En 14 jaar daarvoor met Peytonquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:15 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ja daar heb ik nooit zo bij stilgestaan, maar de Colts hebben inderdaad enorme mazzel gehad met hun ene slecte jaar juist op dat moment. Echt lucky.
2 starting QB's in 25 jaar.quote:
Uhoh, trapgame voor Steelersquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:25 schreef zjroentje het volgende:
Nope. Volgende week maandag @ Steelers.
Met de NHL in lockout maar de blik naar het binnenland gericht?quote:Op zondag 4 november 2012 15:30 schreef Guard het volgende:
Geen early game voor mij, ik ga vanavond een potje ijshockey meepakken
Trappers - Flyers, toch nog een klein beetje NHLquote:Op zondag 4 november 2012 16:02 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Met de NHL in lockout maar de blik naar het binnenland gericht?Waar ga je heen?
Ja, is leuk dat Dale Weise tijdelijk bij de Trappers speelt.quote:Op zondag 4 november 2012 16:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Trappers - Flyers, toch nog een klein beetje NHL
Panthers/Redskins. RG3 vs Cumquote:
Steelers spelen best vaak matig tegen slechte teamsquote:
Normaal gesproken wel.quote:Op zondag 4 november 2012 19:53 schreef DeZoektocht het volgende:
waarom werkt gamepass niet
kun je niet tijdens een wedstrijd inschakelen ofzo?
Bij mij geeft Chrome die gateway error, in IE is die guide leeg en in FF doet hij het wel. In Chrome werkt Game Pass sowieso al een tijdje niet bij mij.quote:Op zondag 4 november 2012 20:08 schreef DeZoektocht het volgende:
echt vaag, met firefox krijg ik een 504 gateway error en met IE doet ie het wel krijg ik alleen 'drag a video from the guide in this area'
maar the guide is gewoon leeg :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |