Gebruik alle rekenprogrammas die je kan vinden en neem daar het gemiddelde van.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:33 schreef -Menn0- het volgende:
Hoe bereken je op de juiste manier het aantal kcal wat je per dag moet binnen krijgen?
Myfitnesspal zegt 3666, een rekendinges op internet zegt 2500, een ander rekenapparaat weer 2200.
Ik ben 1m86, weeg 93kilo en train 4 keer per week.
Maar is een verschil van bijna 4000 en 2200 niet een beetje te groot. Ik wil graag weten welke er dichterbij zit, of zal ik hier nooit achter komen via het internet?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gebruik alle rekenprogrammas die je kan vinden en neem daar het gemiddelde van.
http://www.giantpt.com/vo(...)jouw-caloriebehoeftequote:Op zondag 28 oktober 2012 22:33 schreef -Menn0- het volgende:
Hoe bereken je op de juiste manier het aantal kcal wat je per dag moet binnen krijgen?
Myfitnesspal zegt 3666, een rekendinges op internet zegt 2500, een ander rekenapparaat weer 2200.
lolwut, de 1e of 2e aanraden terwijl de 3e de enige is die eigenlijk accuraat is omdat de andere 2 niet kijken naar je lean body massquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
http://www.giantpt.com/vo(...)jouw-caloriebehoefte
Klopt precies bij mij. Gebruik de 1e of 2e
hee briljant, Eat Watch (PalmOS) / Fat Watch (iOS) voor Android. Die zocht ik nogquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:29 schreef Zith het volgende:
Deze stoere jongen gaat er ook maar aan geloven. Jaar lang volgehouden dat ik als endo gewoon moest powerliften en het om sterk worden ging. Maar nu ik op plateauniveau zit kan ik net zo goed wat afvallen... Zie hier het effect van weekenden trouwens.
[ afbeelding ]
Keto met IF. Soms vergeet ik zelfs het eten tot het 18.00 iswel ben ik stout in het weekend, maar het lijkt erop dat ik het in de dagen erna weer inhaal.
Mijn creamsmaak ruikt dan niet al te fijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
Welke whey smaak ruikt het viest nadat het een maand onder je bed heeft gelegen?
Als je ook maar een beetje nauwkeurig wilt weten wat je lijf verbrandt, moet je toch echt je vetpercentage weten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:33 schreef -Menn0- het volgende:
Zal deze week dan proberen om daar achter te komenquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:58 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Als je ook maar een beetje nauwkeurig wilt weten wat je lijf verbrandt, moet je toch echt je vetpercentage weten.
Zijn onderrug, dus deadliften zit er niet in denk ik. Het is al zo'n 20 jaar geleden maar hij mag nooit meer zwaar werk verrichten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:58 schreef Diabox het volgende:
Op welke plaats heeft hij z'n rug gebroken en hoe is hij hersteld?
Heftig. Zelfs squatten wordt dan lastig denk ik; je legt toch aardig wat gewicht op je ruggengraat.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:03 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Zijn onderrug, dus deadliften zit er niet in denk ik. Het is al zo'n 20 jaar geleden maar hij mag nooit meer zwaar werk verrichten.
Inderdaad, die kerel komt uit Australië heeft ooit gefigureerd in een videoclip daar die in de top 40 kwam. Ik ga de clip ff zoeken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:05 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Heftig. Zelfs squatten wordt dan lastig denk ik; je legt toch aardig wat gewicht op je ruggengraat.
Enig idee wat er gebeurd is? Auto ongeluk ofzo?quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:07 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Inderdaad, die kerel komt uit Australië heeft ooit gefigureerd in een videoclip daar die in de top 40 kwam. Ik ga de clip ff zoeken.
edit:
Ja, hij heeft jarenlang aan heroïne en coke gezeten en toen is zijn rug gebroken terwijl hij een auto vooruit wilde duwen. Zijn botten zijn broos geworden door alle drugs. Hij is nu al meer dan 10 jaar clean en heeft ook een aantal jaar yoga gedaan om te rehabiliteren.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:10 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Enig idee wat er gebeurd is? Auto ongeluk ofzo?
het voordeel van een split is dat je de betreffende groepen helemaal stuk kan trainen, zodat die groepen ook echt een week nodig hebben om bij te komen. Bij full-body kan dat dus niet, omdat je anders redelijk snel overtrained raakt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:00 schreef RickoKun het volgende:
Ff noob vraagje: is zo'n split schema wel effectief?
Ik bedoel, bijv. 3 trainingsessies op bijv ma woe en vrijdag.
Dan heeft bijv je rug groep een complete week om bij te komen, is dat wel zo effectief? Is full body effectiever denk ik (immers 3x dezelfde groepen trainen ipv 1x)
Aaaah op die manier! Thanks!quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:22 schreef star_gazer het volgende:
[..]
het voordeel van een split is dat je de betreffende groepen helemaal stuk kan trainen, zodat die groepen ook echt een week nodig hebben om bij te komen. Bij full-body kan dat dus niet, omdat je anders redelijk snel overtrained raakt.
Nee, splitschemas zijn de grootste bullshit uit het krachttraining. Snap ook niet dat zo veel mensen er zo hard op kunnen groeien. Om nog maar te zwijgen over de professionele bodybuilders.quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:00 schreef RickoKun het volgende:
Ff noob vraagje: is zo'n split schema wel effectief?
Ik heb geen bed dus zou het niet weten. Ik leef in de gym en slaap op het BP bankje.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
Welke whey smaak ruikt het viest nadat het een maand onder je bed heeft gelegen?
quote:Op maandag 29 oktober 2012 06:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb geen bed dus zou het niet weten. Ik leef in de gym en slaap op het BP bankje.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ding was van m'n tante uit Bosnie, volgens mij heeft ze het nog gekocht toen ze hier woonde (lang geleden).
GehaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WorstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resultaat (geen pics van gehakt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga nog even zoeken waar ik nog meer gehakt van kan maken en eventueel worst. Het lijkt mij echt vet om mijn eigen worst te maken.Als iemand tips/recepten heeft dan hoor ik het graag.
worstendraaier
![]()
Zo, daar ligt tenminste wat vlees op dat bord
ik zie alleen geen carbs.![]()
ff over keukenapparatuur.
M'n vaatwasser is kapot gegaan v.h. weekend, net toen ik voor een hele week aan shakebekers en bidons d'r in had staan.
Hij pompt niet meer af, en nu ligt er een soort van 15L Whey mengsel te meuren als slootwater onderin.
Nu weet ik weer dat ik alergisch ben voor afwassen trouwens![]()
Kan ik eerst dan ding weer gaan repareren zucht.
[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 29-10-2012 07:42:09 ]![]()
1m85, 98kg @ ca 13% bf hier , 4x per week kracht + 2x per week ca 1 uur cardioquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:33 schreef -Menn0- het volgende:
4200kcal hier.
Nu schijnt het dat ik erg hoog zit kwa input, maar ga idd. maar even uit van die 3666 en kijk even wat er gebeurt. Maar ik denk dat dat zo'n beetje onderhoud is.
Die 2500kcal is net ff iets meer dan een Auswitchdieet voor jou.
Tenminste, ik neem aan dat je wilt weten wat je moet eten om te groeien kwa kcal's?
Das wel ff belangrijk om te weten natuurlijk
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 29-10-2012 08:27:19 ]![]()
Kutzooi. Vanmorgen met m'n kat met spoed naar de dierenarts geweest. Dat is al kut, maar toen de dierenarts een thermometer in de achterkant van m'n kat stak, hij is niet zo van de herenliefde, beet hij mij in mijn hand waarbij ik zijn tanden geheel zag verdwijnen in de muis van mijn linkerhand.![]()
Straks naar de dokter voor een tetanus prik en antibiotica. Maar hij beet precies waar de bar komt met BP... En het doet verdomde zeer, ik denk dat hij recht door een spier is gegaan.![]()
Damn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:13 schreef Snakey het volgende:
Kutzooi. Vanmorgen met m'n kat met spoed naar de dierenarts geweest. Dat is al kut, maar toen de dierenarts een thermometer in de achterkant van m'n kat stak, hij is niet zo van de herenliefde, beet hij mij in mijn hand waarbij ik zijn tanden geheel zag verdwijnen in de muis van mijn linkerhand.![]()
Straks naar de dokter voor een tetanus prik en antibiotica. Maar hij beet precies waar de bar komt met BP... En het doet verdomde zeer, ik denk dat hij recht door een spier is gegaan.
Wel in de gaten houden en ff prik halen idd. Een collega van mij heeft hierdoor 3 dagen op de intensive care gelegen...![]()
Kattenbeet is geen goeie zaak nee.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:13 schreef Snakey het volgende:
Straks naar de dokter voor een tetanus prik en antibiotica. Maar hij beet precies waar de bar komt met BP... En het doet verdomde zeer, ik denk dat hij recht door een spier is gegaan.
Ach, ik werd vanochtend wakker met een onderlip die zeker 2,5 keer zo dik is als ik toen ik mezelf gisteren goedenacht kuste. Loop echt voor lul
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Thanks.
Het gaat zover niet echt goed. De pijn wordt niet minder, soort van zenuwpijn dus het kan zijn dat hij een zenuw heeft geraakt. Kan niet meer doen dan een injectie halen en afwachten.![]()
![]()
Is voor lul lopen niet een te grote stap voor je ?quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:19 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Kattenbeet is geen goeie zaak nee.
Ach, ik werd vanochtend wakker met een onderlip die zeker 2,5 keer zo dik is als ik toen ik mezelf gisteren goedenacht kuste. Loop echt voor lul
Het is wel een radicale verandering om van de 1 op de andere dag zomaar voor lul te lopen.![]()
Gelukkig ben je een grote knul, want van je grapjes moet je het niet hebben in elk gevalquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is voor lul lopen niet een te grote stap voor je ?
Het is wel een radicale verandering om van de 1 op de andere dag zomaar voor lul te lopen.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Das kut voor je Sneek! Btw, had ik deze al eens gedropped? Nee, bij deze, ja? Lekker belangrijk dan:
https://www.facebook.com/(...)page/174471045964761In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:13 schreef Snakey het volgende:
Straks naar de dokter voor een tetanus prik en antibiotica. Maar hij beet precies waar de bar komt met BP... En het doet verdomde zeer, ik denk dat hij recht door een spier is gegaan.Leuk verhaal, niets van waar.
Deathlift or Die.![]()
Hij heeft gelijk. Eigenlijk ben ik gewoon lui, heb ik totaal geen motivatie en wil ik helemaal niet onder het ijzer liggen...quote:![]()
![]()
![]()
Geef niet hoor schatjequote:Op maandag 29 oktober 2012 09:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Eigenlijk ben ik gewoon lui, heb ik totaal geen motivatie en wil ik helemaal niet onder het ijzer liggen...![]()
![]()
We gaan je vandaag lekker verwennen met appelgebak (met slagroom uiteraard) en een groot glas chocolade melk.
Maar verzin niet meer zulke dingen; niemand gelooft dat je gebeten door een kat (zeg dan een hond ofzo) of dat je een dodelijk motor ongeluk hebt overleeft (nigga please
) of dat je de helft van de tijd in het buitenland bent ( terwijl je gew op school zit
) of dat je spierpijn hebt ( van je voetbaltraining
).
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2012 09:39:24 ]![]()
Proteine is proteine.quote:You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Ik maakte maar een grapje hoor Slangey, ik ben ook eens gebeten door een krokodil.Deathlift or Die.![]()
Ik ook ja. M'n traps voel ik altijd, rest van m'n schouders veel minder. Rug is trouwens ook altijd erg, maar wel lekker. Spierpijn in je latsquote:Op maandag 29 oktober 2012 04:58 schreef star_gazer het volgende:
Opvallend trouwens dat ik bij sommige spiergroepen meer DOMs heb dan andere. Zo'n 24 uur na shrugs voel ik ALTIJD mijn traps strak staan, maar in armen en rug heb ik veel minder DOMS. Benen zijn altijd wel een beetje zeurderig, maar traps zijn altijd vrij extreem aanwezig..
![]()
Je gelooft ook dat hij echt een vrouw heeft ?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:30 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Je hebt eeen vrouw, ik zou het wel weten.![]()
![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is voor lul lopen niet een te grote stap voor je ?
Het is wel een radicale verandering om van de 1 op de andere dag zomaar voor lul te lopen.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Rug heb ik minder. Het zijn bij mij toch vooral borst, benen en traps.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook ja. M'n traps voel ik altijd, rest van m'n schouders veel minder. Rug is trouwens ook altijd erg, maar wel lekker. Spierpijn in je lats.
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Met zijn agressie zit het wel goed in ieder geval.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:55 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, beterschap dan maar Snakey! Heb je wat aan, zo'n kat![]()
Ik zou ook gaan bijten als ze ineens iets in m'n reet steken.![]()
Tetanus prik gehad en antibiotica voor 5 dagen. Straks m'n gemiste workout van vanmorgen doen. Effe kijken hoe het gaat. M'n hand voelt wel beter nu.![]()
Gewoon glas erin wrijven en liften, mietjequote:Op maandag 29 oktober 2012 11:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Met zijn agressie zit het wel goed in ieder geval.![]()
Ik zou ook gaan bijten als ze ineens iets in m'n reet steken.![]()
Tetanus prik gehad en antibiotica voor 5 dagen. Straks m'n gemiste workout van vanmorgen doen. Effe kijken hoe het gaat. M'n hand voelt wel beter nu."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Rug had ik eerst ook geen last van, totdat ik van schema ben gewisseld. Voor borst vandaag ook een paar andere oefeningen doen, ben benieuwd hoe de DOMs worden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:06 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Rug heb ik minder. Het zijn bij mij toch vooral borst, benen en traps.![]()
Precies, het kan altijd erger. Tis een minus probleem.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:08 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Gewoon glas erin wrijven en liften, mietje![]()
Gisteren voor het eerst eens gesquat (zeg je het zo?) rustig aan met lichte gewichten gewoon eens kijken hoe en wat. Vanavond eens kijken hoe je precies moet staat en hoe je moet doorzakken. En als het me bevalt en ik weet hoe het goed moet is mn vriendin aan de beurt om het te leren![]()
![]()
Iemand idee wat een goede (en goedkope) weegschaal is? Heb nu een normale (non-electrische) die ik steeds weer op 0kg moet herstellen. Vorige digitale weegschalen waren niet consequent genoeg (als ik er 2x achter elkaar op stond gaf het een verschil van meerdere kilos).I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
http://www.nu.nl/film/294(...)randt-calorieen.html
Geen cardio meer voor mij. Gewoon lekker een filmpje pakken.![]()
Ey boys, hoe doen jullie het als jullie alleen trainen (neem aan dat iedereen (wel eens) alleen traint) en jullie willen bankdrukken (dus zonder spotter)? Is daar een hele coole truck voor ofzo of moet je gewoon een beetje 'safe' bankdrukken?
Ik doe namelijk nu altijd gewoon dumbell press ipv bench, maar dat vind ik soms een beetje kut voor mn schouders, was een keer iets een beetje fout geschoten, had ik volgende 3 dagen nog last van![]()
![]()
Voorzichtig zijn. Verder de roll-of-shame.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:23 schreef ulq het volgende:
Ey boys, hoe doen jullie het als jullie alleen trainen (neem aan dat iedereen (wel eens) alleen traint) en jullie willen bankdrukken (dus zonder spotter)? Is daar een hele coole truck voor ofzo of moet je gewoon een beetje 'safe' bankdrukken?
Ik doe namelijk nu altijd gewoon dumbell press ipv bench, maar dat vind ik soms een beetje kut voor mn schouders, was een keer iets een beetje fout geschoten, had ik volgende 3 dagen nog last van
Ja, dat voelt niet fijn, live with it.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Je kan toch ook gewoon in een powercage bankdrukken en dan de spotters net boven je borst instellen?![]()
De twee elektrische weegschalen die ik heb gehad deden geen verschillen als ik er 2x achter elkaar op stond. Ik vermoed dat er een algoritme in zat dat wanneer je 2x binnen t seconden erop stond en het verschil zeer weinig was, dat het eerste getal dan nogmaals werd getoond.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:20 schreef Zith het volgende:
Iemand idee wat een goede (en goedkope) weegschaal is? Heb nu een normale (non-electrische) die ik steeds weer op 0kg moet herstellen. Vorige digitale weegschalen waren niet consequent genoeg (als ik er 2x achter elkaar op stond gaf het een verschil van meerdere kilos).![]()
Anyway. Ik heb alleen maar goedkope weegschalen gehad. De eerste was een Soehnle Pino. Met rode LED-verlichting die ook in het donker af te lezen was, ideaal. Kostte 15-20 EUR.
Die heb ik (helaas) weggedaan omdat ik zonodig een weegschaal wilde hebben met elektrische impedantiemeting, welke ik nu nog steeds gebruik, een Exacta GBF 9200. Ook 15-20 EUR.
Elektrische impedantie is zo onnauwkeurig als fuck en bovendien vermoed ik dat ook hier een algoritme is gebruikt, aangezien je ook leeftijd, lengte, geslacht etc. moet invullen om je bf% uit de machine te krijgen. Voor bf% metingen kijk ik nu alleen naar mijn meetlint icm de US Navy Circumference Method.
Damn, weer zo'n lange post.
Kort advies: ik heb goede ervaringen met de goedkoopste digitale weegschalen.Confidence through competence![]()
Sinds ik horrofilms kijk, maak ik de gains van m'n levenquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:22 schreef Jahr00n het volgende:
http://www.nu.nl/film/294(...)randt-calorieen.html
Geen cardio meer voor mij. Gewoon lekker een filmpje pakken."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Gewoon eens per drie maanden een DEXA doen. Dan weet je voor 99.9% procent zeker wat je totale massa en BF % is tot een cijfer achter de komma. Eind November ga ik voor nummer twee.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:30 schreef Stereotomy het volgende:
Elektrische impedantie is zo onnauwkeurig als fuck en bovendien vermoed ik dat ook hier een algoritme is gebruikt, aangezien je ook leeftijd, lengte, geslacht etc. moet invullen om je bf% uit de machine te krijgen. Voor bf% metingen kijk ik nu alleen naar mijn meetlint icm de US Navy Circumference Method.
Qua wegen boeit het me niet zo heel erg of de weegschaal een beetje onnauwkeurig is. Als je een moving average bijhoudt, filter je kleine onnauwkeurigheden er redelijk goed uit. En uiteindelijk gaat het toch vooral om de trend. Heb zelf zo'n glazen ding van weightwatchers ().
-
Ja zo'n weegschaal zette mij op 22% BF. Ik heb het op het oog voor de spiegel gedaan maar ik schat dat 18% al ruim genomen is.![]()
Drie bezwaren:quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:35 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Gewoon eens per drie maanden een DEXA doen. Dan weet je voor 99.9% procent zeker wat je BF % is tot een cijfer achter de komma. Eind November ga ik voor nummer twee.
1) Denk niet dat het zo makkelijk is in Nederland, en nu ik niet meer in een ziekenhuis werk kan ik geen collega lief aankijken voor een scan in ruil voor proefpersoon spelen
2) Ik heb liever vaker de in absolute zin onnauwkeuriger, maar wel trendgevoelige omtrekmetingen met meetlint
-edit- idd, zoals je zegt, zowel voor weegschaal als meetlint ben ik meer geinteresseerd in de trend dan de absolute waarde
3) Ik hou niet zo van straling. Uiteraard, X-rays zijn tegenwoordig zeer veilig en zakenreizigers die over en weer vliegen krijgen meer straling binnen, maar toch
Confidence through competence![]()
Wellicht dat een beetje dure fysio-kliniek een apparaat heeft staan? Ik ga zelf bij een in sport gespecialiseerde kliniek waar ze ook zaken als een sport-podoloog en persoonlijke rehabilitatie / revalidatie (pilates enz.) aanbieden. Maargoed, ik woon in een redelijk rijke miljoenenstad waar je dat soort fratsen allemaal hebt. Wellicht als je in Amsterdam woont, dat je ook wel zoiets kunt vinden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:39 schreef Stereotomy het volgende:
1) Denk niet dat het zo makkelijk is in Nederland, en nu ik niet meer in een ziekenhuis werk kan ik geen collega lief aankijken voor een scan in ruil voor proefpersoon spelen"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
deze week maar is naar de dokter, gisteravond merkte ik opeens dat mn hartslag abnormaal laag was, het voelde eigenlijk een beetje aan alsof ik de pijp uit ging, en werd daarna duizelig en een beetje de neiging alsof ik neerging, deze nacht amper geslapen, was een beetje bangig :p
was ik net even aan het googlen kwam ik uit op bradycardie, symptonen kloppen wel, heb nu ook last van kortademigheid, maar ik ben geen dokter dus ik zeg verder niks.![]()
lage bloeddruk?quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:02 schreef mtchel112 het volgende:
deze week maar is naar de dokter, gisteravond merkte ik opeens dat mn hartslag abnormaal laag was, het voelde eigenlijk een beetje aan alsof ik de pijp uit ging, en werd daarna duizelig en een beetje de neiging alsof ik neerging, deze nacht amper geslapen, was een beetje bangig :p
was ik net even aan het googlen kwam ik uit op bradycardie, symptonen kloppen wel, heb nu ook last van kortademigheid, maar ik ben geen dokter dus ik zeg verder niks."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
zou ook nog kunnen, deze week alleen 2 belangrijke toetsen en een verslag dat ingeleverd moet worden, ga vrijdag denk ik maar even, hopen dat ik dan nog leefquote:![]()
![]()
na een tijdje niet hebben kunnen trainen ga ik vanavond weer!
gelijk weer een voedingsschematje opzetten enzulks![]()
![]()
nooit last van gehad.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:29 schreef kevin_ het volgende:
Voor de mensen die aan het cutten zijn, merk je dat je libido lager is tijdens het cutten?![]()
Misschien: minder verzadigd vet-/cholesterolconsumptie -> lagere testosteronproductie.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:29 schreef kevin_ het volgende:
Voor de mensen die aan het cutten zijn, merk je dat je libido lager is tijdens het cutten?
This isn't even my final form.![]()
Had ik wel last van toen ik wat te ver doorcutte en ook wat te snel probeerde te cutten (survival mode is lagere libido omdat het toch een slechte tijd om voort te planten is).quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:29 schreef kevin_ het volgende:
Voor de mensen die aan het cutten zijn, merk je dat je libido lager is tijdens het cutten?![]()
Weet iemand of het nadelig is om melk in te vriezen?
't is mogelijk, en smaakt prima na ontdooien, maar gebeurt er iets nadeligs met de eiwitten?![]()
Ik vind ontdooide melk niet te drinkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:41 schreef RaymondK het volgende:
Weet iemand of het nadelig is om melk in te vriezen?
't is mogelijk, en smaakt prima na ontdooien, maar gebeurt er iets nadeligs met de eiwitten?. Maar om je vraag te beantwoorden, de eiwitten zijn al enorm veranderd door de pasteurisatie (en ook die zijn gewoon bruikbaar), invriezen doet daar verder heel weinig aan.
![]()
huh ik proef d'r niks van. Wel volle melk hier trouwens.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:44 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Ik vind ontdooide melk niet te drinken. Maar om je vraag te beantwoorden, de eiwitten zijn al enorm veranderd door de pasteurisatie (en ook die zijn gewoon bruikbaar), invriezen doet daar verder heel weinig aan.
Oke thanks!![]()
In hoeverre maakt het überhaupt uit als eiwitten denatureren?
Bij eieren weet ik toevallig dat ze beter opneembaar worden als ze denatureren (hardgekookt eitje t.o.v. zachtgekookt eitje). Maar ik kan me voorstellen dat dat aan de eiwitten ligt, dus bij sommige producten kunnen gedenatureerde eiwitten minder goed opneembaar zijn (afhankelijk van hoe de lipofiele/hydrofiele zijketens van de aminozuren komen te liggen). Je kan het dus nooit zeker weten tenzij er onderzoek naar is gedaan?This isn't even my final form.![]()
Als een eiwit denatureert kan dat de snelheid van de absorptie beïnvloeden, maar het zal in principe niets uitmaken voor de totale absorptie (behalve bij dingen als eieren, die proteinen bevatten die absorptie tegenhouden tenzij je ze denatureert).quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:51 schreef Levolution het volgende:
In hoeverre maakt het überhaupt uit als eiwitten denatureren?
Bij eieren weet ik toevallig dat ze beter opneembaar worden als ze denatureren (hardgekookt eitje t.o.v. zachtgekookt eitje). Maar ik kan me voorstellen dat dat aan de eiwitten ligt, dus bij sommige producten kunnen gedenatureerde eiwitten minder goed opneembaar zijn (afhankelijk van hoe de lipofiele/hydrofiele zijketens van de aminozuren komen te liggen). Je kan het dus nooit zeker weten tenzij er onderzoek naar is gedaan?
Pas als je eiwitten warm genoeg maakt dat je de aminozuren begint te breken dan kan het wel zorgen voor verminderde absorptie (naar mijn weten zijn er al aminozuren die zo rond de 160 graden beginnen af te breken).![]()
Absoluut. Ik zit nu op 12% en merk dat ik minder libido heb. Vandaar ook mijn eerdere vraag over supplementen als tribulus en aspariginezuur waarvan geclaimd wordt dat ze je T levels verhogen: is daar bewijs voor?quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:29 schreef kevin_ het volgende:
Voor de mensen die aan het cutten zijn, merk je dat je libido lager is tijdens het cutten?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
De weegschaal gaf bij mij 11.5% aan, en bij de huidplooimeting kwam er 17% uit.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:38 schreef Sapstengel het volgende:
Ja zo'n weegschaal zette mij op 22% BF. Ik heb het op het oog voor de spiegel gedaan maar ik schat dat 18% al ruim genomen is.![]()
Denk dat die eca van je die libido killedquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:55 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Absoluut. Ik zit nu op 12% en merk dat ik minder libido heb. Vandaar ook mijn eerdere vraag over supplementen als tribulus en aspariginezuur waarvan geclaimd wordt dat ze je T levels verhogen: is daar bewijs voor?![]()
![]()
![]()
Hoe hoog was je calorietekort?quote:Ben mijn vetten als iets aan het verhogen met geurleuze kokosnootolie.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Misschien: minder verzadigd vet-/cholesterolconsumptie -> lagere testosteronproductie.Ben ook al wel een paar maanden bezig met regelmatig 800-1000 onder onderhoud (wel met refeeds).quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:40 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Had ik wel last van toen ik wat te ver doorcutte en ook wat te snel probeerde te cutten (survival mode is lagere libido omdat het toch een slechte tijd om voort te planten is).Tribulus.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:55 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Absoluut. Ik zit nu op 12% en merk dat ik minder libido heb. Vandaar ook mijn eerdere vraag over supplementen als tribulus en aspariginezuur waarvan geclaimd wordt dat ze je T levels verhogen: is daar bewijs voor?![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:38 schreef Sapstengel het volgende:
Ja zo'n weegschaal zette mij op 22% BF. Ik heb het op het oog voor de spiegel gedaan maar ik schat dat 18% al ruim genomen is.De bf% functie van een weegschaal, en zo'n huidgeleidingsmeting zijn onzin.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:58 schreef Nic1 het volgende:
[..]
De weegschaal gaf bij mij 11.5% aan, en bij de huidplooimeting kwam er 17% uit.
Als je dik eelt op je handen hebt kunnen ze direct een ambulance voor je bellen omdat je op 2% zit...
Het is nog niet eens goed bruikbaar om een relatieve meting te doen gezien je de ene keer vochtigere handen hebt dan de andere keer.
Compleet nutteloos dus.![]()
Ik ga vandaag ook maar weer beginnen met de opbouw. Heb de laatste tijd schandalig weinig gedaan aan krachttraining en ben ook net twee weken 'half' ziekjes geweest.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:09 schreef krokdown het volgende:
na een tijdje niet hebben kunnen trainen ga ik vanavond weer!
gelijk weer een voedingsschematje opzetten enzulks
Heb wel wat slijm in de longen, dus hoop niet dat ik begin te proesten en hoesten als ik onder de incline bench lig![]()
![]()
![]()
Ik doe tegenwoordig ook aan tweewekelijkse refeeds. Gewoon op onderhoud eten, maar eiwitten terug naar 1g/kg en lekker veel carbs. Lekker cheaten met spaghetti en patat enzo
-
quote:Lijkt me duidelijkquote:At the end of the 8-week study, the only significant difference between the treatment and placebo groups was that the placebo group showed greater gains in endurance!
Another double-blind, placebo-controlled study enrolled 22 athletes and followed them for five weeks.18 The dose used in this trial was fixed at 450 mg daily for all participants. No benefits were seen.Iemand enig idee welke T-boosters wel bewezen effect hebben?
-
Ergogenics.org zal wel wat tussen staanquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me duidelijkIemand enig idee welke T-boosters wel bewezen effect hebben?
![]()
Hahaha.quote:Op maandag 29 oktober 2012 07:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]worstendraaier
![]()
Zo, daar ligt tenminste wat vlees op dat bord
ik zie alleen geen carbs.![]()
ff over keukenapparatuur.
M'n vaatwasser is kapot gegaan v.h. weekend, net toen ik voor een hele week aan shakebekers en bidons d'r in had staan.
Hij pompt niet meer af, en nu ligt er een soort van 15L Whey mengsel te meuren als slootwater onderin.
Nu weet ik weer dat ik alergisch ben voor afwassen trouwens![]()
Kan ik eerst dan ding weer gaan repareren zucht.![]()
Ik moet echt een epic recept ervoor vinden.
Ik voel mij op dit moment beter zonder complex carbs.Ik neem na het eten wel simpele carbs. Echter moet ik wel een refeed dag gaan inplannen en dan zou ik ze dus wel moeten eten.
Sterkte.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:13 schreef Snakey het volgende:
If not now, then when.![]()
Blijkbaar Vitamine D en Phosphatidylserine.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
[..]
Zie bijv. http://forum.dutchbodybui(...)en-eigenlijk-281489/![]()
Ik ook, zaterdag nog een bord volgeladen met spaghettiquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:22 schreef star_gazer het volgende:
Ik doe tegenwoordig ook aan tweewekelijkse refeeds. Gewoon op onderhoud eten, maar eiwitten terug naar 1g/kg en lekker veel carbs. Lekker cheaten met spaghetti en patat enzo![]()
Jack3D is binnen samen met 2 sachets van Magnificent creatine, zo eens ff uitproberen en dan benen en schouders trainen.![]()
![]()
Porno kijken zonder te rukken?quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:25 schreef star_gazer het volgende:
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |