abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 oktober 2012 @ 12:48:28 #176
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118573525
Hebben we Jeanet eigenlijk al eens zien lachen :D? Ik dacht heel even toen ze gekozen werd en het moment met Yvon dat 'r een lach zou verschijnen, maar nee, dat zure mondje bleef staan.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118573933
quote:
3s.gif Op maandag 29 oktober 2012 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Hebben we Jeanet eigenlijk al eens zien lachen :D? Ik dacht heel even toen ze gekozen werd en het moment met Yvon dat 'r een lach zou verschijnen, maar nee, dat zure mondje bleef staan.
Mijn eerste indruk was 'lieve vrouw, maar veel meegemaakt', die vreselijke Aad walst over haar heen. Maar nu denk ik eerder andersom :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_118574112
Goede column Cee. Maar ik zou ook een keer een wat hardere column willen. Met meer cynisme. Misschien kan Silenus een column maken.
  maandag 29 oktober 2012 @ 13:07:42 #179
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_118574193
Hoe oud is Jurjen eigenlijk?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_118575189
Er wordt met de montage gerommeld. Mensen worden een karakter, er wordt spanning opgebouwd en dingen worden uitvergroot. Het moet toch kijkbaar zijn en hoge kijkcijfers halen. Volgens mij wordt er ook met de citytrips gerommeld. Krijgen de boeren citytrips die goede televisie opleveren. Kijk maar naar vorig seizoen.

Richard en Annemieke bleven in Nederland. Het leek wel alsof ze geen recht hadden op een buitenlandse trip. Omdat Richard haar buiten het programma om al had opgezocht.

Marcel en Ksenia naar Oostenrijk. Het werd letterlijk en figuurlijk een koude trip.

En Annemarie en Adriaan naar Cyprus. Zag je allemaal stelletjes op het strand, kwamen Peppi en Kokki (Annemarie en Adriaan) eraan hoor. Ze konden alleen maar over het maken van kaas praten, waren ze daar in een warm en cultuurhistorisch oord. 'Kijk wat een mooie tegels!', 'bij de tegelboer heb je mooiere.'
pi_118577462
Niet alles hiervoor gelezen, maar ben ik nou de enige die achter elke opmerking van Willem & co innuendo zoekt? Ik zat maar te denken van "wat hebben peultjes nou in hemelsnaam met homosex te maken?" tot ik me bedacht dat het misschien gewoon een onschuldig gesprek was.
pi_118580687
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 14:40 schreef Kiyoaki het volgende:
Niet alles hiervoor gelezen, maar ben ik nou de enige die achter elke opmerking van Willem & co innuendo zoekt? Ik zat maar te denken van "wat hebben peultjes nou in hemelsnaam met homosex te maken?" tot ik me bedacht dat het misschien gewoon een onschuldig gesprek was.
_O-
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_118582352
Ik vond die vier homo's zo schattig samen, echt zo'n gezellig clubje.
Wat een tegenstelling met Henrieke en haar boeren. :')
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 29 oktober 2012 @ 17:04:44 #185
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_118583899
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 16:33 schreef Molline het volgende:
Ik vond die vier homo's zo schattig samen, echt zo'n gezellig clubje.
Wat een tegenstelling met Henrieke en haar boeren. :')
Ze stuurt de enige die oprecht interesse had meteen weg :{ blijf je over met een handige knecht en een dierenarts die liever niks zegt en denkt dat liefde dan vanuit het niets ontstaat en blijft...... dat hij overbleef mag al een wonder heten
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_118585120
Gister hoorde ik op het eind van BZV een bekend stuk piano muziek. Maar ik weet geen titel. Soundhound kent em niet omdat er doorheen gepraat wordt..
Vanaf 49:30 kun je het horen,
http://boerzoektvrouw.kro(...)10-2012/default.aspx
pi_118585609
Hebben we nou dat huilmoment van Henk wel gehad? Dat zat vorige week toch in de vooruitblik?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 29 oktober 2012 @ 17:40:35 #188
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118585687
Dat dacht ik ook, ik dacht dat we deze aflevering dat moment ipv Willem's moment zouden gaan zien.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118585867
Die Bert gaan nooit een vrouw krijgen :') Volgens mij vindt ie het ook wel best zo... vraag me af waarom hij überhaupt mee heeft gedaan.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
  maandag 29 oktober 2012 @ 17:46:09 #190
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118585933
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 17:44 schreef An_awesome_wave het volgende:
Die Bert gaan nooit een vrouw krijgen :') Volgens mij vindt ie het ook wel best zo... vraag me af waarom hij überhaupt mee heeft gedaan.
Misschien had ie het gerucht gehoord dat er een zwangere koe was waar ie armdiep in kon :9.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118586090
Het is bijna jammer dat Bert niet de boer was :N
pi_118586096
Onbegrijpelijk dat Bert uberhaupt geschreven heeft inderdaad. En dan wil Hendrika hem overduidelijk, van haar kant zijn er ten minste nog enigzins toenaderingspogingen en ze gaf zelf aan dat er van zijn kant wel erg weinig kwam, en dan doet ie er nog niks mee.

Ik kan soms een boer zijn wat betreft vrouwen, maar dit zie ik zelfs.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_118587131
Hij zal wel gepusht zijn door die leuke familieleden van hem. Plus hulp met de brief hebben gehad.
That's all folks!
pi_118587211
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 18:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij zal wel gepusht zijn door die leuke familieleden van hem. Plus hulp met de brief hebben gehad.
Of misschien is hij op papier echt heeeeel mondig :o Klimt hij lekker in de pen O+
  maandag 29 oktober 2012 @ 18:14:36 #195
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118587379
quote:
3s.gif Op maandag 29 oktober 2012 18:10 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Of misschien is hij op papier echt heeeeel mondig :o Klimt hij lekker in de pen O+
Maar dan weer niet in de SMS, want dat kwam weer meer van Henrieke af.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 29 oktober 2012 @ 18:15:44 #196
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_118587439
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 18:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Is Bert niet geadopteerd?
pi_118587477
quote:
3s.gif Op maandag 29 oktober 2012 18:14 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Maar dan weer niet in de SMS, want dat kwam weer meer van Henrieke af.
Hè verdomme, je hebt gelijk, dat zal het dan idd niet wezen _O-
  maandag 29 oktober 2012 @ 18:39:31 #198
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_118588467
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_118589436
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 09:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Weet je, ik had gister bijna te doen met Bert. Dan ben je al verlegen tegenover vrouwen, dan zit je met je hele bups familie aan tafel, én nog een camera en mensen in je snoet. En dan moet je nog gezellig en spontaan gaan doen ook :') Terwijl al die geiten van je broers al de oren van de kop lullen. _O- En Henrieke bloeide helemaal op door de aandacht.
Nu ze bij hem thuis gewoon zeggen dat hij niets met vrouwen kan, vraag ik me af waarom ze hem niet tegengehouden hebben. Mogelijk is hij verpest voor vrouwen door zijn uiterlijk. Heeft een paar decennia zelf dagelijks kunnen aanschouwen wat hier ongegêneerd/harteloos over hem geschreven is. Dan is zo'n hopeloos verliefde Henrieke niet voldoende om hem het nodige zelfvertrouwen te geven.

Bij de close-ups denk ik steeds dat hij vroeger een of andere ziekte gehad moet hebben en dat hij dringend naar logopedie moet voor mimiektherapie. Dat is geen acteercursus, maar het soepel maken van de gezichts- en spraakspieren, en als je al zo lang met een stijf gezicht loopt natuurlijk ook spraaklessen voor de mondmotoriek. Ik heb het zelf gehad toen ik plotseling aangezichtsverlamming had en was verrast door de goede effecten. Het zou voor hem een enorme vooruitgang zijn. En dan ook gelijk even langs bij de fysiotherapeut voor een soepeler motoriek.
pi_118589755
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 19:02 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Nu ze bij hem thuis gewoon zeggen dat hij niets met vrouwen kan, vraag ik me af waarom ze hem niet tegengehouden hebben. Mogelijk is hij verpest voor vrouwen door zijn uiterlijk. Heeft een paar decennia zelf dagelijks kunnen aanschouwen wat hier ongegêneerd/harteloos over hem geschreven is. Dan is zo'n hopeloos verliefde Henrieke niet voldoende om hem het nodige zelfvertrouwen te geven.

Bij de close-ups denk ik steeds dat hij vroeger een of andere ziekte gehad moet hebben en dat hij dringend naar logopedie moet voor mimiektherapie. Dat is geen acteercursus, maar het soepel maken van de gezichts- en spraakspieren, en als je al zo lang met een stijf gezicht loopt natuurlijk ook spraaklessen voor de mondmotoriek. Ik heb het zelf gehad toen ik plotseling aangezichtsverlamming had en was verrast door de goede effecten. Het zou voor hem een enorme vooruitgang zijn. En dan ook gelijk even langs bij de fysiotherapeut voor een soepeler motoriek.
Hij beweegt idd weinig in het gezicht, maar hij praat ook als een boer, en die lullen wel vaker zo binnensmonds.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')