quote:
Hebben het hele seizoen nog niet voor gestaan hoor ikquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:28 schreef zjroentje het volgende:
Ik krijg echt de schijt van de Chiefs.
Nope. Lachwekkend gewoon.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:10 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Hebben het hele seizoen nog niet voor gestaan hoor ik
quote:You might’ve heard this stat by now, but it’s so amazing it should be repeated a million times and shouted from the rooftops and included in every story once Crennel and general manager Scott Pioli are canned for leading this mess: The Chiefs are the first team to go seven weeks without a lead in regulation since 1940.
Nineteen-forty.
Do you know what the NFL was in 1940? The Brooklyn Dodgers finished second in the NFL’s Eastern Division. The Pittsburgh Pirates renamed themselves the Steelers. Players had day jobs. Lamar Hunt turned 8 years old.
Mijne wel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:17 schreef Guard het volgende:
Hmm game pass wil bij mij niet de sundaynight game afspelen, zou nog niet afgelopen zijn
Hier hetzelfde probleem. Eerst kon ik alleen de complete wedstrijd zien, niet de condensed versie, en nu kan ik 'm helemaal niet meer kijken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:17 schreef Guard het volgende:
Hmm game pass wil bij mij niet de sundaynight game afspelen, zou nog niet afgelopen zijn
22 november begint de eerste voorverkoop stond er op een foldertje dat ze daar uitdeelden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:04 schreef Guard het volgende:
Och de Rams hebben geluk gehad dat in London was, anders hadden ze na rust voor een leeg stadion gespeeld
Ik ben iig blij dat ik dit jaar niet naar London ben geweest, zou jammer van het geld zijn geweest.
Volgend jaar ben ik wel van plan om erbij te zijn, Vikings - Steelers een van de beste matchups tot nu toeal was saints -chargers ook niet verkeerd. Ook een maandje eerder in het jaar, hopelijk een beetje mooi weer, maak ik er wederom een mooi weekend van
Peyton is back.quote:
Hier ook nogquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:13 schreef rgras het volgende:
Game Pass werkt hier overigens nog perfect.
Hoe dat hij op plays van de defence kan anticiperen blijft echt geweldig om te zien. Zeker als je ziet dat Tebow vorig jaar de QB was.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:38 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Peyton is back.
Blijft toch geniaal om hem te zien spelen. Of ie beter is dan Brady is een oneindige discussie maar qua entertainment vind ik Peyton bijna altijd leuker.
Ja dat zijn de hospitality suites, zoveel geld heb ik nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:42 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
22 november begint de eerste voorverkoop stond er op een foldertje dat ze daar uitdeelden.
Dan heb je de Chiefsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:20 schreef Guard het volgende:
Nou vandaag dan maar twee games gekeken, Stel je voor dat je team zou hebben met de Saints defense en de Cardinals offense
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |