Ik drukte heel erg snel/hard op de stop knop van mijn toetsenbordquote:Op maandag 26 november 2012 09:33 schreef An_awesome_wave het volgende:
Hoet zet je iets 'hard' uit trouwens
Dat lijkt er meer op, klinkt wel aardigquote:Op maandag 26 november 2012 09:45 schreef An_awesome_wave het volgende:
Maserati - VII verdient ook een vermelding hier btw.
[ afbeelding ]
Maserati - San tropea
Is ook zo, je kan die albums eigenlijk niet echt met elkaar vergelijken. Ik vind het persoonlijk de beste deftones plaat tot nu toe though, en met grote afstand mijn favoriete plaat van 2012. Het kopje numetal kan ik niet echt serieus nemen eerlijk gezegd. Dan denk ik eerder aan bands als limp biscuit, daar doe je Deftones zwaar mee tekort.quote:Op maandag 26 november 2012 09:47 schreef On het volgende:
Die nieuwe Deftones is inderdaad een ijzersterke plaat. Ook al vind ik 'vergeet White Pony' wat overdreven - die was progressiever en gebruikte meer ambienttechnieken, zoals bij Digital Bath en Change. Jammer dat ze altijd zo in het numetal-hoekje geduwd zijn.
Ik zou er niet bij kunnen slapen hoorquote:Op maandag 26 november 2012 15:25 schreef trebremmit het volgende:
Vind die nieuwe Deftones maar slaapverwekkend eigenlijk, net zo saai als Diamond Eyes.
Meestal midden december dacht ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:07 schreef cafca het volgende:
Wanneer komt pfaf met zijn eindejaarstopic? Dit weekend?
Nou, ik verwacht nog wat albums dus mijn lijst plaats ik sowieso niet voor Kerst.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:07 schreef cafca het volgende:
Wanneer komt pfaf met zijn eindejaarstopic? Dit weekend?
Oeh, goeie tip!quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:06 schreef methodmich het volgende:
Eigenlijk zou ik updates opsparen tot de eindlijst. Maar voor Gert Vlok Nel wil ik toch een uitzondering maken, want Onherroeplik verdient een paar luisterbeurten!
Dat dacht ik. Inspiratie voor dit album kreeg hij overigens in Nederland. Dat uit zich bijvoorbeeld in het nummer Nijmegen Deur My Trane.quote:
ZIt hem nu te luisteren op de luisterpaalquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Inspiratie voor dit album kreeg hij overigens in Nederland. Dat uit zich bijvoorbeeld in het nummer Nijmegen Deur My Trane.
Er staat wel een song op die we al kennen trouwens, Tuesday.
Mooi. Denk dat we die dan wel gaan dubbelen in onze jaarlijsten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:16 schreef cafca het volgende:
[..]
ZIt hem nu te luisteren op de luisterpaal
Ik denk het ook.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mooi. Denk dat we die dan wel gaan dubbelen in onze jaarlijsten.
En het is nog een voetballer ook, moet jou ook aansprekenquote:Op maandag 3 december 2012 18:44 schreef methodmich het volgende:
Ga ik noteren, de titel is al veelbelovend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |