Bizar ja.quote:Op zondag 4 november 2012 23:31 schreef Littlecreep het volgende:
Ongelooflijk, hoe kunnen ze in dat nou een fumble zien?
Met 8-0 sta je nog steeds niet in de SB.quote:Op donderdag 8 november 2012 02:20 schreef bambino het volgende:
Kan me nog een paar mensen herinneren met een reactie op mijn TT over Falcons in de superbowl
Ja dat snap ik ook wel hehequote:Op donderdag 8 november 2012 06:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Met 8-0 sta je nog steeds niet in de SB.
Je kan hier wel iedere week posten dat de Falcons goed gaan, en zolang ze winnen heb heb je dan gelijk ook, maar voor mij is het nog steeds te vroeg om te zegen dat ze wel de SB halen.
De kans dat ze het postseason halen is aanzienlijk, daarna zien we wel weer verder
Jim Mora gelooft het nog niet zo.quote:"The Jets will make the playoffs this year," Cromartie told NFL Network's "NFL AM" on Thursday. "We believe in each other, we believe in what coach (Rex) Ryan and his staff is putting us to schemes and stuff, so we definitely are going to make the playoffs this year."
Een fake-fake-onside kick?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:24 schreef zjroentje het volgende:
lol, ik had dit nog niet eens gezien (is geen plezier om de Chiefs te blijven kijken dit jaar)
[ afbeelding ]
Aardig Laurel & Hardy niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |