef zjroentje het volgende:
Nope. Volgende week maandag @ Steelers.
Met de NHL in lockout maar de blik naar het binnenland gericht?quote:Op zondag 4 november 2012 15:30 schreef Guard het volgende:
Geen early game voor mij, ik ga vanavond een potje ijshockey meepakken
Trappers - Flyers, toch nog een klein beetje NHLquote:Op zondag 4 november 2012 16:02 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Met de NHL in lockout maar de blik naar het binnenland gericht?Waar ga je heen?
Ja, is leuk dat Dale Weise tijdelijk bij de Trappers speelt.quote:Op zondag 4 november 2012 16:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Trappers - Flyers, toch nog een klein beetje NHL
Panthers/Redskins. RG3 vs Cumquote:
Steelers spelen best vaak matig tegen slechte teamsquote:
Normaal gesproken wel.quote:Op zondag 4 november 2012 19:53 schreef DeZoektocht het volgende:
waarom werkt gamepass niet
kun je niet tijdens een wedstrijd inschakelen ofzo?
Bij mij geeft Chrome die gateway error, in IE is die guide leeg en in FF doet hij het wel. In Chrome werkt Game Pass sowieso al een tijdje niet bij mij.quote:Op zondag 4 november 2012 20:08 schreef DeZoektocht het volgende:
echt vaag, met firefox krijg ik een 504 gateway error en met IE doet ie het wel krijg ik alleen 'drag a video from the guide in this area'
maar the guide is gewoon leeg :S
Heb hem na paar keer refreshen ook weer aan de praat. Redzone loopt wel iets achterquote:Op zondag 4 november 2012 20:31 schreef DeZoektocht het volgende:
pfff heb m na een miljoen keer klikken nu aan op chrome.
had de hoop eigenlijk al opgegeven.
nu lekker panthers vs redskins kijken
Zit best potentie in de Browns, redelijk goede defense, running game is in orde alleen ben nog niet zo weg van Weeden.quote:Op zondag 4 november 2012 21:57 schreef artm het volgende:
Zou het eigenlijk nog ooit goedkomen met de Cleveland Browns? Alweer 2-7 dit seizoen..
MIA @ IND is een leuke pot zo te zien, Luck die het passing yards rookie record van Newton in een single game verbeterd.
Niet met Brandon Weeden in ieder geval. Toegegeven, van tijd tot tijd gooit ie iets geweldigs, maar vaak genoeg niet.quote:Op zondag 4 november 2012 21:57 schreef artm het volgende:
Zou het eigenlijk nog ooit goedkomen met de Cleveland Browns? Alweer 2-7 dit seizoen..
MIA @ IND is een leuke pot zo te zien, Luck die het passing yards rookie record van Newton in een single game verbeterd.
Er zit al jaren potentie in de Browns, maar komt er nooit echt uit...quote:Op zondag 4 november 2012 21:59 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Zit best potentie in de Browns, redelijk goede defense, running game is in orde alleen ben nog niet zo weg van Weeden.
Ik zie het ook wel zonnig in voor de Browns. Die wide receivers zijn ook goed. En Weeden is oud, maar wel een rookie. We zijn wat verwend geraakt met de rookies van de laatste jaren. Peyton en Eli stonden er ook niet meteen.quote:Op zondag 4 november 2012 21:59 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Zit best potentie in de Browns, redelijk goede defense, running game is in orde alleen ben nog niet zo weg van Weeden.
Mijn gok is dat het waarschijnlijk komt doordat ze contractueel vast liggen aan x-wedstrijden per zender (FOX,CBS,NBC), thank god for gamepass.quote:Op zondag 4 november 2012 22:31 schreef Guard het volgende:
Beetje raar dat ESPNA niet Steelers vs Gaints heeft...
Nah volgens mij gewoon een slechte keuze, zo'n contract heeft geen waarde, commercials laten ze niet zien, dus niemand heeft daar iets mee te winnen.quote:Op zondag 4 november 2012 22:36 schreef artm het volgende:
[..]
Mijn gok is dat het waarschijnlijk komt doordat ze contractueel vast liggen aan x-wedstrijden per zender (FOX,CBS,NBC), thank god for gamepass.
Bizar ja.quote:Op zondag 4 november 2012 23:31 schreef Littlecreep het volgende:
Ongelooflijk, hoe kunnen ze in dat nou een fumble zien?
Met 8-0 sta je nog steeds niet in de SB.quote:Op donderdag 8 november 2012 02:20 schreef bambino het volgende:
Kan me nog een paar mensen herinneren met een reactie op mijn TT over Falcons in de superbowl
Ja dat snap ik ook wel hehequote:Op donderdag 8 november 2012 06:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Met 8-0 sta je nog steeds niet in de SB.
Je kan hier wel iedere week posten dat de Falcons goed gaan, en zolang ze winnen heb heb je dan gelijk ook, maar voor mij is het nog steeds te vroeg om te zegen dat ze wel de SB halen.
De kans dat ze het postseason halen is aanzienlijk, daarna zien we wel weer verder
Jim Mora gelooft het nog niet zo.quote:"The Jets will make the playoffs this year," Cromartie told NFL Network's "NFL AM" on Thursday. "We believe in each other, we believe in what coach (Rex) Ryan and his staff is putting us to schemes and stuff, so we definitely are going to make the playoffs this year."
Een fake-fake-onside kick?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:24 schreef zjroentje het volgende:
lol, ik had dit nog niet eens gezien (is geen plezier om de Chiefs te blijven kijken dit jaar)
[ afbeelding ]
Aardig Laurel & Hardy niveau.
Nou inderdaad, wordt lastig al weet je het maar nooit in Q4 en de Giantsquote:Op zondag 11 november 2012 21:07 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Eli heeft flink wat goed te maken in Q4 straks met die twee INT.
Chargers ookquote:Op zondag 11 november 2012 21:44 schreef popolon het volgende:
Lions maken zoveel fouten, pfffff. Pijnlijk.
Het maakt me verder niet veel ware het niet dat het de Saints zijnquote:Op zondag 11 november 2012 22:04 schreef Sasman het volgende:
Falcons verliezen voor de eerste keer dit seizoen.
Dit dus.quote:Op zondag 11 november 2012 22:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Het maakt me verder niet veel ware het niet dat het de Saints zijn
Zonde. Anders had ik weer een hele week een maat van me kunnen afzeiken over de verschrikkelijke Q4's van de Pats dit jaar.quote:
Ik zag het alweer gebeuren inderdaad.quote:Op zondag 11 november 2012 22:15 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Zonde. Anders had ik weer een hele week een maat van me kunnen afzeiken over de verschrikkelijke Q4's van de Pats dit jaar.
ESPN America nam het over na de Saints game.quote:Op zondag 11 november 2012 22:38 schreef rgras het volgende:
Fijn, Gamepass kapte ermee bij de Bills @ Pats met nog één minuut te gaan. Uiteindelijk het maar via de play-by-play van NFL.com gevolgd.
Go Pats!
En ja, ze speelden matig.
Hij heeft al een match of 3-4 niet meer gefumbled?quote:Op zondag 11 november 2012 22:50 schreef Littlecreep het volgende:
Iemand nog een gokje wagen hoe vaak Vick vandaag de bal fumbled?
Beide moeten ze aan de aspirinequote:
Met die defense die alleen maar uitblinkt in het missen van taclesquote:Op maandag 12 november 2012 00:45 schreef DeZoektocht het volgende:
Ongelovelijk. Jets offense is zooooo slechtgenoeg mogelijkheden deze pot gewoon te winnen.
Going OT in SFquote:
Tsja, met dit soort calls geloof ik de refs op hun woord. Maar de krochten van het regelboek worden wel opgezocht.quote:Op maandag 12 november 2012 01:42 schreef Boezeidekoe het volgende:
Worden de Rams hier even genaaid zeg
Dat was de juiste call. Het was duidelijk een illegal formation. Dom van de Rams WR.quote:Op maandag 12 november 2012 01:42 schreef Boezeidekoe het volgende:
Worden de Rams hier even genaaid zeg
Waarom heb ik dan geen flag gezien?quote:Op maandag 12 november 2012 01:46 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dat was de juiste call. Het was duidelijk een illegal formation. Dom van de Rams WR.
De flag kwam pas later. Niet de eerste keer dat deze wedstrijd een flag pas laat gegooid word. Maar het was een illegal formation. De buitenste WR had dichter bij de line of scrimmage gemoeten.quote:Op maandag 12 november 2012 01:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan geen flag gezien?
Hoezo gerechtigheid? Mis ik iets?quote:Op maandag 12 november 2012 01:56 schreef Boezeidekoe het volgende:
Akers mist, gerechtigheid. Rams op de SF32 voor een upset win zou leuk zijn
Nouja gezien het wedstrijdbeeld gun ik de underdog Rams de zege wel, niet erg objectief natuurlijkquote:
bij mij ookquote:
Bad week to be a QBquote:Op maandag 12 november 2012 08:08 schreef rgras het volgende:
Vick, Cutler en Smith hebben allemaal een concussion.
Vroeg of laat start hij voor de Jets. Rex kan niet doorgaan met Sanchez. Ook al zijn er veel meer zwakke plekken in dat team.quote:Op maandag 12 november 2012 12:53 schreef rgras het volgende:
Tebow's ego moet nu toch ook compleet kapot zijn?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:09 schreef rgras het volgende:
Zijn er hier nog meer die The League kijken?
Beide wedstrijden tegelijk kunnen kopen is wel leuk, maar dit zijn alleen Level 2 seats toch? Ik zit liever op level 1quote:Op donderdag 15 november 2012 14:00 schreef rgras het volgende:
http://www.nfluk.com/tickets-events/nfl-wembley
De front 7 doen het goed.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:47 schreef vivelafete het volgende:
En de defence secondary is toch ook weer een zorgenkindje.
Klopt idd, had wat specifieker moeten zijn. Absolute überheld van de defence Wilforkquote:
Zou een stunt zijnquote:
Ik denk dat het wel meevalt met die superoffense van de Falcons. De Falcons hebben naar mijn idee gewoon een heel makkelijk schema. Chiefs, Chargers, Raiders en de Panthers in de eerste weken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:20 schreef Nagil het volgende:
Denver heeft zeker de beste balans qua defense/offense. Alleen de Bears en Texans zijn in mijn ogen verdedigend iets verder, maar missen dan weer die poweroffense. De Falcons hebben ook een superoffense maar die defense is weer lek.
Wat dacht je van Dallas 13-0 tgen de Billsquote:Op zondag 18 november 2012 20:09 schreef vivelafete het volgende:
Vind Aikman wel meevallen, Buck is wel verschrikkelijk. Lijkt me normaal ook een vreselijk kereltje.
Verder heb ik niet echt commentatoren die ik vreselijk vind. Vind de NFL-commentatoren wel prima.
Eagles ook weer 2 td's achterWat een drama-team.
Brownsquote:Op zondag 18 november 2012 20:14 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Wat dacht je van Dallas 13-0 tgen de Bills
quote:
Inderdaad. Nu is het seizoen eigenlijk wel over.quote:Op zondag 18 november 2012 22:07 schreef popolon het volgende:
Game over. Dat was dus een winbare game.
Slechte punt vanaf de goalline en penalty op de return. Weeden stond zo weer in de Redzone.quote:Op zondag 18 november 2012 22:10 schreef Terreros85 het volgende:
omg. Wat is er in Dallas gebeurd. Ik dacht game over.
Yep, back to mediocrity.quote:Op zondag 18 november 2012 22:08 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu is het seizoen eigenlijk wel over.
Teveel fouten, zoals altijd. Maar goed, de Packers zijn ook maar een matig team dit seizoen dus ze hadden deze moeten pakken. Ach ja, we zijn het gewend.quote:
Overduidelijk. Vijf stappen kunnen zetten en dan nog incomplete is heel onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 18 november 2012 22:44 schreef Boe-man het volgende:
Dat was natuurlijk gewoon een fumble van de Cowboys
Had ik misschien zelfs wel meer kans gegevenquote:Op zondag 18 november 2012 22:53 schreef rgras het volgende:
Dat zou een 67-yarder ofzo zijn geweest..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |