Bert heeft te dikke vingers voor een mobieltje.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dan weer niet in de SMS, want dat kwam weer meer van Henrieke af.
Dat is lekker makkelijk, even roepen dat er hier zo lelijk over Bert gedaan wordt, en in dezelfde post beweren dat hij een of andere ziekte moet hebben gehad....quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:02 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Nu ze bij hem thuis gewoon zeggen dat hij niets met vrouwen kan, vraag ik me af waarom ze hem niet tegengehouden hebben. Mogelijk is hij verpest voor vrouwen door zijn uiterlijk. Heeft een paar decennia zelf dagelijks kunnen aanschouwen wat hier ongegêneerd/harteloos over hem geschreven is. Dan is zo'n hopeloos verliefde Henrieke niet voldoende om hem het nodige zelfvertrouwen te geven.
Bij de close-ups denk ik steeds dat hij vroeger een of andere ziekte gehad moet hebben en dat hij dringend naar logopedie moet voor mimiektherapie. Dat is geen acteercursus, maar het soepel maken van de gezichts- en spraakspieren, en als je al zo lang met een stijf gezicht loopt natuurlijk ook spraaklessen voor de mondmotoriek. Ik heb het zelf gehad toen ik plotseling aangezichtsverlamming had en was verrast door de goede effecten. Het zou voor hem een enorme vooruitgang zijn. En dan ook gelijk even langs bij de fysiotherapeut voor een soepeler motoriek.
Komop er zijn grenzen, ze gooit zichzelf zo wat voor z'n voetenquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:30 schreef Revanches het volgende:
Bert is gewoon vreselijk onzeker over zichzelf. Volgens mij is het echt wel een aardige gozer als die een beetje loskomt. Henrieke probeert het iig
Wat dan? Dat hij minder sociaal is dan anderen? Er zijn ook mensen minder slim dan anderen.. Hoeft toch niet meteen iets mis te zijn? Ik denk dat hij gewoon heel erg beschermd opgevoed is, en dat hij zo'n leuk gezin heeft (zag je ook toen ze met z'n allen aan tafel zaten), en een vaste vriendengroep uit het dorp, waardoor hij nooit iets anders heeft gehoeven.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:56 schreef Molline het volgende:
Er mankeert wel iets aan Bert, dat is duidelijk.
Inderdaad, nietszeggend, die jongen.quote:
Nou ja... Het is gewoon een normale jongen volgens mij, er is niets op aan te merken. Het gaat goed met de dames en hij is geen sociaal gestoord persoon maar ook geen overdreven gezellige kerel. Voor tv is dat idd erg saai.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, nietszeggend, die jongen.
Die is er of die is er niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Oeh, vreselijk ja, de hele tijd over die klik
Dat inderdaad.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Oeh, vreselijk ja, de hele tijd over die klik en dat het goed voelt etc. In het echt doen mensen dat ook steeds meer trouwens.
Dat zie ik niet...quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:56 schreef Molline het volgende:
Er mankeert wel iets aan Bert, dat is duidelijk.
Ook nergens over geschreven?quote:
Misschien kan je proberen inhoudelijk te lezen? Dus niet afkraken op uiterlijkheden, die lang niet zo erg zijn als hier geschreven maar kijken wat er is, wat de camera's zo goed laten zien, en of er verbetering mogelijk is? Over Anita werd ook zo ten onrechte omlaaghalend gepraat, alsof ze zelf de vervorming trok en Pros die dezelfde aandoening heeft als Anita, maar in een sterkere graad.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is lekker makkelijk, even roepen dat er hier zo lelijk over Bert gedaan wordt, en in dezelfde post beweren dat hij een of andere ziekte moet hebben gehad....
Over het algemeen is er vrij positief over Bert gedaan, en is jouw post een van de meest negatieve over Bert in de hele reeks.
Ze hadden hem tegen moeten houden, hij is verpest voor vrouwen, hij heeft een ziekte gehad, hij moet naar logopedie voor mimiektherapie.... darn![]()
Iets met een splinter en je eigen bos....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |