Kettre van dies kan ook zn buurman zijn in Zeeland?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hij zegt kettrevandies alsof hij er geboren is
Dat snap ik ook wel. Heb kennissen in de VS die het als goed te doen zien als ze 4 uur moeten rijden voor een concert.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:23 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen maar t kan wel. Frankrijk is qua afstanden onvergelijkbaar met NL. Kinderen zij daar gewoon te reizen voor school. Dus je moet het wel in perspectief zien.
Zeeuws denk ikquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:24 schreef Injetta het volgende:
Hallo.. ik val er nu in. Wat voor taal spreken die mensen onder elkaar? Ik versta er geen jota van..
Dus wat is dan het probleem?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel. Heb kennissen in de VS die het als goed te doen zien als ze 4 uur moeten rijden voor een concert.
Dat is echt debiel dan interesseert het je gewoon geen flikkerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:25 schreef Disana het volgende:
Het verschil tussen vous en moi nog steeds niet weten.
Volgens mij weten ze ook nog steeds nauwelijks wat ze doen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat is echt debiel dan interesseert het je gewoon geen flikker
Ze willen ons laten voelen hoe die mensen zich voelen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:26 schreef Injetta het volgende:
OMG.. ben ik nu de enige die ze niet kan verstaan? Waarom ondertitelen ze die mensen niet?
Hun Frans wordt wel ondertitelt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:26 schreef Injetta het volgende:
OMG.. ben ik nu de enige die ze niet kan verstaan? Waarom ondertitelen ze die mensen niet?
Nee versta de helft ook nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:26 schreef Injetta het volgende:
Valt wel mee toch? Minder irritant dan dat geblaat uit Rotterdam/Amsterdam/Frieslandquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:26 schreef Injetta het volgende:
Eerder was er wel ondertiteling.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:26 schreef Injetta het volgende:
Heejquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Minder irritant dan dat geblaat uit Rotterdam/Amsterdam/Friesland
Toen bij het afscheid in het buurthuis was er wel ondertiteling, Maar ik versta er ook niet veel van.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:26 schreef Injetta het volgende:
Zeeuwsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:26 schreef Injetta het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |