Nou, dat is het zeker. Maar ik zie nu vooral voordelen. Kan ik de opvang van mijn meiden goed regelen en hoef ik me daar niet druk over te maken. Maar goed, ze kunnen zichzelf nog net zo goed voor die datum aandienen he. Ze worden in ieder geval uiterlijk die dag (of de dag daarna) geboren.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:29 schreef Spirit82 het volgende:
Dat lijkt me bizar! Precies weten wanneer je kindje(s) geboren gaan worden
ik vond het heerlijk!quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:29 schreef Spirit82 het volgende:
Dat lijkt me bizar! Precies weten wanneer je kindje(s) geboren gaan worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jeee cathmar een datum, spannend
nog geen actie voor ophelia,maar morgen dus wel definitieve plannen![]()
vandaag 31 weken whoeheeee
en verder niks te melden
Ik vond het wel fijn te weten wat ik eventueel kon doen om met de pijn om te gaan, dat heeft mij echt geholpen. Fluiten bleek hier een hele goede (had ik van freecell gejat). Maar op een gegeven moment doet et gewoon pijn en kun je doen wat je leuk vind, niets werkt dan nog. Voordeel was dat dat niet zo lang duurde bij mij.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:25 schreef Estrys het volgende:
[..]
Je kan je niet inlezen in of voorbereiden op de pijn.
Dat kun je van tevoren wel bespreken.. Of dan aangeven...quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:54 schreef rebel-angel het volgende:
ooh dat is ook zo'n ding waar ik vanacht aan lag te denken
hoe gaat het met voeden op verzoek als je in het ziekenhuis ligt, nou lijkt het me niet zo'n probleem als je kindje bij je op de kamer is.
maar wat als je kindje ergens anders ligt en je zelf niet zo mobiel bent.
vooralsnog probeer ik me niet heel erg druk te maken over dingen, maar probeer me wel op vanalles voor te bereiden.
Bespreken idd! En op je strepen gaan staan als je denkt dat het anders gaat als zou moeten! (spoiler ivm lang ervaringsverhaal)quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:54 schreef rebel-angel het volgende:
ooh dat is ook zo'n ding waar ik vanacht aan lag te denken
hoe gaat het met voeden op verzoek als je in het ziekenhuis ligt, nou lijkt het me niet zo'n probleem als je kindje bij je op de kamer is.
maar wat als je kindje ergens anders ligt en je zelf niet zo mobiel bent.
vooralsnog probeer ik me niet heel erg druk te maken over dingen, maar probeer me wel op vanalles voor te bereiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
Ik belde de verpleging omdat ze zo huilde... Geen moment aan gedacht dat het kind ook moet eten...quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:21 schreef rebel-angel het volgende:
jezus wat een verhaal joh.
kan me echt wel voorstellen dat je niet meer durft te bellen als je zo'n eindbaas aan je bed krijgt.
dat bleu zijn herken ik wel, toen wes werd geboren was ik 22 en wat wist ik nou eigenlijk.
borstvoeding ging ik toen niet geven want dat was maar raar (vergeef m'n 22 jarige ik )
de "fouten"die ik toen maakte wil ik nu gewoon niet meer maken.
en nu weet ik ook gewoon beter wat ik wel en niet wil en zal wat betreft de borstvoeding ook zeker op m'n streepjes gaan staan.
probeer nu ook zoveel mogelijk te lezen en te weten.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:22 schreef Cathmar het volgende:
Aftellen Ophelia! Succes morgen.
Hier alles weer goedgekeurd. Twee dames van 2600 gram bij 36 weken.
Ennuh... ik heb een datum![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |