Mijn eerste indruk was 'lieve vrouw, maar veel meegemaakt', die vreselijke Aad walst over haar heen. Maar nu denk ik eerder andersomquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Hebben we Jeanet eigenlijk al eens zien lachen? Ik dacht heel even toen ze gekozen werd en het moment met Yvon dat 'r een lach zou verschijnen, maar nee, dat zure mondje bleef staan.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:40 schreef Kiyoaki het volgende:
Niet alles hiervoor gelezen, maar ben ik nou de enige die achter elke opmerking van Willem & co innuendo zoekt? Ik zat maar te denken van "wat hebben peultjes nou in hemelsnaam met homosex te maken?" tot ik me bedacht dat het misschien gewoon een onschuldig gesprek was.
Ze stuurt de enige die oprecht interesse had meteen wegquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:33 schreef Molline het volgende:
Ik vond die vier homo's zo schattig samen, echt zo'n gezellig clubje.
Wat een tegenstelling met Henrieke en haar boeren.
Misschien had ie het gerucht gehoord dat er een zwangere koe was waar ie armdiep in konquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:44 schreef An_awesome_wave het volgende:
Die Bert gaan nooit een vrouw krijgenVolgens mij vindt ie het ook wel best zo... vraag me af waarom hij überhaupt mee heeft gedaan.
Of misschien is hij op papier echt heeeeel mondigquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij zal wel gepusht zijn door die leuke familieleden van hem. Plus hulp met de brief hebben gehad.
Maar dan weer niet in de SMS, want dat kwam weer meer van Henrieke af.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of misschien is hij op papier echt heeeeel mondigKlimt hij lekker in de pen
Is Bert niet geadopteerd?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij zal wel gepusht zijn door die leuke familieleden van hem. Plus hulp met de brief hebben gehad.
Hè verdomme, je hebt gelijk, dat zal het dan idd niet wezenquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dan weer niet in de SMS, want dat kwam weer meer van Henrieke af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Nu ze bij hem thuis gewoon zeggen dat hij niets met vrouwen kan, vraag ik me af waarom ze hem niet tegengehouden hebben. Mogelijk is hij verpest voor vrouwen door zijn uiterlijk. Heeft een paar decennia zelf dagelijks kunnen aanschouwen wat hier ongegêneerd/harteloos over hem geschreven is. Dan is zo'n hopeloos verliefde Henrieke niet voldoende om hem het nodige zelfvertrouwen te geven.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet je, ik had gister bijna te doen met Bert. Dan ben je al verlegen tegenover vrouwen, dan zit je met je hele bups familie aan tafel, én nog een camera en mensen in je snoet. En dan moet je nog gezellig en spontaan gaan doen ookTerwijl al die geiten van je broers al de oren van de kop lullen.
En Henrieke bloeide helemaal op door de aandacht.
Hij beweegt idd weinig in het gezicht, maar hij praat ook als een boer, en die lullen wel vaker zo binnensmonds.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:02 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Nu ze bij hem thuis gewoon zeggen dat hij niets met vrouwen kan, vraag ik me af waarom ze hem niet tegengehouden hebben. Mogelijk is hij verpest voor vrouwen door zijn uiterlijk. Heeft een paar decennia zelf dagelijks kunnen aanschouwen wat hier ongegêneerd/harteloos over hem geschreven is. Dan is zo'n hopeloos verliefde Henrieke niet voldoende om hem het nodige zelfvertrouwen te geven.
Bij de close-ups denk ik steeds dat hij vroeger een of andere ziekte gehad moet hebben en dat hij dringend naar logopedie moet voor mimiektherapie. Dat is geen acteercursus, maar het soepel maken van de gezichts- en spraakspieren, en als je al zo lang met een stijf gezicht loopt natuurlijk ook spraaklessen voor de mondmotoriek. Ik heb het zelf gehad toen ik plotseling aangezichtsverlamming had en was verrast door de goede effecten. Het zou voor hem een enorme vooruitgang zijn. En dan ook gelijk even langs bij de fysiotherapeut voor een soepeler motoriek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |