Is gewoon belachelijk eigenlijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:12 schreef OProg het volgende:
[..]
12 uur weg zijn voor een kind van 11 vind ik nogal wat.
Karmaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Is gewoon belachelijk eigenlijk
Medelijdenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat menneke kan er toch niks aan doen
Ik had echt een pleeg gezin ingeschakeld!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Als ik als 11-jarige naar Frankrijk had gemoeten, had ik geweigerd.
Jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:14 schreef TUFKAL het volgende:
http://www.gites.nl/tehuu(...)and-breakfast/11793/
is dit het?
Dan heb je helaas nog met je ouders mee te gaan..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Als ik als 11-jarige naar Frankrijk had gemoeten, had ik geweigerd.
Dat laatste sowiesoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:14 schreef OProg het volgende:
Degeen die de brief gaat ontvangen ligt waarschijnlijk dubbel van het lachen en die brief gaat dan het hele kantoor door.
nogmaals: niet in Frankrijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:12 schreef OProg het volgende:
[..]
12 uur weg zijn voor een kind van 11 vind ik nogal wat.
Ze gaan lang naar school ja maar kan me niet voorstellen dat het normaal is dat kinderen van 7 tot 7 weg zijn voor schoolquote:
Er is geen voorgezet onderwijs dichterbij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ze gaan lang naar school ja maar kan me niet voorstellen dat het normaal is dat kinderen van 7 tot 7 weg zijn voor school
Het is wel een verschil als je als kind in een vreemde cultuur met een andere taal gemikt bent...quote:
Ik erger me meer aan die onvoorbereide kerelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:16 schreef Little_Acorn het volgende:
Wat een onbenul bij die vrouw zeg
Jawel dat was er, maar de taalbarierre was te grootquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:16 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Er is geen voorgezet onderwijs dichterbij.
Wat is dat? Een bed and breakfast??quote:
jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:17 schreef hexje het volgende:
[..]
Wat is dat? Een bed and breakfast??
Wat heb je voor alternatief dan op t Franse platteland?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:16 schreef OProg het volgende:
[..]
Het is wel een verschil als je als kind in een vreemde cultuur met een andere taal gemikt bent...
Gen idee klinkt leukquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:17 schreef hexje het volgende:
[..]
Wat is dat? Een bed and breakfast??
Ze passen goed bij elkaar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan die onvoorbereide kerel
Nou dat is ook belangrijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:17 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Jawel dat was er, maar de taalbarierre was te groot
Alternatief is in Nederland blijven ipv dit onvoorbereide zootje.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:17 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wat heb je voor alternatief dan op t Franse platteland?
Dat is geen antwoord...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Alternatief is in Nederland blijven ipv dit onvoorbereide zootje.
Dat is wel een antwoord. Je neemt kinderen die de taal compleet niet spreken mee daarheen. En er was wel een alternatief, want er was een school in de buurt. Dat het kind er daar totaal geen touw aan vast kan knopen en daardoor 50 km verder naar school moet is dan gewoon zielig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |