abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118570815
Twinkle, klinkt als een heftige bevalling. Maar wat mooi om te lezen dat je zo verliefd bent op je dochter. Geniet maar lekker van je gezinnetje O+

Hooiwagen, gefeliciteerd met de 9 weken *O*

Vannacht voor het eerst last gehad van brandend maagzuur. Was geen pretje. Vanavond maar rennies meenemen.
pi_118572633
Een weekend weg geweest en dat is echt niet bij te lezen hoor.

Zag wel dat twinkle is bevallen *O* nu heerlijk genieten.

Bij Ophelia nog alles rustig? Zou daar deze week actie ondernomen worden?

Hier gaat alles prima. Alhoewel ik vannacht droomde dat ik al bevallen was, veel te vroeg natuurlijk en toen ik wakker werd voelde mijn buik leeg. Dat was wel even naar. Was dan ook blij met het geschop binnen 5 min.
pi_118572698
Hier valt nog niets te beleven :N Morgen weer een date met gyn en ctg.
En mijn kat heeft dus dikke pech en mag zometeen naar de DA :P
pi_118572907
Een spannend uitstapje voor de kat dus (of gewoon controle).
Wat word er morgen besproken? Dan ben je toch 42 weken (dacht dat je op dezelfde dag als ik een week erbij had).
pi_118573012
Kat heeft (denk ik) een ontsteking onder zijn kin :? (het is in ieder geval warm en hij wil er niet geaaid worden).
Morgen wordt definitief besloten over hoe, wat en wanneer inleiden. (en morgen officieel 42 weken inderdaad, al zou dat m.i. eigenlijk woensdag moeten zijn aangezien de iui op woensdag was oO< )
pi_118573397
Nou succes voor je kat en jij succes voor morgen maar weer.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118574712
Aftellen Ophelia! Succes morgen.

Hier alles weer goedgekeurd. Twee dames van 2600 gram bij 36 weken.
Ennuh... ik heb een datum :o :o
Met een meidenkwartet
pi_118574921
Succes dan morgen.

Mooi gewicht Cathmar. En wat gaaf een datum!!!!
pi_118574958
Dat lijkt me bizar! Precies weten wanneer je kindje(s) geboren gaan worden :@
Sarcasme. Herken het.
pi_118575147
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 13:29 schreef Spirit82 het volgende:
Nou, dat is het zeker. Maar ik zie nu vooral voordelen. Kan ik de opvang van mijn meiden goed regelen en hoef ik me daar niet druk over te maken. Maar goed, ze kunnen zichzelf nog net zo goed voor die datum aandienen he. Ze worden in ieder geval uiterlijk die dag (of de dag daarna) geboren.
Met een meidenkwartet
pi_118575252
Cathmar! Wat bijzonder!! Ze kúnnen nog haast hebben natuurlijk, maar je weet in elk geval wanneer je ze zeker in je armen hebt!
pi_118575324
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 13:29 schreef Spirit82 het volgende:
ik vond het heerlijk!
Scheelde me een hoop (onbedoelde) stress. O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 29 oktober 2012 @ 14:36:52 #113
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_118577327
even voor de leuk :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jeee cathmar een datum, spannend
nog geen actie voor ophelia,maar morgen dus wel definitieve plannen ^O^

vandaag 31 weken whoeheeee
en verder niks te melden
W
Z
E
  maandag 29 oktober 2012 @ 14:45:19 #114
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_118577623
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 11:25 schreef Estrys het volgende:

[..]

Je kan je niet inlezen in of voorbereiden op de pijn.
Ik vond het wel fijn te weten wat ik eventueel kon doen om met de pijn om te gaan, dat heeft mij echt geholpen. Fluiten bleek hier een hele goede (had ik van freecell gejat). Maar op een gegeven moment doet et gewoon pijn en kun je doen wat je leuk vind, niets werkt dan nog. Voordeel was dat dat niet zo lang duurde bij mij.

Wha Catmar, een datum! Wel handig met je andere meiden idd. En 2600 gram bij 36 weken! Vet goed!

Ophelia, ben benieuwd wat ze morgen gaan doen, je meidje vind het wel lekker bij jou in ieder geval.
  maandag 29 oktober 2012 @ 14:48:55 #115
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_118577758
Wij zijn vanochtend ook weer goedgekeurd, groei is perfect op schema, bloeddruk is goed, baby is erg beweeglijk en mijn gevoel dat ze gedraaid was bleek te kloppen, koppie naar beneden! We hebben ook mijn bevalplan doorgesproken en daar ben ik nu wel gerust op. Een punt dat me nog erg dwars zat van hoe het bij Stef liep (lousy begeleiding met de borstvoeding bij onze overnachting) hebben we goed kunnen bespreken en het was haar bekend dat het in die periode slecht liep daarmee, dat er een aantal personen waren die daar heel slecht mee omgingen, maar dat daar inmiddels met veel aandacht en zorg aan gewerkt is en dat dit sterk verbeterd is. Ik hoop natuurlijk dat ik niet hoef te blijven, maar als het nodig mocht zijn helpt dit wel. /ego

Cathmar, spannend!

Twinkle, dat lijkt me enorm heftig! Kijk je wel goed op je bevalling terug?
3!
  maandag 29 oktober 2012 @ 14:54:44 #116
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_118577965
ooh dat is ook zo'n ding waar ik vanacht aan lag te denken
hoe gaat het met voeden op verzoek als je in het ziekenhuis ligt, nou lijkt het me niet zo'n probleem als je kindje bij je op de kamer is.
maar wat als je kindje ergens anders ligt en je zelf niet zo mobiel bent.
vooralsnog probeer ik me niet heel erg druk te maken over dingen, maar probeer me wel op vanalles voor te bereiden.
W
Z
E
pi_118578033
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 14:54 schreef rebel-angel het volgende:
hoe gaat het met voeden op verzoek als je in het ziekenhuis ligt, nou lijkt het me niet zo'n probleem als je kindje bij je op de kamer is.
vooralsnog probeer ik me niet heel erg druk te maken over dingen, maar probeer me wel op vanalles voor te bereiden.
Dat kun je van tevoren wel bespreken.. Of dan aangeven...

Dat je graag borstvoeding geeft en dat als je kindje gevoed moet worden en de omstandigheden laten het toe, dat je dan heel graag zou zien dat of jij naar je kindje wordt gebracht, of je kindje naar jou...
pi_118578086
Klinkt heftig Twinkle...

Cathmar spannend, je hebt gewoon een datum! *O*

Ik werk sinds vandaag 4 uurtjes per dag, eens kijken hoe dat gaat :)
Morgen bespreken we op het werk hoe we m'n werk gaan verdelen zodat ik vast een deel van m'n overdracht kan gaan doen... Zoals het er nu naar uitziet, stop ik per 1 december met werken, dat is over 5 weken al :o
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  maandag 29 oktober 2012 @ 15:12:40 #119
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_118578722
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 14:54 schreef rebel-angel het volgende:
Bespreken idd! En op je strepen gaan staan als je denkt dat het anders gaat als zou moeten! (spoiler ivm lang ervaringsverhaal)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3!
  maandag 29 oktober 2012 @ 15:17:25 #120
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_118578909
Twinkle klinkt heftig maar wat klink je verliefd! :* O+

Ophelia sterkte/succes! :* stiekem vind ik je een ontzettende bikkel, je klinkt zo rustig en kalm nog voor bijna 42 weken.. :@

Cathmar een datum, gaaf! :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 29 oktober 2012 @ 15:21:55 #121
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_118579114
jezus wat een verhaal joh.
kan me echt wel voorstellen dat je niet meer durft te bellen als je zo'n eindbaas aan je bed krijgt.
dat bleu zijn herken ik wel, toen wes werd geboren was ik 22 en wat wist ik nou eigenlijk.
borstvoeding ging ik toen niet geven want dat was maar raar (vergeef m'n 22 jarige ik )
de "fouten"die ik toen maakte wil ik nu gewoon niet meer maken.
en nu weet ik ook gewoon beter wat ik wel en niet wil en zal wat betreft de borstvoeding ook zeker op m'n streepjes gaan staan.
probeer nu ook zoveel mogelijk te lezen en te weten.
W
Z
E
pi_118579632
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:21 schreef rebel-angel het volgende:
jezus wat een verhaal joh.
kan me echt wel voorstellen dat je niet meer durft te bellen als je zo'n eindbaas aan je bed krijgt.
dat bleu zijn herken ik wel, toen wes werd geboren was ik 22 en wat wist ik nou eigenlijk.
borstvoeding ging ik toen niet geven want dat was maar raar (vergeef m'n 22 jarige ik )
de "fouten"die ik toen maakte wil ik nu gewoon niet meer maken.
en nu weet ik ook gewoon beter wat ik wel en niet wil en zal wat betreft de borstvoeding ook zeker op m'n streepjes gaan staan.
probeer nu ook zoveel mogelijk te lezen en te weten.
Ik belde de verpleging omdat ze zo huilde... Geen moment aan gedacht dat het kind ook moet eten...
pi_118581073
Terug uit het ziekenhuis! Onbedoeld een echo gehad O+ Als goedmakertje omdat ze mijn afspraak verneukt hadden. Ze wisten niet dat ik kwam. En er was geen klinisch verpleegkundige.
Dit was een gynaecoloog of assistent ofzo. Deze gaf wel aan dat ik idd mocht kiezen voor een keizersnede gezien mijn verleden. Dus ik ben al een stuk blijer dan toen ik er heen ging.
Ook omdat ik het kleintje weer even mocht zien en helemaal speciaal was dat Zoë voor het eerst haar zusje kreeg te zien *O* Zusje omdat ik denk schaamlipjes te hebben gezien :P Maar zij gaf aan dat ze daar nu niet naar kon kijken (volgens mij had ze er niet heel veel verstand van) maar alleen wilde kijken of het hartje klopte. Nou over duidelijk! Ze wreef ook even wat slaap uit haar oogjes :P Zo lief O+
En volgens mij had ze de hik ofzo :D Ze sprong zo raar op elke keer.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 29 oktober 2012 @ 16:07:50 #124
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_118581076
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 13:22 schreef Cathmar het volgende:
Aftellen Ophelia! Succes morgen.

Hier alles weer goedgekeurd. Twee dames van 2600 gram bij 36 weken.
Ennuh... ik heb een datum :o :o
:o een datum :o

*O* *O*
wat een mooi gewicht van je meisjes!
pi_118581522
Altijd fijn, zo'n onverwachte echo Tally. :D Nog even lekker kunnen spieken. ^^

En Cathmar al een datum. :) Lijkt me raar om een datum te weten, maar wel handig met bv het plannen om je kind(eren) op te laten vangen en dat manlief die dag thuis blijft :).

succes morgen Ophelia! Morgen 42 weken.. hopelijk komt er snel actie van die kleine. ;)

En heerlijk Twinkle, dat je zo geniet van je meisje. ^^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')