abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118808750
In de loop van de vroege ochtend toch?
pi_118808884
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 14:52 schreef VacaLoca het volgende:
taten b
Daarom maakt het juist niet zo veel uit omdat hij die staten toch wel wint.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_118808911
Oke, ja zou goed kunnen. Moet het dit keer helaas missen denk ik. Heb woensdag zelf een belangrijke dag.
pi_118811512
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 15:21 schreef VacaLoca het volgende:
Hoelang duurde het de vorige keren eigenlijk voordat er duidelijkheid was wie gewonnen had? Heb het toen op de voet gevolgd, maar kan het me niet meer heugen desondanks
http://www.clarionledger.(...)t?odyssey=nav%7Chead

Om half 2 sluiten de stembussen in Ohio. Als die volgens de exit polls duidelijk naar Obama valt, dan is het gedaan. Of zelfs een half uurtje eerder als Virginia naar Obama zou gaan. Als VI and OH allebei naar Romney gaan, dan wordt het een latertje :)
  zondag 4 november 2012 @ 16:31:01 #180
159761 Arn0
Abbey Road
pi_118811764
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 15:21 schreef VacaLoca het volgende:
Hoelang duurde het de vorige keren eigenlijk voordat er duidelijkheid was wie gewonnen had? Heb het toen op de voet gevolgd, maar kan het me niet meer heugen desondanks
Volgens mij was het vorige keer officieel gemaakt omstreeks 5u. Erg cool, die nieuwsuitzendingen met hologrammen. (nu niet zo speciaal, vier jaar geleden wel)
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_118811831
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:31 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Volgens mij was het vorige keer officieel gemaakt omstreeks 5u. Erg cool, die nieuwsuitzendingen met hologrammen. (nu niet zo speciaal, vier jaar geleden wel)
Oh ja toen stond Will.I.Am in de studio van CNN als hologram :')
  zondag 4 november 2012 @ 16:55:34 #182
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_118812678
Kut.... verkiezingen zijn dinsdag.... blijk ik die middag/avond een afspraak te hebben gemaakt, zonder eraan gedacht te hebben dat er CL is (Man City-Ajax), en natuurlijk de verkiezingen.

Kom ik pas rond 11-12 uur s'avonds thuis :'(

Ok, de exit-polls komen altijd pas 'snachts, dus hopelijk mis ik niet te veel, maar toch slordig van mezelf.
pi_118812723
quote:
99s.gif Op zondag 4 november 2012 16:55 schreef Yi-Long het volgende:
/a
Dan mis je echt niets hoor, kun je nog mooi kijken naar de 15-0.
  zondag 4 november 2012 @ 16:57:23 #184
159761 Arn0
Abbey Road
pi_118812751
Op welk kanaal gaan jullie het volgen trouwens? BBC, CNN, ..? Of heel de tijd zappen? :P
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_118813983
Zijn de early votes al geteld? of wordt dit ook dinsdag pas gedaan?
pi_118814119
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:57 schreef Arn0 het volgende:
Op welk kanaal gaan jullie het volgen trouwens? BBC, CNN, ..? Of heel de tijd zappen? :P
CNN, maar vooral: Internet. Wie weet slinger ik zelfs twitter weer eens aan - lang geleden dat ik daar ben geweest.
pi_118814500
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 17:32 schreef JackHerrer het volgende:
Zijn de early votes al geteld? of wordt dit ook dinsdag pas gedaan?
Het is hier, Indiana, nog aan de gang, dus qua uitslag zal dat wanneer dat sluit wel komen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_118815103
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:24 schreef thijsdetweede het volgende:

[..]

http://www.clarionledger.(...)t?odyssey=nav%7Chead

Om half 2 sluiten de stembussen in Ohio. Als die volgens de exit polls duidelijk naar Obama valt, dan is het gedaan. Of zelfs een half uurtje eerder als Virginia naar Obama zou gaan. Als VI and OH allebei naar Romney gaan, dan wordt het een latertje :)
Als Florida al naar Obama gaat, is het al helemaal over...

en die kans is eigenlijk groter (Obama staat slechts een procentpuntje daar achter met een trend die eerder in zn vorodeel spreekt) dan dat Romney Ohio zou kunnen winnen.

maar de tijd van de eerste uitslagen van Florida is rond 2 uur 's nachts
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zondag 4 november 2012 @ 18:25:14 #189
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_118815481
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:10 schreef RM-rf het volgende:

[..]

en die kans is eigenlijk groter (Obama staat slechts een procentpuntje daar achter met een trend die eerder in zn vorodeel spreekt) dan dat Romney Ohio zou kunnen winnen.

Uiteindelijk komt het erop aan welke achterban ook daadwerkelijk naar de stembus gaat. Misschien dat de Romney supporters wel gemotiveerder zijn om Obama uit het Witte Huis te krijgen, dan dat de Obama supporters zijn om hem een 2de termijn te gunnen.

4 jaar geleden wilde echt iedere democraat ook echt stemmen, en stonden daarvoor soms meer dan een uur in de rij. Het zou zomaar kunnen dat ze daar nu minder zin in hebben.

Het grootste gevaar voor Obama is dus dat zijn eigen achterban het een beetje laat afweten bij het stemmen.
pi_118815517
quote:
99s.gif Op zondag 4 november 2012 18:25 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Uiteindelijk komt het erop aan welke achterban ook daadwerkelijk naar de stembus gaat. Misschien dat de Romney supporters wel gemotiveerder zijn om Obama uit het Witte Huis te krijgen, dan dat de Obama supporters zijn om hem een 2de termijn te gunnen.

4 jaar geleden wilde echt iedere democraat ook echt stemmen, en stonden daarvoor soms meer dan een uur in de rij. Het zou zomaar kunnen dat ze daar nu minder zin in hebben.

Het grootste gevaar voor Obama is dus dat zijn eigen achterban het een beetje laat afweten bij het stemmen.
Ik hoorde dat door Sandy sommige mensen ook via mail kunnen stemmen?
Hoe gaat dat concreet in zijn werk?
De geheimhouding is toch compleet zoek dan?
pi_118817965
quote:

[..]

Volgens RCP is Florida toch echt republikeinser dan Virginia of Ohio. Bovendien is Ohio dus een half uurtje eerder.... Als Florida blauw gaat, vermoed ik dat het dus al voor die tijd duidelijk is. Tenzij Obama daar een ontzettende Sandy bonus krijgt, en de last minute campaigning goed heeft gewerkt voor Romney in Ohio.
  zondag 4 november 2012 @ 19:34:11 #192
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_118818158
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:26 schreef zuiderbuur het volgende:

[..]

Ik hoorde dat door Sandy sommige mensen ook via mail kunnen stemmen?
Hoe gaat dat concreet in zijn werk?
De geheimhouding is toch compleet zoek dan?
Ik heb geen idee hoe dat in de praktijk fatsoenlijk te werk zal gaan. Eerst een half jaar allemaal onzin gehoord over 'stemfraude' (wat vrijwel niet voorkomt) en dus extra eisen voor mensen die willen stemmen, zoals bijvoorbeeld een geldig rijbewijs of whatever) en dan in de laatste dagen voor de verkiezingen zoiets als dit even snel regelen.

Ik heb er zo mijn bedenkingen bij, maar goed, ik hoor het ook pas vandaag voor het eerst en weet niet precies hoe ze dat allemaal gaan aanpakken, dus misschien levert het geen problemen op.
pi_118818602
Ach, het is in New Jersey dus dat maakt voor de presidentsverkiezingen niet uit :) Bovendien denk ik dat je het meer moet zien als een extra optie. Dus je kan nog altijd gewoon in de rij gaan staan. Een erg Christie-achtige oplossing, dit.

Vind het ook wonderlijk, maar laat maar eens zien hoe het loopt.
pi_118830195
quote:

[..]

In welke mate is snelheid hier belangrijk? Ik bedoel: gebeurt het soms dat in die paar uren snel aandelen verhandeld worden, enz.... :P

Mogen ze trouwens de uitslagen bekend maken als in één staat de bureaus gesloten zijn?
In Frankrijk zijn zelfs de media verplicht om te wachten tot 20.00, wat ondertussen absurd is omdat het nieuws van de Franstalig Belgische en Zwitserse media wel doorsijpelt)

Verder las ik dit artikel over hoe het Supreme Court zou kunnen evolueren onder Romney.
De 9 rechters zijn voor het leven benoemd, en 4 zijn benoemd onder democraten, en 5 door republikeinen. De oudste is 79 en benoemd onder Clinton, gaat die nog proberen te blijven zitten 2017 als Romney wint? :?
http://www.usatoday.com/s(...)urt-vacancy/1606025/
pi_118833478
Och, Obama heeft een rechter vervangen die 90 was, dus een jong ding van 79 mag gewoon nog blijven zitten ;) Maar ik neem wel aan dat de Clinton rechters wel met pensioen zullen gaan als Obama aan blijft, en dat de Reagan rechters dat doen als het Romney wordt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 november 2012 @ 23:55:49 #196
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_118833580
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 22:45 schreef zuiderbuur het volgende:

[..]

In welke mate is snelheid hier belangrijk? Ik bedoel: gebeurt het soms dat in die paar uren snel aandelen verhandeld worden, enz.... :P

Mogen ze trouwens de uitslagen bekend maken als in één staat de bureaus gesloten zijn?
In Frankrijk zijn zelfs de media verplicht om te wachten tot 20.00, wat ondertussen absurd is omdat het nieuws van de Franstalig Belgische en Zwitserse media wel doorsijpelt)

Verder las ik dit artikel over hoe het Supreme Court zou kunnen evolueren onder Romney.
De 9 rechters zijn voor het leven benoemd, en 4 zijn benoemd onder democraten, en 5 door republikeinen. De oudste is 79 en benoemd onder Clinton, gaat die nog proberen te blijven zitten 2017 als Romney wint? :?
http://www.usatoday.com/s(...)urt-vacancy/1606025/
Uitslagen weet ik niet, peilingen over de uitslag kwamen vorige keer volgens mij gewoon als de stembureaus in een gebied sloten.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 5 november 2012 @ 00:00:08 #197
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_118833707
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:55 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Uitslagen weet ik niet, peilingen over de uitslag kwamen vorige keer volgens mij gewoon als de stembureaus in een gebied sloten.
Exit-polls idd.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 november 2012 @ 00:02:36 #198
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_118833807
quote:
99s.gif Op maandag 5 november 2012 00:00 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Exit-polls idd.
ja dat woord zocht ik :D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_118836017
pi_118836169
spannend, hopelijk wint obama :6
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')