Precies, geen reden om met hoofdpijn rond te blijven lopen als jij er met, evt, de maximale dosering, paracetamol vanaf bent. Zou me daar geen zorgen om maken hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Geen idee. Gister heb ik het op 2 gedaan en dat was geen succes. Dus vandaag sochtends meteen 2 erin geduwd, hete douche genomen, en tot nu toe voel ik me top. Als de hoofdpijn terugkomt gooi ik er weer 2 in.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:36 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik kwam dit ook nog tegen over nurofen:
Zwangerschap
Vraag uw arts of apotheker om advies voordat u een geneesmiddel inneemt.
Vermijd het gebruik van Nurofen 400 tablet tijdens de eerste 6 maanden van de zwangerschap. Gebruik Nurofen 400 tablet niet tijdens de laatste 3 maanden van de zwangerschap.
Zeg dan gewoon dat het tijdens de zwangerschap helemaal niet mag. Waarom zo omslachtig!
Omdat het tijdens de eerste zes maanden wel 'mag'. Je moet het gebruik vermijden, maar als het echt niet anders kan kun je het dus 'gewoon' innemen'. Anders stond er wel dat je het je hele zwangerschap niet mag gebruiken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:36 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik kwam dit ook nog tegen over nurofen:
Zwangerschap
Vraag uw arts of apotheker om advies voordat u een geneesmiddel inneemt.
Vermijd het gebruik van Nurofen 400 tablet tijdens de eerste 6 maanden van de zwangerschap. Gebruik Nurofen 400 tablet niet tijdens de laatste 3 maanden van de zwangerschap.
Zeg dan gewoon dat het tijdens de zwangerschap helemaal niet mag. Waarom zo omslachtig!
Ja maar liever niet dus. Want als het wel gewoon mocht stond dat er wel bij!!quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omdat het tijdens de eerste zes maanden wel 'mag'. Je moet het gebruik vermijden, maar als het echt niet anders kan kun je het dus 'gewoon' innemen'. Anders stond er wel dat je het je hele zwangerschap niet mag gebruiken.
Kloptquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:41 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja maar liever niet dus. Want als het wel gewoon mocht stond dat er wel bij!!
Het is niet zo dat 8 paracetamolletjes mij door de bevalling heen helpen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:58 schreef Ticootje het volgende:
Afwegen of het middel erger is dan de kwaal...
Ik had het over nurofenquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:59 schreef Estrys het volgende:
[..]
Het is niet zo dat 8 paracetamolletjes mij door de bevalling heen helpen?
Ik steek de mijne erbijquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik had het over nurofen
Bevallen.... *kop in zand stopt... Ik wil ff nog niet eraan denken...
Ja dat ook. Ik moet er ook helemaal nog niet aan denken. Ben er dit keer zo bang voorquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik had het over nurofen
Bevallen.... *kop in zand stopt... Ik wil ff nog niet eraan denken...
Ja dat dusquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:05 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben er niet bang voor, maar ik weet wel wat me te wachten staat... En pijn hebben is gewoon niet mn hobby.
Dat weet ik niet.. Bij Jen was ik echt wel in paniek, je hebt geen idee wat je overkomt, geen referentiekader niets...quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:07 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja dat dusJe kan in dit geval beter niet weten wat je te wachten staat denk ik.
Ja dat bedoel ik. De laatste keer staat me nog net iets te vers in mijn geheugenquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:05 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben er niet bang voor, maar ik weet wel wat me te wachten staat... En pijn hebben is gewoon niet mn hobby.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:07 schreef Tally het volgende:
Of je stond vrijdag voor niets in het ziekenhuis voor je afspraak
Die is namelijk vanmiddag
Je kan je niet inlezen in of voorbereiden op de pijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:23 schreef Spirit82 het volgende:
Ik twijfel nog tussen mn kop in het zand steken en zien wat het wordt, of me volledig inlezen, trainen en voorbereiden. Ik denk dat ik voor het laatste moet gaan omdat de zwangerschap an sich me al vies tegenvalt qua gemak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |