quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Verzin maar iets, verander ik het voor je
quote:
Ik zou het ook niet doen maar t kan wel. Frankrijk is qua afstanden onvergelijkbaar met NL. Kinderen zij daar gewoon te reizen voor school. Dus je moet het wel in perspectief zien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is wel een antwoord. Je neemt kinderen die de taal compleet niet spreken mee daarheen. En er was wel een alternatief, want er was een school in de buurt. Dat het kind er daar totaal geen touw aan vast kan knopen en daardoor 50 km verder naar school moet is dan gewoon zielig.
ow is al veranderdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:24 schreef Curve_Fever het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 27 oktober 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Verzin maar iets, verander ik het voor je
[/q
nog steeds geen frans kunnen praten ofso iets
Dat haalt ze zelf niet eensquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:24 schreef Cee het volgende:
En dat mens denkt natuurlijk, zolang m'n zoontje lekker frans blijft brabbelen maakt het niet zo veel uit dat ik niet verder kom dan 'un, deux, trois'.
Echt heel triest.quote:
Zeeuws.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:24 schreef Injetta het volgende:
Hallo.. ik val er nu in. Wat voor taal spreken die mensen onder elkaar? Ik versta er geen jota van..
Zeeuwsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:24 schreef Injetta het volgende:
Hallo.. ik val er nu in. Wat voor taal spreken die mensen onder elkaar? Ik versta er geen jota van..
Zeeuws.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:24 schreef Injetta het volgende:
Als je zelf geen moer uitvoert kan het natuurlijk onmogelijk het geval zijn dat je zelf iets verkeerd doet. Wat een sneu wijf.quote:
Een soort Zeeuws.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:24 schreef Injetta het volgende:
Kettre van dies kan ook zn buurman zijn in Zeeland?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hij zegt kettrevandies alsof hij er geboren is
Dat snap ik ook wel. Heb kennissen in de VS die het als goed te doen zien als ze 4 uur moeten rijden voor een concert.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:23 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen maar t kan wel. Frankrijk is qua afstanden onvergelijkbaar met NL. Kinderen zij daar gewoon te reizen voor school. Dus je moet het wel in perspectief zien.
Zeeuws denk ikquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:24 schreef Injetta het volgende:
Dus wat is dan het probleem?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel. Heb kennissen in de VS die het als goed te doen zien als ze 4 uur moeten rijden voor een concert.
Dat is echt debiel dan interesseert het je gewoon geen flikkerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:25 schreef Disana het volgende:
Het verschil tussen vous en moi nog steeds niet weten.
Volgens mij weten ze ook nog steeds nauwelijks wat ze doen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat is echt debiel dan interesseert het je gewoon geen flikker
Ze willen ons laten voelen hoe die mensen zich voelen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:26 schreef Injetta het volgende:
OMG.. ben ik nu de enige die ze niet kan verstaan? Waarom ondertitelen ze die mensen niet?
Hun Frans wordt wel ondertitelt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:26 schreef Injetta het volgende:
OMG.. ben ik nu de enige die ze niet kan verstaan? Waarom ondertitelen ze die mensen niet?
Nee versta de helft ook nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:26 schreef Injetta het volgende:
Valt wel mee toch? Minder irritant dan dat geblaat uit Rotterdam/Amsterdam/Frieslandquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:26 schreef Injetta het volgende:
Eerder was er wel ondertiteling.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:26 schreef Injetta het volgende:
Heejquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Minder irritant dan dat geblaat uit Rotterdam/Amsterdam/Friesland
Toen bij het afscheid in het buurthuis was er wel ondertiteling, Maar ik versta er ook niet veel van.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:26 schreef Injetta het volgende:
Zeeuwsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:26 schreef Injetta het volgende:
Keesie uit Woensel-Westquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:27 schreef One_of_the_few het volgende:
Die man lijkt zo trouwens op een typetje uit een aflevering van de prachtserie probleemwijken van sbs.
Da's tenminste te verstaan...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Minder irritant dan dat geblaat uit Rotterdam/Amsterdam/Friesland
Die is blij dat hij van ze af is.quote:
Zeker na die Google Translate-briefquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:30 schreef OProg het volgende:
De burgemeester denkt ook: we krijgen die stinkhollanders wel.
Ik dacht even nog dat het d'r tandenborstel was.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:30 schreef Disana het volgende:
Lekker fris, dat gepruts met haren in de keuken.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wij hebben 888 van teletekst aan.
Van een spiegel hebben ze ook nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:30 schreef Pino112 het volgende:
Dubbele boeking, ze kunnen ook helemaal niks
Haha ja, ik ook.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht even nog dat het d'r tandenborstel was.
Ze denken groot en creëren grote problemen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:30 schreef Karina het volgende:
Een dubbele boeking, hoe krijgen ze DAT nou weer voor elkaar. Zo druk is het nou ook weer niet.
Mwa, dit jochie komt er het sterkste uit denk ik.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:30 schreef Injetta het volgende:
Dat kind wordt depri van die ouders.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |