abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 oktober 2012 @ 19:09:28 #201
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_118589770
Jurjen en Linda???? die komen straks bij Boelevaaaaar....
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_118589852
quote:
3s.gif Op maandag 29 oktober 2012 18:14 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Maar dan weer niet in de SMS, want dat kwam weer meer van Henrieke af.
Bert heeft te dikke vingers voor een mobieltje.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 29 oktober 2012 @ 19:24:31 #203
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_118590408
Jurjen en Linda bij Boulevarrrd nu
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  maandag 29 oktober 2012 @ 19:30:36 #204
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_118590655
Bert is gewoon vreselijk onzeker over zichzelf. Volgens mij is het echt wel een aardige gozer als die een beetje loskomt. Henrieke probeert het iig ^O^
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  maandag 29 oktober 2012 @ 20:44:31 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118595074
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 19:02 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Nu ze bij hem thuis gewoon zeggen dat hij niets met vrouwen kan, vraag ik me af waarom ze hem niet tegengehouden hebben. Mogelijk is hij verpest voor vrouwen door zijn uiterlijk. Heeft een paar decennia zelf dagelijks kunnen aanschouwen wat hier ongegêneerd/harteloos over hem geschreven is. Dan is zo'n hopeloos verliefde Henrieke niet voldoende om hem het nodige zelfvertrouwen te geven.

Bij de close-ups denk ik steeds dat hij vroeger een of andere ziekte gehad moet hebben en dat hij dringend naar logopedie moet voor mimiektherapie. Dat is geen acteercursus, maar het soepel maken van de gezichts- en spraakspieren, en als je al zo lang met een stijf gezicht loopt natuurlijk ook spraaklessen voor de mondmotoriek. Ik heb het zelf gehad toen ik plotseling aangezichtsverlamming had en was verrast door de goede effecten. Het zou voor hem een enorme vooruitgang zijn. En dan ook gelijk even langs bij de fysiotherapeut voor een soepeler motoriek.
Dat is lekker makkelijk, even roepen dat er hier zo lelijk over Bert gedaan wordt, en in dezelfde post beweren dat hij een of andere ziekte moet hebben gehad....

Over het algemeen is er vrij positief over Bert gedaan, en is jouw post een van de meest negatieve over Bert in de hele reeks.
Ze hadden hem tegen moeten houden, hij is verpest voor vrouwen, hij heeft een ziekte gehad, hij moet naar logopedie voor mimiektherapie.... darn |:(

Iets met een splinter en je eigen bos....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118595825
Er mankeert wel iets aan Bert, dat is duidelijk. :Y

[ Bericht 3% gewijzigd door Molline op 30-10-2012 11:18:40 ]
pi_118596383
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 19:30 schreef Revanches het volgende:
Bert is gewoon vreselijk onzeker over zichzelf. Volgens mij is het echt wel een aardige gozer als die een beetje loskomt. Henrieke probeert het iig ^O^
Komop er zijn grenzen, ze gooit zichzelf zo wat voor z'n voeten :') De camera's zijn er niet meer bij. Wat heb je dan nog meer nodig om los te komen? Moet ze naakt in een koeienpak. juid loeiend en op handen en voeten voor hem komen lopen ofzo? :')
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
  maandag 29 oktober 2012 @ 21:34:56 #208
330855 ejiraM
for the greater good
pi_118598686
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:56 schreef Molline het volgende:
Er mankeert wel iets aan Bert, dat is duidelijk. :)
Wat dan? Dat hij minder sociaal is dan anderen? Er zijn ook mensen minder slim dan anderen.. Hoeft toch niet meteen iets mis te zijn? Ik denk dat hij gewoon heel erg beschermd opgevoed is, en dat hij zo'n leuk gezin heeft (zag je ook toen ze met z'n allen aan tafel zaten), en een vaste vriendengroep uit het dorp, waardoor hij nooit iets anders heeft gehoeven.
Dat heb ik bij wel meer mensen gezien hoor; gewoon zo'n fijne groep die je al van jongs af aan kent, waarmee je de basisschool en de middelbare school doorloopt, tijdens zijn studie is hij dan vast thuis blijven wonen en alleen voor colleges naar Utrecht gegaan, nou dan zit je al gauw in zo'n cirkel.
Als je het niet leuk vindt om contacten te leggen en dat ook niet vaak hoeft te doen, blijkt dat opeens een hele hoge balk te leggen wanneer je 25 bent, en al je vrienden ineens toch ergens een meisje vandaan hebben gescharreld.. Daar sta je dan alleen. Ik denk dat Bert niet zozeer zelf een relatie hoeft, maar dat hij die druk vanuit zijn familie en vrienden heel erg kan voelen, en daarom maar schreef.
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_118601375
Aan z'n spraak te horen komt Bert uit ongeveer dezelfde hoek als waar ik vroeger gewoond heb. Heel veel types zijn daar zo.
pi_118603066
Om eerlijk te zijn vind ik Aad de afgelopen afleveringen best een oprechte, lieve man. Niet de serial killer uit het begin van de show.

Ik ben enigszins verbaasd door Willems keuze - volgens mij wordt het nooit iets met Klaas. Jurjen past veel beter bij hem en heeft veel meer humor, Klaas heeft geen humor.

Henk: nog steeds doodsaai
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 oktober 2012 @ 22:48:51 #211
862 Arcee
Look closer
pi_118603398
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 22:43 schreef JohnDDD het volgende:
Henk: nog steeds doodsaai
Inderdaad, nietszeggend, die jongen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 29 oktober 2012 @ 22:55:10 #212
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_118603721
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 22:48 schreef Arcee het volgende:

[..]

Inderdaad, nietszeggend, die jongen.
Nou ja... Het is gewoon een normale jongen volgens mij, er is niets op aan te merken. Het gaat goed met de dames en hij is geen sociaal gestoord persoon maar ook geen overdreven gezellige kerel. Voor tv is dat idd erg saai.

Voor de televisie is Yoni daar de enige leuke. Zij gaat alleen maar voor haar droombeeld van een melkveebedrijf met daar wat kinderen bij. Als dat betekent dat ze voor Henk moet gaan dan tolereert ze zijn aanwezigheid wel.
pi_118603850
De andere kandidaten behalve Willem & co en de presentatrice spreken trouwens zelf ook in een (sterk) afgezwakte versie van het taaltje van Aad. Ze hebben allemaal een "klik" (ugh), geven dingen een plekje, vragen of ze het wel konden vinden enzovoorts. Aad is alleen een meer schaamteloos exemplaar daarvan en misschien ook wel interessanter daarom. De duffe burgerlijkheid van Henk is penetranter.
pi_118604803
Oeh, vreselijk ja, de hele tijd over die klik en dat het goed voelt etc. In het echt doen mensen dat ook steeds meer trouwens. :r
pi_118604997
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 23:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Oeh, vreselijk ja, de hele tijd over die klik
Die is er of die is er niet.
pi_118605235
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 23:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Oeh, vreselijk ja, de hele tijd over die klik en dat het goed voelt etc. In het echt doen mensen dat ook steeds meer trouwens. :r
Dat inderdaad.

Wat ik ook raar vind is dat alle boeren zo besluiteloos zijn. Als ik 3 meisjes om me heen zou hebben dan zou ik het toch echt na een paar dagen echt wel 100% zeker weten. Of ZE zit erbij of niet, ik zou nooit zo twijfelen lijkt mij.
pi_118605936
Dat komt denk ik omdat ze vinden dat ze iemand moeten kiezen ook al zijn ze niet verliefd. Dat zie je heel duidelijk bij Martin. Die dan ook nog zijn kinderen vraag wie hij het beste zal kiezen. Dat is toch eigenlijk sneu. Je kiest toch niet een partner omdat die wel "te hebben is" je moet er toch op zijn minst gek op zijn en je ook fysiek aangetrokken voelen?
  maandag 29 oktober 2012 @ 23:49:17 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118606088
Bij Martin was het sowieso zijn dochter die hem ingeschreven had voor het programma, en gezien ze de jongste en het enige meisje is, en Martin er van overtuigd is dat zij weer een moeder nodig heeft, denk ik dat hij Wilma kiest, want dat is de voorkeur van Anna.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118607071
Ja, maar dat is toch eigenlijk verschrikkelijk. Hij zou toch een partner moeten kiezen en geen moeder voor zijn dochter? Dat moet je als vrouw zijnde toch ook niet willen?
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 00:28:26 #220
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118607099
Ik begrijp het wel als je je kinderen op een gegeven moment vraagt wie ze leuk vinden.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118607150
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:56 schreef Molline het volgende:
Er mankeert wel iets aan Bert, dat is duidelijk. :)
Dat zie ik niet...
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 00:32:23 #222
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118607185
Ik denk ook niet dat er daadwerkelijk iets mis is met Bert. Ik denk gewoon dat ie sociaal/verbaal onhandig en teruggetrokken is.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 01:07:16 #223
386897 Marcomacro
Nooit meer slapen
pi_118607869
Nu ik wat afleveringen achter elkaar heb gekeken, verbaas ik me over de situatie rond Henk. Allereerst de twee meiden waardoor hij is opgegeven. Die lijken afkomstig uit het Gooi of Aerdenhout. Enigszins bekakt. Die twee kan ik niet rijmen met Henk. Verder vind ik het lastig om naar zijn "zoektocht" als tv-vermaak te kijken omdat zijn vorige vriendin is omgekomen bij een eenzijdig ongeluk waarbij Henk de bestuurder was en waarbij Henk zelf ongedeerd op de kant was gekomen. Ik had graag geweten of de ouders van het overleden meisje achter Henk"s publiekelijke zoektocht staan naar iemand die hun dochter aan Henk's zijde zal vervangen. Ik kan geen uitspraak doen over de "schuld" van Henk, maar door zijn betrokkenheid bij haar dood kan ik er niet naar kijken zonder me telkens af te vragen hoe het voor de ouders, broers of zusters van zijn overleden vriendin moet zijn.
Wat me, daar mee samenhangend, opvalt is dat Henk iedere situatie aanvaard als een gegeven waarin hij berust. Hij lijkt een beetje karakterarm, vriendelijk maar weinig zelfstandig en niet vindingrijk of doortastend.
pi_118607871
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 00:30 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat zie ik niet...
Ook nergens over geschreven?
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is lekker makkelijk, even roepen dat er hier zo lelijk over Bert gedaan wordt, en in dezelfde post beweren dat hij een of andere ziekte moet hebben gehad....

Over het algemeen is er vrij positief over Bert gedaan, en is jouw post een van de meest negatieve over Bert in de hele reeks.
Ze hadden hem tegen moeten houden, hij is verpest voor vrouwen, hij heeft een ziekte gehad, hij moet naar logopedie voor mimiektherapie.... darn |:(

Iets met een splinter en je eigen bos....
Misschien kan je proberen inhoudelijk te lezen? Dus niet afkraken op uiterlijkheden, die lang niet zo erg zijn als hier geschreven maar kijken wat er is, wat de camera's zo goed laten zien, en of er verbetering mogelijk is? Over Anita werd ook zo ten onrechte omlaaghalend gepraat, alsof ze zelf de vervorming trok en Pros die dezelfde aandoening heeft als Anita, maar in een sterkere graad.
Wat Bert heeft is, aangeboren of verworven door een aandoening. En zoals zoveel mensen loopt hij gehandicapter rond dan nodig is.

Ik zie niet wat de uitdrukking over die splinter hiermee te maken heeft.
pi_118607957
Euhm....... wat voor aandoening zou Bert dan moeten hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')