Je hebt maar 1 telefoontje nodig vanuit Israel om Romney en de Republikeinen ervan te overtuigen dat ze aanwijzingen hebben dat Iran kernwapens heeft of whatever, en het hele midden-oosten en zuid-oost Europa staat in brand.quote:Op maandag 5 november 2012 15:07 schreef noruas_ het volgende:
[..]
Met een gemengd congres zal er uiteindelijk niet zo'n groot verschil zijn. Romney zou Obamacare nooit kunnen terugdraaien met een Democratische meerderheid in de Senaat en Obama's plannen voor belastingverhogingen voor de rijken zullen niet makkelijk door het Republikeinse Huis komen. Als het gaat om buitenlands beleid doet Romney erg z'n best om harder over te komen dan Obama maar vaak komt het op precies hetzelfde beleid neer.
Wat voor mij het grootste verschil zou maken, zou denk ik de aanstellingen zijn in het Hooggerechtshof. Sommige mensen blijven daar wel 30 jaar in zitten en dat heeft dus een enorme impact. Op dit moment zijn de conservatieven bij het Hooggerechtshof in de meerderheid (5-4) en als we er vanuit gaan dat er elke periode wel 1 of 2 nieuwe aanstellingen zijn, dan is het erg belangrijk voor de koers van de VS of dat een liberaal of een conservatief is.quote:Op maandag 5 november 2012 15:07 schreef noruas_ het volgende:
[..]
Met een gemengd congres zal er uiteindelijk niet zo'n groot verschil zijn. Romney zou Obamacare nooit kunnen terugdraaien met een Democratische meerderheid in de Senaat en Obama's plannen voor belastingverhogingen voor de rijken zullen niet makkelijk door het Republikeinse Huis komen. Als het gaat om buitenlands beleid doet Romney erg z'n best om harder over te komen dan Obama maar vaak komt het op precies hetzelfde beleid neer.
Ik snap echt niet dat je dat zegt.quote:Op maandag 5 november 2012 14:43 schreef Yi-Long het volgende:
Voor ons in het overige westen is het gewoon een win-win situatie.
Als Obama wint is het goed voor Amerika en daarmee dus de wereldeconomie.
Als Romney wint, dan krijgen de Amerikanen de president die ze verdienen, richten ze zich waarschijnlijk compleet ten gronde, en hebben ze hopelijk geen geld meer om zich nog oorlogen en andere ongein te veroorloven, oftewel dan verdwijnt hun grote invloed op de rest van de wereld.
Als Obama wint dan is het goed nieuws voor de wereld. En als Romney wint, dan kunnen we ons verheugen op een aantal jaren leedvermaak, wat ook best amusant kan zijn.
Inderdaad, dit is heel belangrijk. Ik geloof dat de nieuwe president zelfs drie nieuwe rechters mag aanstellen in de komende periode.quote:Op maandag 5 november 2012 15:12 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat voor mij het grootste verschil zou maken, zou denk ik de aanstellingen zijn in het Hooggerechtshof. Sommige mensen blijven daar wel 30 jaar in zitten en dat heeft dus een enorme impact. Op dit moment zijn de conservatieven bij het Hooggerechtshof in de meerderheid (5-4) en als we er vanuit gaan dat er elke periode wel 1 of 2 nieuwe aanstellingen zijn, dan is het erg belangrijk voor de koers van de VS of dat een liberaal of een conservatief is.
mwah, de kans dat Romney bv radicale dingen gaat doen jegens Iran is redelijk klein, hij zal eerst een butienlands beleid moeten vormgeven; nieuwe beleidsmakers moeten hun rol definieren en ook de slagkracht van VS moet eerst door een nieuwe regering geinpsecteerd worden.quote:Op maandag 5 november 2012 15:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je hebt maar 1 telefoontje nodig vanuit Israel om Romney en de Republikeinen ervan te overtuigen dat ze aanwijzingen hebben dat Iran kernwapens heeft of whatever, en het hele midden-oosten en zuid-oost Europa staat in brand.
Dat soort gekken moet je niet aan de knoppen willen hebben.
Dat betwijfel ik eigenlijk. Qua retoriek over Iran zie ik ook niet zoveel verschil tussen de kandidaten, behalve dan dat Romney z'n best doet om de president te bekritiseren. Maar als de vraag komt wat hij dan anders had gedaan komt er meestal niet zoveel. Bovendien heeft Amerika z'n eigen inlichtingendiensten waarnaar een president toch sneller zal luisteren dan een telefoontje van Israel denk ik.quote:Op maandag 5 november 2012 15:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je hebt maar 1 telefoontje nodig vanuit Israel om Romney en de Republikeinen ervan te overtuigen dat ze aanwijzingen hebben dat Iran kernwapens heeft of whatever, en het hele midden-oosten en zuid-oost Europa staat in brand.
Dat soort gekken moet je niet aan de knoppen willen hebben.
Dát is een specifiek probleem in het amerikaanse stelsel sinds 1948...quote:Op maandag 5 november 2012 15:24 schreef noruas_ het volgende:
Bovendien heeft Amerika z'n eigen inlichtingendiensten waarnaar een president toch sneller zal luisteren dan een telefoontje van Israel denk ik.
quote:“It takes two people to tell the truth. One to speak it, and one to hear it. The customer of the CIA is a singular customer: the President of the United States, the “First Customer”. Directors of Central Intelligence were not always in possession of the facts. This was a frustration of presidents. But when they were, presidents didn't always want to listen. Presidents don't want life explained to them or (to hear), ‘Mr. President, it’s complicated.’ They want the problem solved. Now.”
De Financial Times kiest voor Obama, omdat die een betere visie op de economie heeftquote:Op maandag 5 november 2012 15:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat je dat zegt.
Zeker! Het is toch ook te spannend om te missen?quote:Op maandag 5 november 2012 16:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zijn er hier mensen die morgen de hele nacht wakker blijven om alles te volgen?
Ik ga het ook proberen. Ben toch met mijn scriptie bezig dus kan m'n tijd relatief vrij indelen. En 't is een eindscriptie politicologie, dus nog wat extra overkill aan politieke informatie kan ook geen kwaad meer ;-)quote:Op maandag 5 november 2012 16:35 schreef Mike het volgende:
[..]
Zeker! Het is toch ook te spannend om te missen?
Is toch een pot nat man.quote:Op maandag 5 november 2012 16:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De Financial Times kiest voor Obama, omdat die een betere visie op de economie heeft
Bron: RTLZ
Romney heeft een schuin oog naar Iran, want die ziet daar communisten en anti christenen en meer gespuis
Jij bent echt enorm cynisch. De rest ziet ook heus wel dat geen enkele kandidaat perfect is, maar er zijn wel degelijk grote verschillen tussen de kandidaten waardoor er een heel ander pad kan ontstaan voor de VS. (Net zoals de VS er nu heel anders zou hebben uitgezien met Gore aan het roer in 2000 ipv Bush jr).quote:Op maandag 5 november 2012 16:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Is toch een pot nat man.
Allebei dramatisch, schulden maken, bailouts, niets doen aan de FED, inflatie.
Yup. Soms denk ik, wat als de VS gewoon hun wettelijke plicht had voldaan en Gore zijn verdiende presidentschap had gegeven nadat de fout was ontdekt. Geen Irak, en misschien zelfs niet eens 9/11 of Afghanistan. Wat was dat geweldig geweest.quote:Op maandag 5 november 2012 16:45 schreef Mike het volgende:
[..]
Jij bent echt enorm cynisch. De rest ziet ook heus wel dat geen enkele kandidaat perfect is, maar er zijn wel degelijk grote verschillen tussen de kandidaten waardoor er een heel ander pad kan ontstaan voor de VS. (Net zoals de VS er nu heel anders zou hebben uitgezien met Gore aan het roer in 2000 ipv Bush jr).
Blijkbaar is er alleen maar keuze wanneer het tussen extremisten gaat...quote:Op maandag 5 november 2012 16:45 schreef Mike het volgende:
[..]
Jij bent echt enorm cynisch. De rest ziet ook heus wel dat geen enkele kandidaat perfect is, maar er zijn wel degelijk grote verschillen tussen de kandidaten waardoor er een heel ander pad kan ontstaan voor de VS. (Net zoals de VS er nu heel anders zou hebben uitgezien met Gore aan het roer in 2000 ipv Bush jr).
Geen 9/11 durf ik te betwijfelen. Maar, Afghanistan en Irak hadden ze dan zeker bespaard kunnen blijven.quote:Op maandag 5 november 2012 16:47 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Yup. Soms denk ik, wat als de VS gewoon hun wettelijke plicht had voldaan en Gore zijn verdiende presidentschap had gegeven nadat de fout was ontdekt. Geen Irak, en misschien zelfs niet eens 9/11 of Afghanistan. Wat was dat geweldig geweest.
Afghanistan was ook denk ik wel gebeurd hoor. Irak vermoed ik absoluut niet.quote:Op maandag 5 november 2012 16:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Geen 9/11 durf ik te betwijfelen. Maar, Afghanistan en Irak hadden ze dan zeker bespaard kunnen blijven.
Ze roepen vooral heel hard dat er grote verschillen zijn, maar in werkelijkheid zijn die maar heel klein en over belangrijke onderwerpen zal er niets veranderen, net zoals Obama weinig veranderd heeft ten opzichte van Bush (hooguit hetzelfde beleid versterkt).quote:Op maandag 5 november 2012 16:45 schreef Mike het volgende:
bei dramatisch, schulden maken, bailouts, niets doen aan de FED, inflatie.
Afghanistan in een andere vorm. Ook denk ik dat de kans vrij groot is dat Osama dan eerder gepakt zou zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 16:54 schreef thettes het volgende:
[..]
Afghanistan was ook denk ik wel gebeurd hoor. Irak vermoed ik absoluut niet.
Dat gaat helaas nooit gebeuren. Clinton kon prima compromissen maken en de twee partijen tenminste met elkaar laten praten.quote:Op maandag 5 november 2012 07:35 schreef michaelmoore het volgende:
Nog 4 jaar Obama en de USA is weer terug op het Clinton niveau
Je doet wel heel erg je best om je eigen definitie van 'belangrijk' aan anderen op te leggen he?quote:Op maandag 5 november 2012 16:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ze roepen vooral heel hard dat er grote verschillen zijn, maar in werkelijkheid zijn die maar heel klein en over belangrijke onderwerpen zal er niets veranderen, net zoals Obama weinig veranderd heeft ten opzichte van Bush (hooguit hetzelfde beleid versterkt).
Inflatie??? Welke inflatiequote:Op maandag 5 november 2012 16:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Is toch een pot nat man.
Allebei dramatisch, schulden maken, bailouts, niets doen aan de FED, inflatie.
Ik weet niet wat jij dan belangrijk vind, pino en het wel of niet vergoeden van de pil? Terwijl het land failliet is en er een politiestaat oprukt? Massale werkloosheid, corruptie is aan de orde van de dag en de bevolking wordt leeggeroofd door de banken via de politiek.quote:Op maandag 5 november 2012 17:04 schreef thettes het volgende:
[..]
Je doet wel heel erg je best om je eigen definitie van 'belangrijk' aan anderen op te leggen he?
Dat klopt, dat is juist mijn punt, dat er niets gaat veranderen.quote:En je negeert de zeer sterke karaktertrek van politieke systemen om continuiteit te waarborgen.
Ook een Ron Paul presidency (om maar at random een kansloze kandidaat te noemen) was in de praktijk weinig wereldschokkend geweest.
Ideologie.quote:Qua ideologie verschillen Romney en Obama namelijk gewoon sterk. En qua praktijk zal het logischerwijs sowieso minder verschillend zijn.
jawelquote:Op maandag 5 november 2012 17:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat gaat helaas nooit gebeuren. Clinton kon prima compromissen maken en de twee partijen tenminste met elkaar laten praten.
Ondertussen is de Amerikaanse politiek plutocratie zo gepolariseerd en dat het eigenlijk niet meer kan. Ik merk het zelf in het dagelijks leven, de haat tussen de twee partijen is als nooit tevoren en is eigenlijk best beangstigend.
Niets mis met natuurlijke deflatie.quote:Op maandag 5 november 2012 17:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Inflatie??? Welke inflatie
wake up jah
Deflatie is de duivel
Zeker! Ga het in de rotterdamse schouwburg volgen tot middernacht en daarna ergens anders.quote:Op maandag 5 november 2012 16:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zijn er hier mensen die morgen de hele nacht wakker blijven om alles te volgen?
Geen enkele kans.quote:
Wát? en dan hou ik m'n mond nog over je spelling van defensiegeneraalsquote:
wel USA is nog steeds de grootste economie, Bush heeft de US in de put gedaan met zijn hypotheken waanzinquote:
Dat beleid bestond al langer, hij heeft het alleen versterkt.quote:Op maandag 5 november 2012 17:10 schreef michaelmoore het volgende:
eds de grootste economie, Bush heeft de US in de put gedaan met zijn hypotheken waa
kletspraat, hij heeft al veel van GW Bush weer teruggedraaid enquote:Op maandag 5 november 2012 17:12 schreef heiden6 het volgende:
Bush werd enorm gehaat wereldwijd, en terecht, maar Obama is nog erger en die vinden mensen hier wel prima.
Afghanistan was vast wel gebeurd indien 9/11 was gebeurd. Ik denk ook dat 9/11 nog steeds was gebeurd; maar ergens bestaat toch wel een kleine kans dat Gore in die anderhalve jaar van zijn presidentschap opeens wonderlijk vredelievend voor de moslimwereld was (bijv. zoals de Obama-effect in zijn eerste jaar maar dan versterkt) - dat had een aanslag kunnen voorkomen potentieel.quote:Op maandag 5 november 2012 16:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Geen 9/11 durf ik te betwijfelen. Maar, Afghanistan en Irak hadden ze dan zeker bespaard kunnen blijven.
Maar Irak kostte 3000 miljard dollar en 5000 doden dat was niet gebeurd en dit ook niet met al die subprime-hypothekenquote:Op maandag 5 november 2012 17:36 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Afghanistan was vast wel gebeurd indien 9/11 was gebeurd.
Geen Irak was inderdaad al heel positief en ontzettend anders geweest. 9/11 noemde ik vooral door diens effect op veiligheid en privacy over de gehele wereld (anti-terrorisme, vliegvelden, etc.).quote:Op maandag 5 november 2012 17:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Maar Irak kostte 3000 miljard dollar en 5000 doden dat was niet gebeurd en dit ook niet met al die subprime-hypotheken
en hierna stortte de wereldeconomie in omdat banken Goldman Sachs teveel vertrouwden
2000 - 2008 in an nutshell
Dat kwam door die CEO Paulsson van GS die zijn aandelen en opties belastingvrij kon / moest verpatsen en minister van financiën werdquote:Op maandag 5 november 2012 17:46 schreef Gamesua het volgende:
Weet overigens niet of de hypothekencrisis niet was gebeurd zonder Bush, zijn acties hadden zeker een versterkend effect maar die markt groeide zelf sowieso al explosief in die tijd
Zoals wat?quote:Op maandag 5 november 2012 17:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
kletspraat, hij heeft al veel van GW Bush weer teruggedraaid
Nou, hij heeft de opdracht gegeven ja (GW niet toen hij de kans kreeg, meerdere keren) maar dat is toch geen inhoudelijke koerswijziging?quote:en Osama gevangen ,
GWB was ook van de bailouts en het veel te veel geld uitgeven, en was het ook over de GM-bailout met Obama eens. Het was zelfs zijn (bijzonder slechte) idee.quote:GM gered, komt goed
ja er zitten nog een paar zware gevallen in guantanamo.quote:Op maandag 5 november 2012 17:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zoals wat?![]()
Guantanamo Bay is nog open, wiet is de raids op medical marijuana facilities zijn niet gestopt - gebeuren zelfs nog vaker dan onder GWB - (dit zijn trouwens allebei verbroken verkiezingsbeloftes), nog steeds geen homohuwelijk, oorlog in Afghanistan gaat door, in Irak wilde Obama langer doorgaan dan was afgesproken maar dat wilde de regering van Irak niet. Zelfs een nieuwe oorlog gestart in Libië en zich bemoeien met Syrië, dus interventionistisch buitenlandbeleid en net zo oorlogsgeil. Patriot Act verlengd, warantless wiretapping is zelfs toegenomen.
Dat is allemaal hetzelfde is gebleven of erger geworden.
[..]
Nou, hij heeft de opdracht gegeven ja (GW niet toen hij de kans kreeg, meerdere keren) maar dat is toch geen inhoudelijke koerswijziging?
[..]
GWB was ook van de bailouts en het veel te veel geld uitgeven, en was het ook over de GM-bailout met Obama eens.
geneuzel in de marge is dit, schaam je zeurpietquote:Op maandag 5 november 2012 17:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zoals wat?![]()
Guantanamo Bay is nog open, wiet is de raids op medical marijuana facilities zijn niet gestopt - gebeuren zelfs nog vaker dan onder GWB - (dit zijn trouwens allebei verbroken verkiezingsbeloftes), nog steeds geen homohuwelijk, oorlog in Afghanistan gaat door, in Irak wilde Obama langer doorgaan dan was afgesproken maar dat wilde de regering van Irak niet. Zelfs een nieuwe oorlog gestart in Libië en zich bemoeien met Syrië, dus interventionistisch buitenlandbeleid en net zo oorlogsgeil. Patriot Act verlengd, warantless wiretapping is zelfs toegenomen.
Wat dacht je van gewoon in een rechtbank aanklagen?quote:Op maandag 5 november 2012 17:57 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja er zitten nog een paar zware gevallen in guantanamo.
maar ja waar moeten die heen
Het is nog niet alle teruggedraaid maar daar heeft ie nog vier jaar voor nodig , dat zei hij in 2008 toen ie begon
Ik hoop dat je een grap maakt.quote:Op maandag 5 november 2012 17:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
geneuzel in de marge is dit, schaam je zeurpiet
Het uittstellen tot 2024 (niet 2014) is lekker makkelijk als je dan zelf weg bent. Daarnaast had het al lang klaar kunnen zijn.quote:Oorlog in Afghanistan is in 2014 afgelopen
Nou herstellen van de huizencrisis en economische crisis, ze zijn op de goede wegquote:Op maandag 5 november 2012 18:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grap maakt.PATRIOT Act, war on drugs en diverse oorlogen geneuzel in de marge?
[..]
Het uittstellen tot 2024 (niet 2014) is lekker makkelijk als je dan zelf weg bent. Daarnaast had het al lang klaar kunnen zijn.
Dus nogmaals de vraag, wat is nou zo anders aan het beleid?
Dit is alleen jouw mening, geen concreet aanwijsbare verandering.quote:Op maandag 5 november 2012 18:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nou herstellen van de huizencrisis en economische crisis, ze zijn op de goede weg
Zoals ik al heb gepost is dat geen beleidsverandering, integendeel.quote:GM draait als nooit tevoren, chrysler maakt weer winst
Ja, Osama is dood. Is dat een beleidsverandering?quote:Osama is dood
Ik kijk gewoon naar de feiten en telkens als er een serieuze discussie ontstaat blijkt dat jij slecht op de hoogte bent, en kom je alleen maar met dit soort dingen aan, loze kreten die nergens op zijn gebaseerd en bovendien veel te vaag. Doe eens een beetje onderzoek naar wat je grote vriend de afgelopen vier jaar heeft gedaan in plaats van alleen maar te herhalen wat zijn campagneteam zegt.quote:Kom kom niet zo pessimistisch
Geef Obama nog 4 jaar en dan zal t weer zijn zoals bij het eind van de Clinton tijd
Jij legt op alle slakken twee lepels zout
Misschien als de huizenmarkt niet zo werd gemanipuleerd dat de bubbel ergens anders was ontstaan.quote:Op maandag 5 november 2012 17:46 schreef Gamesua het volgende:
wat er gebeurd was (en economisch gezi
Oh my ......quote:Op maandag 5 november 2012 17:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
geneuzel in de marge is dit, schaam je zeurpiet
Exit-polls... dat wil dus zeggen: niet officieel? Worden officiële cijfers door de overheid pas vrijgegeven als in alle staten het stemmen gestopt is?quote:
Ik vraag me af hoe Romney zich tegen China, de "monetary manipulator" zal opstellen, hij heeft in elk geval de indruk gegeven zich harder te willen opstellen.quote:Op maandag 5 november 2012 15:22 schreef RM-rf het volgende:
[..]
mwah, de kans dat Romney bv radicale dingen gaat doen jegens Iran is redelijk klein, hij zal eerst een butienlands beleid moeten vormgeven; nieuwe beleidsmakers moeten hun rol definieren en ook de slagkracht van VS moet eerst door een nieuwe regering geinpsecteerd worden.
Romney zal weinig speelruimte hebben.
Ik dacht ook WTF?quote:
nee dit was de oorzaak, zijn grote vriend Paulsson had hypotheken nodig om te verpakkenquote:Op maandag 5 november 2012 18:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Misschien als de huizenmarkt niet zo werd gemanipuleerd dat de bubbel ergens anders was ontstaan.
Exit polls zijn peilingen onder mensen die net het stemhokje hebben verlaten. Vervolgens krijg je dat counties getelde stemmen doorgeven en dat wordt gerapporteerd door de media. Wanneer na een paar weken/dagen alle stemmen zijn geteld en gecertificeerd komt de overheid met de officiele uitslag. Kans is groot dat dat weinig meer uitmaakt als het verschil dusdanig is dat de winnaar al bekend is. Senator Franken is een voorbeeld waar het tellen nog weken doorging omdat het verschil zo klein was.quote:Op maandag 5 november 2012 18:38 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Exit-polls... dat wil dus zeggen: niet officieel? Worden officiële cijfers door de overheid pas vrijgegeven als in alle staten het stemmen gestopt is?
Wat je zegt over Irak klopt niet. Maar sowieso, vind je het achterlaten van troepen in Afghanistan en het leveren van luchtsteun in Libië nou echt net zo oorlogsgeil als het binnenvallen van Afghanistan en Irak?quote:Op maandag 5 november 2012 17:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
oorlog in Afghanistan gaat door, in Irak wilde Obama langer doorgaan dan was afgesproken maar dat wilde de regering van Irak niet. Zelfs een nieuwe oorlog gestart in Libië en zich bemoeien met Syrië, dus interventionistisch buitenlandbeleid en net zo oorlogsgeil.
Hij neemt kwalijk dat Osama niets doet in Syrië en wel wat deed in Libië ?? Of andersom ??quote:Op maandag 5 november 2012 18:59 schreef noruas_ het volgende:
[..]
Wat je zegt over Irak klopt niet. Maar sowieso, vind je het achterlaten van troepen in Afghanistan en het leveren van luchtsteun in Libië nou echt net zo oorlogsgeil als het binnenvallen van Afghanistan en Irak?
De Financial Times is voor Obama hoorde ik net, die jongens zijn niet helemaal dom tochquote:
Dat was niet de oorzaak van de bubbel.quote:Op maandag 5 november 2012 18:57 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee dit was de oorzaak, zijn grote vriend Paulsson had hypotheken nodig om te verpakken
VOlgens mij klopt het wel degelijk.quote:Op maandag 5 november 2012 18:59 schreef noruas_ het volgende:
[..]
Wat je zegt over Irak klopt niet. Maar sowieso, vind je het achterlaten van troepen in Afghanistan en het leveren van luchtsteun in Libië nou echt net zo oorlogsgeil als het binnenvallen van Afghanistan en Irak?
libie kostte 0 jongens het leven en Irak 5000 doden en 3000 miljard dollarquote:Op maandag 5 november 2012 19:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En ik zou niet weten waarom het minder oorlogsgeil is om Libië binnen te vallen dan Irak, nee.
)
0 Amerikanen ja, maar bruine mensen die een enge vreemde taal spreken tellen zeker niet?quote:Op maandag 5 november 2012 19:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
libie kostte 0 jongens het leven en Irak 5000 doden en 3000 miljard dollar
Er zijn onderhandelingen over geweest ja. Vooral omdat Irak graag zag dat Amerikaanse trainingstroepen zouden achterblijven. De onderhandelingen zijn dan ook stukgelopen op een Amerikaanse eis van immuniteit die Irak niet wilde verlenen. Als je zo graag wil blijven in een land dat je niet wil hebben ga je niet zulke eisen stellen.quote:
Omdat een instemmen met een no-flyzone van een half jaar nogal van een andere orde is dan het voortouw nemen in het starten van een oorlog die bijna 9 jaar duurt. Ik kan nog wel begrijpen dat je het allebei een slecht idee vind, maar het is toch niet vergelijkbaar?quote:En ik zou niet weten waarom het minder oorlogsgeil is om Libië binnen te vallen dan Irak, nee.
weet jij hoeveel bruine Irakezen dood gingen ??quote:Op maandag 5 november 2012 19:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
0 Amerikanen ja, maar bruine mensen die een enge vreemde taal spreken tellen zeker niet?![]()
Niet voor de gemiddelde Amerikaan, nee.quote:Op maandag 5 november 2012 19:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
0 Amerikanen ja, maar bruine mensen die een enge vreemde taal spreken tellen zeker niet?![]()
Uurtje of 4-5 denk ikquote:Op maandag 5 november 2012 20:18 schreef Dos37 het volgende:
Hoe laat kunnen we dinsdag op woensdag de uitslag verwachten?
Yep. Aangezien we alle info overschrijven van andere media, lees je hier alles als tweede.quote:
Springsteen?quote:Op maandag 5 november 2012 21:11 schreef KingRoland het volgende:
weet iemand het liedje dat je hoorde toen obama opkwam? het was te horen in het NOS 8 uur journaal. zou het graag willen hebben als link , iemand?
quote:Op maandag 5 november 2012 21:11 schreef KingRoland het volgende:
weet iemand het liedje dat je hoorde toen obama opkwam? het was te horen in het NOS 8 uur journaal. zou het graag willen hebben als link , iemand?
Thanks! hartstikke bedankt! heb me echt rotgezochtquote:
5 theoretische mogelijkheden voor Romney/Biden. Neat.quote:Op maandag 5 november 2012 21:31 schreef Niox het volgende:
512 Paths to the White House, fancy swingstates speelgoed van de NY Times: http://www.nytimes.com/in(...)the-white-house.html
No problem.quote:Op maandag 5 november 2012 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Thanks! hartstikke bedankt! heb me echt rotgezocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |