Daarom maakt het juist niet zo veel uit omdat hij die staten toch wel wint.quote:
http://www.clarionledger.(...)t?odyssey=nav%7Cheadquote:Op zondag 4 november 2012 15:21 schreef VacaLoca het volgende:
Hoelang duurde het de vorige keren eigenlijk voordat er duidelijkheid was wie gewonnen had? Heb het toen op de voet gevolgd, maar kan het me niet meer heugen desondanks
Volgens mij was het vorige keer officieel gemaakt omstreeks 5u. Erg cool, die nieuwsuitzendingen met hologrammen. (nu niet zo speciaal, vier jaar geleden wel)quote:Op zondag 4 november 2012 15:21 schreef VacaLoca het volgende:
Hoelang duurde het de vorige keren eigenlijk voordat er duidelijkheid was wie gewonnen had? Heb het toen op de voet gevolgd, maar kan het me niet meer heugen desondanks
Oh ja toen stond Will.I.Am in de studio van CNN als hologramquote:Op zondag 4 november 2012 16:31 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Volgens mij was het vorige keer officieel gemaakt omstreeks 5u. Erg cool, die nieuwsuitzendingen met hologrammen. (nu niet zo speciaal, vier jaar geleden wel)
Dan mis je echt niets hoor, kun je nog mooi kijken naar de 15-0.quote:
CNN, maar vooral: Internet. Wie weet slinger ik zelfs twitter weer eens aan - lang geleden dat ik daar ben geweest.quote:Op zondag 4 november 2012 16:57 schreef Arn0 het volgende:
Op welk kanaal gaan jullie het volgen trouwens? BBC, CNN, ..? Of heel de tijd zappen?
Het is hier, Indiana, nog aan de gang, dus qua uitslag zal dat wanneer dat sluit wel komen.quote:Op zondag 4 november 2012 17:32 schreef JackHerrer het volgende:
Zijn de early votes al geteld? of wordt dit ook dinsdag pas gedaan?
Als Florida al naar Obama gaat, is het al helemaal over...quote:Op zondag 4 november 2012 16:24 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
http://www.clarionledger.(...)t?odyssey=nav%7Chead
Om half 2 sluiten de stembussen in Ohio. Als die volgens de exit polls duidelijk naar Obama valt, dan is het gedaan. Of zelfs een half uurtje eerder als Virginia naar Obama zou gaan. Als VI and OH allebei naar Romney gaan, dan wordt het een latertje
Uiteindelijk komt het erop aan welke achterban ook daadwerkelijk naar de stembus gaat. Misschien dat de Romney supporters wel gemotiveerder zijn om Obama uit het Witte Huis te krijgen, dan dat de Obama supporters zijn om hem een 2de termijn te gunnen.quote:Op zondag 4 november 2012 18:10 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Als Florida al naar Obama gaat, is het al helemaal over...
en die kans is eigenlijk groter (Obama staat slechts een procentpuntje daar achter met een trend die eerder in zn vorodeel spreekt) dan dat Romney Ohio zou kunnen winnen.
maar de tijd van de eerste uitslagen van Florida is rond 2 uur 's nachts
Ik hoorde dat door Sandy sommige mensen ook via mail kunnen stemmen?quote:Op zondag 4 november 2012 18:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het erop aan welke achterban ook daadwerkelijk naar de stembus gaat. Misschien dat de Romney supporters wel gemotiveerder zijn om Obama uit het Witte Huis te krijgen, dan dat de Obama supporters zijn om hem een 2de termijn te gunnen.
4 jaar geleden wilde echt iedere democraat ook echt stemmen, en stonden daarvoor soms meer dan een uur in de rij. Het zou zomaar kunnen dat ze daar nu minder zin in hebben.
Het grootste gevaar voor Obama is dus dat zijn eigen achterban het een beetje laat afweten bij het stemmen.
Volgens RCP is Florida toch echt republikeinser dan Virginia of Ohio. Bovendien is Ohio dus een half uurtje eerder.... Als Florida blauw gaat, vermoed ik dat het dus al voor die tijd duidelijk is. Tenzij Obama daar een ontzettende Sandy bonus krijgt, en de last minute campaigning goed heeft gewerkt voor Romney in Ohio.quote:Op zondag 4 november 2012 18:10 schreef RM-rf het volgende:
[..]
en die kans is eigenlijk groter (Obama staat slechts een procentpuntje daar achter met een trend die eerder in zn vorodeel spreekt) dan dat Romney Ohio zou kunnen winnen.
Ik heb geen idee hoe dat in de praktijk fatsoenlijk te werk zal gaan. Eerst een half jaar allemaal onzin gehoord over 'stemfraude' (wat vrijwel niet voorkomt) en dus extra eisen voor mensen die willen stemmen, zoals bijvoorbeeld een geldig rijbewijs of whatever) en dan in de laatste dagen voor de verkiezingen zoiets als dit even snel regelen.quote:Op zondag 4 november 2012 18:26 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Ik hoorde dat door Sandy sommige mensen ook via mail kunnen stemmen?
Hoe gaat dat concreet in zijn werk?
De geheimhouding is toch compleet zoek dan?
In welke mate is snelheid hier belangrijk? Ik bedoel: gebeurt het soms dat in die paar uren snel aandelen verhandeld worden, enz....quote:Op zondag 4 november 2012 18:10 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Uitslagen weet ik niet, peilingen over de uitslag kwamen vorige keer volgens mij gewoon als de stembureaus in een gebied sloten.quote:Op zondag 4 november 2012 22:45 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
In welke mate is snelheid hier belangrijk? Ik bedoel: gebeurt het soms dat in die paar uren snel aandelen verhandeld worden, enz....![]()
Mogen ze trouwens de uitslagen bekend maken als in één staat de bureaus gesloten zijn?
In Frankrijk zijn zelfs de media verplicht om te wachten tot 20.00, wat ondertussen absurd is omdat het nieuws van de Franstalig Belgische en Zwitserse media wel doorsijpelt)
Verder las ik dit artikel over hoe het Supreme Court zou kunnen evolueren onder Romney.
De 9 rechters zijn voor het leven benoemd, en 4 zijn benoemd onder democraten, en 5 door republikeinen. De oudste is 79 en benoemd onder Clinton, gaat die nog proberen te blijven zitten 2017 als Romney wint?![]()
http://www.usatoday.com/s(...)urt-vacancy/1606025/
Exit-polls idd.quote:Op zondag 4 november 2012 23:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Uitslagen weet ik niet, peilingen over de uitslag kwamen vorige keer volgens mij gewoon als de stembureaus in een gebied sloten.
ja dat woord zocht ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |